Juben w124 250d -91 OM605 ST -SÅLD-
Re: Juben w124 250d -91 OM605 ST
Noniin, raportin aika!
Ensimmäisellä koeajolla ahdot jäivät 0,5bar koska hukkaportissa oli aivan liian löysä jousi, jousi vaihtoon (vaihdettiin kerralla jäykimpään kombinaatioon) mutta edelleen ahtaa vain 1,5bar, vaatii siis "turboruuvin" hukkaportin letkun väliin ja sitähän ei tässä juuri nyt ole
Ei voinut kuitenkaan vastustaa kiusausta kuristaa nippusiteellä hukkaportin letkun jolloin ahdot nousi 2,3bar
Kyllä siellä voimaa tuntuu olevan, kakkosella liukasta, kolmosella liukasta, nelosella alkoi sitten viisari taipumaan ja taipui kyllä siihenmalliin että ei voinut olla räjähtämättä nauruun
Pakopaine on 2,3bar ahdoilla vain 2-2,1bar joten sen suhteen ei ole ongelmaa, huomenna päivänvalossa testaillaan kestääkö pyörittää lisää syöttöä? (Nyt 120 kuutiomilliä)
Sitten miinuksia:
-Laatikko rallaataa niin pe*keleesti.
-Bonanzaa on kakkosella mutta ajaminen onnistuu kyllä vanhalta lavettimieheltä.
-Lämmöt lähtee nousemaan kovemmassa vedossa mutta laskee heti kun löysää, pumpun ajoituksessa luultavasti heittoa koska ajoitusmerkkiä ei ole "kalibroitu" heittokellolla ja pumppu lukittu asennusvaiheessa 11mm poranterästä tehdyllä työkalulla kun oikeaa työkalua ei ole.
-Ajo-ominaisuudet ei "ihan" vastaa tehoja.
Huomenna kokeillaan ottaa pumppua pari astetta aikasemmalle, käyntiäänikin on sellainen että myöhäisellä voisi kuvitella olevan...
Ensimmäisellä koeajolla ahdot jäivät 0,5bar koska hukkaportissa oli aivan liian löysä jousi, jousi vaihtoon (vaihdettiin kerralla jäykimpään kombinaatioon) mutta edelleen ahtaa vain 1,5bar, vaatii siis "turboruuvin" hukkaportin letkun väliin ja sitähän ei tässä juuri nyt ole
Ei voinut kuitenkaan vastustaa kiusausta kuristaa nippusiteellä hukkaportin letkun jolloin ahdot nousi 2,3bar
Kyllä siellä voimaa tuntuu olevan, kakkosella liukasta, kolmosella liukasta, nelosella alkoi sitten viisari taipumaan ja taipui kyllä siihenmalliin että ei voinut olla räjähtämättä nauruun
Pakopaine on 2,3bar ahdoilla vain 2-2,1bar joten sen suhteen ei ole ongelmaa, huomenna päivänvalossa testaillaan kestääkö pyörittää lisää syöttöä? (Nyt 120 kuutiomilliä)
Sitten miinuksia:
-Laatikko rallaataa niin pe*keleesti.
-Bonanzaa on kakkosella mutta ajaminen onnistuu kyllä vanhalta lavettimieheltä.
-Lämmöt lähtee nousemaan kovemmassa vedossa mutta laskee heti kun löysää, pumpun ajoituksessa luultavasti heittoa koska ajoitusmerkkiä ei ole "kalibroitu" heittokellolla ja pumppu lukittu asennusvaiheessa 11mm poranterästä tehdyllä työkalulla kun oikeaa työkalua ei ole.
-Ajo-ominaisuudet ei "ihan" vastaa tehoja.
Huomenna kokeillaan ottaa pumppua pari astetta aikasemmalle, käyntiäänikin on sellainen että myöhäisellä voisi kuvitella olevan...
Viimeksi muokannut Jube, Ke 08.10.2014 22:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 17
- Liittynyt: Su 10.02.2013 01:36
- Paikkakunta: Kemijärvi
Re: Juben w124 250d -91 OM605 ST
Ei muuta kuin kuulajousiventtiili tilaukseen. Ei mitään bleed-tyyppistä shaissea. Multa voisi joutaa lainaksi oma, jos kovin kiire? Ku e21 perässä tuntuisi olevan rattaat kasassa pohjalla.
