W212 tuning

Kaikki Mersujen muokkaamiseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
Jani1980
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 236
Liittynyt: Ma 23.02.2004 17:36
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: W212 tuning

Viesti Kirjoittaja Jani1980 »

Kyllä omaa silmää miellyttää :thumbup:
Onko takapää tiputettu pelkällä ohjelmoinnilla (alkuper. tikuilla) vai tilasitko taakse säätötangot jostain? Mistä oot maskin hommannut?
S212 220CDI 2013 Avantgarde
EX S211 270CDI 2005 Avantgarde
EX S212 350CDI 2009 AMG-styling
EX S211 320CDI 2004 Avantgarde
EX S210 320CDI 2001 Avantgarde
EX S202 220D 1997 "AMG-styling
EX W124 230E 1990 Automatic
Eldo57
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 7
Liittynyt: Pe 10.06.2016 08:25

Re: W212 tuning

Viesti Kirjoittaja Eldo57 »

Jani1980 kirjoitti:Kyllä omaa silmää miellyttää :thumbup:
Onko takapää tiputettu pelkällä ohjelmoinnilla (alkuper. tikuilla) vai tilasitko taakse säätötangot jostain? Mistä oot maskin hommannut?
Takapäässä on -30mm tikut jotka sain kaverilta ja hienosäätö tehty ohjelmoinnilla. Maski on KM-Parts.
Avatar
Jani1980
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 236
Liittynyt: Ma 23.02.2004 17:36
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: W212 tuning

Viesti Kirjoittaja Jani1980 »

Eldo57 kirjoitti:
Jani1980 kirjoitti:Kyllä omaa silmää miellyttää :thumbup:
Onko takapää tiputettu pelkällä ohjelmoinnilla (alkuper. tikuilla) vai tilasitko taakse säätötangot jostain? Mistä oot maskin hommannut?
Takapäässä on -30mm tikut jotka sain kaverilta ja hienosäätö tehty ohjelmoinnilla. Maski on KM-Parts.
Onko tietoa paljonko tuota takapäätä pystyy tiputtamaan alkuperäisillä tikuilla? Muistatko niiden merkkiä tai valmistajaa, eibachilla olisi muistaakseni 15mm tiputtavat mutta ei riitä alkuunkaan..
S212 220CDI 2013 Avantgarde
EX S211 270CDI 2005 Avantgarde
EX S212 350CDI 2009 AMG-styling
EX S211 320CDI 2004 Avantgarde
EX S210 320CDI 2001 Avantgarde
EX S202 220D 1997 "AMG-styling
EX W124 230E 1990 Automatic
Eldo57
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 7
Liittynyt: Pe 10.06.2016 08:25

Re: W212 tuning

Viesti Kirjoittaja Eldo57 »

Jani1980 kirjoitti:
Eldo57 kirjoitti:
Jani1980 kirjoitti:Kyllä omaa silmää miellyttää :thumbup:
Onko takapää tiputettu pelkällä ohjelmoinnilla (alkuper. tikuilla) vai tilasitko taakse säätötangot jostain? Mistä oot maskin hommannut?
Takapäässä on -30mm tikut jotka sain kaverilta ja hienosäätö tehty ohjelmoinnilla. Maski on KM-Parts.
Onko tietoa paljonko tuota takapäätä pystyy tiputtamaan alkuperäisillä tikuilla? Muistatko niiden merkkiä tai valmistajaa, eibachilla olisi muistaakseni 15mm tiputtavat mutta ei riitä alkuunkaan..
Moi Jani1980
Mulla ei ole specifistä tietoa tai kokemusta paljonko pystyy tiputtamaan. Enkä tiedä tikkujen valmistajaa, sain ne kaverilta joka niitä tarvinnut omaansa, tikut kävivät suoraan paikoilleen ja loput pudotettiin ohjelmalla.


