EX: W210 E55 AMG -00 käyttis
EX: W210 E55 AMG -00 käyttis
Tuli hommattua seuraavaa käyttistä, kokeillaan isompaa bensakonetta ja pistetään eflexfuelin muutossetti ja katotaan miten päästään ympäri vuoden
Kohteeksi tuli hommattua -00 facelift e55 amg väyskä :green:
Kyseinen yksilö muutaman kuukauden kerkesikin nettiautossa olemaan, rullattu 306tkm, koppa pari vuotta sitten ylimaalattu kun livennyt ojaan ja kuskin kylki ottanut naarmua yms (ei mitään suurta kuitenkaan). Perus varusteita, nahkat, penkinlämmittimet, sähkösäädöt, vakkari, ilmastointi, kattoluukku jne perus avantgarde settiä. Ajolleen on hyvä, leima juuri loppumassa johon tarvitsee taakse vaihtaa molemmat narinahelat (hyvin väljät) sekä etummaiset tunkin nostopaikat hitsata lattian puolelta (tää on kuitenkin vaan väyrynen ).
Näiden lisäksi tehdään perus huolto; tulpat, ilmansuodatin, raikkarit, ilmamassamittari, peräöljyt, vaihteistoöljyt huuhtomalla ja samalla uusi johdinlevy sekä kyb venttiili.
Tuo nykyinen käyttiksenä toiminut compound ahdettu 124 menee myyntiin piakkoin, joko kokonaisena ilman leimaa tai leimattuna tai osina, katsotaan.
Kohteeksi tuli hommattua -00 facelift e55 amg väyskä :green:
Kyseinen yksilö muutaman kuukauden kerkesikin nettiautossa olemaan, rullattu 306tkm, koppa pari vuotta sitten ylimaalattu kun livennyt ojaan ja kuskin kylki ottanut naarmua yms (ei mitään suurta kuitenkaan). Perus varusteita, nahkat, penkinlämmittimet, sähkösäädöt, vakkari, ilmastointi, kattoluukku jne perus avantgarde settiä. Ajolleen on hyvä, leima juuri loppumassa johon tarvitsee taakse vaihtaa molemmat narinahelat (hyvin väljät) sekä etummaiset tunkin nostopaikat hitsata lattian puolelta (tää on kuitenkin vaan väyrynen ).
Näiden lisäksi tehdään perus huolto; tulpat, ilmansuodatin, raikkarit, ilmamassamittari, peräöljyt, vaihteistoöljyt huuhtomalla ja samalla uusi johdinlevy sekä kyb venttiili.
Tuo nykyinen käyttiksenä toiminut compound ahdettu 124 menee myyntiin piakkoin, joko kokonaisena ilman leimaa tai leimattuna tai osina, katsotaan.
Viimeksi muokannut Sultzi, La 28.05.2022 11:09. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Käyttis: W210 E55 AMG -00
Re: W210 E55 AMG -00
Tunkin nostopaikat hiltsailtu kasaan
Pakoputkistoo hieman muutettu kun vuosi keskeltä liitoksesta, joten otin hyötykäyttöön harrasteautosta jääneen 2,5" rst putkiston ja se pilkottiin kaverin kanssa tähän sopivaksi. Samalla poistui takimmaiset katit ja resonaattori takapenkin alta. Äkkiseltään äänet vaikuttaisi hyviltä, mutta vielä joutuu etummaiset katit vaihtamaan kun lähti rojut niistä liikkeelle (helisee nyt putkessa). Todennäköisesti laitan jotkut 200cel "kisakatit" etummaisten tilalle.
Pakoputkistoo hieman muutettu kun vuosi keskeltä liitoksesta, joten otin hyötykäyttöön harrasteautosta jääneen 2,5" rst putkiston ja se pilkottiin kaverin kanssa tähän sopivaksi. Samalla poistui takimmaiset katit ja resonaattori takapenkin alta. Äkkiseltään äänet vaikuttaisi hyviltä, mutta vielä joutuu etummaiset katit vaihtamaan kun lähti rojut niistä liikkeelle (helisee nyt putkessa). Todennäköisesti laitan jotkut 200cel "kisakatit" etummaisten tilalle.
