7G -vaihteisto kiukuttelee
Re: 7G -vaihteisto kiukuttelee
Voisi aloittaa siitä että huuhtelu vaihtaa öljyt jotta varmistuu öljy paskaisuus pois laskelmista ja oikea öljyn taso .
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 389
- Liittynyt: Ti 07.08.2012 20:22
Re: 7G -vaihteisto kiukuttelee
Niin niin eli siis kaikki solenoidit ovat siis samanlaisia.. nytkun mulla on 1 sininen ja 1 musta niin onko ehdotuksia mikä musta venttiili kannattaa vaihtaa sen sinisen kybin lisäksi?dealer kirjoitti:Siellä on 8 venttiiliä, puolet mustia ja puolet sinisiä.
Re: 7G -vaihteisto kiukuttelee
Itselleni vastaten:Khissa kirjoitti:Iltaa. Täällä taival 7G:n kanssa ei ole alkanut aivan mahtavasti. Autona on S212 220 CDI 2013 ja vaihteistona 722908?. Autolla ajettu 80 tkm. Ongelmana on pariin kertaan ilmaantunut Starin mukaan VGS - Vaihteiston täysintegroitu ohjaus(Y3/8n4) vikakoodi P278300 "Momentinmuutimen lukituksen kitka on liian suuri".
Mielestäni ajossa tämä on ilmentynyt siten, että vaikka kaasua painaa, ei mitään tapahdu.. reilusti painaessa vaihtaa pari pykälää pienemmälle ja sitten taas mennään.. silloin siis luultavimmin vika on tallentunut.
Auto on tuotu Ruotsista käytettynä, mutta sähköisen huoltokirjan tulosteissa ei ollut mainintaa vaihteiston öljynvaihdosta, joten varmuutta sen tekemisestä tai tekemisestä jättämisestä ei ole.
Onko ajatuksia mistä pitäisi lähteä liikkeelle? Star löytyy itseltä, mutta sen käytöstä on vain vähän kokemusta.
Tässä vielä kuva pikatestin tuloksesta:
Auto kävi Veholla korjauksessa ja ainakin momentinmuunnin vaihdettiin kokonaan. En ole vielä saanut työraporttia, kun ei mennyt onneksi omaan piikkiin. Ajettu sen jälkeen n. 7 tkm eikä enää ole vaivannut.
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 389
- Liittynyt: Ti 07.08.2012 20:22
Re: 7G -vaihteisto kiukuttelee
Eipä auttanu kybin vaihtokaan vielä nykii ja kierrokset joskus huutaa.. ei voi sanoo muutaku että ei osaa mersu laatikoita valmistaa ku edellisessä autossa sama ongelma
Re: 7G -vaihteisto kiukuttelee
Tänään Öljypisteen / Helsinki pojat tarkistivat öljyn määrän laatikossa. Veholla oli jäänyt pari desilitraa ylimääräistä. Vaihtaminen parani, mutta ei vieläkään ole sellainen kuin sen pitäisi olla. Seuraan tuota viikon ja sitten seuraavaksi edessä siis laatikon huuhtelu.VilleJD kirjoitti:Samansorttista ilmiötä minun ML:ni vaihteistossa (w164 -07 320 cdi). 1-2 vaihto tuntuu luistavan, humppaavan keskikaasulla kiihdytettäessä vähän päivän ja aiemmin ajetun matkan mukaan, nyt 2-3 vaihtokin näyttäisi tuleen mukaan tuohon ja välillä vaihteisto jumittaa muutamaksi kilometriksi viitosvaihteelle; vaihtaa pienemmälle, mutta ei yli vitosen. Vikakoodeja ei tule. Kiesillä ajettu 148 tkm.
30 tkm sitten vaihdettiin veholla öljyt, jolloin sen toiminta mielestäni muuttui ja tuo ykkönen alkoi humpata kiihdytyksen loppuvaiheessa. Olen uudelleen kouluttanut vaihteistoa, mutta eipä tuon toiminta merkittävästi muuttunut. Vielä toimii ja vikatilaan se ei ole koskaan mennyt, mutta en sitä sinne haluaisi päästääkään.
