w201 om605 rassailua
Re: w201 om605 mpr 6164 eaton m90
Tarttis apuja jos joku viisaampi tietäisvastailla kysymyksiin,että mikkä jäykemmät venanjouset ja retainerit passais näihin 604-6 moottoreihin.ja nyt olis imusarjan suunnittelu käsillä eli kannattaako laittaa plenum vai normaali painekotelo versio tai onko kellään kokemusta collector tyylisestä imusarjasta? Tässä vitosessa sais kiihdytystorvet nätisti nopan vitosen muotoon eikä halkasijakaan tulis mahdottoman isoks eli periaatteessa käyttäs koko ahtoputkistoa painekotelona ja tulis pitkilla runnereilla? Ton pneumin kanssa tulee tila ahtaus vastaan.
Viimeksi muokannut masa201, La 18.10.2014 19:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
värit väreihin ja loput maihin.
Re: w201 om605 mpr 6164 eaton m90
Tarvikemotista ainakin löytyy noita venajousia soittele sinne
Re: w201 om605 mpr 6164 eaton m90
Juu sen tiedän. Mietin vain että minkäs muun vehkeen jouset käy.esim evo mitsun passaa vissiin hiukan soveltamalla.ja käännyn kyllä sen tarvikemotin puoleen jos ei löydy muita.entäs noi imusarjat ?
värit väreihin ja loput maihin.
Re: w201 om605 rassailua
sillä vakiolla muovisella imusarjalla voi kuulemma paineistaa aika huoletta. jotkut on tehneet 606:n imusarjasta rakentamalla.
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
Re: w201 om605 rassailua
Juu no se muovinen ei sovi enään kun on tuo remmi.ja siinä on 606 lyhennetty imusarja mutta tuo painekotelo homma ois hiukan hakusessa kun ite suunnittelin tota collector tyylistä sarjaa niinkun pyöreään muotoon ja laittas imutorvet kiihdytys suppiloilla nopan vitosen muotoon ja ahtoputken virtaus kohdistus suoraan noihin suppiloihin jättäs sen painekotelo osan mahdollisimman pieneks kun on 3" ahtoputkisto niin ei tarttis oikeen isoo sitä kotelo hommaa vaan käyttäs hiukan niikun sitä putkistoa hyväksi siinä. En sitten tiedä minkälainen ois toiminnaltaan muttei paineeroja ainakaan tulis yhteenkään pyttyyn. jossain kiihdytysautossa gööglen mukaan ainaski on ollu tolmanen et ei oo uus idea
värit väreihin ja loput maihin.
Re: w201 om605 rassailua
siis meinaan tällästä http://www.ipgparts.com/store/Vibrant-P ... ually.html" onclick="window.open(this.href);return false; erona et hiukan laajempi tuo 1->5 kohta ja suppiloilla.
värit väreihin ja loput maihin.
Re: w201 om605 rassailua
autossa myös kitisee jarrut laitanko vaan vaseliinia laikkoihin ?
värit väreihin ja loput maihin.
Re: w201 om605 rassailua
tuo nyt oli vaan läppä kun kukaan ei oikeen sano juuta eikä jaata tuohon imusarjaan. Pitää varmaan koittaa plenum änkeä tuonne konetilaan.on vain niin ahdasta.
värit väreihin ja loput maihin.