Käyttis: W210 E55 AMG -00
Re: W210 E55 AMG -00
Komeeta! Näissä on kyllä hienot murinat hieman kun putkistoa muokkaa
W210 E320cdi
Re: W210 E55 AMG -00
Nyt kun on autolla ajellut niin äänet kyllä onnistui tuolla muokkauksella erittäin hyviksi! Ei voisi olla tyytyväisempi, normiajossa hiljainen mutta täyskaasulla sopiva mekkala.
Nappasin katit irti, kuskin puoli oli jo tyhjennetty ja apparin puolen rojut makasi ulostuloputkea vasten.
Tilalle tuli magnaflown 2,5" rst katit jollain 200cell kennolla, mukavan pienet
Sinnehän ne sujahti kivasti, suihkasin vähän flameproofia suojaksi putkiin
Myös tuli vaihdettua yksi rikkoontunut keinuvipu, samalla myös pyörittelin uuden jakoketjun paikalleen kera uuden kiristäjän.
Myös asennettu eflexfuelin muutossarja ja käyty suorittamassa vuosikatsastus hyväksytysti, päästötkin oli viimeisen päälle!
Nappasin katit irti, kuskin puoli oli jo tyhjennetty ja apparin puolen rojut makasi ulostuloputkea vasten.
Tilalle tuli magnaflown 2,5" rst katit jollain 200cell kennolla, mukavan pienet
Sinnehän ne sujahti kivasti, suihkasin vähän flameproofia suojaksi putkiin
Myös tuli vaihdettua yksi rikkoontunut keinuvipu, samalla myös pyörittelin uuden jakoketjun paikalleen kera uuden kiristäjän.
Myös asennettu eflexfuelin muutossarja ja käyty suorittamassa vuosikatsastus hyväksytysti, päästötkin oli viimeisen päälle!
Käyttis: W210 E55 AMG -00
Re: W210 E55 AMG -00
Tänään sai väykky Fussot pintaan talvea ajatellen, kyllä se ihan ok:lta näyttää jo (väyryseksi).
Käyttis: W210 E55 AMG -00
Re: W210 E55 AMG -00
[quote="Sultzi"]Tänään sai väykky Fussot pintaan talvea ajatellen, kyllä se ihan ok:lta näyttää jo (väyryseksi).
Kui niin?
Paavohan on ihan sutjakan näköinen ja rauhallisen arvokkaasti muotoiltu peli. Oman aikansa tuote, joka ainakin minun silmääni ikääntyy ihan arvokkaasti. Tuolla alustan korkeudella ja alkuperäisin monoin ei kaipaa mitään kummempia thyyninkejä. AMG ja 55 lätkät takana ei ainakaan itseä haittaisi ollenkaan, vaikka ympäristöheräämisen aikoja vähän taas elelläänkin. Ai niin, eikös sulla ollut tässä se bio85-projekti menossa? Laitatko kommentteja tulemaan, jahka kokemuksia alkaa kertymään. Olisi mukava tietää, miten tuo pelittää, ja miten esim. vahvan kasin polttoainetalous reagoi. Eli paljonko oikeasti tulee kulutuslisää. Meneekö ihan kaavalla, vai yllättääkö voimamoottori .
Kui niin?
Paavohan on ihan sutjakan näköinen ja rauhallisen arvokkaasti muotoiltu peli. Oman aikansa tuote, joka ainakin minun silmääni ikääntyy ihan arvokkaasti. Tuolla alustan korkeudella ja alkuperäisin monoin ei kaipaa mitään kummempia thyyninkejä. AMG ja 55 lätkät takana ei ainakaan itseä haittaisi ollenkaan, vaikka ympäristöheräämisen aikoja vähän taas elelläänkin. Ai niin, eikös sulla ollut tässä se bio85-projekti menossa? Laitatko kommentteja tulemaan, jahka kokemuksia alkaa kertymään. Olisi mukava tietää, miten tuo pelittää, ja miten esim. vahvan kasin polttoainetalous reagoi. Eli paljonko oikeasti tulee kulutuslisää. Meneekö ihan kaavalla, vai yllättääkö voimamoottori .