Ehdotuksia mitä pitäisi tehdä ? PK-seudulla / Turku-Rauma -akselilla tietäjiä ?
ex VW typ. 181 Kubelwagen -74
ex W126 MB 420SEL -91
ex S211 MB E220T Cdi A Avantgarde -07
ex VW kupla "leikkipossu" Porche look - 74 (tallin pahnoilla jo 8 vuotta)
ex W164 MB ML320 Cdi 4Matic - 07
ex S204 MB C220T Cdi A -08
W164 MB ML320 Cdi 4Matic - 07
Mini Cooper S A -06
ex W126 MB 420SEL -91
ex S211 MB E220T Cdi A Avantgarde -07
ex VW kupla "leikkipossu" Porche look - 74 (tallin pahnoilla jo 8 vuotta)
ex W164 MB ML320 Cdi 4Matic - 07
ex S204 MB C220T Cdi A -08
W164 MB ML320 Cdi 4Matic - 07
Mini Cooper S A -06
Re: 7G -vaihteisto kiukuttelee
Aika vaikea sinne on jättää ylimääräistä ainakaan vahinkossa. Tietiköhän öljypisteellä miten se mitataan? 35-45astetta lämpö, riippuen öljypohjasta ja mittaputkesta. Jos täyslämpöisenä on mitattu niin silloin valuu kyllä pihalle öljyä,mutta se on väärin mitattu myös.VilleJD kirjoitti:Tänään Öljypisteen / Helsinki pojat tarkistivat öljyn määrän laatikossa. Veholla oli jäänyt pari desilitraa ylimääräistä. Vaihtaminen parani, mutta ei vieläkään ole sellainen kuin sen pitäisi olla. Seuraan tuota viikon ja sitten seuraavaksi edessä siis laatikon huuhtelu.VilleJD kirjoitti:Samansorttista ilmiötä minun ML:ni vaihteistossa (w164 -07 320 cdi). 1-2 vaihto tuntuu luistavan, humppaavan keskikaasulla kiihdytettäessä vähän päivän ja aiemmin ajetun matkan mukaan, nyt 2-3 vaihtokin näyttäisi tuleen mukaan tuohon ja välillä vaihteisto jumittaa muutamaksi kilometriksi viitosvaihteelle; vaihtaa pienemmälle, mutta ei yli vitosen. Vikakoodeja ei tule. Kiesillä ajettu 148 tkm.
30 tkm sitten vaihdettiin veholla öljyt, jolloin sen toiminta mielestäni muuttui ja tuo ykkönen alkoi humpata kiihdytyksen loppuvaiheessa. Olen uudelleen kouluttanut vaihteistoa, mutta eipä tuon toiminta merkittävästi muuttunut. Vielä toimii ja vikatilaan se ei ole koskaan mennyt, mutta en sitä sinne haluaisi päästääkään.
Ehdotuksia mitä pitäisi tehdä ? PK-seudulla / Turku-Rauma -akselilla tietäjiä ?
Kertoo jotain jos olet lämpösellä koneella auton ajanut sinne tänään, niin ihan hetkeen ei voi saada oikeaa tulosta määrästä.