Mitä sitä paskalla kun ei ole peltoakaan?
Re: Juben w124 250d -91 OM605 ST
Ehdottomasti juurikin kuulajousiventtiili. Vaikka tuosta: http://www.ebay.com/itm/NXS-MANUAL-BOOS ... da&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja videota kehiin kiitos Hyvä homma että vehkeet sai pelaan
Ja videota kehiin kiitos Hyvä homma että vehkeet sai pelaan
Audi S2
MB s124 om605
MB s124 om605
Re: Juben w124 250d -91 OM605 ST
Ahtojen nousemisesta vielä, alle 2500rm menee ylipaineen puolelle, 0,5bar asti nousee vähän purukumimaisesti mutta siitä sitten ampuu ylös!
Kaikenkaikkiaan ihan mukavan tuntoinen vaikka "piikki" on todella raju 1bar jälkeen
Kai se virtys täytyy laskea onnistuneeksi kun tehoa on enemmän mitä oli vakiona?
Kaikenkaikkiaan ihan mukavan tuntoinen vaikka "piikki" on todella raju 1bar jälkeen
Kai se virtys täytyy laskea onnistuneeksi kun tehoa on enemmän mitä oli vakiona?
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Juben w124 250d -91 OM605 ST
kylläpä kuullostaa erikoisen pieneltä tuo pakopaine hx 35 kanssa 2.3 barin ahdoilla...
C124 24v DT
C124 ?
C123 230
S210 24v
C124 ?
C123 230
S210 24v
Re: Juben w124 250d -91 OM605 ST
Niin minustakin mutta kai noihin uusiin nestevaimennettuihin mittareihin on luottaminen?aniemiko kirjoitti:kylläpä kuullostaa erikoisen pieneltä tuo pakopaine hx 35 kanssa 2.3 barin ahdoilla...
Pakopaine mittarin nippa on kollektorilta hukkaportille lähtevässä putkessa!
Ajattelin itsekkin että 2bar lienee ko. ahtimella ehdoton maksimi jos pääsee niinkään korkealle turvallisesti
Alkaako se pakopaine sitten työntämään porttia auki 2bar jälkeen?
Siellä on kyllä jäykät (muistaakseni 2,4bar) jouset nyt paikoillaan mutta onko ne Kiinalaisten ilmoitukset niin absoluuttisen tarkkoja
Viimeksi muokannut Jube, To 09.10.2014 08:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Juben w124 250d -91 OM605 ST
Jos moottori olisi om606 niin kuulostaisi, mutta vaikuttaa olevan oikeen hyvän kokoinen ahdin om605:seen ja oikealla pakopesällä Toki mitä kauempaa pakopesästä painetta mittää sen pienempi tulos mutta ei se kovin kaukana kuitenkaan todellisuudesta taida olla. Paljonko max kierrokset tällähetkellä?aniemiko kirjoitti:kylläpä kuullostaa erikoisen pieneltä tuo pakopaine hx 35 kanssa 2.3 barin ahdoilla...
IG: @pyrytakkunen
Re: Juben w124 250d -91 OM605 ST
Max kierrokset 5800rpm!
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Juben w124 250d -91 OM605 ST -Ajossa-
Ei uskota kulkupuolta ilman viteoo !
Re: Juben w124 250d -91 OM605 ST -Ajossa-
Ajoitusta säädettu kaksi astetta aikasemmalle!
Herää huomattavasti nopeammin mutta edelleen esim. 80-200km/h vedossa (suljetulla alueella tottakai) nousee lämpö parin viisarin verran, letkut ihan normaalit ja lämpö laskee heti kun löysää eli koneessa ei vikaa ole.
Pitääkö se alkaa Griffiniä ja öljynlauhdutinta laittamaan?
Herää huomattavasti nopeammin mutta edelleen esim. 80-200km/h vedossa (suljetulla alueella tottakai) nousee lämpö parin viisarin verran, letkut ihan normaalit ja lämpö laskee heti kun löysää eli koneessa ei vikaa ole.
Pitääkö se alkaa Griffiniä ja öljynlauhdutinta laittamaan?