Ehkäpä täällä foorumilla joku enempi asioista tietävä osaa sinulle vastata tuohon madallukseen? Luulisi että joku on kokeillut tuonkin :)
_wisse_
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 3
Liittynyt: Su 29.05.2016 07:00

Re: W212 tuning

Viesti Kirjoittaja _wisse_ »

Siirryin käyttöautossa MB:n leiriin. Nykyään siis haen varaosia volkkareihin mersulla. :)
Viimeksi muokannut _wisse_, La 16.06.2018 22:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
S212
Avatar
K70
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 410
Liittynyt: Ma 23.10.2006 09:42
Paikkakunta: Vantaa

Re: W212 tuning

Viesti Kirjoittaja K70 »

_wisse_ kirjoitti: Nyt täytyisi vielä kulmat säädättää ja näyttää katsurille. Kukaan tehnyt vastaavaa? Eli ilmeisesti ei tarvitse kuin etupää muutoskatsastaa, takapään linkeistä tuskin löytyy/saa tuv-hyväksyntää mistään. :D Ja kun ilmaperä, niin kuinka ne siellä osaa sanoa millä korkeudella sen pitäisi olla? Kokemuksia?
Takaatahan kulmia ei paljoa säädellä.

Mulla on airmatic ja joka kulmassa samaisesta putkasta tilatut säädettävät linkit. Tällä kertaa katsuri ei niihin puuttunut, mutta mistä niistä tietää. Taitaa vähän tuulen suunnan mukaan olla puuttumiskynnys.
S212 E350CDI
Japekki
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 1
Liittynyt: Ke 05.10.2016 22:14

Re: W212 tuning

Viesti Kirjoittaja Japekki »

Terve! Tuli itelle hommattua ensimmäinen mesenaattori, ja apua kaipalis liittyen tohon madaltamiseen. Autona toimii s212 350CDI 4Matic. Vaiukuttaako tuo neliveto jotenkin siihen että ei voisi madaltaa/rikkois paikkoja madallettuna? Tästäki lukenu ympäri maailmaa niin eri versioita että ei tiedä enään mihin uskoa. Täällähän jollain taisi ollakki madallettu nelikko? Kaikenlaiset vinkit ja ohjeet kiinnostaa kanssa, ja mistä olette tilailleet noita sarjoja farkkuun? Tämä siis rautajousilla, perä ilmalla.
Suksipoika
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 231
Liittynyt: Ma 30.11.2009 20:15
Paikkakunta: seinäjoki

Re: W212 tuning

Viesti Kirjoittaja Suksipoika »

Saako sedaniakaan täys airmaticilla laskettua yhtään ilman säätötankoja, staarilla antaa laskee olemattoman määrän ja perä jää paljon ylemmäksi. Eli perää olis tarkoitus saada laskettua hieman..
Nyt E350CDI 4-Matic & E63 AMG

------------------------------------------
"Jonkin" verran ex mesejä laidasta laitaan.
joskami
Mersumies
Mersumies
Viestit: 975
Liittynyt: Ma 02.02.2004 17:14
Paikkakunta: JKL

Re: W212 tuning

Viesti Kirjoittaja joskami »

Japekki kirjoitti:Terve! Tuli itelle hommattua ensimmäinen mesenaattori, ja apua kaipalis liittyen tohon madaltamiseen. Autona toimii s212 350CDI 4Matic. Vaiukuttaako tuo neliveto jotenkin siihen että ei voisi madaltaa/rikkois paikkoja madallettuna? Tästäki lukenu ympäri maailmaa niin eri versioita että ei tiedä enään mihin uskoa. Täällähän jollain taisi ollakki madallettu nelikko? Kaikenlaiset vinkit ja ohjeet kiinnostaa kanssa, ja mistä olette tilailleet noita sarjoja farkkuun? Tämä siis rautajousilla, perä ilmalla.
Tuota vaimo s212 4-matic farkkua on staarilla madallettu noin 25-30mm jos nyt muistan oikein.
En tiedä miksi kaikkia 212 koria olevia mersuja ei saa laskettua yhtä paljon? Onkohan sillä eroa onko auto varusttettu amg paketilla, tai ei.
Viimeksi yhtä s212 korista ei saatu pudottettua kuin noin -15mm. Taas toista takavetosta mikä oli amg paketilla niin perää sai taas 30mm pudottua.
* star * Jyväskylä
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
mikkopee
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 2
Liittynyt: Ma 17.10.2016 15:07

Re: W212 tuning

Viesti Kirjoittaja mikkopee »

muakin kiinnostais toi 4maticin madallus, kun järjestään jokaisen jousisarjan lisätiedoissa lukee, että ei nelivetomalleille.
enkä nyt tahdo mitää löpinää taas airmaticista ja starilla madaltamisesta.
Avatar
MikkoV
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 53
Liittynyt: Ma 03.01.2005 00:17
Paikkakunta: Sastamala

Re: W212 tuning

Viesti Kirjoittaja MikkoV »

Sopiiko w212 250cdi -10 alle 16" vanteet? Ja yleisesti ottaen kaikki 16" vanteet vai vain jotkut? Ostin talvirenkaattoman auton ja 16" siirtopyörää pitäisi löytyä itseltäkin että saa auton kotiin.