Re: W210 E55 AMG -00
Omaan silmään paavo ei ole parhaimman näköinen, mutta sedani mallisena menettelee
Tuli vähän hierottua alustaa alemmas, omaan silmään ollaan siinä mitä itse haen.
Tällä hetkellä kolmas tankki menossa e85:llä, ei ongelmia. Yhteiskulutus laskettuna n. 14.4l/100km, infoan tätä myöhemmin lisää kun kilometrejä kertyy
Tuli vähän hierottua alustaa alemmas, omaan silmään ollaan siinä mitä itse haen.
Tällä hetkellä kolmas tankki menossa e85:llä, ei ongelmia. Yhteiskulutus laskettuna n. 14.4l/100km, infoan tätä myöhemmin lisää kun kilometrejä kertyy
Käyttis: W210 E55 AMG -00
Re: W210 E55 AMG -00 käyttis
~2500km ajettu etanolilla ja yhteenlaskettu kulutus 14,2l/100km
Käyttis: W210 E55 AMG -00
Re: W210 E55 AMG -00 käyttis
Ihan uteliaana:
Mitäs se hintaero bensan ja E85 välillä nyt sitten on?
Bensaa menisi vanhalla AMG:llä varmaan jotain 12,? litraa noin vertailulukuna...?
Mitäs kaikkea se muutos vaatikaan/kustansi?
...Eli pientä säästöä polttoainekuluissa sentään saanee, mutta onko oikeasti kannattavaa?
Kulkuhalut E85:llä?
Sillai
Mitäs se hintaero bensan ja E85 välillä nyt sitten on?
Bensaa menisi vanhalla AMG:llä varmaan jotain 12,? litraa noin vertailulukuna...?
Mitäs kaikkea se muutos vaatikaan/kustansi?
...Eli pientä säästöä polttoainekuluissa sentään saanee, mutta onko oikeasti kannattavaa?
Kulkuhalut E85:llä?
Sillai
Re: W210 E55 AMG -00 käyttis
Äkkiä laskettuna 11l kulutuksella 95 (sama asema 1.414e/l ja e85 0.973e/l) ja 14,4l kulutuksella 85 tulee per 100km 1,5e säästöä, ei siis paljoa. Eli vuodessa 20000km ajomäärällä ~300e ja tästä pois hankintahinta reilu 400e ja itsekin olen käyttänyt joka tankillisella redlinen lisäainetta joka on jotain 17e purkki ja tämä riittää 400l polttoainetta eli vuodessa menee lisäainetta 20000km ajomäärällä 122e:lla.
Mutta tuntuu henkisesti paremmalta tankilla tankata e85 alle eurolla vaikka siellä tuleekin käytyä useemmin
Kaikki on suhteellista, itse vertaan tätä edelliseen superturbovehkeeseen jolla meni vähintään 10l/100km dieseliä (sama asema 1,234e/l). Eli vuodessa 20000km ajomäärällä 2468e vs. 2802e etanolia. Ero siis melko plus miinus nolla verojen jälkeen, joten eroa ei edelliseen käyttikseen juurikaan ole.
Ja päällimäisenä kysymyksenä, so what? Kaikki menee silti mitä tankkaa.
Mutta tuntuu henkisesti paremmalta tankilla tankata e85 alle eurolla vaikka siellä tuleekin käytyä useemmin
Kaikki on suhteellista, itse vertaan tätä edelliseen superturbovehkeeseen jolla meni vähintään 10l/100km dieseliä (sama asema 1,234e/l). Eli vuodessa 20000km ajomäärällä 2468e vs. 2802e etanolia. Ero siis melko plus miinus nolla verojen jälkeen, joten eroa ei edelliseen käyttikseen juurikaan ole.
