Kyllä se puhaltaa ihan kunnolla joutokäynnillä ja on tunnelikin paikallaan. Jouduin tinauttamaan syyläriä kulmasta niin se on höyrypesty samalla 100km sitten. Sytkää ei ole vielä säädetty.unski kirjoitti:Tyhjäkäynnillä ilmaa pitäisi tulla niin paljon, että se tuntuu reiluna puhalluksena. Onhan sinulla flektin ilmatunneli jäähdyttimen takana.
Seuraava veikkaus olisi tukkoinen syyläri tai tehoton vesipumppu. Tai sitten väärin säädetty sytytys.
Timppa
Muuten auto pelaa hienosti, mutta kylmästartissa kaipaa vähän kaasua, eikä käynnisty heti. Pari kuukautta sitten lähti kylmänäkin kuin palmun alta. En tiedä onko joku letku/johto irti rempan jäljiltä vai mikä on. Voihan se olla tuo sytytyskin. Kuumana käynnistyy hienosti. Suuttimet on ultraäänipesty kanssa tässä kevään mittaan.
Mutta mikä parasta, Red Linen Seal Saver -tiivisteiden eheytysaine paranti venttiilinvarren kumit ainakin toistaiseksi, eli kylmäsavutus loppui tällä kokemuksella täysin.
Mitä pitäisi vielä tehdä, niin ainakin säätää sytytys ja venttiilit, vaihtaa polttoainesuodatin ja tehdä pintavärimaalauksia sinne sun tänne, mutta ehkä vasta ensi vuonna. Pohjankin voisi ruostesuojata. Onneksi auto on suojattu joskus, niin kopaltaan vaikuttaa olevan aika hyvä.