Ei ole käyttöautoa tullut rakenneltua pitkään aikaan, harrasteautoja sitäkin enemmän. Mutta tämä tuli ostettua nyt sillä ajatuksella että laitellaan mieleisekseen, jotain pikku tilpehööriä tuli jo tilailtuakin, mutta korisarja on vielä hommaamatta. Onko kenelläkään kokemusta näiden kopio korisarjojen käytännön laadusta?

-> http://www.ebay.com/itm/Mercedes-W212-E ... SwQM9UZIoR" onclick="window.open(this.href);return false;

Siis mitat, kiinnikkeiden paikat jne. Meneekö paljon muuten rakentamiseksi, sopiiko sisälokarit, pohjamuovit jne.
Periaatteessa kyllä pidän avantgarden omasta etupuskurista enemmän kuin tuosta AMG ilman splitteriä, mutta splitterin kanssa taitaa mennä liian matalaksi käyttöautoon, laittaako vaan helmat ja takapuskurin...

Toisaalta tällainen e63 kloonaus ja nuorennusleikkaus samassa kiinnostaisi myös kyllä vahvasti, löytyykö foorumilta juttua, onko kukaan tehnyt? Valojen tms kanssa ongelmaa vai selviääkö ohjelmointijutuilla.
http://www.ebay.com/itm/222041460451?_t ... EBIDX%3AIT" onclick="window.open(this.href);return false;
W212 250cdi avantgarde -09
Ja...
Dodge Charger 500 -70
Chevrolet Camaro 6.2SC -70 Drifteri
Pontiac Tempest Custom Conv. -67
Opel Manta A 2800S -71
Avatar
jysi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3135
Liittynyt: Pe 23.05.2003 17:49
Paikkakunta: Salo

Re: W212 tuning

Viesti Kirjoittaja jysi »

Tehtaan hyväksytty rengaskokolista löytyy Saksan kotisivuilta
Sedaniin kapein alkuperäisvanne on 7 x 16 ET 38 ja noihin päälle kuuluu 205/55 tai /60 rengas
Sedaniin ja farmariin käy 7,5 x 16 ja 8 x 16 joihin 225/55 rengas
jussilampi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1556
Liittynyt: Ti 30.01.2007 18:36
Paikkakunta: oulu

Re: W212 tuning

Viesti Kirjoittaja jussilampi »

MikkoV kirjoitti:Sopiiko w212 250cdi -10 alle 16" vanteet? Ja yleisesti ottaen kaikki 16" vanteet vai vain jotkut? Ostin talvirenkaattoman auton ja 16" siirtopyörää pitäisi löytyä itseltäkin että saa auton kotiin.

Ei ole käyttöautoa tullut rakenneltua pitkään aikaan, harrasteautoja sitäkin enemmän. Mutta tämä tuli ostettua nyt sillä ajatuksella että laitellaan mieleisekseen, jotain pikku tilpehööriä tuli jo tilailtuakin, mutta korisarja on vielä hommaamatta. Onko kenelläkään kokemusta näiden kopio korisarjojen käytännön laadusta?

-> http://www.ebay.com/itm/Mercedes-W212-E ... SwQM9UZIoR" onclick="window.open(this.href);return false;

Siis mitat, kiinnikkeiden paikat jne. Meneekö paljon muuten rakentamiseksi, sopiiko sisälokarit, pohjamuovit jne.
Periaatteessa kyllä pidän avantgarden omasta etupuskurista enemmän kuin tuosta AMG ilman splitteriä, mutta splitterin kanssa taitaa mennä liian matalaksi käyttöautoon, laittaako vaan helmat ja takapuskurin...

