MB 280E W123 Puunalta museokuntoon
MB 280E W123 Puunalta museokuntoon
Terve.
Kerrotaan tarinaa Mersu 280E W123, joka löytyi nätistä männiköstä 18.3.2015.
Josta matka kotitalliin alkoi.
MB ensirekisteröitiin 27.1.1985 Pitäjänmäen Vehosta ja ostaja oli Neuvostoliiton suurlähetystö.
Varustelista siihen aikaan ihan mukava.
->Pääliväri 172G. Metallihohto harmaa->http://www.benzworld.org/forums/attachm ... ntr172.jpg
->Sisusta 954 vaaleanruskea "Plyyssi"
->Moottorina 280E
->Automaattiilmastointi
->Vihertävät sävylasit,Orttobedi etuistimet eli säädettävä ristituki,Lehtiverkot etuistuimessä,Istuinlämmittimet edessä.
->Sähköpeili oikealla,Etuvalojen pesimet.
->Becker radio kasettisoitin,4 kaiutinta ja "faader"säätö
Sitten loppu varmaan rahat koska vaihteisto on 4.lovinen manuaali
Tässä muutama kuva alku tilanteesta.
Ja tarina jatkuu.....
Kerrotaan tarinaa Mersu 280E W123, joka löytyi nätistä männiköstä 18.3.2015.
Josta matka kotitalliin alkoi.
MB ensirekisteröitiin 27.1.1985 Pitäjänmäen Vehosta ja ostaja oli Neuvostoliiton suurlähetystö.
Varustelista siihen aikaan ihan mukava.
->Pääliväri 172G. Metallihohto harmaa->http://www.benzworld.org/forums/attachm ... ntr172.jpg
->Sisusta 954 vaaleanruskea "Plyyssi"
->Moottorina 280E
->Automaattiilmastointi
->Vihertävät sävylasit,Orttobedi etuistimet eli säädettävä ristituki,Lehtiverkot etuistuimessä,Istuinlämmittimet edessä.
->Sähköpeili oikealla,Etuvalojen pesimet.
->Becker radio kasettisoitin,4 kaiutinta ja "faader"säätö
Sitten loppu varmaan rahat koska vaihteisto on 4.lovinen manuaali
Tässä muutama kuva alku tilanteesta.
Ja tarina jatkuu.....
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Viimeksi muokannut Hemu, Ti 26.11.2019 20:50. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Re: MB 280E Puunalta
Homma jatkuu...Mätää näkyy oleva
1.4 tilanne näytti tältä.
Ruoste on raiskanut vaikka -90 peli on ruostesuojattu ammattiliikkeessä.
Tietää Kempille töitä
1.4 tilanne näytti tältä.
Ruoste on raiskanut vaikka -90 peli on ruostesuojattu ammattiliikkeessä.
Tietää Kempille töitä
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Viimeksi muokannut Hemu, Pe 23.09.2016 21:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: MB 280E Puunalta
Tervetuloa foorumille! Mielenkiintoinen projekti, ja eritoten mielenkiintoisesti varusteltu! Harvinainen väriyhdistelmä. Tsekkaa onko C-pilarin ilmanpoistoaukkojen pohja ruostunut siten, että vesi olisi päässyt sieltä pyöränkaarikotelon kautta takajalkatilaan.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: MB 280E Puunalta
Projekteja on aina mukava seurata. Jatkahan juttua kuvien kera.
Harmi kun noin mielenkiintoinen auto on jäänyt joskus sinne männikköön. Toivottavasti jaksat väsätä sen kuntoon.
Harmi kun noin mielenkiintoinen auto on jäänyt joskus sinne männikköön. Toivottavasti jaksat väsätä sen kuntoon.
W203 C180 Kompressor A Sport -05
W201 190E 2.3-16 A Cosworth -86 -> Project 2022-2024: Getrag, KMS ITB, Motec, OZ Ultraleggera, Eibach B12, Sparco.
