Mikä möykky tää on minkä läpi kaasu välittyy
Toinen kyssäri mittarista. Vaihdoin taustavalon polttimot. Kilometrinäyttö pimeni. Onko sen polttimo mittarin sisällä ja pystyykö vaihtamaan itse?
Pari kyssäriä taas Sprinter -95
Pari kyssäriä taas Sprinter -95
MB 124 220 TE -93
Mopareita
Mopareita
Re: Pari kyssäriä taas Sprinter -95
Automaattilaatikkoon liittyvä. Tuosta säädetään laatikon alipaineen määrä ( vaihtojen kovuus) Modulaattori kuuluu säätää niin että molemmat 6mm pultit ( 10mm kannalla) auki, toinen modulaattorin edestä ja toinen takaa, toisella kädellä painat kaasun pohjaan ja toisella painat modulaattorin ääriasentoon. Valitettavan usein modulaattori on säädetty joko niin ettei kaasu mene pohjaan tai sitten niin että vaihdot ovat liian rauhallisia ja laatikkoa on kovilla.
Tuosta takana olevasta tangosta josta saa pituutta muuttettua säädetään vaihtojen kierroslukua, En nyt muista miten päin säätö toimi mutta kun vaijeria kiristää niin vaihteet vaihtuvat korkeammilla kierroksilla.
Tuosta takana olevasta tangosta josta saa pituutta muuttettua säädetään vaihtojen kierroslukua, En nyt muista miten päin säätö toimi mutta kun vaijeria kiristää niin vaihteet vaihtuvat korkeammilla kierroksilla.
-00 C200CDI AT
-83 300GD A
-83 300GD A
Re: Pari kyssäriä taas Sprinter -95
Itse vastaten. Oli kuitenkin ihan näkyvä polttimo, uusi oli rikki.pptalo kirjoitti:
Toinen kyssäri mittarista. Vaihdoin taustavalon polttimot. Kilometrinäyttö pimeni. Onko sen polttimo mittarin sisällä ja pystyykö vaihtamaan itse?
MB 124 220 TE -93
Mopareita
Mopareita