Forumin siistein W124
Re: Forumin siistein W124
Satuin pääsemään hienoon italialais-brittiläiseen seuraan fiksaamon pihassa.
C124 W212 W213
Re: Forumin siistein W124
Kyllä noista silti tua saksalaisvalmisteinen on hienoin
W124 300 E -87 Aut.
Re: Forumin siistein W124
Tämähän on selvä homma, mutta kyllä tuo valkoinen Testarossa pääsee jo aika lähelleacparma kirjoitti:Kyllä noista silti tua saksalaisvalmisteinen on hienoin
C124 W212 W213
Re: Forumin siistein W124
Tai sit on matkittua sua No joo toi "samanlainen" tuli risteykses vastaan joten ei ehtiny sen enempää vilkuileen mut samanvärinen, matala ja jos nyt ei samanlaiset vanteet niin samantyyliset kuitenkin Kehuin heti emännälle et oon varmasti nähny ton mersufoorumilla mut eipä ollutkaan sama sit kuitenkaan
Tonnin parin romuja
Re: Forumin siistein W124
Myöhäinen vastaus vähäisen foorumin selauksen johdosta.JanneW124 kirjoitti:Kiitoksia. Eipäs oo kyllä pöllömmän näkönen toi sunkaan kulkine. Mitä hieroit tohon alustaan? Korkeus näyttää tosi hyvältä.JanneW124 Aivan hälyttävän upea pirssi!
Harvemmin itse niin paljoa vihreästä välitän mutta nyt on täyskymppi.
Oma pirssi vähän muuttunu talven ja alkuvuoden myötä; alustaa hierottu ja vanteet vaihtui tuumaa isompiin
Muistaakseni lähtökohtana oli aiemmissa kuvissa vakiojouset joiden seurana Sachesin supertouring(??) iskarit, jonka jälkeen vakiojouset piilotettiin ja vaihdettiin 40mm madaltavat jouset (Punaiset, en muista merkkiä) joiden seurana eteen sijoittui 3 pykäläiset kumit (ennen 2) ja taakse jos oikein muistan niin kierros leikattu joiden seurana 3 pykäläiset kumit (ennen 2) näin saatiin etu- ja takapään liike pienemmäksi ja raapiminen pois isommalla lastilla.
Toiminut kesä- ja työautona ainut mainittava ongelma korkeuden suhteen että putki osui kerran kiveen ja hyppäsi kumilenksut irti(?) putken kiinnikkeistä. No olipahan hyvä syy uusia.
Omassa autossa mainittavina paikkoina noi tunkkauspaikkojen luukut joista rapissut maalit
Pitkä vastaus, olkoot
Re: Forumin siistein W124
Vanha kunnon 200D lähti uudelle omistajalle, tällainen 230CE tuli vaihdossa:
Pitäisi viitsiä väsätä myynti-ilmoitus, kun itsellä ei ole tarvetta tälle autolle
Pitäisi viitsiä väsätä myynti-ilmoitus, kun itsellä ei ole tarvetta tälle autolle
wiimax.fi
Re: Forumin siistein W124
Coupe 300-24, kolmatta vuotta alla. Ajossa 365/vuosi
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
"Niin, että kummasta mersusta puhutaan? Jos passaa niin puhutaan molemmista. Ja jos puheenaiheet loppuu niin hommataan lisää" -Uuno Turhapuro, lottovoittaja-
W124 CE300-24 1991
Ex W202 220b 1995
W124 CE300-24 1991
Ex W202 220b 1995
Re: Forumin siistein W124
Ilmeisesti 18" nuo zv2? Mitkä niiden sekoita?
Ittellä on nuo 17" 8 ja 9 leveät tuolla auton valmistumista odottamassa. Miettiny, että tilauskoulutus leviämään lipan taakse ja laittais 9 eteen.
Ittellä on nuo 17" 8 ja 9 leveät tuolla auton valmistumista odottamassa. Miettiny, että tilauskoulutus leviämään lipan taakse ja laittais 9 eteen.
MersuMies kolmannessa polvessa..........
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
Re: Forumin siistein W124
Nuo vanteet on oz amg aero II ja edessä 8,5x17 et18 ja takana 10x17 et5joop79 kirjoitti:Ilmeisesti 18" nuo zv2? Mitkä niiden sekoita?
Ittellä on nuo 17" 8 ja 9 leveät tuolla auton valmistumista odottamassa. Miettiny, että tilauskoulutus leviämään lipan taakse ja laittais 9 eteen.
Re: Forumin siistein W124
CrbN kirjoitti:Tai sit on matkittua sua No joo toi "samanlainen" tuli risteykses vastaan joten ei ehtiny sen enempää vilkuileen mut samanvärinen, matala ja jos nyt ei samanlaiset vanteet niin samantyyliset kuitenkin Kehuin heti emännälle et oon varmasti nähny ton mersufoorumilla mut eipä ollutkaan sama sit kuitenkaan
Tässä on varmaankin se Hämeenlinnassa nähty mersu.
On niisä paljon samaa näköä mutta ei mulla oo varaa noin hienoihin vanteisiin
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: Forumin siistein W124
Ei tosiaankaan ole siistein mutta talvimersu näyttää nykyään tältä:
Re: Forumin siistein W124
Ei siistein tämäkään, eikä edes W124 vaan C124 eli tyystin väärässä paikassa ?
wiimax.fi
Re: Forumin siistein W124
Onko tuo Dealer sama 230CE ku muutama viesti takaperin?