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Juben w124 250d -91 OM605 ST -Ajossa-
Onko tässä öljynlämpömittaria? Jokatapauksessa kyllä turbokoneessa öljynjäähdytin on hyvä olla.
Audi S2
MB s124 om605
MB s124 om605
Re: Juben w124 250d -91 OM605 ST -Ajossa-
Kyllä ne kunnon jäähdyttimet auttaa varmasti mutta se kuulostaa ainakin meikäläisen kokemuksiin 80-200km/h ja pari viisarin mittaa aika pieneltä nousulta. Vaikka 8mm pumppulla vain 120 kuutioo ni saattaa se ruiskutusaika kuitenkin sen verta venyä että nostaa tuon verran lämpöjä? Toimiihan sulla visko kunnolla?
Re: Juben w124 250d -91 OM605 ST -Ajossa-
varmaan syyläristä kiinni tuo lämpötilan nousu. veikkaisin.. siellä on aika kova lämmönkehitys menossa, kun täydellä kaasulla ajetaan. jos miettii, että autossa on tehoa vaikka 250...300kw ja moottorin hyötysude on jotain 50% luokkaa, loput menee suurimmaks osaks lämmöks. pakarista tulee osa ja loput hävitetään syyläriin. ei sen syylärin teho vaan piisaa jäähdyttää sitä kaikkea.
viskolla, tai flektillä ylipäätään tuskin on mitään virkaa 200 vauhdissa.
viskolla, tai flektillä ylipäätään tuskin on mitään virkaa 200 vauhdissa.
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
Re: Juben w124 250d -91 OM605 ST -Ajossa-
Katselin aikaisemmin ja kommentoin tuosta syylärin ylävesiletkusta, joka näytti hyvin heppoiselta jne.
Todellakaan vakiosyyläri ei riitä moottorin lämpökuormaa tehokkaasti poistamaan tässä tapauksessa. Paljonkaan ei tarvitse polkea kun lämpöhalvaus odottaa.
Todellakaan vakiosyyläri ei riitä moottorin lämpökuormaa tehokkaasti poistamaan tässä tapauksessa. Paljonkaan ei tarvitse polkea kun lämpöhalvaus odottaa.
+358 18B8FE99
Re: Juben w124 250d -91 OM605 ST -Ajossa-
Ei tuossa monivenassa tunnu noita lämpöongelmia olevan läheskään niin paljon kuin kapeekantisessa,mulla ei oo ollu ropellia konehuonees koko aikana ja aikas harvoin joutuu konetta jäähdytteleen. pakopaineita tuntuu rauhottavan jos on vähänkään pitempi pakosarja,itelläni oli lähestulkoon huolta kun pakopaineet oli pienet vaikka "pieni" 37 garretti puhkui 2.8bar,lukemia en muista enää muta huolta paineista ei ollut ps: garretti on rauhallisempi heräilemään kuin holsetti,miten lie masterin laita?
2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus
Re: Juben w124 250d -91 OM605 ST -Ajossa-
Harjakaisia tässä vietellään, mukava juoda takapenkillä viskiä
Kone pelaa, vitosella menee pumpun säädön jälkeen ahdon puolelle tasan 2000rpm, ahdot säädetty nyt 2,1 bar, vetoja on ja meininki kohdallaan!
Ensi viikolla Griffiniä tilaukseen...
Tarviiko muuten erillisen paisarin kun itse syylärissä oleva korkki ja sitämyötä nestepinta jää aika matalalle?
Ps. Savua ei tule 2,1bar yhtään 120 kuution syötöllä ja pakopainen 1,8-1,9bar eli kakkuahan se kaipaa eikö vaan?
Kone pelaa, vitosella menee pumpun säädön jälkeen ahdon puolelle tasan 2000rpm, ahdot säädetty nyt 2,1 bar, vetoja on ja meininki kohdallaan!
Ensi viikolla Griffiniä tilaukseen...
Tarviiko muuten erillisen paisarin kun itse syylärissä oleva korkki ja sitämyötä nestepinta jää aika matalalle?
Ps. Savua ei tule 2,1bar yhtään 120 kuution syötöllä ja pakopainen 1,8-1,9bar eli kakkuahan se kaipaa eikö vaan?
