Uusi tulokas 500E 1992, myyty pois 2019

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
Avatar
MouTine
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1524
Liittynyt: La 15.06.2013 11:08
Paikkakunta: Sirius.

Re: Uusi tulokas 500E 1992

Viesti Kirjoittaja MouTine »

Sharedoc kirjoitti:Tyhmä kysymys: Miten voblauksen näkee/kuulee vastaantulevasta autosta?
Ette te tavalliset kuolevaiset ihmiset sitä näekkään.
Nykyiset...
'14 MB E500 Coupe

Ollut joskus...
'07 MB CL63 AMG V8
'04 MB SLK55 AMG V8 Kleemann K2
'05 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K1
'00 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K2
'94 Audi A8 4.2i V8
'92 BMW 850i 5.0i V12
'96 Ford Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 Lincoln TownCar 4.6i SOHC V8
'78 Ford Capri 2.9i BOA Cosworth V6
'77 Ford Capri 2.8i V6

...Ja pienet sille!
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13267
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Uusi tulokas 500E 1992

Viesti Kirjoittaja karra »

Auto oli jokusen päivän ajamatta. Kun kävin sulkapalloa pelaamassa niin alkoi kotimatkalla prötäämään. Parin pv päästä eli tänään ajoin töihin, lämmitin aamulla webastolla... alkoi 5 km päästä prötäämään taas. Kotimatkalla taas toimi.

Vaihdoin oikean pyörijän toimivaan käytettyyn, tarttee nyt seurata. Siellä oli muuten Bremi, ei ollutkaan boschilainen :twisted:
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13267
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Uusi tulokas 500E 1992

Viesti Kirjoittaja karra »

Auto oli lumikelien ja pakkasten aikaan pari vko ajamatta. Alkoi lämmettyään prötäämään taas, tokeni kun seisoi ja"kuivui" muutaman tunnin. Vaihdoin toisen pyörijän siten että sen irroitetun orkkiksen laitoin takas ja testipyörijä toiselle puolelle. Toimi hyvin muutaman päivän ainakin.

Nyt auto on pesty, siivottu sisältä sekä kuivatettu tallissa ja viety talvisäilöön. Eli kevättä 2018 odotellessa, good night!
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14008
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Re: Uusi tulokas 500E 1992

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

karra kirjoitti:Auto oli lumikelien ja pakkasten aikaan pari vko ajamatta. Alkoi lämmettyään prötäämään taas, tokeni kun seisoi ja"kuivui" muutaman tunnin. Vaihdoin toisen pyörijän siten että sen irroitetun orkkiksen laitoin takas ja testipyörijä toiselle puolelle. Toimi hyvin muutaman päivän ainakin.

Nyt auto on pesty, siivottu sisältä sekä kuivatettu tallissa ja viety talvisäilöön. Eli kevättä 2018 odotellessa, good night!
Ai tää ei ollutkaan läpi vuoden -rassi? Onko G nyt ainoa daily driver?
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13267
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Uusi tulokas 500E 1992

Viesti Kirjoittaja karra »

Timo L. kirjoitti:
karra kirjoitti:Auto oli lumikelien ja pakkasten aikaan pari vko ajamatta. Alkoi lämmettyään prötäämään taas, tokeni kun seisoi ja"kuivui" muutaman tunnin. Vaihdoin toisen pyörijän siten että sen irroitetun orkkiksen laitoin takas ja testipyörijä toiselle puolelle. Toimi hyvin muutaman päivän ainakin.

Nyt auto on pesty, siivottu sisältä sekä kuivatettu tallissa ja viety talvisäilöön. Eli kevättä 2018 odotellessa, good night!
Ai tää ei ollutkaan läpi vuoden -rassi? Onko G nyt ainoa daily driver?
Juu en tällä viime talvenakaan ajanut, eihän nyt sentään :P . Yksi Mersu riittää talveksi.

Wade parkkeerasi Möhkön samaan talliin, oman autoni eteen.
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
pema
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 202
Liittynyt: To 27.04.2006 09:16

Re: Uusi tulokas 500E 1992

Viesti Kirjoittaja pema »

Timo L. kirjoitti:
karra kirjoitti:Auto oli lumikelien ja pakkasten aikaan pari vko ajamatta. Alkoi lämmettyään prötäämään taas, tokeni kun seisoi ja"kuivui" muutaman tunnin. Vaihdoin toisen pyörijän siten että sen irroitetun orkkiksen laitoin takas ja testipyörijä toiselle puolelle. Toimi hyvin muutaman päivän ainakin.