W163 ML 270 CDI -02 (OM612+722.6)
W163 ML 430 -00 (M113+722.6)
C126 560 SEC -88 (M113+722.6) Projekti
W220 320 CDI -01 (OM613+722.6) Projekti
W906 Sprinter 315 CDI inva-auto (OM646+722.6)
W906 Sprinter 316 CDI Extrapitkä (OM651+722.6) Projekti
W163 ML 430 -00 (M113+722.6)
C126 560 SEC -88 (M113+722.6) Projekti
W220 320 CDI -01 (OM613+722.6) Projekti
W906 Sprinter 315 CDI inva-auto (OM646+722.6)
W906 Sprinter 316 CDI Extrapitkä (OM651+722.6) Projekti
Re: 7G -vaihteisto kiukuttelee
Oliko adaptaatiosta puhetta? Minulla on tuntuma, että eivät ainakaan ensimmäisenä sitä tee. Pitää itse vaatia. Ajamalla tehtävä opetus on jo "lottovoitto"VilleJD kirjoitti:Tänään Öljypisteen / Helsinki pojat tarkistivat öljyn määrän laatikossa. Veholla oli jäänyt pari desilitraa ylimääräistä. Vaihtaminen parani, mutta ei vieläkään ole sellainen kuin sen pitäisi olla. Seuraan tuota viikon ja sitten seuraavaksi edessä siis laatikon huuhtelu.VilleJD kirjoitti:Samansorttista ilmiötä minun ML:ni vaihteistossa (w164 -07 320 cdi). 1-2 vaihto tuntuu luistavan, humppaavan keskikaasulla kiihdytettäessä vähän päivän ja aiemmin ajetun matkan mukaan, nyt 2-3 vaihtokin näyttäisi tuleen mukaan tuohon ja välillä vaihteisto jumittaa muutamaksi kilometriksi viitosvaihteelle; vaihtaa pienemmälle, mutta ei yli vitosen. Vikakoodeja ei tule. Kiesillä ajettu 148 tkm.
30 tkm sitten vaihdettiin veholla öljyt, jolloin sen toiminta mielestäni muuttui ja tuo ykkönen alkoi humpata kiihdytyksen loppuvaiheessa. Olen uudelleen kouluttanut vaihteistoa, mutta eipä tuon toiminta merkittävästi muuttunut. Vielä toimii ja vikatilaan se ei ole koskaan mennyt, mutta en sitä sinne haluaisi päästääkään.
Ehdotuksia mitä pitäisi tehdä ? PK-seudulla / Turku-Rauma -akselilla tietäjiä ?
Miksi tehdään muitakin autoja, kuin mersuja?
Persaukistenkin pitää liikkua jollain.
Persaukistenkin pitää liikkua jollain.
Re: 7G -vaihteisto kiukuttelee
Starilla ei ole adaptioita nollattu, mutta tuon kaasupoljin-virta-avain-odotakaksiminuuttia -nollauksen ja ajossa uudelleen opetuksen olen tehnyt.simosami kirjoitti:Oliko adaptaatiosta puhetta? Minulla on tuntuma, että eivät ainakaan ensimmäisenä sitä tee. Pitää itse vaatia. Ajamalla tehtävä opetus on jo "lottovoitto"VilleJD kirjoitti:Tänään Öljypisteen / Helsinki pojat tarkistivat öljyn määrän laatikossa. Veholla oli jäänyt pari desilitraa ylimääräistä. Vaihtaminen parani, mutta ei vieläkään ole sellainen kuin sen pitäisi olla. Seuraan tuota viikon ja sitten seuraavaksi edessä siis laatikon huuhtelu.VilleJD kirjoitti:Samansorttista ilmiötä minun ML:ni vaihteistossa (w164 -07 320 cdi). 1-2 vaihto tuntuu luistavan, humppaavan keskikaasulla kiihdytettäessä vähän päivän ja aiemmin ajetun matkan mukaan, nyt 2-3 vaihtokin näyttäisi tuleen mukaan tuohon ja välillä vaihteisto jumittaa muutamaksi kilometriksi viitosvaihteelle; vaihtaa pienemmälle, mutta ei yli vitosen. Vikakoodeja ei tule. Kiesillä ajettu 148 tkm.
30 tkm sitten vaihdettiin veholla öljyt, jolloin sen toiminta mielestäni muuttui ja tuo ykkönen alkoi humpata kiihdytyksen loppuvaiheessa. Olen uudelleen kouluttanut vaihteistoa, mutta eipä tuon toiminta merkittävästi muuttunut. Vielä toimii ja vikatilaan se ei ole koskaan mennyt, mutta en sitä sinne haluaisi päästääkään.