Toisaalta tällainen e63 kloonaus ja nuorennusleikkaus samassa kiinnostaisi myös kyllä vahvasti, löytyykö foorumilta juttua, onko kukaan tehnyt? Valojen tms kanssa ongelmaa vai selviääkö ohjelmointijutuilla.
http://www.ebay.com/itm/222041460451?_t ... EBIDX%3AIT" onclick="window.open(this.href);return false;
E250 CDI menee 7,5x16 ET45,5 ja 225/55-16
Sekä 8,0x16 ET46

4-Matic ei mahdu isommat jarrut!
S213 220CDI,Sprinter 315 Köning W906,BMW R1150RT,Entiset W221 320CDI, CLS 350CDI 4-Matic, E320CDI W211,E300 Hybridi S212, E350CDI W212,Sprinter 906 211 C220CDI 203,124 T300TD-4Matic, 190B ja 123 240D
Avatar
MikkoV
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 53
Liittynyt: Ma 03.01.2005 00:17
Paikkakunta: Sastamala

Re: W212 tuning

Viesti Kirjoittaja MikkoV »

Kyseessä on ihan vain siirtoajoon, eli rengaskoolla ei hirveää merkitystä ole, kunhan vanne sopii paikalleen jarrujen jne puolesta. W202 ja w140 rengassarjat pitäisi ainakin itseltä löytyä. Tuota nyt hain, että onko 16" kuinka tarkalla jarrujen puolesta, eli käyvätkö jotkin vanteet ja jotkin ei.
W212 250cdi avantgarde -09
Ja...
Dodge Charger 500 -70
Chevrolet Camaro 6.2SC -70 Drifteri
Pontiac Tempest Custom Conv. -67
Opel Manta A 2800S -71
Avatar
jysi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3135
Liittynyt: Pe 23.05.2003 17:49
Paikkakunta: Salo

Re: W212 tuning

Viesti Kirjoittaja jysi »

MikkoV kirjoitti:Kyseessä on ihan vain siirtoajoon, eli rengaskoolla ei hirveää merkitystä ole, kunhan vanne sopii paikalleen jarrujen jne puolesta. W202 ja w140 rengassarjat pitäisi ainakin itseltä löytyä. Tuota nyt hain, että onko 16" kuinka tarkalla jarrujen puolesta, eli käyvätkö jotkin vanteet ja jotkin ei.
16" W140 sarja pitäisi olla muuten melko passeli (pulttikoko sama, ET samaa luokkaa/isompi), mutta renkaasta riippuen kehä on jonkin verran isompi eli toinen ongelma on mahtuuko nuo pyörimään?
Avatar
K70
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 410
Liittynyt: Ma 23.10.2006 09:42
Paikkakunta: Vantaa

Re: W212 tuning

Viesti Kirjoittaja K70 »

MikkoV kirjoitti: Periaatteessa kyllä pidän avantgarden omasta etupuskurista enemmän kuin tuosta AMG ilman splitteriä, mutta splitterin kanssa taitaa mennä liian matalaksi käyttöautoon, laittaako vaan helmat ja takapuskurin...
En tiedä, miten paljon korkeampi (eli alemmas tuleva) on tuo AMG-korisarja, mutta vakiopuskimilla ja helmoillahan auto näyttää madallettunakin hirvitornilta ja kuitenkin pohja ottaa kiinni joka töyssyssä. Tuon perusteella saisi olla aika paljonkin alaspäin tulevat alareunat, että edes näyttäisi madalletulta.
Itsellä oli edellinen bemmi madallettu n.30mm ja se näytti matalalta, eikä pohja juurikaan raapinut missään. Nyt tuossa S212:ssa joutuu nostamaan airmaticin ylös lähes joka kaupan parkkihallin luiskassa, ettei pohja ota kiinni...ja silti auto ei näytä matalalle.
S212 E350CDI
Avatar
MikkoV
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 53
Liittynyt: Ma 03.01.2005 00:17
Paikkakunta: Sastamala

Re: W212 tuning

Viesti Kirjoittaja MikkoV »

Laittelin tuollaisen maskin kiinni, mutta ei oikein miellytä silmää. Tuo hopea vaakaripa pomppaa silmille, ei ehkä livenä ihan noin paljon kuin tallissa kuvattuna mutta kuitenkin. Muuten pidän tuosta mallista kun pienentää maskiaukkoa muutamalla sentillä. Se on liian iso omaan silmään muuten, en tiedä kokeilisiko maalata keskirivan mustaksi tai teipata vaikka hiilikuidulla...?