Exät: W124 230E -89, W202 C180 -95, C124 230CE -87, W203 C180 Kompressor A Avantgarde -04, S203 C200 CDI Elegance -05
W201 190E 2.3-16 A Cosworth -86 -> Project 2022-2024: Getrag, KMS ITB, Motec, OZ Ultraleggera, Eibach B12, Sparco.
Exät: W124 230E -89, W202 C180 -95, C124 230CE -87, W203 C180 Kompressor A Avantgarde -04, S203 C200 CDI Elegance -05
Re: MB 280E Puunalta
Hiano projekti! Hitsattavaa näistä löytyy yleensä ihan mukavasti, mutta korjaus peltejä onneksi löytyy paljon.
w201 190D
w123 om606 Turbo Diesel
w123 om606 Turbo Diesel
Re: MB 280E Puunalta
Hieno auto Mikäköhä lie tarina, et tuo on noin päässy kuusen juurelle unohtumaan?
Tuo lattioiden ruostuminen näyttää juurikin siltä, että vesi on päässyt seisomaan lattioilla. Sitä tulvii yllättävän nopeesti sisälle ulkosäilytyksessä, ku lehdet, havunneulaset ja koivunsiemenet tukkii vedenpoistoröörit.
Tuo lattioiden ruostuminen näyttää juurikin siltä, että vesi on päässyt seisomaan lattioilla. Sitä tulvii yllättävän nopeesti sisälle ulkosäilytyksessä, ku lehdet, havunneulaset ja koivunsiemenet tukkii vedenpoistoröörit.
Ajossa, kukin vuorollaan:
w126 300 SEL -89
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w202 C220 CDI Elegance -98
w168 A160 automatic Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
w126 300 SEL -89
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w202 C220 CDI Elegance -98
w168 A160 automatic Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
Re: MB 280E Puunalta
Kiitos mielenkiinnosta.
Joten jatketaan tarinaa...
Lisää purkamista ja syy vesivuotoon löyty.
Tuulilasin kulmat ja konehuoneen yläkulmat puhki.
C-pilarit onneksi ehjät.
Joten jatketaan tarinaa...
Lisää purkamista ja syy vesivuotoon löyty.
Tuulilasin kulmat ja konehuoneen yläkulmat puhki.
C-pilarit onneksi ehjät.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Viimeksi muokannut Hemu, Pe 23.09.2016 21:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: MB 280E Puunalta
Koppa kyljelleen,,Kosani ja lasta käteen...
Se kuuluisa mersun massa pois...Lähtee kun kuumentaa kunnolla.Käry on VALTAVA.Joten tuuletus on syytä järjestää.
Homma hoituu suhtnopeesti näin!!!
Mitä tarkempaan jaksaa nyhtää sen säästää puhalluksessa Ei tarvi kuunnella puhaltajan vi...vinoilua.
Se kuuluisa mersun massa pois...Lähtee kun kuumentaa kunnolla.Käry on VALTAVA.Joten tuuletus on syytä järjestää.
Homma hoituu suhtnopeesti näin!!!
Mitä tarkempaan jaksaa nyhtää sen säästää puhalluksessa Ei tarvi kuunnella puhaltajan vi...vinoilua.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Viimeksi muokannut Hemu, Pe 23.09.2016 21:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: MB 280E Puunalta
Tuo takapään poikkipalkki ei ole kallis, että jos se on ruosteessa niin tilaa uus kun niitä vielä saa.
S124 300TE
S211 E500
S211 E500
Re: MB 280E Puunalta
No niin,massa hommat saatu tehtyä.
Sitten koppa puhallukseen.Näkee lopulliset vauriot.
Kertokoon kuvat ... Mitään mullistavaa ei puhalluksen yhteydessä löytynyt
Hauska yksityiskohta kun diplomiautosta poistettu anteeninreikä. Kiitti vinkistä mutta nyt sattu takapalkki ollemaan ehjä.Massari on vetänyt kotelosuoja-ainetta sentää johoinkin
Muutenkin takaosa ja keula on säästynyt kohtuullisesti. Nyt on lähdettävä Classic motorshow Lahteen katsomaan muiden tekeleitä.
