
Mutta haluaisin vielä varmistuksen varmistuksen vahvistuksen vahvistuksen asialle, ennen kuin teen mitään peruuttamatonta

Kysymys lähinnä Mauri H:lle kun sai minut innostumaan asiasta, mutta myös muiden jo toimenpiteen tehneiden kokemukset kiinnostavat.
Eli siis jotta tuota että....
Sinne imuputken kyljessä olevalle painekellolle menee alipaineletku.
Voinko tosiaan huoletta tukkia sen ja silloin on kierrätys pois toiminnasta?
Jos näin on, niin entäs jos katsastukseen mentäessä haluankin kytkeä kierrätyksen takaisin toimintaan?
Onko putki kymmenien tuhansien ajokilometrien (kaupunki70%/seka10%/maantie20%) jälkeen jo niin tukossa, että kierrätystä ei saakaan takaisin päälle pelkästään alipainekellon toiminnan kytkemisellä, vaan pitää pestä putkikin mönjästä puhtaaksi?
Lyhyesti siis:
Mitä tehdä.
Kytkenkö pois vaiko enkö?
Hyödyt ja haitat?