Olen ostanut käytettyjä piezo suuttimia mm H2m:stä. Hyvin on toimineet, vaikka ajokilometreistä ei ole mitään tietoa. Joskus minullakin on tuuria.Tony.S kirjoitti:Hyvää iltaa jokaiselle säädylle.
Aloin nostattamaan tätä ylös sillä kun olisi väykyssä suutinonkelma. Korkeapainepumppu leikkasi kiinni sillä tavalla että pumpusta irtosi metallihilua polttoaineen sekaan. Autona on W210 E 320 cdi -99. Vekottimeen on jo kerran vaihdettu uudet suuttimet erään nimeltämainitsemattoman korjaamon toimesta. Heiltä kuitenkin pääsi unohtumaan järjestelmän puhdistus ja näin ollen ainakin yksi uusista suuttimista on tukossa,eikä auto lähde käyntiin.... tästä sen enempää kertomatta... pitkä juttu.
Olen puhdistanut järjestelmän tankkia myöten mutta pähkäilen tätä suutinten hommaamista. Mitä asiantuntijat ovat mieltä siitä että ostaisin uudet pelkät kärjet ja purkaisin nämä ja puhdistaisin ne ja kasaisin uusilla suutinkärjillä ? Olen yhden suuttimen jo purkanut näiden aivan erinomaisten ohjeiden. Suuttimen osia pyöitellessä tuli väkisinkin mieleen että kärkihän se on varmaan joka menee helpoiten tukkoon.
Jos tämä korkealentoinen idea ammutaan alas niin onko porukka ostanut saksasta ebaysta suuttimia ja ollanko niihin oltu tyytyväisiä
Kiitos mahdollisista neuvoista.
https://www.h2motors.de/" onclick="window.open(this.href);return false;
Eikö nosta raili painetta tarpeeksi vai miksi ei lähde käymään? Jos metalli rouhe on päässyt suuttimen venttiiliin niin se vuotaa koko ajan paluupuolelle. Onko raili putki myös puhdistettu? Metallia voi olla sielläkin.