Sitten koppa puhallukseen.Näkee lopulliset vauriot.
Kertokoon kuvat ... Mitään mullistavaa ei puhalluksen yhteydessä löytynyt
Hauska yksityiskohta kun diplomiautosta poistettu anteeninreikä. Kiitti vinkistä mutta nyt sattu takapalkki ollemaan ehjä.Massari on vetänyt kotelosuoja-ainetta sentää johoinkin
Muutenkin takaosa ja keula on säästynyt kohtuullisesti. Nyt on lähdettävä Classic motorshow Lahteen katsomaan muiden tekeleitä.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: MB 280E Puunalta
Joo eihän toi kovin pahalta näytä. Tuon takalasin alareunankin saa uutena, hain omaani sellaisen, maksoi jonku parisataa. Tuolla tahdillahan saat vielä kesäksi ajoon
S124 300TE
S211 E500
S211 E500
Re: MB 280E Puunalta
Hyvä että muutkin tekee näin perusteellisesti. Yllättävän hyvältä pohja kuitenkin näyttää vaikka ulkona seissyt.
w201 190D
w123 om606 Turbo Diesel
w123 om606 Turbo Diesel
Re: MB 280E Puunalta
Lahdessa tuli käytyä.Oli taas paljon nähtävää
Parkkipaikalla oli yksi 280E coupe,yksi 280 ja yksi 280E.Joten sai katottua mallia.
Oma tekeminen jatkuu peltitöillä,palataan siihen kun saadaan jotain näkyvää aikaan.
Kerrotaan tässä välissä taustaa autosta.
Siis vanha diplomaattiauto.
->Sai suomikilvet 25.3.1988 ja ajettu silloin n.35000km
->17.1.1989 ajettu 40500km
->16.2.1989 muutoskatsastus ??? Ehkä vetokoukku?
->15.8.1990 Tehty täydellinen ruostesuojaus.Nyt kun katsoo niin ei meinaa uskoa
->Siitä alkoi kotoa pois olo kun 29.4.1992 tuli 100000km täyteen.Taivalta tehtiin toiseen malliin.
->90-luvulla tehty paljon remonttia,
-95 Pakoputkisto,Hinta 2860mk töineen,-96 jouset ja iskarit,-98 kytkin,kartaanin tuki,eturättinivel ym.Ajettu 214000km.
-99 Vasen etujarrulevy,takavasen tukivarsi ja oikea tukivarren pusla,216000km.
-99 Nopeusmittarin vaijeri??219000km.Syksyllä -99 vesipumppu.224000km.
->Sitten syksyllä 2000 auto vaihtoi omistajaa joka piti sitä vuoteen 2008.
->28.1.2009 Mese löysi uuden omistajan hintaan 650e.
->13.11.2009 Ajettu 323000km.
->31.12.2010 Katsastusmies löytänyt vikaja,Jarrukilpi,pakoputkisto,ruostetta,ym pientä.ajettu 325000km.
->2012 vuoden katsastus,seisontajarru,rek.valo,ruostevaurio.Ajettu 328000km.(Edelleen mittarissa)
->Sitten auto vaihto omistajaa ja samalla havaittu kansipahvivika.
Kansi irti ja koppa puunalle odottamaan.
No sieltä minä sen sitten hain
Tuli melkonen numeroselitys.Toivottavasti joku jaksaa lukea.Yksityiskohtia olisi ollut enemmän.
Jotain virheitä voi olla,koska papereita en ole vielä lukenut huolella,ehkä jossakin välissä.
Hieno tutkia kun on vanhat katsastuspaperi, rek.otteet ja jotain kuitteja
Eikun Kemppi palamaan niin ehkä jonakin kesänä valmis
Parkkipaikalla oli yksi 280E coupe,yksi 280 ja yksi 280E.Joten sai katottua mallia.
