w202 (96) ajonesto ongelma.

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
w202pekka
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 1
Liittynyt: Ti 23.08.2016 21:43

w202 (96) ajonesto ongelma.

Viesti Kirjoittaja w202pekka »

Terve!
Vaihdoin 2 päivää sitten patterit tuohon infrapuna-avaimeen ja kävin ajelemassa vielä sen jälkeen. Noh aamulla löin mersun käyntiin ja lähdin ajamaan, kunnes 10-metrin jälkeen sammui siihen paikkaan.
Taustapeilissä vilkkuu vihreä ja punainen valo kun yrittää startata. Olen runkannut ovia auki/kiinni mutta ei tunnu olevan vaikutusta. Liekköhän ajonestossa häiriö? Pystyykö tuota ohittaa jotenkin ja jos voi niin miten?
esvcdi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 72
Liittynyt: Ke 27.02.2013 18:09

Re: w202 (96) ajonesto ongelma.

Viesti Kirjoittaja esvcdi »

Sama auto, sama ongelma ! Tällä hetkellä avaimet remontissa, näpertelin avaimet auki otin piirikotit esiin ja mikroskoopin alle ! Kummastakin löytyi murtumia eli tinaukset irti. Katotaan moiten käy kuntulee avaimet korjauksesta ! Vai oletko jo ongelman ratkaissut ? Kiinnostaisi tietää miten!
stiroksi
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 31
Liittynyt: La 17.10.2009 12:15
Paikkakunta: kurikka

Re: w202 (96) ajonesto ongelma.

Viesti Kirjoittaja stiroksi »

hommasin ebaysta viime kesänä uuden avaimen kuoren (ei alkuperäinen) kun alkuperäisestä oli perälenkki poikki. Uudella kuorella ajonesto ei lähtenyt päältä pois. ilmeisesti ei tullut tarvittava signaali kuoresta läpi. koitin useaan kertaan vaihtaa kuoren ja aina sama homma. Lopuksi uudesta kuoresta lenkki irti ja epoksi liimalla vanhaan alkuperäiseen kuoreen kiinni ja hyvin toimii. Autona c180 farkku vm.1996
esvcdi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 72
Liittynyt: Ke 27.02.2013 18:09

Re: w202 (96) ajonesto ongelma.

Viesti Kirjoittaja esvcdi »

Vielä tuohon ajoneston ohitukseen, muutamat foorumilaiset, siis tietäjät ovat kommentoineet, että käytännössä mahdoton ohittaa, tai näin olen adian ymmärtänyt !
Eli ilmeisesti ns linkkuavain sinun mesessä, kun ledit vilkkuu taustapeilissä niin ajonesto päällä ja virtalukko ei tunnista avainta. Itse olen käynyt maadoitukset läpi, vaihtanut virtalukon pohjan ja nyt avaimet asiantuntialla tinauksessa, palaan kun saan avaimet korjaamolta !
Avatar
Nastamuumio
Mersumies
Mersumies
Viestit: 977
Liittynyt: La 14.06.2014 20:01
Paikkakunta: Hämeessä pissitään

Re: w202 (96) ajonesto ongelma.

Viesti Kirjoittaja Nastamuumio »

Minä lähtisin seuraamaan tätä polkua

https://www.google.fi/webhp?sourceid=ch ... activation" onclick="window.open(this.href);return false;

Ei tämä nyt ihan tuntematon homma ole näemmä.
Ei ole niin pientä hommaa, etteikö se menisi hiukan pieleen

**************************************************
W211 320 4MATIC be -04
esvcdi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 72
Liittynyt: Ke 27.02.2013 18:09

Re: w202 (96) ajonesto ongelma.

Viesti Kirjoittaja esvcdi »

Avaimet korjattu, ei saa edellenkään saa ajonestoa pois tai en vaan osaa ottaa, nyt ois neuvoyt kullanarvoisia ja tietääkö kukaan
05 alueelta, pätevää autosähkö eksperttiä ! Tänks vastauksista jo nyt!!
Vastaa Viestiin