Ja päällimäisenä kysymyksenä, so what? Kaikki menee silti mitä tankkaa.
Käyttis: W210 E55 AMG -00
Re: W210 E55 AMG -00 käyttis
No juu. Siinähän tuo pähkinänkuoressa. Ehkä se henkinen hyvinvointi saa tuosta itsetunnolle kuitenkin kummasti kohotusta. Itsekin jo viimeksi ykkösautoa vaihtaessani pyörittelin puolitosissani ajatusta lataushybridistäkin, mutta semmoista käyttötarkoitukseeni sopivaa ei sitten vielä ollut tarjolla.Sultzi kirjoitti: Ja päällimäisenä kysymyksenä, so what? Kaikki menee silti mitä tankkaa.
Ei minua kyllä ne pienet kilometrit mitenkään ole hävettänyt ajaa bensakasillakaan
Re: W210 E55 AMG -00 käyttis
Life is too short to drive boring cars
Näytti tulleen uusi versio eflexfuelin purkista, pienempi ja yksi purkki riittää v8:lle (tää mikä mulla on vaatii kaks erillistä purkkia v8:lle) ja hinta näytti olevan 349e.
Näytti tulleen uusi versio eflexfuelin purkista, pienempi ja yksi purkki riittää v8:lle (tää mikä mulla on vaatii kaks erillistä purkkia v8:lle) ja hinta näytti olevan 349e.
Käyttis: W210 E55 AMG -00
Re: W210 E55 AMG -00 käyttis
Talven lähestyessä ruuvattu hankookin kitkat samoille vanteille alle sekä asennettu Eberspächer Remucin kännykkäohjaimella
Kilometrejä liki 5000km etanolilla, ei ongelmia sen suhteen.
Kilometrejä liki 5000km etanolilla, ei ongelmia sen suhteen.
Käyttis: W210 E55 AMG -00
Re: W210 E55 AMG -00 käyttis
Moi.
Tuli hommattu E 430 ja tätä E85-ajoa miettinyt myös. Kuinka usein vaihtelet öljyt? Entäs suodattimet, nehän liuottaa etanoliajossa tankista myös sontaa.
Toimiikohan miten hyvin tämä M113-motti ilman viinaboksia jos ajelee jollain 50/50 -seoksella?
Tuli hommattu E 430 ja tätä E85-ajoa miettinyt myös. Kuinka usein vaihtelet öljyt? Entäs suodattimet, nehän liuottaa etanoliajossa tankista myös sontaa.
Toimiikohan miten hyvin tämä M113-motti ilman viinaboksia jos ajelee jollain 50/50 -seoksella?
Re: W210 E55 AMG -00 käyttis
Öljyjä tulee vaihdeltua max 5000km välein, näin talvella vähän useamminkin.
P-suodattimen vaihdoin kun olin hetken ajellut etanolilla, voisi vaikka piakkoin vaihtaa uudelleen kun kilometrejä on jo reilu 9000km etanolilla, rupeaa varmaan loputkin paskat irronneet järjestelmästä.
P-suodattimen vaihdoin kun olin hetken ajellut etanolilla, voisi vaikka piakkoin vaihtaa uudelleen kun kilometrejä on jo reilu 9000km etanolilla, rupeaa varmaan loputkin paskat irronneet järjestelmästä.
Käyttis: W210 E55 AMG -00
Re: W210 E55 AMG -00 käyttis
Mites kun aina puhutaan että on oppiva ECU eli sitä etanoliseosta pitäisi lisätä asteittain sinne maksimiin, tai siihen millä aikoo ajaa. Mitä se oppii ja missä ajassa se oppii? Mitä se mittaa, lambdallako vaan?
