PTracing w108 320cdi ja nyt myös w124 4matic kunnostusta
Re: PTracingin w108 edistyy!
kannattaa kysyä Mersulta tai esim. MB-osasta alkuperäisen hintaa. Bilteman jarruputkikin pitää aikahyvin pintansa.
Timppa
Timppa
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5679
- Liittynyt: To 08.05.2008 21:29
Re: PTracingin w108 edistyy!
olen itte tehny ässään jarruputkia kalavanoidusta teräs/rautaputkesta, olen samaa mieltä siitä kupariputkesta, että menee meleko nopeesti pahan näköseksi
mullon pelkkiä romuja vaan
Re: PTracingin w108 edistyy!
motonetistä ainakin saa, olikohan se nyt kupari/nikkeli seosteista jarruputkea. on selvästi kovempaa, kun pelkkä kupariputki. korrosionkestosta en osaa sanoa.
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
Re: PTracingin w108 edistyy!
jos tuota motonetin putkea meinaat laitella, niin sitä löytyy sieltä samasta hyllystä, missä muutkin jarruputket ovat. siis kiepillä "metritavarana". jos myyjältä menet kysyyn nikkelikupari jarruputkea, niin luultavasti silmät vaan pyörivät päässä. eihän ne yleensä tiedä kovin hyvin noita juttuja. mutta katsomalla se selviää. putkessa lukee merkinnät ja on selvästi vaaleampaa, kun se kuparinen putki.
tuosta korroosiosta vielä, niin eikös nikkeli ole aikas hyvää tavaraa korroosion kerstossa? sillähän on pinnotettu farkkujen nappeja, kolikoita, ja korujakin siitä tehty. eikä ne happane samalla tavalla, kun monet muut metallit.
tuosta korroosiosta vielä, niin eikös nikkeli ole aikas hyvää tavaraa korroosion kerstossa? sillähän on pinnotettu farkkujen nappeja, kolikoita, ja korujakin siitä tehty. eikä ne happane samalla tavalla, kun monet muut metallit.
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
Re: PTracingin w108 edistyy!
Jarruputki asiaa tutkiskelin ja tuli päädyttyä pinnoitettuun teräs jarruputkeen joka on harmaata väriltään. Päät sai helposti prässättyä ja oli helppoa taivuteltavaa.
Tänään otin ja laskin kopan pois grillistä. Autossa joskus olleet sisälokasuojat edessä loistivat poissa olollaan ja tänään teinkin alumiinipellistä uutta kadonneiden tilalle. Kuskinpuoli tulikin tiivistettä vaille valmiiksi. Tein öljynjäähdyttimelle poistoritilän jotta kennolle sais jonkilaista ilmakiertoa aikaiseksi. Ei enään paska lennä suoraan helmakotelon päälle muhimaan. Pitää varmaankin kivenisku massalla "maalata" nuo mustaksi niin ei erotu pyöränkoteloista niin kun tuo puhdas alumiini
Ulkokuortakin kun saa alkaa pikkuhiljaa tekemään niin tutkin tänään mitä osia multa vielä siihen puuttuu kun auto tuli jokseenkin puutteellisena minulle. Puskureita ja niiden osia ja on tullut hommailtua aina kun on eteen sattunut ja olihan noita kertynyt...
Elän toiveessa että saan noista kasattua kohtuu hyvät puskurit eteen ja taakse. Saas nähdä....
Sitten taas olisin vinkkejä vailla että millä noita kannattaa alkaa puhdistamaan ja käsittelemään kromipinnasta? Sisäpuolelta meinasin hiekkapuhaltaa ja maalata ne puskurin osat jotka tulee käyttöön.
Tänään otin ja laskin kopan pois grillistä. Autossa joskus olleet sisälokasuojat edessä loistivat poissa olollaan ja tänään teinkin alumiinipellistä uutta kadonneiden tilalle. Kuskinpuoli tulikin tiivistettä vaille valmiiksi. Tein öljynjäähdyttimelle poistoritilän jotta kennolle sais jonkilaista ilmakiertoa aikaiseksi. Ei enään paska lennä suoraan helmakotelon päälle muhimaan. Pitää varmaankin kivenisku massalla "maalata" nuo mustaksi niin ei erotu pyöränkoteloista niin kun tuo puhdas alumiini
Ulkokuortakin kun saa alkaa pikkuhiljaa tekemään niin tutkin tänään mitä osia multa vielä siihen puuttuu kun auto tuli jokseenkin puutteellisena minulle. Puskureita ja niiden osia ja on tullut hommailtua aina kun on eteen sattunut ja olihan noita kertynyt...
