W124 230 -90

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Versku
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 2
Liittynyt: Ma 29.12.2014 19:30

W124 230 -90

Viesti Kirjoittaja Versku »

Morjensta!

Nyt kummallista vikaa, M102 pannulla oleva ruisku mersu.

Tänään vaihdeltu osia mm. flektin lämpötila anturi, toimi loistavasti 20km kunnes kovemman kiihdytyksen jälkeen auto ei enää pysy käynnissä.
Ainoastaan kaasua kunnolla painamalla kiertää ja toimii, alemmilla kierroksilla putki paukkuu ja sammuu tukehtumalla.

Mistä vikaa kannattaisi alkaa hakemaan?
Virranjakaja, antureita?


Kiitos jo vastauksista!
Avatar
atlas
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 19213
Liittynyt: Su 25.01.2009 21:06
Paikkakunta: Itä-Suomi

Re: W124 230 -90

Viesti Kirjoittaja atlas »

Meniköhän kumikaukalo halki lopulta olevan huonon kunnon takia tai jokin alipaine letku...tutkipa niitä ja kokeile ensin onko ruiskun alla oleva huonotus putki kiinni kaukalossa.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor

-Rämät mutta maksetut-
Avatar
R-N-X
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 329
Liittynyt: Su 28.12.2014 21:15
Paikkakunta: Mikkeli

Re: W124 230 -90

Viesti Kirjoittaja R-N-X »

Oliko tankissa reilusti bensaa vai ajettu opiskelijavalolla? -> imassu ryönät tankin pohjalta, jos vähillä bensoilla menty?
W124 200D 1988
ex. W124 230E 1987
Avatar
Larkka
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 32
Liittynyt: La 23.02.2013 23:25
Paikkakunta: Imatra

Re: W124 230 -90

Viesti Kirjoittaja Larkka »

Itselläni ei w124 230 kestänyt ilman kaasua käynnissä ja syynä oli kumikaukalosta tyhjäkäyntimoottorille menevä letku, oli halki ja irti tyhjäkäyntimoottorin päästä. Suhteellisen hankalassa paikassa
Vastaa Viestiin