Monesti ihmetellen kuinka esim. W210 ruostuu ja pelli murtuu käsiin mitä ihmeellisimmistä paikoista ja ajatellut että ei voi olla pelkästään maalauksesta/pohjista johtuvaa vaan yhteisvaikutus teräslaadun ja maalausmuutoksen kanssa.
Melko haperoa terästä myös ehjän maalin alla, liekö aikanaan Daimleriki Shinagawasta pellit ostanut 1990 luvulla jos sai hyvän diilin.
Tulipahan mieleen tuota Hesarin juttua lukiessa.
https://www.hs.fi/talous/art-2000005404010.html
Väykyn pellit ja teräslaatu
Väykyn pellit ja teräslaatu
W168 `R4
S210 `R4
S211 `V6
W124 `R5
W124 `V8 (T2758 )
You go full throttle - or you go home.
S210 `R4
S211 `V6
W124 `R5
W124 `V8 (T2758 )
You go full throttle - or you go home.
Re: Väykyn pellit ja teräslaatu
Tätä samaa miettinyt itsekkin, ei voi olla maalauksesta tai pohjista kiinni tuo älytön ruostuminen
W212 350cdi -09
W210 270cdi avantgarde -00
W201 250d -87
W210 270cdi avantgarde -00
W201 250d -87
- Petri.Kemppainen
- Mersumies
- Viestit: 584
- Liittynyt: Ke 08.09.2004 19:17
- Paikkakunta: Uusimaa
Re: Väykyn pellit ja teräslaatu
Tulee tuosta Kobe Steel.stä mieleen heti tämä Nokian rekaat kun testiin laitetaan parasta osaamista ja huippu laatua mutta kun aletaan myymään eteenpäin niin II- laatua .
Maailmalla varmaan tapahtuu valtavasti tällaista mutta vain vähän tulee julki .
Maailmalla varmaan tapahtuu valtavasti tällaista mutta vain vähän tulee julki .
Re: Väykyn pellit ja teräslaatu
Tiedä sitten, kyllä se teräs haluaa ruostua kovasti, vielä maali on huonoa ja päästää kosteuden läpi. Onko kukaan vaikkapa väykyn ehjää ovea putsannut pellille molemminpuolin, ja sitten maalannut kunnon maaleilla että kestääkö sen mitä sinkittämätön kestää? Olisivat vaan käyttäneet sitä sinkkiä niinkuin jotkut muut
S124 300TE
W124 300D
W124 300D