Elän toiveessa että saan noista kasattua kohtuu hyvät puskurit eteen ja taakse. Saas nähdä....
Sitten taas olisin vinkkejä vailla että millä noita kannattaa alkaa puhdistamaan ja käsittelemään kromipinnasta? Sisäpuolelta meinasin hiekkapuhaltaa ja maalata ne puskurin osat jotka tulee käyttöön.
IG: @pyrytakkunen
Re: PTracingin w108 edistyy!
Hienot noi sisälokasuojat Autosolin chromglanssilla saa vähän ruostuneenkin kromipuskurin vielä hyväksi, toki pikkuhiljaa se siitä ruskistuu uudelleen mutta kesäkäytössä kestää varmaan pitkään.
S124 300TE
S211 E500
S211 E500
Re: PTracingin w108 edistyy!
Fiksun oloiset sisälokasuojat! Itse aattelin käyttää alkuperäisiä sisälokasuojia 123 kopassani, täytyy kans jonkun näköset tuuletusritilät muokata.
w201 190D
w123 om606 Turbo Diesel
w123 om606 Turbo Diesel
Re: PTracingin w108 edistyy!
Eikös kokis ole kans hyvää cromin putsaajaa
värit väreihin ja loput maihin.
Re: PTracingin w108 edistyy!
Hyvältä näyttää
Tällä aineella on tullut kromeja kiilloteltua paljon.
http://www.universalstone.eu/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tällä aineella on tullut kromeja kiilloteltua paljon.
http://www.universalstone.eu/" onclick="window.open(this.href);return false;
V123 & W123
V123 langin osia saa tarjota!
V123 langin osia saa tarjota!
- hismajestics
- Mersumies
- Viestit: 1764
- Liittynyt: La 16.10.2010 21:44
- Paikkakunta: Helsinki
Re: PTracingin w108 edistyy!
Hämmästyttävää duunia
Missä prässäsit noi tuuletusritilät?
Missä prässäsit noi tuuletusritilät?
//johannes
---------------------
250CE -72 M104 3,2L
Projektiketjut: http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=27&t=156709
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=27&t=121349
---------------------
250CE -72 M104 3,2L
Projektiketjut: http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=27&t=156709
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=27&t=121349
Re: PTracingin w108 edistyy!
Olishan tuohon saanut uusiakin saman tyylisiä sisälokareita tilaamalla mutta päätin tehdä harrastuksen vuoksi itse tällä kertaa Nuot tuuletusritilät tein sikkikoneella ja rälläkällä. Viimeistelin vielä leveä leukaisilla pihdeillä.
Täytyypä kokeilla puskureihin ehdotettuja aineita
Täytyypä kokeilla puskureihin ehdotettuja aineita
IG: @pyrytakkunen
Re: PTracingin w108 edistyy!
Heipä hei! Vähäistä on ollut harrastaminen taas oman projektin parissa, mutta pikkuhiljaa iltaisin oon valikoinut ja kiillotellut kromi osia ja alumiini listoja. Uusia ja virheettömiä noista ei tietenkään saa kotikonstein mutta kohtuu hyvät osat alkaa löytymään vuosien likakerroksen alta. Saattaa toki olla että harmittaa katsella niitä maalatun korin ympärillä, mutta jos näin on niin sitte ei auta kun kromauttaa ne uudelleen jossain päin maailmaa Yks takapuskuri on vielä purkamatta ja toivon että löydän siitä hyvän vänkärinpuoleisen alapalan.
Sitten olis kysymystä. Onko jollain tiedossa h4 umpiota joka sopis korvaamaan tuon w108 orkkis umpion? Monestakin paikasta oon kuullu huhua että joku sopis suoraan tai hyvin pienellä vaivalla mutta en millään muista että mikä. Olisko ollu joku vanhempi toyota tms.... Orkkiksen halkaisija on noin 185mm
Sitten olis kysymystä. Onko jollain tiedossa h4 umpiota joka sopis korvaamaan tuon w108 orkkis umpion? Monestakin paikasta oon kuullu huhua että joku sopis suoraan tai hyvin pienellä vaivalla mutta en millään muista että mikä. Olisko ollu joku vanhempi toyota tms.... Orkkiksen halkaisija on noin 185mm
IG: @pyrytakkunen
Re: PTracingin w108 edistyy!
Vanhassa dassessa oli melko samankokonen umpio. Kannattaa googletella mitat.https://www.google.fi/search?q=datsun+c ... QA-8zsi3dM" onclick="window.open(this.href);return false;:
värit väreihin ja loput maihin.
