Jossain Jenkkilän sivuilla olivat laittaneet M103:een OM603 turbon pakosarjan. Kanavat on ilmeisesti samalla kohti mutta uudet pulttien reiät joutuu porailemaan.
Samanlaista ajattelin minäkin kokeilla M103 2,6:een. Suuria tehoja en ole etsimässä, koska pakosarja varmasti ahistaa ja hyllyssä oleva ahdin on pieni (pikkumitsu TD04L14T).
Tavoitteena on vain selvitä talven yli. Ensi kesänä on jo uudet suunnitelmat (M103 3,0 Holset HX35:lla tai HX40 superilla kunnon pakosarjalla).
Eli onko 3,5:n pakosarja isompi kanaviltaan vai etsinkö kolme litraisen pakosarjan?
OM 603 3,0 turbo ja OM 603 3,5 turbo pakosarjojen erot
OM 603 3,0 turbo ja OM 603 3,5 turbo pakosarjojen erot
T: Kimmo
S124.190 &
W124.230
S124.190 &
W124.230
Re: OM 603 3,0 turbo ja OM 603 3,5 turbo pakosarjojen erot
Itse yritin joskus laittaa OM603 turbo pakosarjaa M102 moottoriin, enkä kyllä saanut millään opilla passaamaan kiinnitystä edes lähelle. Toki voihan se olla että M103 moottorissa erilainen pakosarja, ja erilainen kiinnitys, mutta epäilen.
Jokatapauksessa suosittelen tekemään kerralla kunnollisen sarjan niin ei tarvitse alkaa uudestaan porailemaan reikiä, näin itsekin koin viisaimmaksi.
Jokatapauksessa suosittelen tekemään kerralla kunnollisen sarjan niin ei tarvitse alkaa uudestaan porailemaan reikiä, näin itsekin koin viisaimmaksi.