No niin, autona w164 ilmajousilla. Nyt alkoi pakkaset ja ilmajousitus ei nosta auton keulaa ylös. Tippuu siis kesken ajon/ajon jälkeen parkissa. Mutta korkeus ei muutu yön aikana mihinkään, ja välttämättä ei koko päivänä.
Autoon vaihdettu nyt toissaviikolla uusi pussi kuljettajan etukulmaan. (Vaihdetaan toinenkin pussi tässä lähipäivinä)
Samalla uusi suodatin kompuran imuilmaan. Kun on pakkasta tulee ongelmat ja kun lämpenee niin ongelma katoaa itsestään paikallaan ollessa..
Miten saan mahdollisen kosteuden pois järjestelmästä.. auto Rovaniemellä ja täällä on pakkasta tasaisesti maaliskuun loppuun asti kuitenki..
Vinkkiä,neuvoa..?
Viime vuonna ei tämmöistä ongelmaa ollut.
W164 ilmajousien kanssa pakkas ongelma
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 274
- Liittynyt: Ti 09.12.2003 18:37
- Paikkakunta: Rovaniemi
W164 ilmajousien kanssa pakkas ongelma
Vito 115 4x4 ja ml 320cdi
Re: W164 ilmajousien kanssa pakkas ongelma
Jos ajossa tipahtaa niin kuulostaa enemmän kompressorin paineenlaskuventtiililtä. Et mainitse mitään kompressorin huollosta, oletko kuivannut rakeet?
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 274
- Liittynyt: Ti 09.12.2003 18:37
- Paikkakunta: Rovaniemi
Re: W164 ilmajousien kanssa pakkas ongelma
En ole kuivannu,en tienny semmoisesta. Missä sijaitsee rakeet? Miten kuivataan?
Vito 115 4x4 ja ml 320cdi
Re: W164 ilmajousien kanssa pakkas ongelma
Vettä järjestelmässä. Vaatii huoltoa. Joka syksyinen vakio ongelma forumilla
Silica ryynit on kompressorin yhteydessä, pienessä purkissa. Helppo avata ja huoltaa
Vasta tämän jälkeen, jos ongelmat jatkuu, voi miettiä muita vikamahdollisuuksia.
Googleen: mersuforum kompressori silica huolto
Silica ryynit on kompressorin yhteydessä, pienessä purkissa. Helppo avata ja huoltaa
Vasta tämän jälkeen, jos ongelmat jatkuu, voi miettiä muita vikamahdollisuuksia.
Googleen: mersuforum kompressori silica huolto
Miksi tehdään muitakin autoja, kuin mersuja?
Persaukistenkin pitää liikkua jollain.
Persaukistenkin pitää liikkua jollain.