Re: PTracingin w108 edistyy!
Jenkkipuolella 7" on ihan peruskoko, milleissä se on karvan alta 180mm, saako sellaisesta tehtyä? Tuleeko se lasi näkyviin? jos tulee niin pitää olla kuperalla linssillä. Ne suoralasiset vetää kyllä heti retinan ruvelle ainakin meikäläisellä.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: PTracingin w108 edistyy!
Oletko katsonut biltemasta?
Käytin itse 7" h4 umpiota kun korjasin prätkän hajonneen.
Myös motonetista löytyy niitä.
Käytin itse 7" h4 umpiota kun korjasin prätkän hajonneen.
Myös motonetista löytyy niitä.
MB ML 350 CDI A 4-MATIC Business Premium -12 (W166.024)
MB C 230 A Kombi Avantgarde -06 (S203.252)
MB CLK 200 A Sport -98 (W208.335)
MB E 300D Sedan -80 (W123.130) klassikko
ex MB E 220 CDI A Kombi Avantgarde -10 (S212.202)
ex MB ML 320 A -99 (W163.154)
ex MB Vaneo 1.9 A Ambiente -05 (W414.700)
ex MB E 270 CDI A Kombi Avantgarde -03 (S211.216)
ex MB 190 E 2.0 Sportline -90 (W201.102)
MTBRacingTeam
Suomen Mercedes-Benz klubi
MB C 230 A Kombi Avantgarde -06 (S203.252)
MB CLK 200 A Sport -98 (W208.335)
MB E 300D Sedan -80 (W123.130) klassikko
ex MB E 220 CDI A Kombi Avantgarde -10 (S212.202)
ex MB ML 320 A -99 (W163.154)
ex MB Vaneo 1.9 A Ambiente -05 (W414.700)
ex MB E 270 CDI A Kombi Avantgarde -03 (S211.216)
ex MB 190 E 2.0 Sportline -90 (W201.102)
MTBRacingTeam
Suomen Mercedes-Benz klubi
Re: PTracingin w108 edistyy!
W115 on samankokoinen heijastin, mutta ei ole tuota alempaa reikää.
Esim. http://www.ebay.com/itm/Reflektor-fur-H ... SwdzVXne5L" onclick="window.open(this.href);return false;
Esim. http://www.ebay.com/itm/Reflektor-fur-H ... SwdzVXne5L" onclick="window.open(this.href);return false;
mb W115 240D-75
mb W107 sl 450/560-75
mb w123 300TDT-81
+varaosaautot
mb W107 sl 450/560-75
mb w123 300TDT-81
+varaosaautot
Re: PTracingin w108 edistyy!
Minä toteutin noi pystärin umpiot Biltemasta ostamilla 7" parkillisista umpioista. Alkuperäisistä tosi huonoista heijastimista rälläkällä pohja pois. Sitten tosta uudesta umpiosta lasi irti ja kuuman kestävällä liimasilikonilla yhteen. Hyvin on toimineet jo pari vuotta ja valotehokin ihan toista luokkaa kun vanhoilla. Sumuvaloihin laitoin jostain lisäpitkistä heijastimet, kun löysin samasta kaupasta sen mittaiset mitkä sopi alkuperäisten sisään.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
--------
W115 240D/3.5 V8/Pystäri
R129 3.0/24/Routakiila
W136 170 S-V 2.0Automat/Vanhus
W903 313cdi
W115 240D/3.5 V8/Pystäri
R129 3.0/24/Routakiila
W136 170 S-V 2.0Automat/Vanhus
W903 313cdi
Re: PTracingin w108 edistyy!
Kiitoksia vinkeistä! Taidamme lähteä tuolle 7" ja biltema linjalle!
IG: @pyrytakkunen
Re: PTracingin w108 edistyy!
Todella inspiroivaa lueskeltavaa nämä sinun rakentelut!! Kolmesti tällä viikolla pitänyt lukea koko topic läpi että saa intoa mennä talliin omaa romua laittamaan Mielenkiinnolla odotan loppu tulosta !
Re: PTracingin w108 edistyy!
Taidan toteutta samalla lailla tuohon omaan projektiin heijastimet.A kirjoitti:Minä toteutin noi pystärin umpiot Biltemasta ostamilla 7" parkillisista umpioista. Alkuperäisistä tosi huonoista heijastimista rälläkällä pohja pois. Sitten tosta uudesta umpiosta lasi irti ja kuuman kestävällä liimasilikonilla yhteen. Hyvin on toimineet jo pari vuotta ja valotehokin ihan toista luokkaa kun vanhoilla. Sumuvaloihin laitoin jostain lisäpitkistä heijastimet, kun löysin samasta kaupasta sen mittaiset mitkä sopi alkuperäisten sisään.
mb W115 240D-75
mb W107 sl 450/560-75
mb w123 300TDT-81
+varaosaautot
mb W107 sl 450/560-75
mb w123 300TDT-81
+varaosaautot
Re: PTracingin w108 edistyy!