Ehdotuksia mitä pitäisi tehdä ? PK-seudulla / Turku-Rauma -akselilla tietäjiä ?
ex VW typ. 181 Kubelwagen -74
ex W126 MB 420SEL -91
ex S211 MB E220T Cdi A Avantgarde -07
ex VW kupla "leikkipossu" Porche look - 74 (tallin pahnoilla jo 8 vuotta)
ex W164 MB ML320 Cdi 4Matic - 07
ex S204 MB C220T Cdi A -08
W164 MB ML320 Cdi 4Matic - 07
Mini Cooper S A -06
ex W126 MB 420SEL -91
ex S211 MB E220T Cdi A Avantgarde -07
ex VW kupla "leikkipossu" Porche look - 74 (tallin pahnoilla jo 8 vuotta)
ex W164 MB ML320 Cdi 4Matic - 07
ex S204 MB C220T Cdi A -08
W164 MB ML320 Cdi 4Matic - 07
Mini Cooper S A -06
Re: 7G -vaihteisto kiukuttelee
Juu, ajoin kiesin muutama tuntia etukäteen ja myllyä jäähdyteltiin. Laatikon lämmöt oli proppu avattaessa 44 ja vaihteet läpikäyden 45. Olin siinä vieressä kuikuilemassa ja noin se tapahtui. Eipä tuo pari desiä paljon ja kuten sanoin eipä se toosan toimintaa juurikaan muuttanut. Onko kokemuksia noista koneella tehtävistä huuhteluista ? Huuhtelevat vanhoilla öljyillä ja puhdistusaineella ja huuhtelun jälkeen suodatin vaihtoon ja uudet rojut sisään.noroljan kirjoitti:Aika vaikea sinne on jättää ylimääräistä ainakaan vahinkossa. Tietiköhän öljypisteellä miten se mitataan? 35-45astetta lämpö, riippuen öljypohjasta ja mittaputkesta. Jos täyslämpöisenä on mitattu niin silloin valuu kyllä pihalle öljyä,mutta se on väärin mitattu myös.VilleJD kirjoitti:Tänään Öljypisteen / Helsinki pojat tarkistivat öljyn määrän laatikossa. Veholla oli jäänyt pari desilitraa ylimääräistä. Vaihtaminen parani, mutta ei vieläkään ole sellainen kuin sen pitäisi olla. Seuraan tuota viikon ja sitten seuraavaksi edessä siis laatikon huuhtelu.VilleJD kirjoitti:Samansorttista ilmiötä minun ML:ni vaihteistossa (w164 -07 320 cdi). 1-2 vaihto tuntuu luistavan, humppaavan keskikaasulla kiihdytettäessä vähän päivän ja aiemmin ajetun matkan mukaan, nyt 2-3 vaihtokin näyttäisi tuleen mukaan tuohon ja välillä vaihteisto jumittaa muutamaksi kilometriksi viitosvaihteelle; vaihtaa pienemmälle, mutta ei yli vitosen. Vikakoodeja ei tule. Kiesillä ajettu 148 tkm.
30 tkm sitten vaihdettiin veholla öljyt, jolloin sen toiminta mielestäni muuttui ja tuo ykkönen alkoi humpata kiihdytyksen loppuvaiheessa. Olen uudelleen kouluttanut vaihteistoa, mutta eipä tuon toiminta merkittävästi muuttunut. Vielä toimii ja vikatilaan se ei ole koskaan mennyt, mutta en sitä sinne haluaisi päästääkään.
Ehdotuksia mitä pitäisi tehdä ? PK-seudulla / Turku-Rauma -akselilla tietäjiä ?