W124 300 E -87 Aut.
Re: Forumin siistein W124
Ei, tämä on 300CE -90. Nettiautosta löytyy, jos ilmastoitua kesäautoa joku kaipaa edullisesti niin siitäpä
wiimax.fi
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 274
- Liittynyt: La 26.05.2012 18:02
- Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu
Re: Forumin siistein W124
Joku tommonen, suht valmiiksi saatu.
x
x
Viimeksi muokannut DeadInside, Su 14.01.2024 19:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Forumin siistein W124
siinäpä oma vajaaventtiilinen, ei siistein mutta menkööt.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: Forumin siistein W124
Pari vuotta & 50tkm+ myöhemmin vielä sama auto pihassa, toivotaan että 2019 voi kirjoittaa vastaavan viestin.
Asenneltu ilmajousitus ja vanteita.
Muuten pyritty pitämään tikissä parhaan mukaan, kaikki alkup. osat tallessa.
Odottaa kai sitä vanhenemista ja viisastumista.
Asenneltu ilmajousitus ja vanteita.
Muuten pyritty pitämään tikissä parhaan mukaan, kaikki alkup. osat tallessa.
Odottaa kai sitä vanhenemista ja viisastumista.
Re: Forumin siistein W124
Onks tää vakiokorkuisella alustalla vai onko laskettu?C220 kirjoitti:Coupe 300-24, kolmatta vuotta alla. Ajossa 365/vuosi
W124 230 CE '91
Re: Forumin siistein W124
Siinä meikäläisen loppukesän hankinta. Yhtään kuvaa ei vielä taida olla puhtaana kun on ollut niin sysipaskat kelit Siinä samassa kesä ja talvilook, appiukolta sain nuo talvivanteet, nuo 15-reikäiset menee myyntiin ja hieman isommat olisi kesäksi haaveissa. Kori on n. 96% ruosteeton, itse vaan ehdin jo töhöillä perään muutaman aika syvän skraidun niin ehkä ens vuoden puolella voisi vetäistä uuden maalin niskaan. Väriä tosin en vielä tiedä. Jotenkin täysin valkoinen kiinnostaisi.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
W124 230 CE '91
Re: Forumin siistein W124
300CE-24v käänteisenä manuaalina
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Viimeksi muokannut crikez, Su 24.06.2018 17:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
x204 GLK 350cdi 4matic -13
c124 300ce-24v -91
ex x204 GLK 220cdi 4matic -13
ex c124 300ce-24v -91
ex s203 270cdi -04
ex w163 ML320 -99
ex w201 190e -91
ex w220 s320 -99
ex s210 270cdi -01
ex w210 320cdi -01
ex s124 300te -90
ex w202 c230K -96
ex w202 c220 -94
c124 300ce-24v -91
ex x204 GLK 220cdi 4matic -13
ex c124 300ce-24v -91
ex s203 270cdi -04
ex w163 ML320 -99
ex w201 190e -91
ex w220 s320 -99
ex s210 270cdi -01
ex w210 320cdi -01
ex s124 300te -90
ex w202 c230K -96
ex w202 c220 -94
Re: Forumin siistein W124
Tuommonen siitä coupesta nyt sitten tuli, kolmas kerta toden sanoo eli eiköhän se lookki ole nyt 13 vuoden hakemisen jälkeen tässä
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Forumin siistein W124
Pienillä muutoksilla viime vuodesta
Re: Forumin siistein W124
Merseedespents
Re: Forumin siistein W124
Millä ihmeellä olette saaneet sopimaan pikku ET lukemalla tuonne taakse vanteita? Mulla tulee jo 8” ET38 ”kaarelle” ja tuossa on yhdet koottavat vanteet joiden ET on 5 ja 10” leveä. Tulee kaaresta pihalle huolella. Samoin etupää laittaa haastetta satulan osalta, ET30 ei pyöri ainakaan BBS vanne ilman että tuo 15mm spacereilla pois satulasta ja sitten ollaankin taas kaaren yli reippaasti. Renkaita ei toki päällä ole mutta pölkkyjen päälle laskettaessa tilanne vain menee hullummaksi. Camperia ei ole yhtään eli vanne lähes suorassa alas laskettaessa. Auto CE320
Re: Forumin siistein W124
camberia tulee madalluksen mukana luonnostaan. taakse saa myös säädettäviä camber ylätukivarsia.
perinteisesti vanteet saa mahtumaan kaaret ,tai ainakin sisäkantin mankeloimalla, muistaakseni etulokariin saa tehtyä jonkunnäköisen amg modin jossa kiinnityspulttien taakse laitetaan muoviholkkia.
et5 voi olla aika mahdoton/vaikea sovitettava vakiokaariin.
perinteisesti vanteet saa mahtumaan kaaret ,tai ainakin sisäkantin mankeloimalla, muistaakseni etulokariin saa tehtyä jonkunnäköisen amg modin jossa kiinnityspulttien taakse laitetaan muoviholkkia.
et5 voi olla aika mahdoton/vaikea sovitettava vakiokaariin.
w447 114CDI -15
exS212 220CDI -14
exS205 180CDI -16
exW212 220CDI -14
exS211 320CDI -07
exW124 300D -91
exS211 320CDI -04
exW202 230K -96
exS124 300D -87
exS212 220CDI -14
exS205 180CDI -16
exW212 220CDI -14
exS211 320CDI -07
exW124 300D -91
exS211 320CDI -04
exW202 230K -96
exS124 300D -87