Oma tekeminen jatkuu peltitöillä,palataan siihen kun saadaan jotain näkyvää aikaan.
Kerrotaan tässä välissä taustaa autosta.
Siis vanha diplomaattiauto.
->Sai suomikilvet 25.3.1988 ja ajettu silloin n.35000km
->17.1.1989 ajettu 40500km
->16.2.1989 muutoskatsastus ??? Ehkä vetokoukku?
->15.8.1990 Tehty täydellinen ruostesuojaus.Nyt kun katsoo niin ei meinaa uskoa
->Siitä alkoi kotoa pois olo kun 29.4.1992 tuli 100000km täyteen.Taivalta tehtiin toiseen malliin.
->90-luvulla tehty paljon remonttia,
-95 Pakoputkisto,Hinta 2860mk töineen,-96 jouset ja iskarit,-98 kytkin,kartaanin tuki,eturättinivel ym.Ajettu 214000km.
-99 Vasen etujarrulevy,takavasen tukivarsi ja oikea tukivarren pusla,216000km.
-99 Nopeusmittarin vaijeri??219000km.Syksyllä -99 vesipumppu.224000km.
->Sitten syksyllä 2000 auto vaihtoi omistajaa joka piti sitä vuoteen 2008.
->28.1.2009 Mese löysi uuden omistajan hintaan 650e.
->13.11.2009 Ajettu 323000km.
->31.12.2010 Katsastusmies löytänyt vikaja,Jarrukilpi,pakoputkisto,ruostetta,ym pientä.ajettu 325000km.
->2012 vuoden katsastus,seisontajarru,rek.valo,ruostevaurio.Ajettu 328000km.(Edelleen mittarissa)
->Sitten auto vaihto omistajaa ja samalla havaittu kansipahvivika.
Kansi irti ja koppa puunalle odottamaan.
No sieltä minä sen sitten hain
Tuli melkonen numeroselitys.Toivottavasti joku jaksaa lukea.Yksityiskohtia olisi ollut enemmän.
Jotain virheitä voi olla,koska papereita en ole vielä lukenut huolella,ehkä jossakin välissä.
Hieno tutkia kun on vanhat katsastuspaperi, rek.otteet ja jotain kuitteja
Eikun Kemppi palamaan niin ehkä jonakin kesänä valmis
Re: MB 280E Puunalta
Harvinainen väriyhdistelmä! Veljellä sama sisusta. Kangasta on aika hankala löytää tuohon juuri tuolla Dattel värillä, mutta tuossa sun laitteessa näyttää olevan aika hyvin säilynyt.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: MB 280E Puunalta
Mainio kohde on löytynyt, voimia töihin. Ja näkyyhän tuo homma onnistuvankin.
Takaseinällä oleva daamin kuvakin on vaihtunut välillä..
Takaseinällä oleva daamin kuvakin on vaihtunut välillä..
C126 500 -88
855-T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
855-T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
Re: MB 280E Puunalta
Noniin,Pellinvaihto on päässyt alkuun.
Kertokoon kuvat mitä tehty... Tuli tehtyä Retu Kivinen malli Ehkä Suomen oloissa mukavempi lattia malli Pitkittäispalkki on mukavemman näköinen tällässeenä... Takakulma on saanut jo osan uutta peltiä.
Ja tyttökin on seinällä taas vaihtunut
Kesän tullen täytyy tehdä pihahommat emännän kanssa,joten homma jatkuu pikkuhiljaa
Ps.Vois toivoa sateista kesää jotta....
Kertokoon kuvat mitä tehty... Tuli tehtyä Retu Kivinen malli Ehkä Suomen oloissa mukavempi lattia malli Pitkittäispalkki on mukavemman näköinen tällässeenä... Takakulma on saanut jo osan uutta peltiä.