Kuva

Takaspoilerin liimailin myös kontin päälle, tuo tuttu turvallinen amg kopio.
Kuva

Mites nää Amg korisarjat meni W212 korissa, tämänlainen setti on itselle tulossa niin korjailkaapas olenko ymmärtänyt oikein.
Onko tuota nyt ollut saannissa alunperin vain E63 vai myös köyhempiin malleihin? Ja minkä vuotisiin noilla päiväajovaloilla? E63 oli lisäksi sitten hiukan leveämmät etulokarit lisäksi?
Kuva
W212 250cdi avantgarde -09
Ja...
Dodge Charger 500 -70
Chevrolet Camaro 6.2SC -70 Drifteri
Pontiac Tempest Custom Conv. -67
Opel Manta A 2800S -71
Avatar
tn62634
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1680
Liittynyt: Su 06.09.2009 13:49
Paikkakunta: Pälkäne

Re: W212 tuning

Viesti Kirjoittaja tn62634 »

Omaan silmään 212 on nätimpi vakiomaskilla. Ei ole niin "tarviketuunatun" näköinen.
Avatar
K70
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 410
Liittynyt: Ma 23.10.2006 09:42
Paikkakunta: Vantaa

Re: W212 tuning

Viesti Kirjoittaja K70 »

Onko tossa maskissa etuosat ja tähti kromiset ja nuo taustaosat hopeiset?
Voisi tulla hillitympi, jos maalaisi ne takaosat vaikka kiiltävän mustaksi.

Mulla ne oli valmiiksi mustat, jollaisiksi ne jätinkin ja nuo ennen kromiset etuosat maalautin auton väriin tähteä myöten.

Kuva
S212 E350CDI
Avatar
MikkoV
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 53
Liittynyt: Ma 03.01.2005 00:17
Paikkakunta: Sastamala

Re: W212 tuning

Viesti Kirjoittaja MikkoV »

Kyllä noi poikkirivat on ihan kokoneisuudessan mattahopeat, ja tähti kromi. Tossa kuvassa hämää nyt hiukan valotus.
W212 250cdi avantgarde -09
Ja...
Dodge Charger 500 -70
Chevrolet Camaro 6.2SC -70 Drifteri
Pontiac Tempest Custom Conv. -67
Opel Manta A 2800S -71
anamankeli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 389
Liittynyt: Ti 07.08.2012 20:22

Re: W212 tuning

Viesti Kirjoittaja anamankeli »

Tuli hommattua w212 avantgarde sedani.
Mahtuukohan kyseiset vanteet autoon.
Takana 295/25-20 offset 42, 10.5"
Edessä 245/30-20 offset 38, 9"
Entäs paljon passaa madaltaa? 30mm?
jussilampi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1556
Liittynyt: Ti 30.01.2007 18:36
Paikkakunta: oulu

Re: W212 tuning

Viesti Kirjoittaja jussilampi »

K70 kirjoitti:Onko tossa maskissa etuosat ja tähti kromiset ja nuo taustaosat hopeiset?
Voisi tulla hillitympi, jos maalaisi ne takaosat vaikka kiiltävän mustaksi.

Mulla ne oli valmiiksi mustat, jollaisiksi ne jätinkin ja nuo ennen kromiset etuosat maalautin auton väriin tähteä myöten.

[ http://i291.photobucket.com/albums/ll314/K70_photos/S212/7e4025dd-afe6-47e7-a16d-9c6eec3c5c22.jpg ]
Huippu väri mersuun!
S213 220CDI,Sprinter 315 Köning W906,BMW R1150RT,Entiset W221 320CDI, CLS 350CDI 4-Matic, E320CDI W211,E300 Hybridi S212, E350CDI W212,Sprinter 906 211 C220CDI 203,124 T300TD-4Matic, 190B ja 123 240D
Avatar
K70
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 410
Liittynyt: Ma 23.10.2006 09:42
Paikkakunta: Vantaa

Re: W212 tuning

Viesti Kirjoittaja K70 »

anamankeli kirjoitti:Tuli hommattua w212 avantgarde sedani.
Mahtuukohan kyseiset vanteet autoon.
Takana 295/25-20 offset 42, 10.5"
Edessä 245/30-20 offset 38, 9"
Entäs paljon passaa madaltaa? 30mm?
Mulla on tämmönen setuppi farmarissa, mutta samoilla spekseillä pitäisi olla myös sedaniin.
Takana 20x10 ET42 (285/25-20)
Edessä 20x8,5 ET45 (245/30-20)
Noita vertailemalla jossain wheel configuratorissa näkee, miten eroaa sinun harkitsemaan settiin.

