automaatin säätö

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
jju
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 11
Liittynyt: Ma 11.10.2004 21:12
Paikkakunta: kemi

automaatin säätö

Viesti Kirjoittaja jju »

mulla edelleen vähän nykäsee kakkoselle ja kolmoselle. alipainesäädin on uusittu,säätimessähän on pultinreiissä liikutteluvaraa,onko vaikutusta ja missä ja miten laatikon kyljestä säätö.vai onko nämä vanhemmat neliportaiset tällaisia terävästi vaihtavia. vaihtohan ei saa luistaa,mutta saako pehmeämmäksi?
W124E250D automatic
Avatar
dieselflosse
Valvoja
Valvoja
Viestit: 1617
Liittynyt: Ti 18.03.2003 08:43
Paikkakunta: Nurmijärvi

Laatikon kyljessä

Viesti Kirjoittaja dieselflosse »

Terve!

Laatikon vasemmalla sivulla on muovinen tötsä, jota kääntämällä painetta voi säätää. Myötäpäivää lisääntyy.

Tötsä kääntyy muistaakseni kolme varttia laidasta laitaan. Jos se ei riitä, niin tötsän voi kammeta irti (voipi hajota) ja kääntää sen alla olevaa sentin mittaista metallipalikkaa.
Terveisin
Tero
mviiri
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 59
Liittynyt: Ti 16.09.2003 13:23
Paikkakunta: Haukipudas

Laatikon säätö

Viesti Kirjoittaja mviiri »

Moro,

Haulla voi löytyä tietoa asiasta. Tai 'tähti'klubilta.
CLA 250e
Avatar
jju
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 11
Liittynyt: Ma 11.10.2004 21:12
Paikkakunta: kemi

Viesti Kirjoittaja jju »

kiitos tiedoista .täytyypi ruveta säätään.kuinkahan monta kierrosta sitä maksimissaan voi pyöritellä.
W124E250D automatic
Avatar
Mika.T
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 8789
Liittynyt: Pe 17.10.2003 19:47

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

jju kirjoitti:kiitos tiedoista .täytyypi ruveta säätään.kuinkahan monta kierrosta sitä maksimissaan voi pyöritellä.
kokeile max puolikierrosta kerrallaan.. välillä koeajot
Vastaa Viestiin