Kertoo jotain jos olet lämpösellä koneella auton ajanut sinne tänään, niin ihan hetkeen ei voi saada oikeaa tulosta määrästä.
ex VW typ. 181 Kubelwagen -74
ex W126 MB 420SEL -91
ex S211 MB E220T Cdi A Avantgarde -07
ex VW kupla "leikkipossu" Porche look - 74 (tallin pahnoilla jo 8 vuotta)
ex W164 MB ML320 Cdi 4Matic - 07
ex S204 MB C220T Cdi A -08
W164 MB ML320 Cdi 4Matic - 07
Mini Cooper S A -06
ex W126 MB 420SEL -91
ex S211 MB E220T Cdi A Avantgarde -07
ex VW kupla "leikkipossu" Porche look - 74 (tallin pahnoilla jo 8 vuotta)
ex W164 MB ML320 Cdi 4Matic - 07
ex S204 MB C220T Cdi A -08
W164 MB ML320 Cdi 4Matic - 07
Mini Cooper S A -06
Re: 7G -vaihteisto kiukuttelee
Tästä minulla ei ole faktaa esittää. Mutta itseäni alkaisi tämä kiinnostaa. Työnä ei ole iso. Menee samalla, kun öljypohja on auki. Sinänsä helppo juttu
Onko hyötyä? En tiedä. Joku voisi kertoa, jolla on kokemusta.....
Jos siivit olisi tukossa, voisi selittää montaa oiretta
Mercedes Automaatti 7G Johdinlevy, Venttiililevy, Magneettiventtiili, puhdistus
1:50 kohdalla
https://youtu.be/v3Ohs9qb4pc" onclick="window.open(this.href);return false;
Koko juttu
https://mbworld.org/forums/e-class-w211 ... -body.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Onko hyötyä? En tiedä. Joku voisi kertoa, jolla on kokemusta.....
Jos siivit olisi tukossa, voisi selittää montaa oiretta
Mercedes Automaatti 7G Johdinlevy, Venttiililevy, Magneettiventtiili, puhdistus
1:50 kohdalla
https://youtu.be/v3Ohs9qb4pc" onclick="window.open(this.href);return false;
Koko juttu
https://mbworld.org/forums/e-class-w211 ... -body.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Miksi tehdään muitakin autoja, kuin mersuja?
Persaukistenkin pitää liikkua jollain.
Persaukistenkin pitää liikkua jollain.
Re: 7G -vaihteisto kiukuttelee
Vaikuttaa kiinnostavalta. Onkos kellään vinkkejä kuka tuollaisen operaation tekisi täällä pk-seudulla ?simosami kirjoitti: Mercedes Automaatti 7G Johdinlevy, Venttiililevy, Magneettiventtiili, puhdistus
1:50 kohdalla
https://youtu.be/v3Ohs9qb4pc" onclick="window.open(this.href);return false;
Koko juttu
https://mbworld.org/forums/e-class-w211 ... -body.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ex VW typ. 181 Kubelwagen -74
ex W126 MB 420SEL -91
ex S211 MB E220T Cdi A Avantgarde -07
ex VW kupla "leikkipossu" Porche look - 74 (tallin pahnoilla jo 8 vuotta)
ex W164 MB ML320 Cdi 4Matic - 07
ex S204 MB C220T Cdi A -08
W164 MB ML320 Cdi 4Matic - 07
Mini Cooper S A -06
ex W126 MB 420SEL -91
ex S211 MB E220T Cdi A Avantgarde -07
ex VW kupla "leikkipossu" Porche look - 74 (tallin pahnoilla jo 8 vuotta)
ex W164 MB ML320 Cdi 4Matic - 07
ex S204 MB C220T Cdi A -08
W164 MB ML320 Cdi 4Matic - 07
Mini Cooper S A -06
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 389
- Liittynyt: Ti 07.08.2012 20:22
Re: 7G -vaihteisto kiukuttelee
Nyt anto kerranki laatikko vikakoodin. Momentinmuuntimen lukituskytkimen kitka liian suuri? Mikähän voisi olla? Kylmänä pientä nyppimistä.. ja auto ohjelmoitu 2kk sitten
Re: 7G -vaihteisto kiukuttelee
alille kirjoitti:Moi!
Onko tiedossa järkevää / edullista tapaa korjata tämä vaihteisto ongelma..