A näytti oikein kuvin saman tavan miten pätkässä toteutin tuon.
Ovat yllättävän hyvä laatuiset ja ei hinnalla pilattuja...
Ovat yllättävän hyvä laatuiset ja ei hinnalla pilattuja...
MB ML 350 CDI A 4-MATIC Business Premium -12 (W166.024)
MB C 230 A Kombi Avantgarde -06 (S203.252)
MB CLK 200 A Sport -98 (W208.335)
MB E 300D Sedan -80 (W123.130) klassikko
ex MB E 220 CDI A Kombi Avantgarde -10 (S212.202)
ex MB ML 320 A -99 (W163.154)
ex MB Vaneo 1.9 A Ambiente -05 (W414.700)
ex MB E 270 CDI A Kombi Avantgarde -03 (S211.216)
ex MB 190 E 2.0 Sportline -90 (W201.102)
MTBRacingTeam
Suomen Mercedes-Benz klubi
MB C 230 A Kombi Avantgarde -06 (S203.252)
MB CLK 200 A Sport -98 (W208.335)
MB E 300D Sedan -80 (W123.130) klassikko
ex MB E 220 CDI A Kombi Avantgarde -10 (S212.202)
ex MB ML 320 A -99 (W163.154)
ex MB Vaneo 1.9 A Ambiente -05 (W414.700)
ex MB E 270 CDI A Kombi Avantgarde -03 (S211.216)
ex MB 190 E 2.0 Sportline -90 (W201.102)
MTBRacingTeam
Suomen Mercedes-Benz klubi
Re: PTracingin w108 edistyy!
Orkkisheijastimiakin toki pystyy pinnoittaa uudelleen metalloimalla, mutta niissä taitaa olla ilmeisesti joku vanhan mallin kanta? Toisekseen näyttää vielä saavan saksasta uuden heijastinparin halvemmalla kun metalloinnin minimimaksu on. Tietysti jos teettää 5-paria kerralla niin ei tuu niin kalliiksi.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: PTracingin w108 edistyy!
Morjens! Vappu tulee ja satakasi skippaa vapun ajot tänäkin vuonna ja kesä 2017 menee myös ohi kun viime päivitysten jälkeen ei oo edistynyt sitten yhtään. Käytännössä ei ole ollut aikaa omaa projektiin. Kaikkea muuta on kevään mittaan tullut tehtyä paljonkin. Laitetaampa jotain kuvia mitä on saatu aikaiseksi niin ei huku tämä topicci ihan kokonaan.
Pakosarjoja ja imusarjoja oon tehnyt paljon kaikenlaisiin vehkeisiin ja tässäpä nyt muutamista kuvia
Mihinhän lie tällaiset sopii
M103 moottoriin imusarjaa orkkis laippaan tehtynä
M103 moottoriin PTracing turbokitti
Myös muun merkkisiin vehkeisiin on tullut tehtyä sarjoja Toyotan moottori Nissanin kopassa... Hyi Holset kiinteällä hukkiksella ei tokikaan tullut tähän vehkeeseen lopulliseksi ahtimeksi
Erääseen Bmw drifteriin pakopuolen osat. Lähteeköhän varmasti riittävästi meteliä kaasupohjassa?
Myös Blacksmoken drifteriin tehtiin testimielessä tukkimallin sarjaa joka sietäs paremmin lämpöelämistä. Yhdet suttailut Ruotsissa ainakin pysyi nipussa
Myös tractor pullinkiin olen päässyt osallistumaan kevään mittaan rakentelupuolelle ja allekirjoittaneen mielestä ennen niin tylsä laji on muuttunut todella mielenkiitoiseksi ja innolla odotan sitä että kilpailukaudet alkaa sekä driftingissä että tractor pullingissa!