Re: w201 om605 rassailua
Vaihteisto pohdintaa kattellu noita 722.6 sähköohjattuja lootia mutta kuinka tuo turbiinin koko vaikuttaa kierros herkkyyteen? Onko saatavilla pienempiä turbiineja missä ois massa pienemmällä kehällä?vääntöä luultavasti on hihan piisalleen muutenkin. Luultavasti kallistun vieläkin tonne g420 getragin puoleen tai 330d bmw 6v manuaaliin mutta ois mielenkiintoinen tuo 722.6 sähköohjattu rattivaihteilla. Rojekti matelee etiä päin jos nyt jaksais tiggailla imusarjan ensviikolla valmiiks ja syylärin asentaa niin ois tyytyväinen, ens kesäks kuitenkin tähdätään leimalle. Ahdasta vain tulee vielä pitäis keksiä mihin siottaa remmin ilmanoton alas ei voi vetää ei sivuille ylös ainoa paikka ja imee vaan lämmintä ilmaa konehuoneesta, luultavasti pätkäsen sienisuodattimen suoraan konepellistä läpihte ois melkeen vaan pitäny tehä pelkällä pakokaasuahtimella niin ois auto jo ajossa Tuli tuo remmikin portattua samalla kun oli pöydällä levällään.
Rässäys työkalun vielä kun vääntäs noille imusarjan kiihytys tötteröille niin vois ruveta mallaileen millanen satsi tuonne sopii.
Rässäys työkalun vielä kun vääntäs noille imusarjan kiihytys tötteröille niin vois ruveta mallaileen millanen satsi tuonne sopii.
värit väreihin ja loput maihin.
Re: w201 om605 rassailua
Onkos kukaan miettiny 200sx s13 vaihteistoa näihin st vehkeisiin? Muistan kun ittellä oli tuollanen pirssi kun vaihteisto vahvikehitsattiin niin rupes kestään, siirto rattaat pyöri tyhjää akselillaan eli pelas vaan suoraveto koneesta ja se oli nelosvaihde eli ois ylivaihde viitonen tuossa askissa
värit väreihin ja loput maihin.
Re: w201 om605 rassailua
Jäähyjä tuli tarvikemotin kautta
Eihän tuonne keulalle sovi mikään ilman muokkaamista,no ei ole ensimmäiset osat mikkä ei ole bolton tigistä vaan loppu kaasu niin meni kaljootteluks Hyvää uutta vuotta kaikille !
Eihän tuonne keulalle sovi mikään ilman muokkaamista,no ei ole ensimmäiset osat mikkä ei ole bolton tigistä vaan loppu kaasu niin meni kaljootteluks Hyvää uutta vuotta kaikille !
värit väreihin ja loput maihin.
Re: w201 om605 rassailua
Samallaha toi 722.6 ois kytkiminee tullumasa201 kirjoitti:Jäähyjä tuli tarvikemotin kautta
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
www.tarvikemotti.com
Re: w201 om605 rassailua
Juu niinhän ois tullu jos ois ollu paalua ja varmasti olisin ottanu pcs boxin kylkeen mutta köyhä on köyhä ja meneehän se idea vähän jos ei virivehje ole manuaali
värit väreihin ja loput maihin.
Re: w201 om605 rassailua
Mutta sen holleyn ja nokkarattaan tulen kyllä hakemaan
värit väreihin ja loput maihin.
Re: w201 om605 rassailua
Lisätietoja nokkarattaasta?masa201 kirjoitti:Mutta sen holleyn ja nokkarattaan tulen kyllä hakemaan
W201 250D
W202 250D
W202 250D
Re: w201 om605 rassailua
Tolla lootalla ja kykällähä se tottelee sormii, ei tarvii polkee kykäpetaalia ko lähösämasa201 kirjoitti:Juu niinhän ois tullu jos ois ollu paalua ja varmasti olisin ottanu pcs boxin kylkeen mutta köyhä on köyhä ja meneehän se idea vähän jos ei virivehje ole manuaali
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
www.tarvikemotti.com
Re: w201 om605 rassailua
Paljonko sillä drive platella ja kytkimellä on massaa?paljonko on öljytilavuus siis kytkimessä?Kuten sanoin oisin ottanu völjyyn jos ois ollu paalua nyt on tigissä kaasua muttei jumalauta koko kylässä 50mm alumiini käyrää no jos oottelis ensviikkoon että aukiaa lvi puljut niin eiköhän semmonenkin löydy.
värit väreihin ja loput maihin.