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Juben w124 250d -91 OM605 ST -Ajossa-
Jube kirjoitti: Tarviiko muuten erillisen paisarin kun itse syylärissä oleva korkki ja sitämyötä nestepinta jää aika matalalle?
Ps. Savua ei tule 2,1bar yhtään 120 kuution syötöllä ja pakopainen 1,8-1,9bar eli kakkuahan se kaipaa eikö vaan?
Et kai vaan ole jättänyt paisuntaa pois jäähdytysjärjestelmästä ? Kyllä paisuntaa täytyy olla kaikissa lämpötilavaihtuvissa järjestelmissä.
Ja kannattaisi lopettaa sen viskin kanssa läträäminen, siitä ei hyvää seuraa.
+358 18B8FE99
Re: Juben w124 250d -91 OM605 ST -Ajossa-
Tottakai minulla nyt on paisari kun on vielä vakio syylärikin mutta monella ei Griffinin kanssa ole kun siinä on "paisari" itsessään!
Niin ja tosiaan ylävesiletku ei todellakaan ole lutussa
Niin ja tosiaan ylävesiletku ei todellakaan ole lutussa
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Juben w124 250d -91 OM605 ST -Ajossa-
Jos lämpö nousee vedossa parin viisarin verran niin silloin ollaan vajaassa 90 asteessa ? Kun ei supereitten kanssa ole ollu tekemisissä niin pakko kysyä että mitä haittaa tuosta on? Radallahan sitä ei kuitenkaan vakituiseen ajeta kait?
Kukaan kokeillu vedetöntä jäähdytin nestettä jonka kiehumispiste oli jotain 180 jos oikein muistan? Se ei kehrää painettakaan silleen kuin nämä normi glykoolit. Kun ei kiehu niin ei tu ilmataskujakaan kanteen eikä siis paikallisia lämpöhalvauksia?
Kukaan kokeillu vedetöntä jäähdytin nestettä jonka kiehumispiste oli jotain 180 jos oikein muistan? Se ei kehrää painettakaan silleen kuin nämä normi glykoolit. Kun ei kiehu niin ei tu ilmataskujakaan kanteen eikä siis paikallisia lämpöhalvauksia?
Re: Juben w124 250d -91 OM605 ST -Ajossa-
Ei siitä mitään muuta haittaa ole kuin että lämmön ei kuulu nousta noin lyhyellä vedolla, se 80-200km/h on sekä ajassa että matkassa varsin vähän!
Mitä tekee "muka" tehokkaalla autolla jolla ei kestä vetää 2km ja/tai välityksiä loppuun huoletta?
Eihän ne lämmöt tehokkaissa vakio-autoissakaan nouse vaikka jäähdytysjärjestelmä on kapasiteetiltaan samaa luokkaa
Se on varmaa että tämän kanssa tehdään töitä ja muutoksia niin kauan että lämmöt eivät lähde nousemaan ainakaan ennen kuin välitykset loppuvat ja huippunopeus on saavutettu!
Mitä tekee "muka" tehokkaalla autolla jolla ei kestä vetää 2km ja/tai välityksiä loppuun huoletta?
Eihän ne lämmöt tehokkaissa vakio-autoissakaan nouse vaikka jäähdytysjärjestelmä on kapasiteetiltaan samaa luokkaa
Se on varmaa että tämän kanssa tehdään töitä ja muutoksia niin kauan että lämmöt eivät lähde nousemaan ainakaan ennen kuin välitykset loppuvat ja huippunopeus on saavutettu!
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Juben w124 250d -91 OM605 ST -Ajossa-
Jäikös sulla vanha vakio syyläri tähän? Mulla loppu lämpö onkelmat siihe ku laitto uuden 300Dt:n syylärin.
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 17
- Liittynyt: Su 10.02.2013 01:36
- Paikkakunta: Kemijärvi
Re: Juben w124 250d -91 OM605 ST -Ajossa-
124sen sovituksella oli griffin syyläri myyntipuolella. Miten se nyt pelaa ja toimiko ongelmitta? BTW vaihdoin eilen e21een perän ja olin kylille tulossa hiillostamaan tätä ST:tä, mutta hukkaportissa aika löysä jousi kun 0.6bar aukesi täysin :O.
Ja se kuulajousihan oli sulla lainassa.