Ja tyttökin on seinällä taas vaihtunut
Kesän tullen täytyy tehdä pihahommat emännän kanssa,joten homma jatkuu pikkuhiljaa
Ps.Vois toivoa sateista kesää jotta....
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: MB 280E Puunalta
Ohhoh siinä menny paljo pelliä vaihtoon! Kyllä siittä vielä auto näyttää tulevan!
w201 190D
w123 om606 Turbo Diesel
w123 om606 Turbo Diesel
Re: MB 280E Puunalta
Laitoitko tuon pitkittäispalkin korjauspalan pistehitsaamalla pohjaan kiinni?
S124 300TE
S211 E500
S211 E500
Re: MB 280E Puunalta
Juu,periaatteessa pistehitsi.
Eli paineilmareiittäjällä reiät ja sinkkimaali väliin ->Sit miggiin virtaa vähän enemmän kun normaalisti
ja reiästä sulatus kiinni.
Jälkirälläköinti helppo kun ei ole palkoa
Olisko tumppihitsaus nimeltään tai sitten ei
Eli paineilmareiittäjällä reiät ja sinkkimaali väliin ->Sit miggiin virtaa vähän enemmän kun normaalisti
ja reiästä sulatus kiinni.
Jälkirälläköinti helppo kun ei ole palkoa
Olisko tumppihitsaus nimeltään tai sitten ei
Re: MB 280E Puunalta
Noniin,jotan on saatu tehtyä.
Katotaan kuvista... Oikea takapyöränkotelo saanut peltiä ja pohjaväriä. Takapyöränkaari uusittu. Väri tekee ihmeitä... Toisellepuolelle sama juttu.
Että näin
Katotaan kuvista... Oikea takapyöränkotelo saanut peltiä ja pohjaväriä. Takapyöränkaari uusittu. Väri tekee ihmeitä... Toisellepuolelle sama juttu.
Että näin
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: MB 280E Puunalta
Tuli kesäloman ekaviikko uhrattua mersun pohjan hitsaukseen.Aikaa meni noin 60h.
No nyt näyttää tältä-> Näyttää vähä paremmalta kun alussa.
Tuli toinen lomaviikko käytettyä tallin valmiiksi tekemiseen.Katto ja seinät sai vähä valkostaväriä.
Tuli mahottoman paljon valosammaksi
On harkkoseinän maalaaminen hidasta kun en viitsinyt tasoitaa ja maalikin oli ylijäämää.
Ompanyt värissä
No nyt näyttää tältä-> Näyttää vähä paremmalta kun alussa.
Tuli toinen lomaviikko käytettyä tallin valmiiksi tekemiseen.Katto ja seinät sai vähä valkostaväriä.
Tuli mahottoman paljon valosammaksi
On harkkoseinän maalaaminen hidasta kun en viitsinyt tasoitaa ja maalikin oli ylijäämää.
Ompanyt värissä
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: MB 280E Puunalta
Taas on saatu tehtyä vähän lisää...
Joten kuvia... Jäähdyttimen kannatin tuli tilattua Mersulta.82e Ovh.
Reunakannattimista oikeapuoleisen sai uudet mutta vasenta ei.Joten se oli korjattava tän näköseksi. Peräpellin alareuna oli saanut osumia.Ei taputtelulla oiennut kunnolla joten tein pellistä uuden.
Vetokoukun kiinnitysreiät hitsasin umpeen samalla.Olihan koukunkiinnityksen alla tietysti ruostetta johon tehoaa vain pellinvaihto. Takaikkunan alareuna oli kun rotta olis syönyt. Kyllä se millinenpelti taipuu kun jaksaa taputella muotoon. Kuva on vähän huono
On se uuspelti nätimpi.Toivottavasti ikkuna sopii reikään.
Nyt ei muutakun Hyvää Juhannusta kaikille.Vesisateesta huolimatta
Joten kuvia... Jäähdyttimen kannatin tuli tilattua Mersulta.82e Ovh.