Itselläni siis 1 menee välillä jumiin ja vika koodit 2767, 2768 (Y3/8n2)
Vuosimalli -06/08 W164 320CDI
Lisäksi vikakoodeissa on 5136 L6/4 Pyörintänopeustunnistin oikea Taka..
5399 - CAN signaali 'Kytketty vaihde' ohjain laitteelta N15/3 EGS ei ole uskottava..
Eli voisiko tämä tunnistin aihettaa vaihdelaatikko ongelma..
Yst.W164..
Sama vika itsellä, tuo Y3/8n2 on nopeusanturivika, vaihteisto meni ehkä kerran viikossa vikatilaan sen takia.
Kiinasta uusi anturi (joutuu ostamaan Y3/8n1 ja Y3/8n2 anturit, yhteensä alle 100eur).
Venttiilikoneisto irti, solenoidit irti ja johdinlevy irti. Juotoskolvia apuna käyttäen vaihtaa sen nopeusanturin ja osat takaisin.
Samalla uudet öljyt ja suodatin. Jos joku tarvii, niin tilasin kahdet anturit ja toiset olis ylimääräisenä.
Re: 7G -vaihteisto kiukuttelee
Oliko magneettiventiilien siivilöissä töhnää? Paljonko sinun autolla on ajettu?Tomppa11 kirjoitti: Sama vika itsellä, tuo Y3/8n2 on nopeusanturivika, vaihteisto meni ehkä kerran viikossa vikatilaan sen takia.
Kiinasta uusi anturi (joutuu ostamaan Y3/8n1 ja Y3/8n2 anturit, yhteensä alle 100eur).
Venttiilikoneisto irti, solenoidit irti ja johdinlevy irti. Juotoskolvia apuna käyttäen vaihtaa sen nopeusanturin ja osat takaisin.
Samalla uudet öljyt ja suodatin. Jos joku tarvii, niin tilasin kahdet anturit ja toiset olis ylimääräisenä.
Onko linkkiä antureihin, mistä ostit?
Miksi tehdään muitakin autoja, kuin mersuja?
Persaukistenkin pitää liikkua jollain.
Persaukistenkin pitää liikkua jollain.
Re: 7G -vaihteisto kiukuttelee
Tuolta tilasin, nyt joutuu näköjään tilaamaan vähintään 5 paria, tuota työkalua ei ollut eikä edes tarvinnut, vanha anturi lähti helposti pihdeiilä irti.simosami kirjoitti:Oliko magneettiventiilien siivilöissä töhnää? Paljonko sinun autolla on ajettu?Tomppa11 kirjoitti: Sama vika itsellä, tuo Y3/8n2 on nopeusanturivika, vaihteisto meni ehkä kerran viikossa vikatilaan sen takia.
Kiinasta uusi anturi (joutuu ostamaan Y3/8n1 ja Y3/8n2 anturit, yhteensä alle 100eur).
Venttiilikoneisto irti, solenoidit irti ja johdinlevy irti. Juotoskolvia apuna käyttäen vaihtaa sen nopeusanturin ja osat takaisin.
Samalla uudet öljyt ja suodatin. Jos joku tarvii, niin tilasin kahdet anturit ja toiset olis ylimääräisenä.
Onko linkkiä antureihin, mistä ostit?