Re: w201 om605 rassailua
Huu. Eipä oo tullu punnittua noita. Eihän ton kykä häävin kokonen oo mutta oha siäki sitä tavaraa jonkuverran.
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
www.tarvikemotti.com
Re: w201 om605 rassailua
Jäähyt löyti paikkasa keulalta,mikä parasta kaikki menee vielä piiloon alavesiletkun hitsaus ja ylävesiletkuun hiukan ässää niin saa lorottaa liemet koneeseen
Tilaakin jäi niin paljon ettei tiedä mitä tänne vielä keksii
Tilaakin jäi niin paljon ettei tiedä mitä tänne vielä keksii
Viimeksi muokannut masa201, Su 04.01.2015 00:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
värit väreihin ja loput maihin.
Re: w201 om605 rassailua
Makiasti täyttää keulan.
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
www.tarvikemotti.com
Re: w201 om605 rassailua
juu hiukan on ahdasta. no eipä tartte muuta kun flektin enään sopia niin avot
värit väreihin ja loput maihin.
Re: w201 om605 rassailua
Kannattaa sitten tehdä jotku kumi listat tuonne jäähyttäjän sivuille niin kaikki ilma kulkee jäähyttäjän läpi jolloin jäähytys teho on parempi. Itelläki on ollu monesti tarkotus ne tehä, mutta eipä nuita yhessäkään autossa ole vielä ollut.
Re: w201 om605 rassailua
Rakoa on myös tuolla syylärin ja coolerin välissä eli ilmankierto on varmaan heikkoa ,joutuu siihen jolain listaa suunnitteleen.Puhaltimiksi meinasin laittaa tohon etupuolelle ison spallin ja luultavasti 8" imevän vielä moottoritilaan.
värit väreihin ja loput maihin.
Re: w201 om605 rassailua
Meinaatko laittaa alkuperäisen viskon vielä tuohon ... Ahtaalta näyttäämasa201 kirjoitti:Rakoa on myös tuolla syylärin ja coolerin välissä eli ilmankierto on varmaan heikkoa ,joutuu siihen jolain listaa suunnitteleen.Puhaltimiksi meinasin laittaa tohon etupuolelle ison spallin ja luultavasti 8" imevän vielä moottoritilaan.
Re: w201 om605 rassailua
Eipä taida tulla viskoa 2 kpl sähköflektejä yks 8-10"moottoritilaan (imevä) ja niin iso puhaltava kun vaan löydän tohon coolerin eteen
värit väreihin ja loput maihin.
Re: w201 om605 rassailua
Voitko yhtään paljastaa että meinasitko ihan vakio nokilla mennä vai tuleeko jotain muuta? Liekkö sais parempaan suuntaan jo pelkästään vakio nokkaa säätämällä? Bensa vehkeissä ainakin mutta mitenhän näissä.masa201 kirjoitti:Säädettävä. Kyselee tuolta tarvikemotista.
W201 250D
W202 250D
W202 250D
Re: w201 om605 rassailua
Niin ja millä specseillä tuo masteri? ei tainnu missään lukea tarkemmin.
W201 250D
W202 250D
W202 250D
Re: w201 om605 rassailua
Tämä kansi menee vakio nokilla ja jousilla. Mutta ois tarkotus tehä toinen pöydällä asennusvalmiiks kunhan on saanu tän auton eka liikkuun ja muutenki rojektia enempi loppusuoralle. Mutta eiköhän sitten tule tehtyä kunnolla toinen kansi nokkineen jousineen jne. tässä paikalla olevassa on seetit jo niin painuneet että uusia täytyis,luultavasti joutuu sitten toiseenkin kanteen uusimaan mutta se on sen ajan murhe.ja pitää muistaa että tää on vasta eka variaatio kyseisestä pirssistä. Ja muutenkin ensimmäinen mersu projekti ittellä
värit väreihin ja loput maihin.