Jos ajatellaan suomibensoja 95E10 ja 98E5 niin eikös se ole niin että etanolia voi olla vähemmän kuin tuo 5 ja 10%, kunhan ei ole yli? Ja samalla lailla oktaanit eli 95 on oltava vähitään 95, se voi olla enemmänkin, ja sama 98, no se on varmaan harvemmin yli 98. Eli jos tankkailee vuoronperään niin eikös ECU ole oppimiskäyrällä koko ajan
Olen ollut laiska käymään Venäjällä tankkaamassa talven aikana niin olen "jatkanut" tuota bensaa Re85:lla, enkä ole huomannut muuta kun kulutuksen nousua... auto G500 - M113.
Jos ajatellaan suomibensoja 95E10 ja 98E5 niin eikös se ole niin että etanolia voi olla vähemmän kuin tuo 5 ja 10%, kunhan ei ole yli? Ja samalla lailla oktaanit eli 95 on oltava vähitään 95, se voi olla enemmänkin, ja sama 98, no se on varmaan harvemmin yli 98. Eli jos tankkailee vuoronperään niin eikös ECU ole oppimiskäyrällä koko ajan
Olen ollut laiska käymään Venäjällä tankkaamassa talven aikana niin olen "jatkanut" tuota bensaa Re85:lla, enkä ole huomannut muuta kun kulutuksen nousua... auto G500 - M113.
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: W210 E55 AMG -00 käyttis
Kyllähän se boxi oppii kokoajan, mutta pelkällä re85:llä ei turvarajat riitä vakioboxissa, taitaa antaa vikakoodin laihasta seoksesta jossain 20% lambdakorjauksen kohdalla (lyhytaikainen sekä pitkäaikainen). Tämän lisäboxin kanssa toimii kyllä ajossa hienosti eikä ole nyt sytytellyt vikavaloja seoksen takia, katitkin toimii hyvin. Asteittain lisääminen ei auta kun tuo pitkäaikainen säätö on muistissa kuitenkin kokoajan, jos esim akun irroittaa ja nollaa sopeutukset tällä tavalla niin alkaa taas alusta. Eikä tuo anna mahdollisuutta ajaa flexfuelina kauhean hyvin, minkä tämä lisäpurkki mahdollistaa anturin takia.
Ainoa minkä ilmeisesti tekee ettei tuo lisäboxi opi kylmäkäynnistystä kunnolla tällä mersun virtalukkosysteemillä, kun vaatisi ilmeisesti virtojen päälle jäämisen epäonnistuneen käynnistysyrityksen jälkeen että boxi osaisi säätää enemmän ruokaa. Tässähän joutuu käytännössä kääntämään virrat pois että voi lopettaa startin itse. Aina on vielä lähtenyt käymään kyllä, toki pakkasella ilman lämmitystä vaatii startin pari. Mutta lähes aina auto on lämmityksessä eberillä ennen ajoonlähtöä joten ei ole sinänsä häirinnyt.
Kilometrejä kertynyt nyt 12000km etanolilla, kulutus näin talvella pyörii matalimmillaan 15l/100km jos ei tule lyhyttä ajoa, muuten nousee 19-20l/100km
Ainoa minkä ilmeisesti tekee ettei tuo lisäboxi opi kylmäkäynnistystä kunnolla tällä mersun virtalukkosysteemillä, kun vaatisi ilmeisesti virtojen päälle jäämisen epäonnistuneen käynnistysyrityksen jälkeen että boxi osaisi säätää enemmän ruokaa. Tässähän joutuu käytännössä kääntämään virrat pois että voi lopettaa startin itse. Aina on vielä lähtenyt käymään kyllä, toki pakkasella ilman lämmitystä vaatii startin pari. Mutta lähes aina auto on lämmityksessä eberillä ennen ajoonlähtöä joten ei ole sinänsä häirinnyt.
Kilometrejä kertynyt nyt 12000km etanolilla, kulutus näin talvella pyörii matalimmillaan 15l/100km jos ei tule lyhyttä ajoa, muuten nousee 19-20l/100km
Käyttis: W210 E55 AMG -00
Re: W210 E55 AMG -00 käyttis
Reilu 20tkm nyt tullut ajeltua, eipä kummempaa ole tullut tehtyä, leimalla tuli käytyä hetki sitten, ei mitään mainittavaa siellä.