Ja se kuulajousihan oli sulla lainassa.
Mitä sitä paskalla kun ei ole peltoakaan?
Re: Juben w124 250d -91 OM605 ST -Ajossa-
Laita myös öljynlämpömittari. Sitten tietää milloin öljy on oikeasti lämmintä ennen kuin antaa kenkää. Kestää nimittääin aika kauan lämmetä öljyt. Toisaalta taas sitten polkiessa öljyn lämmöt nousee nopeasti. VDO:lla on ainakin hyvä mittari.
V123 & W123
V123 langin osia saa tarjota!
V123 langin osia saa tarjota!
Re: Juben w124 250d -91 OM605 ST -Ajossa-
Paremman jäähdytyksen saamiseksi on hankittava virtaavampi syyäri ja varmistettava että on alkuperäinen turbon vesipumppu paikalla.
+358 18B8FE99
Re: Juben w124 250d -91 OM605 ST -Ajossa-
Tais löytyä syy lämpöjen nousuun
Anturi laitettiin tuohon ylävesiletkun tyveen kun siinä oli sopiva kierre, tottakai se reagoi heti kun lähtee kuormittamaan, tänään siirretään oikeaan paikkaan koneen takaosaan ja kertoillaan miten käy
Anturi laitettiin tuohon ylävesiletkun tyveen kun siinä oli sopiva kierre, tottakai se reagoi heti kun lähtee kuormittamaan, tänään siirretään oikeaan paikkaan koneen takaosaan ja kertoillaan miten käy
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Juben w124 250d -91 OM605 ST -Ajossa-
Ei merkitystä anturin sijainnilla, jos termostaatti on kunnossa ja moottori käyttölämmin.
+358 18B8FE99
Re: Juben w124 250d -91 OM605 ST -Ajossa-
Paisuntasäiliön korkin pitäisi olla nestepinnan yläpuolella eli jäähdyttimestä täyttäminen ei riitä, jos sen pinta on alempana kuin ylin nestepinta.Jube kirjoitti:...Tarviiko muuten erillisen paisarin kun itse syylärissä oleva korkki ja sitämyötä nestepinta jää aika matalalle?
tomant
Kiihdytin 190E 201.024 1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Re: Juben w124 250d -91 OM605 ST -Ajossa-
Sieltä kannen takapäästä voi myös tehostaa sitä veden kiertoa sähköpumpulla esim 202 pumpulla tai väyrysen pumpulla.mutta vesi ei liiku minnekkään jos lämmitys venttiilit on kiinni.omaani tulee suuntaventtiili joka kääntää takasin syylärille sen takapään kierron kesäkuumalla ja tulee sähköpumpulla kierto.todettu hyväksi monessa muussakin rojektissa.
värit väreihin ja loput maihin.
Re: Juben w124 250d -91 OM605 ST -Ajossa-
Eipä ehtiny tänään rasaaamaan kun työhommat meinaa haitata harrastuksia
Oliko Griffiniä tai jotain muuta alusyyläriä saatavilla w124 specseillä ilman korkkia?
Oliko Griffiniä tai jotain muuta alusyyläriä saatavilla w124 specseillä ilman korkkia?
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Juben w124 250d -91 OM605 ST -Ajossa-
Griffiniä ei taida löytyä suoraan sopivaa ilman korkkia mut kohtuu helppo tehdä sopiva ja hitsailla alavesiletkun lähtö uusiksi ja korkin kaulus ottaa pois ja hitsata paikka päälle.
OM605 ei varmaan tarvitte ylävesiletkun lähtöö edes muokata kun enemmän tilaa viedä letkulla verraten OM606. Itte hitsannu myös tuon paisariin lähdön tuohon syyläriin mut voi tietty ottaa muualtaki
Tuossa videolla näkyy oma muokattu syyläri, ei sattunu kuvaa ny olemaan...
OM605 ei varmaan tarvitte ylävesiletkun lähtöö edes muokata kun enemmän tilaa viedä letkulla verraten OM606. Itte hitsannu myös tuon paisariin lähdön tuohon syyläriin mut voi tietty ottaa muualtaki
Tuossa videolla näkyy oma muokattu syyläri, ei sattunu kuvaa ny olemaan...