Erääseen pystäriinkin pikkuhiljaa oon vaihtanut tekniikkaa m110 moottorista m104 moottoriin. Vanha pois ja uutta tilalle. Ahdinkin sovitteilla ja seuraavaksi saiskin tehdä pakosarjan ja muut pakopuolen osat valmiiksi. Ahdasta on pystärissä 6 pyttysellä koneella jäähdyttäjien kanssa kun kaikki pitää saada mahtumaan tyylikkäästi peltien sisäpuolelle
Maalaushommiakin oon jonkin verran tehnyt. Se oliskin mukavaa kun olis kunnon tilat siihen hommaan. Moottoripyörän tankin oikaisin kun oli lommolla ja maalasin sen myös. Harmittavasti ei tullut otettua kuvaa lähtötilanteesta
En malttas millään odottaa että pääsen tekemään pohjia ja maalaamaan satakasia. Kyllä sen aika vielä joskus koittaa sanokaa mun sanoneen
Pakosarjoja ja imusarjoja oon tehnyt paljon kaikenlaisiin vehkeisiin ja tässäpä nyt muutamista kuvia
Mihinhän lie tällaiset sopii
M103 moottoriin imusarjaa orkkis laippaan tehtynä
M103 moottoriin PTracing turbokitti
Myös muun merkkisiin vehkeisiin on tullut tehtyä sarjoja Toyotan moottori Nissanin kopassa... Hyi Holset kiinteällä hukkiksella ei tokikaan tullut tähän vehkeeseen lopulliseksi ahtimeksi
Erääseen Bmw drifteriin pakopuolen osat. Lähteeköhän varmasti riittävästi meteliä kaasupohjassa?
Myös Blacksmoken drifteriin tehtiin testimielessä tukkimallin sarjaa joka sietäs paremmin lämpöelämistä. Yhdet suttailut Ruotsissa ainakin pysyi nipussa
Myös tractor pullinkiin olen päässyt osallistumaan kevään mittaan rakentelupuolelle ja allekirjoittaneen mielestä ennen niin tylsä laji on muuttunut todella mielenkiitoiseksi ja innolla odotan sitä että kilpailukaudet alkaa sekä driftingissä että tractor pullingissa!
Erääseen pystäriinkin pikkuhiljaa oon vaihtanut tekniikkaa m110 moottorista m104 moottoriin. Vanha pois ja uutta tilalle. Ahdinkin sovitteilla ja seuraavaksi saiskin tehdä pakosarjan ja muut pakopuolen osat valmiiksi. Ahdasta on pystärissä 6 pyttysellä koneella jäähdyttäjien kanssa kun kaikki pitää saada mahtumaan tyylikkäästi peltien sisäpuolelle
Maalaushommiakin oon jonkin verran tehnyt. Se oliskin mukavaa kun olis kunnon tilat siihen hommaan. Moottoripyörän tankin oikaisin kun oli lommolla ja maalasin sen myös. Harmittavasti ei tullut otettua kuvaa lähtötilanteesta
En malttas millään odottaa että pääsen tekemään pohjia ja maalaamaan satakasia. Kyllä sen aika vielä joskus koittaa sanokaa mun sanoneen
IG: @pyrytakkunen
Re: PTracingin w108 edistyy!
Peukalo oikeessa paikkaa sulla, tulevaisuus varmasti turvattu ja hommat onnistuu hienosti !
- hismajestics
- Mersumies
- Viestit: 1764
- Liittynyt: La 16.10.2010 21:44
- Paikkakunta: Helsinki
Re: PTracingin w108 edistyy!
+1epk kirjoitti:Peukalo oikeessa paikkaa sulla, tulevaisuus varmasti turvattu ja hommat onnistuu hienosti !
//johannes
---------------------
250CE -72 M104 3,2L
Projektiketjut: http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=27&t=156709
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=27&t=121349
---------------------
250CE -72 M104 3,2L
Projektiketjut: http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=27&t=156709
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=27&t=121349
Re: PTracingin w108 edistyy!
Hienoa tekemistä, seppä ja maalari..
Re: PTracingin w108 edistyy!
Kyllä Pyry päisevä tekeen on.
Re: PTracingin w108 edistyy!
Mahtavaa jälkeä, ihan 6/5!
Hienosti myös riittää virtaa muiden kikottimille! Vai onko tästä tullut jo ihan "päivätyö" ?
Hienosti myös riittää virtaa muiden kikottimille! Vai onko tästä tullut jo ihan "päivätyö" ?
190D 2.5 -89
C230K -97
C230K -97
Re: PTracingin w108 edistyy!
+1hismajestics kirjoitti:+1epk kirjoitti:Peukalo oikeessa paikkaa sulla, tulevaisuus varmasti turvattu ja hommat onnistuu hienosti !
mb W115 240D-75
mb W107 sl 450/560-75
mb w123 300TDT-81
+varaosaautot
mb W107 sl 450/560-75
mb w123 300TDT-81
+varaosaautot