Ruuvailin eteen 20mm spacerit ja taakse 25mm spacerit niin nyt on aika hyvin vanteet lähempänä kaarta
Jatketaan ajoa ->
Ruuvailin eteen 20mm spacerit ja taakse 25mm spacerit niin nyt on aika hyvin vanteet lähempänä kaarta
Jatketaan ajoa ->
Käyttis: W210 E55 AMG -00
Re: W210 E55 AMG -00 käyttis
Tota re85 voisi kokeilla tossa m113 moottorisessa s500 -03 kun kerta väykkä pelannut sillä 20tkm jo...Sultzi kirjoitti:Reilu 20tkm nyt tullut ajeltua, eipä kummempaa ole tullut tehtyä, leimalla tuli käytyä hetki sitten, ei mitään mainittavaa siellä.
Ruuvailin eteen 20mm spacerit ja taakse 25mm spacerit niin nyt on aika hyvin vanteet lähempänä kaarta
Jatketaan ajoa ->
Laskuri antoi ihan mukavan säästön 1300+eur vuodessa. Tiedä sitten miten tarkka laskuri lienee.
Toi sopivuus ei valmistajan sivujen ja motonetin mukaan käy m113 5.0 myllylle... Mutta tuskimpa ihmeempää on siinä kuin e55 m113 myllyssäkään.
Pitääpä kysellä valmistajalta onko jotain estettä m113 5.0 kanssa...
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.
Re: W210 E55 AMG -00 käyttis
AK47 kirjoitti:Tota re85 voisi kokeilla tossa m113 moottorisessa s500 -03 kun kerta väykkä pelannut sillä 20tkm jo...Sultzi kirjoitti:Reilu 20tkm nyt tullut ajeltua, eipä kummempaa ole tullut tehtyä, leimalla tuli käytyä hetki sitten, ei mitään mainittavaa siellä.
Ruuvailin eteen 20mm spacerit ja taakse 25mm spacerit niin nyt on aika hyvin vanteet lähempänä kaarta
Jatketaan ajoa ->
Laskuri antoi ihan mukavan säästön 1300+eur vuodessa. Tiedä sitten miten tarkka laskuri lienee.
Toi sopivuus ei valmistajan sivujen ja motonetin mukaan käy m113 5.0 myllylle... Mutta tuskimpa ihmeempää on siinä kuin e55 m113 myllyssäkään.
Pitääpä kysellä valmistajalta onko jotain estettä m113 5.0 kanssa...
Sain vastausta eflexfuel tuesta, kyselin m113 5.0 myllyn osalta boksin soveltuvuutta ja sanoivat että 5500rpm kohdalla suuttimet ei anna enää tarpeeksi. Arvelivat että kulutus nousisi 2litraa sataselle ja että säästöä tulisi jopa 5eur / 100km. Kai se on kokeiltava.
Mutta e55amg lienee isommat suuttimet? Oletko katsonut sillä sovelluksella minkä saa android puhelimeen että miltä arvot näyttää? Näkyykö siellä esim suihkutusmääristä mitään tai seoksen menemisestä loppupään kierroksilla laihalle? Asensitko sarjan itse vai jossain asennuspisteessä (hinta)?
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.
Re: W210 E55 AMG -00 käyttis
Justiin laitatin E500:een eflexfuelin sarjan, toinen tankillinen menossa. Sanoivat että täyskaasulla nippa nappa syöttö riittää, mutta että onhan siinä sen verta tehoa ette tarvi kaasu pohjassa ajella. No eipä...
Täyskaasullakin pelaa eikä ole vikavaloa sytyttänyt, mutta kerran lämpimänä käynnistyksen jälkeen kävi hetken huonosti ja vikavalo syttyi, sammui muutaman käynnistyksen jälkeen. Lupasivat pajalla katsoa vikakoodit kun tulen käymään. Kulutus on melko tarkkaan luvatun mukaisesti 30% korkeampi. Eli nykyhinnoilla n. 20% säästö vs. 95E10.