http://www.ebay.com/itm/5-Pairs-722-9-C ... 4d4fa9b4ed" onclick="window.open(this.href);return false;
Mangneettiventtiileiden päissä oli vain hieman töhnää, eikä edes kaikissa. Mittarissa 427tkm, turbiinin vaihdoin ~320tkm kohdalla
Re: 7G -vaihteisto kiukuttelee
Aliexpress:
https://www.aliexpress.com/item/1-Pair- ... st=ae803_3" onclick="window.open(this.href);return false;
$39 toimitettuna sis. Y3/8n2 ja Y3/8n1 . Hyvä ettei tartte tälläisen takia vaihtaa johdinlevyä (montakohan noiden takia lienee vaihdettu)
https://www.aliexpress.com/item/1-Pair- ... st=ae803_3" onclick="window.open(this.href);return false;
$39 toimitettuna sis. Y3/8n2 ja Y3/8n1 . Hyvä ettei tartte tälläisen takia vaihtaa johdinlevyä (montakohan noiden takia lienee vaihdettu)
W163 ML 270 CDI -02 (OM612+722.6)
W163 ML 430 -00 (M113+722.6)
C126 560 SEC -88 (M113+722.6) Projekti
W220 320 CDI -01 (OM613+722.6) Projekti
W906 Sprinter 315 CDI inva-auto (OM646+722.6)
W906 Sprinter 316 CDI Extrapitkä (OM651+722.6) Projekti
W163 ML 430 -00 (M113+722.6)
C126 560 SEC -88 (M113+722.6) Projekti
W220 320 CDI -01 (OM613+722.6) Projekti
W906 Sprinter 315 CDI inva-auto (OM646+722.6)
W906 Sprinter 316 CDI Extrapitkä (OM651+722.6) Projekti
Re: 7G -vaihteisto kiukuttelee
-08 R 280 CDI takapotkuna, tasakaasulla aika tarkkaan noin 63 km/h ajellessa, nähtävästi vitonen silmässä satunnaisesti nykäisee hieman. Näkyy pienenä kierrosten laskuna mittarissa ja perstuntumallakin huomaa lievänä. Vähänkin enemmän tai vähemmän vauhtia niin tuota ei ole, eikä myöskään jos pakottaa neloselle.
Aika samanlainen humppailufiilis kuin aiemmin S211:n viisipykäläisellä laatikolla oli, joka korjautui kybbiventtiilin vaihdolla. Öljyt vaihdettu Saksassa merkkiliikkeessä 60 tkm kohdalla, toisen kerran Veholla 2012 120 tkm kohdalla ja kolmannen kerran Veholla viime keväänä 230 tkm kohdalla, nyt 245 tkm taulussa. Mistä lähtisi liikkeelle?
Aika samanlainen humppailufiilis kuin aiemmin S211:n viisipykäläisellä laatikolla oli, joka korjautui kybbiventtiilin vaihdolla. Öljyt vaihdettu Saksassa merkkiliikkeessä 60 tkm kohdalla, toisen kerran Veholla 2012 120 tkm kohdalla ja kolmannen kerran Veholla viime keväänä 230 tkm kohdalla, nyt 245 tkm taulussa. Mistä lähtisi liikkeelle?
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
C215 CL 500 (JDM)
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L (JDM), W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
C215 CL 500 (JDM)
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L (JDM), W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
Re: 7G -vaihteisto kiukuttelee
.
Viimeksi muokannut SakariH, Ma 12.08.2019 20:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: 7G -vaihteisto kiukuttelee
Tämä hävisi kokonaan kun kävi auto softattavanaluokyio kirjoitti:-08 R 280 CDI takapotkuna, tasakaasulla aika tarkkaan noin 63 km/h ajellessa, nähtävästi vitonen silmässä satunnaisesti nykäisee hieman. Näkyy pienenä kierrosten laskuna mittarissa ja perstuntumallakin huomaa lievänä. Vähänkin enemmän tai vähemmän vauhtia niin tuota ei ole, eikä myöskään jos pakottaa neloselle.
Aika samanlainen humppailufiilis kuin aiemmin S211:n viisipykäläisellä laatikolla oli, joka korjautui kybbiventtiilin vaihdolla. Öljyt vaihdettu Saksassa merkkiliikkeessä 60 tkm kohdalla, toisen kerran Veholla 2012 120 tkm kohdalla ja kolmannen kerran Veholla viime keväänä 230 tkm kohdalla, nyt 245 tkm taulussa. Mistä lähtisi liikkeelle?
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
C215 CL 500 (JDM)
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L (JDM), W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
C215 CL 500 (JDM)
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L (JDM), W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D