W124 vikakoodit
W124 vikakoodit
Eli olisi tarvetta nollata vikakoodit.
Autona W124 -94. 2.2 Bensa.
Autossa on apukuskin puolella 16 napainen pistoke.
Miten vikakoodien nollaus tapahtuu? Millainen laitos pitää nikkaroida jotta onnistuu?
Kiitoksia jo etukäteen
Autona W124 -94. 2.2 Bensa.
Autossa on apukuskin puolella 16 napainen pistoke.
Miten vikakoodien nollaus tapahtuu? Millainen laitos pitää nikkaroida jotta onnistuu?
Kiitoksia jo etukäteen
Re: W124 vikakoodit
Staarilla tuosta saa nollattua joitain vika koodeja.
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Re: W124 vikakoodit
Vikakoodien nollaaminen on yhtä tyhjän kanssa 124:ssä, ainoastaan SRS ja ASD voi tarvita nollauksen.
wiimax.fi
Re: W124 vikakoodit
No mites kun nuo käyntihäiriöt häviää kun nollaa koodit? Sitten kun kone jäähtyy niin viat palaa takaisin.. Muutaman kerran tullu koululla kokeiltua..
Vaihdoin nyt kaasuläppäkotelon pistokkeen moottorin johtosarjaan.
En nyt ymmärrä mikä tuska sillä autolla voi olla...
Vaihdoin nyt kaasuläppäkotelon pistokkeen moottorin johtosarjaan.
En nyt ymmärrä mikä tuska sillä autolla voi olla...
Re: W124 vikakoodit
Googleta mercedes led tester kuvahaku.
Mäkään en tajua, miten se nollaus voisi viedä käyntihäirät mihinkään. M111 konehan toi on..
Ei tullut kirjattua ylös miten nollaus tapahtuu, mutta MUISTAAKSENI harrikan vastaavassa nappia pohjassa 10 sec tms ja nollautuu.
Eihän tuo muuta tee kuin oikosulkee piirin, että ecu älyää sylkeä koodinsa. Siitäåä en tiedä onko kauhean terveellistä touhua oikosulkea raakana tota meininkiä, varsinkaan jatkuvasti.
Kiinnostais myöskin tietää, saako myös X11/4 liittimen kautta jotain ulos ledivilkulla. Raiskaan kyllä välittömästi frendin w202:sen, kun se esim mätänee piloille
Mäkään en tajua, miten se nollaus voisi viedä käyntihäirät mihinkään. M111 konehan toi on..
Ei tullut kirjattua ylös miten nollaus tapahtuu, mutta MUISTAAKSENI harrikan vastaavassa nappia pohjassa 10 sec tms ja nollautuu.
Eihän tuo muuta tee kuin oikosulkee piirin, että ecu älyää sylkeä koodinsa. Siitäåä en tiedä onko kauhean terveellistä touhua oikosulkea raakana tota meininkiä, varsinkaan jatkuvasti.
Kiinnostais myöskin tietää, saako myös X11/4 liittimen kautta jotain ulos ledivilkulla. Raiskaan kyllä välittömästi frendin w202:sen, kun se esim mätänee piloille
77 C-kadett, 79 carina, 75 corolla, 82 corolla, 61 morris minor traveller, 78 leyland mini, 67 renault R10, 89 esco, 92 fiasko, 91 sunny, 84 polo, 84 cherry, 95 softail, 83 xs650, Volvo 242, 245, 81 mazda 626, 88 colt, 92 MB w201.
Re: W124 vikakoodit
Mitä vikaa siihen sitten tulee? Onko johtosarja ehjä?maalari kirjoitti:No mites kun nuo käyntihäiriöt häviää kun nollaa koodit? Sitten kun kone jäähtyy niin viat palaa takaisin.. Muutaman kerran tullu koululla kokeiltua..
Vaihdoin nyt kaasuläppäkotelon pistokkeen moottorin johtosarjaan.
