Pansu kirjoitti:Kuullostaa siis aika vähälle. Kun esim. C32 AMG:lle ilmoitetaan 350hv konetehoksi ja pyöriltä noista on mitattu järestään 260-280hv. Kuten omastakin irtosi 270hv renkailta. Eli häviöt luokkaa 70-80hv ja kyseinen 722.6 loota.
Niin ne mullekkin mittas Motestilla 220hp renkailta ja 259hp laittovat moottoritehoksi. 722.6 ja aftermarketti purkki erillisellä momenttilukitus (100% napilla)
Kaikissa joissa ei oo AMG-märkäkytkintä momentissa, tiputetaan vakio-ohjaimella käytännössä lähes kaikki momenttilukitus pois päältä täyskaasukiihdytyksessä.
Ja jos niistä ilmotetaan 350hp niin onko niissä sitten irtomoottoria penkitetty, että siellä varmasti on se 350hp?
Sitten vasta verrattu siihen 260-270hp takapyörätehoon?
Eiköhän se olis jossain paljastunut jos mersu olis tehnyt vain 300heppaisia ja myynyt niitä 350heppaisina
Etupuskurin kiinnikkeet sain vihdoista viimein hitsattua kasaan, joten pari kuvaa kun puskuri vihdoin kiinni, vedelläkin vähän lirautin suurimpia paskoja pois. Pappalookilla mennään
Jarrut päivitetty leimaa varten, vastaa vähintään e420, osittain myös e500.
-Edessä 300x28mm laikka ja sl satula
-Takana 278x24mm laikka
-Jarrutehostin sl:stä, tuplakalvonen ja isompi pääsylkkä
Onko nuo järeemmät tehostin ja sylinteri pakkohankinta, jos laittaa järeempää satulaa? Ittellä on hommattuna 330mm:n levyt ja CLK430:n 2-mäntäset etusatulat ja oon vähän arvuutellu pitääkö tehostimeen/sylinteriin tehdä päivityksiä.
Jarru hommattu pitkin ebaytä ja paikallisesta putkasta levyt ja palat.
Tuleehan noille hintaa äkkiä 500e.
aziz, kyllä suosittelen lämpimästi tuota tuplakalvosta ja 25,4mm/19mm pääsylkkää. Paljon parempi jarrutustuntuma ja herkempi Tässä tapauksessa oli pakko hankinta kun katsastuksena verrokkina toimi 400.
Auto eilen katsastettu ja muutokset otteeseen laitettu, eli vuoden pääsee taas eteenpäin
Sultzi kirjoitti:Jarru hommattu pitkin ebaytä ja paikallisesta putkasta levyt ja palat.
Tuleehan noille hintaa äkkiä 500e.
aziz, kyllä suosittelen lämpimästi tuota tuplakalvosta ja 25,4mm/19mm pääsylkkää. Paljon parempi jarrutustuntuma ja herkempi Tässä tapauksessa oli pakko hankinta kun katsastuksena verrokkina toimi 400.
Auto eilen katsastettu ja muutokset otteeseen laitettu, eli vuoden pääsee taas eteenpäin
Onko noita tehostimia/sylintereitä kuinka hyvin markkinoilla, en ole vielä ehtinyt perehtyä aiheeseen?
Mä päädyin tuohon 2-mäntäseen satulaan, koska jättää paljon enemmän tilaa vanteelle.
Ainakin ebaystä löytyy, mistä omani hommasin. Kyseinen tehostin on r129 kotoisin, bolt on 124. Alipainelähtö toisella puolella mutta ainakin toi rieselin putki riitti hienosti ja sopi paikoilleen. Kuvassa näkyy tuo varaosanumerokin jolla tämä tuli.
Sultzi kirjoitti:Ainakin ebaystä löytyy, mistä omani hommasin. Kyseinen tehostin on r129 kotoisin, bolt on 124. Alipainelähtö toisella puolella mutta ainakin toi rieselin putki riitti hienosti ja sopi paikoilleen. Kuvassa näkyy tuo varaosanumerokin jolla tämä tuli.
Varaosanumerosta en saa selvää, mutta näyttäishän noita olevan tarjolla, eikä hintakaan päätä huimaa. Kumpikos toi sun on merkiltään, lucas vai girling? Tuota jarrunestesäiliötäkin näyttäis olevan monenlaista, onkohan noiden kumihattujen määrällä käytännön merkitystä tuon anturin yhteydessä?
Pikkasen käänsin perussyöttöä lisää, hieman vielä tuli hereemmäksi toiminta (ei vielä aivan törkeetä määrää mustaa). Nelosellakin alkaa mukavasti vetämään ja ahtamaan 60km/h ylöspäin..
Kaikenkaikkiaan täytyy kyllä sanoa nyt kun on ~5000km tullut ajettua että komiasti toimii paketti, osui laskutoimitukset ihan ok kohdilleen.
Lähtee juu, vaikka ruuvarilla vähän kampeaa niin tulee hienosti. Lämpimällä vedellä kun huuhtoo reilulla vedellä niin lähtee parhaiten puhtaaks, saman tein itsellenikin
Onko sulla antaa jotain neuvoja isompien jarrujen etsimiseen ebaystä? Itse olen aika paljonkin yrittänyt etsiä enkä löydä edes pelkkiä satuloita alle 500e.
osallistun jarrukeskusteluun sen verran, että itte hommasin w124 mekeen paikallisesta varaosapuljusta uudet/tehdaskunnostetut sl500 etu- ja takasatulat, yht 538€. lisäksi cdi väyrysen jarrutehostin setti (bolt on), puolta paksumpi kun vakio eli ilmeisesti tuplakalvolla, 50€ käytettynä suomesta. levyt ja palat sitte asia erikseen mitä haluaakaa. topautoosilla olis myös saatavilla samoja satuloita, muistaakseni satasen halvemmalla koko setti, mutta on siinäki sit vähä turhaa sekaamista jos tarttis takuuseen vaihtaa uudet, jos jotaki hämminkiä ilmenee.
ex W201 200e
ex W202 C200 Kompressor
ex W124 230e
ex W203 C200 Kompressor
exW211 220cdi