M113 siis kyseessä.
Täyskaasullakin pelaa eikä ole vikavaloa sytyttänyt, mutta kerran lämpimänä käynnistyksen jälkeen kävi hetken huonosti ja vikavalo syttyi, sammui muutaman käynnistyksen jälkeen. Lupasivat pajalla katsoa vikakoodit kun tulen käymään. Kulutus on melko tarkkaan luvatun mukaisesti 30% korkeampi. Eli nykyhinnoilla n. 20% säästö vs. 95E10.
M113 siis kyseessä.
Re: W210 E55 AMG -00 käyttis
Alkanut itseäkin kiinnostaa tuo eflexfueli, kun naapuri kylään tulee tankkaus pistekkin.
Sovellus oli saanut moitteita kun katsoin arvostelut, miten on teillä pelannut?
M113 se mullakin tulee jos tulee.
Sovellus oli saanut moitteita kun katsoin arvostelut, miten on teillä pelannut?
M113 se mullakin tulee jos tulee.
Re: W210 E55 AMG -00 käyttis
Samoin tänne, minkähintainen tuo muutos on? Eikös tuosta vielä saisi sen 200 € muuntotukeakin takaisin, vai loppuiko jo budjetista rahat niihin?
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
C215 CL 500 (JDM)
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L (JDM), W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
C215 CL 500 (JDM)
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L (JDM), W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
Re: W210 E55 AMG -00 käyttis
Mikä sovellus? Tuo onneksi pelaa ilman mihinkään tietotekniikkaan sekaantumista, no ainakin teoriassa.
450 e maksoi. Joo 200 pitäisi saada valtion kassasta, muutoskatsastus n. 50-60 e. Samalla saa nimensä rekisteriin jonka perusteella voi sitten lähetellä verolappuja
450 e maksoi. Joo 200 pitäisi saada valtion kassasta, muutoskatsastus n. 50-60 e. Samalla saa nimensä rekisteriin jonka perusteella voi sitten lähetellä verolappuja
Re: W210 E55 AMG -00 käyttis
https://eflexfuel.fi/app" onclick="window.open(this.href);return false;Pertti K kirjoitti:Mikä sovellus?
450 e maksoi.
Miten se 450e maksoi pakettihan maksaa 349€, mikä teki satasen lisä laskun?
Re: W210 E55 AMG -00 käyttis
Lienee asennuksen osuus. Tosin ei ollut eritelty laskussa, könttäsumma.
Re: W210 E55 AMG -00 käyttis
Aivan aivan. Ei tullut jostain syystä mieleenkään. Ajattelin että onko siinä vielä joku asia mikä tarvitaan.
Re: W210 E55 AMG -00 käyttis
Itse asentelin toki. Tää on eflexfuelin vanhempi versio jossa kaksi purkkia v8:sille.
Ainoa ongelma jota tekee on kylmäkäynnistys, joka ei tässä purkissa opi (vaikka onkin oppiva systeemi), ilmeisesti siitä syystä jos haluaisi lopettaa starttauksen (mersussa) kesken niin virrat sammuu pois eikä boxi osaa tallentaa korjauksia. Talvella käytän eberiä lämmitykseen ja hieman lämmitysajasta riippuen ja lämpötilasta niin saattaa tiputtaa pytyn pois pelistä laihuuden takia ja antaa koodin asiasta. Korjaantuu kun sammuttaa ja käynnistää uudelleen auton. Täytyisi kysellä tästä ongelmasta onko jotain tehtävissä.
Aluksi antoi välillä laihaa seosta lambdoista, mutta korjaantui uudella bosch ilmamassalla ja polttoainesuodattimella (nyt pari kertaa polttoainesuodattimen vaihtanut). Katteina pelkät pienet magnaflown saman malliset kuin orkkiksetkin, vielä pelaavat hienosti (taaemmat pois, 2kertaa nyt katsastettu niillä).
Tarkoituksena olisi mennä penkkiin pyörittämään mielenkiinnosta miten seokset käyttäytyy täyskaasussa.