Reunakannattimista oikeapuoleisen sai uudet mutta vasenta ei.Joten se oli korjattava tän näköseksi. Peräpellin alareuna oli saanut osumia.Ei taputtelulla oiennut kunnolla joten tein pellistä uuden.
Vetokoukun kiinnitysreiät hitsasin umpeen samalla.Olihan koukunkiinnityksen alla tietysti ruostetta johon tehoaa vain pellinvaihto. Takaikkunan alareuna oli kun rotta olis syönyt. Kyllä se millinenpelti taipuu kun jaksaa taputella muotoon. Kuva on vähän huono
On se uuspelti nätimpi.Toivottavasti ikkuna sopii reikään.
Nyt ei muutakun Hyvää Juhannusta kaikille.Vesisateesta huolimatta
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: MB 280E Puunalta
Juhannuksen huono sää antoi aikaa olla hetken tallissa.
Tuli vedettyä saumakitti saumoihin ja epoksiväri päälle Värin kuivuttua tuli käännettyä oikeaan asentoon "jakkaran"päälle. Nyt täytyy tehdä seuraavaksi yläpuoliset"pellinvaihdot",ei lopu hitsi hommat vielä,mutta vähenee
Palataan niihin kun saadaan tehtyä
Tuli vedettyä saumakitti saumoihin ja epoksiväri päälle Värin kuivuttua tuli käännettyä oikeaan asentoon "jakkaran"päälle. Nyt täytyy tehdä seuraavaksi yläpuoliset"pellinvaihdot",ei lopu hitsi hommat vielä,mutta vähenee
Palataan niihin kun saadaan tehtyä
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: MB 280E Puunalta
Hyvin etenee!
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: MB 280E Puunalta
Terve . Eikös se pitäny olla valmis ku tuut takas töihi!?
Re: MB 280E Puunalta
Aika homman olet tehnyt ja jälkikin on nättiä. Pidä taukoo välillä ,ettei nuppi hitsaa...... Perheen kanssa touhuat välillä.
Star
Re: MB 280E Puunalta
Tosi siistiä jälkeä! Tsemppiä sulle ja ota paussia jos(kun) alkaa tuntumaan raskaalle nuo remonttihommat. Seuraan tätä homma mielenkiinnolla
Re: MB 280E Puunalta
Jepulis,kesäloma meni taas tältä kesältä.Sää oli mahtava,kun ei ollut hellettä
Ei ollut tarkotus tällä lomalla saada valmiiksi.Jos seuraavalla,kun täällä Hämeessä ollaan niin hitaita.
No,täytyy aina välillä tehdä mukavia pihahommia ja tietysti käydä kalassa
Niin justiinsa meinas unohtua....Vaarin virkaa on hoidettava ajoittain
Joo ja sitte "valmistaa"taidetta ilman aivoja.... Mese edistyy vähä niinkun itsestään siinä sivussa.
Varsinkin joka toinenviikko kun emäntä on iltavuorossa.
Ei autoista hermot saa mennä,Poijaat
Pistetään mese kuvia kun jotein saadaan tehtyä..
Kiitos kaikille mielenkiinnosta.
Ei ollut tarkotus tällä lomalla saada valmiiksi.Jos seuraavalla,kun täällä Hämeessä ollaan niin hitaita.
No,täytyy aina välillä tehdä mukavia pihahommia ja tietysti käydä kalassa
Niin justiinsa meinas unohtua....Vaarin virkaa on hoidettava ajoittain
Joo ja sitte "valmistaa"taidetta ilman aivoja.... Mese edistyy vähä niinkun itsestään siinä sivussa.
Varsinkin joka toinenviikko kun emäntä on iltavuorossa.
Ei autoista hermot saa mennä,Poijaat
Pistetään mese kuvia kun jotein saadaan tehtyä..
Kiitos kaikille mielenkiinnosta.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.