En nyt ymmärrä mikä tuska sillä autolla voi olla...
MB A140 W168 11/99 R4
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
Re: W124 vikakoodit
Hetkeksi se on vienyt.. Koneen jäähdyttyä palaavat takaisin.
Jos jollain on tietoa mikä vaivaa niin kertokoot?
Kaasuläppäkotelo vaihdettu
Kotelon pistoke vaidettu
Moottorin johtosarja tehty
Bensan paineet mitattu....
Jos jollain on tietoa mikä vaivaa niin kertokoot?
Kaasuläppäkotelo vaihdettu
Kotelon pistoke vaidettu
Moottorin johtosarja tehty
Bensan paineet mitattu....
Re: W124 vikakoodit
Niin ja lamdan singnaali on mitattu. Pitäisi toimia. Säätää kuulemma hieman laiskasti mutta säätää kuitenkin. Vai pitääkö sen kuin ärhäkkä olla..?
Vikoja kaasuläpän säädin - Komponentti virraton
Ja lamda mukautus 0 - Arvo yli min. alueen..
Tuossa lisää http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&start=60" onclick="window.open(this.href);return false;
Vikoja kaasuläpän säädin - Komponentti virraton
Ja lamda mukautus 0 - Arvo yli min. alueen..
Tuossa lisää http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&start=60" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: W124 vikakoodit
Olis ollu mukava tietää varmuudella heti ensalkuun että toi on m111 ja BAS/ASR siinä siis kai on myös (brake assist system/ acceleration slip regulation)
Silloin on varmaan myös EA/CC/ISC (electronic acceletator/ cruise control/ idle speed control)
Eikö noissa pidä "kouluttaa" se kaasuläppäzydeemi sen jälkeen kun sen on ottanut irti... Koeta kestää, tässä opetellaan itsekin
Ja virtaskaa tulee liittimille? Tekeeekö se sähkömoottori missään vaiheessa jotain selkeää säätöä?
Silloin on varmaan myös EA/CC/ISC (electronic acceletator/ cruise control/ idle speed control)
Eikö noissa pidä "kouluttaa" se kaasuläppäzydeemi sen jälkeen kun sen on ottanut irti... Koeta kestää, tässä opetellaan itsekin
Ja virtaskaa tulee liittimille? Tekeeekö se sähkömoottori missään vaiheessa jotain selkeää säätöä?
77 C-kadett, 79 carina, 75 corolla, 82 corolla, 61 morris minor traveller, 78 leyland mini, 67 renault R10, 89 esco, 92 fiasko, 91 sunny, 84 polo, 84 cherry, 95 softail, 83 xs650, Volvo 242, 245, 81 mazda 626, 88 colt, 92 MB w201.
Re: W124 vikakoodit
BAS taisi tulla vasta vuonna 1996.
MB A140 W168 11/99 R4
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
Re: W124 vikakoodit
Joo siis on m111.960.
Ja BAS/ASR on ihan vieraita tässä autossa Niin vm. on -94. liekkö ollu noita vielä silloin keksitty..?
En ole kouluttamisesta kuullutkaan...
Joo siis kaasuläppäkotelossa on mikrokytkin. Ja kun kytkimen naksauttaa niin sähkömoottori kääntää läppää, ja kierrokset nousevat noin 1500 -1600 rpm.
Mitenhän tuo kouluttaminen sitten tapahtuu..?
Ja BAS/ASR on ihan vieraita tässä autossa Niin vm. on -94. liekkö ollu noita vielä silloin keksitty..?
En ole kouluttamisesta kuullutkaan...
Joo siis kaasuläppäkotelossa on mikrokytkin. Ja kun kytkimen naksauttaa niin sähkömoottori kääntää läppää, ja kierrokset nousevat noin 1500 -1600 rpm.
Mitenhän tuo kouluttaminen sitten tapahtuu..?