Ilman madallusta vanteen reunat on aivastuksen kaaren ulkopuolella ja kulutuspinta juuri sisäpuolella. Katsastusmies tiiraili pitkään. Madalluksella menee hieman sisempään ja sisäsyrjät kuluu kohtuu vauhdilla, kun camperia ei saa säädettyä.
Mulla on Airmatic, niin en muuten tuohon madallukseen ottaa kantaa. Toki aiemminkin täällä todennut, että mun auto on niin tontissa, että pohjaa hidastetöyssyissä, muttei silti näytä matalalta keulasta ja perästä.
S212 E350CDI
Avatar
Ed Hunter
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 110
Liittynyt: Ti 16.02.2016 19:38

Re: W212 tuning

Viesti Kirjoittaja Ed Hunter »

Onko kukaan törmännyt merkittömään "kaksiripaiseen" maskiin? Esim. kuten K70:llä yllä tai W204 Avantgardessa, mutta ilman tähteä.

Saattaisi olla passeli seuraavaan lisävaloprojektiin tuommonen "harvempi".
S212 250CDI
Avatar
cdi270
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 88
Liittynyt: Su 24.07.2005 12:50
Paikkakunta: Rauma

Re: W212 tuning

Viesti Kirjoittaja cdi270 »

tuli tilattua 63amg etupuskuri joka myyjäliikkeen mukaan on hyvälaatuinen tarvike osa....lampun pesijän lätkätkin porrastaa aika paljon ja puskurin taakse kiinnitetty tuki muovit on niitattu miten sattuu. niin että ei oikein ole edes niitit osuneet tausta osaan. mietes muilla? onko nämä aina tälläisiä että niitä joutuu itse muokkaamaan isolla kädellä? myyjän myyntipuheesta sai sellaisen käsityksen että suoraan maalaamoon että ei ole ongelmia sopivuuden kanssa...
jarppe84@hotmail.com
Avatar
tn62634
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1680
Liittynyt: Su 06.09.2009 13:49
Paikkakunta: Pälkäne

Re: W212 tuning

Viesti Kirjoittaja tn62634 »

Ed Hunter kirjoitti:Onko kukaan törmännyt merkittömään "kaksiripaiseen" maskiin? Esim. kuten K70:llä yllä tai W204 Avantgardessa, mutta ilman tähteä.
Itseasiassa w204 Avantgardessa on 3-ripainen. :) Kuva profiilikuvassani.
marsal63
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 5
Liittynyt: Ma 07.11.2016 12:51

Re: W212 tuning

Viesti Kirjoittaja marsal63 »

Sopiiko 18- tuuman ET 48 vanteet w212 farkkuun ja jos sopii niin minkälainen rengas olis passeli ?
Avatar
tn62634
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1680
Liittynyt: Su 06.09.2009 13:49
Paikkakunta: Pälkäne

Re: W212 tuning

Viesti Kirjoittaja tn62634 »

marsal63 kirjoitti:Sopiiko 18- tuuman ET 48 vanteet w212 farkkuun ja jos sopii niin minkälainen rengas olis passeli ?
Pitää tietää myös vanteen leveys?
jussilampi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1556
Liittynyt: Ti 30.01.2007 18:36
Paikkakunta: oulu

Re: W212 tuning

Viesti Kirjoittaja jussilampi »

marsal63 kirjoitti:Sopiiko 18- tuuman ET 48 vanteet w212 farkkuun ja jos sopii niin minkälainen rengas olis passeli ?

Sopii ja ilmeisesti vanne 8,5 x 18. Et48,sopiva alkuperäiskoko rengas 245/40-18

Tuossa ihan laadukkaita renkaita sopuhintaan: https://www.1001renkaat.com/renkaat-aut ... %5B5%5D=on" onclick="window.open(this.href);return false;
S213 220CDI,Sprinter 315 Köning W906,BMW R1150RT,Entiset W221 320CDI, CLS 350CDI 4-Matic, E320CDI W211,E300 Hybridi S212, E350CDI W212,Sprinter 906 211 C220CDI 203,124 T300TD-4Matic, 190B ja 123 240D
marsal63
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 5
Liittynyt: Ma 07.11.2016 12:51

Re: W212 tuning

Viesti Kirjoittaja marsal63 »

Juu 8,5 tuumaisista oli kyse, kiitos vastauksista.
Vastaa Viestiin