terasankka kirjoitti:CDI203 kirjoitti:terasankka kirjoitti:Kuinkas nopeasti porukka on saanut vastauksia sähköpostilla tuolta Kahvimaan autosta?
Soittaminen on hyvä konsiti nopeaan yhteyteen
semmoissin paikoihin kuten tuo missä on paljon homaa/kalenterit täynnä
niin usein soittamlla löytyy vielä joku rako
Noniin... olin juuri soittelemassa, niin vastaus tuli pahoittelujen kera..
Viime viikon pyhät olivat ruuhkauttaneet tarjoustenkäsittelyä. Nyt on aika varattu.
Kirjoittelen "keltanokkana" tällä jalolla foorumillanne, mutta Kahvimaan Auton asiakkaana jo ainakin vuodesta 2008, ellei jo aiemmin.
Asiakassuhde alkoi aikanaan Mersujen myötä, joita ehti olla peräkkäin 22 vuoden aikana 6 kpl. Nykyisin taloudessamme on BMW 520D ja Mini Cooper D, mutta olen edelleen mersuhenkinen, kuten fooruminne edellyttää.
Asiaan:
Istuessani tänään Kahvimaan Autossa, kun Miniä huollettiin, totesin, että onneksi on tälläinen korjaamo.
Kahvimaan Auto on pitänyt ammattitaitoisesti huolta kaikista malleista ja merkeistä, mitä olen siellä huollattanut/korjauttanut.
Ystävällinen yrittäjäpariskunta vahvasti touhussa mukana ja mekaanikot isällisessä ja äidillisessä ohjauksessa. Oikea "happy family feeling" !
Aina olen lähtenyt korjaamolta tyytyväisenä, ja niin nytkin. Monella pääkaupunkiseudun "merkkikorjaamolla", joita myös olen "joutunut" käyttämään, olisi paljon opiksi otettavaa täältä.
Joskus yhteydenpitoa on pienesti viivästyttänyt Tiinan ruuhkautunut puhelin, mutta yleensä on tullut paluusoitto muutaman minuutin kuluttua. Myös s-posteihin olen saanut vastauksen aina säädyllisessä ajassa.
Ei ole aina helpppoa olla suosittu !
Kiitos Jukalle, Tiinalle ja koko mekaanikkoporukalle !
Ylihuomenna onkin sitten Bemarin vuoro saada osakseen "hoitoa".