Säästöasiaan en kauheasti ota kantaa, olen käyttänyt redlinen lisäainetta joka tankissa lurauksen joka pienentää erotusta tottakai. Keskikulutus pyörii 14-15l/100km välissä kesällä ja talvella 15-17l/100km.
Ainoa ongelma jota tekee on kylmäkäynnistys, joka ei tässä purkissa opi (vaikka onkin oppiva systeemi), ilmeisesti siitä syystä jos haluaisi lopettaa starttauksen (mersussa) kesken niin virrat sammuu pois eikä boxi osaa tallentaa korjauksia. Talvella käytän eberiä lämmitykseen ja hieman lämmitysajasta riippuen ja lämpötilasta niin saattaa tiputtaa pytyn pois pelistä laihuuden takia ja antaa koodin asiasta. Korjaantuu kun sammuttaa ja käynnistää uudelleen auton. Täytyisi kysellä tästä ongelmasta onko jotain tehtävissä.
Aluksi antoi välillä laihaa seosta lambdoista, mutta korjaantui uudella bosch ilmamassalla ja polttoainesuodattimella (nyt pari kertaa polttoainesuodattimen vaihtanut). Katteina pelkät pienet magnaflown saman malliset kuin orkkiksetkin, vielä pelaavat hienosti (taaemmat pois, 2kertaa nyt katsastettu niillä).
Tarkoituksena olisi mennä penkkiin pyörittämään mielenkiinnosta miten seokset käyttäytyy täyskaasussa.
Säästöasiaan en kauheasti ota kantaa, olen käyttänyt redlinen lisäainetta joka tankissa lurauksen joka pienentää erotusta tottakai. Keskikulutus pyörii 14-15l/100km välissä kesällä ja talvella 15-17l/100km.
Käyttis: W210 E55 AMG -00
Re: W210 E55 AMG -00 käyttis
~25tkm ajeltu, ei mainittavaa
N. kuukausi sitten työmaalla maalarin kanssa maalattiin etulokarit kun oli kaarien kanteissa rupea johtuen ennen viimetalvea tehdyistä mankeloinneista että mahtui talvipyörät pyörimään (aavistuksen korkeammat). Samalla myös takakaarista otettiin kiinni pari alkavaa rupea (sisälokarin puolella lähinnä oli), lakattiin koko kylki ja häivytys c-pilariin. Ja tästä pari viikkoa eteenpäin heitin black holet pintaan ja pari kerrosta fussoa talvea ajatellen. Hyvin kesti viime talven yli, keväällä tosin huomasi että vaha on kärsinyt talven kurimuksesta.
Pari kuvaa vaikkei niissä mitään kummallista olekkaan. Edessä ei tällä hetkellä ole spacereita ollenkaan, 20mm oli hitusen liikaa ja ne on nyt taakse siirretty jonne ovatkin aika sopivat. Edessä olisi ehkä ~15mm passelit.
N. kuukausi sitten työmaalla maalarin kanssa maalattiin etulokarit kun oli kaarien kanteissa rupea johtuen ennen viimetalvea tehdyistä mankeloinneista että mahtui talvipyörät pyörimään (aavistuksen korkeammat). Samalla myös takakaarista otettiin kiinni pari alkavaa rupea (sisälokarin puolella lähinnä oli), lakattiin koko kylki ja häivytys c-pilariin. Ja tästä pari viikkoa eteenpäin heitin black holet pintaan ja pari kerrosta fussoa talvea ajatellen. Hyvin kesti viime talven yli, keväällä tosin huomasi että vaha on kärsinyt talven kurimuksesta.
Pari kuvaa vaikkei niissä mitään kummallista olekkaan. Edessä ei tällä hetkellä ole spacereita ollenkaan, 20mm oli hitusen liikaa ja ne on nyt taakse siirretty jonne ovatkin aika sopivat. Edessä olisi ehkä ~15mm passelit.
Käyttis: W210 E55 AMG -00