Nyt auto on pesty, siivottu sisältä sekä kuivatettu tallissa ja viety talvisäilöön. Eli kevättä 2018 odotellessa, good night!
Ai tää ei ollutkaan läpi vuoden -rassi? Onko G nyt ainoa daily driver?
124/500E/-92
124/320T/-95
169/170/-06
Ex:iä 190/-65
115/250/-71
123/300D/83
190D/-91/-92
124/-89/-91/-93/-94/-95
124/TD/300E/-93
C200D/-93/-94-/95/-96/-98/-02
210/200D/-99
207/209/409 pakuja
Chevy van-90
Hiaceja muutama
pema
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 202
Liittynyt: To 27.04.2006 09:16

Re: Uusi tulokas 500E 1992

Viesti Kirjoittaja pema »

pema kirjoitti:
Timo L. kirjoitti:
karra kirjoitti:Auto oli lumikelien ja pakkasten aikaan pari vko ajamatta. Alkoi lämmettyään prötäämään taas, tokeni kun seisoi ja"kuivui" muutaman tunnin. Vaihdoin toisen pyörijän siten että sen irroitetun orkkiksen laitoin takas ja testipyörijä toiselle puolelle. Toimi hyvin muutaman päivän ainakin.

Nyt auto on pesty, siivottu sisältä sekä kuivatettu tallissa ja viety talvisäilöön. Eli kevättä 2018 odotellessa, good night!
Ai tää ei ollutkaan läpi vuoden -rassi? Onko G nyt ainoa daily driver?
Kyllähän tällä voisi ajella läpi vuoden jos joku tekis sellaisia renkaita missä olis edes pikkasen pitoa kun näissä museoautoissa ei ole niitä vähävikaisia nörttien tietokonehärpättimiä ja lähtee useinmiten avaimesta käyntiin ja kumminkin on vähän potkua mikä parasta kun noi koijärveläiset ja keleen bääärneri myös rakastavat näitä.
124/500E/-92
124/320T/-95
169/170/-06
Ex:iä 190/-65
115/250/-71
123/300D/83
190D/-91/-92
124/-89/-91/-93/-94/-95
124/TD/300E/-93
C200D/-93/-94-/95/-96/-98/-02
210/200D/-99
207/209/409 pakuja
Chevy van-90
Hiaceja muutama
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13267
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Uusi tulokas 500E 1992

Viesti Kirjoittaja karra »

Heh, tarkistin mitä tämä maksoi uutena eli 1992;

E-luokka
500E 983 600 mk

Ja niinhän se onkin että tämä oli kallein kasikoneinen sedan hinnastossa, koska vain kuussataset ja 500SL olivat kalliimpia.

S-Luokka
300SE 576 400
300SEL 617 400
400SE 745 500
400SEL 786 500
500SE 796 800
500SEL 860 300
600SE 1 311 800
600SEL 1 414 200

500SL 1 067 400
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
touhottaja
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5677
Liittynyt: To 08.05.2008 21:29

Re: Uusi tulokas 500E 1992

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

karra kirjoitti:Heh, tarkistin mitä tämä maksoi uutena eli 1992;

E-luokka
500E 983 600 mk

Ja niinhän se onkin että tämä oli kallein kasikoneinen sedan hinnastossa, koska vain kuussataset ja 500SL olivat kalliimpia.

S-Luokka
300SE 576 400
300SEL 617 400
400SE 745 500
400SEL 786 500
500SE 796 800
500SEL 860 300
600SE 1 311 800
600SEL 1 414 200

500SL 1 067 400
miten tarkistit juuri tuon auton hinnan :?:
luokyio
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1055
Liittynyt: Pe 02.05.2003 15:40
Paikkakunta: Espoo

Re: Uusi tulokas 500E 1992

Viesti Kirjoittaja luokyio »

https://www.mercedes-benz.fi/content/fi ... s_old.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Tuoltahan nuo kaikki perushinnat näkyy. Harmi vaan kun lisävarusteista ei samanlaista listaa taida olla.
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
C215 CL 500 (JDM)

entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L (JDM), W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
Avatar
eikka86
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2744
Liittynyt: La 15.11.2008 18:54
Paikkakunta: Vilppula

Re: Uusi tulokas 500E 1992

Viesti Kirjoittaja eikka86 »

mites 500E on -93 kalliimpi..?? 1 138 800mk
Myydään W/S124/202/203/210 osia!!!

W906 319CDI -10
S124 "E"300TE 4-MATIC -89
W123 280E -83

(ex) W124 500E -93
(ex) W210 E300DT -98
(ex) S124 250TD -92
(ex) W124 250D -89
(ex) W210 E300TDT -98
(ex) W124 200D -93
(ex) W211 320CDI -03
(ex) W208 230K -00
(ex) W124CE 300-24 -91
(ex) W201 1,8 -91
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14008
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Re: Uusi tulokas 500E 1992

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

eikka86 kirjoitti:mites 500E on -93 kalliimpi..?? 1 138 800mk
Inflaatio ja E-facelift. Tuolloin 1993-1996 Mersut olivat minusta kalleimmillaan katsottuna ominaisuuksiin ja varusteisiin.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Efraim
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 436
Liittynyt: Pe 17.04.2009 16:27
Paikkakunta: Manse, Riäväkylä

Re: Uusi tulokas 500E 1992

Viesti Kirjoittaja Efraim »

Vielä uskomattoman luvun saa kun muuttaa vuoden 1992 markat tämän päivän euroiksi: 983000mk => 231000€.
Ja tähän päälle lisävarusteet...

Saksalaisesta hinnastosta voi arvuutella lisävarusteiden hintoja:
http://www.meinbenz.de/preislisten/w124 ... nen%20124-
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13267
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Uusi tulokas 500E 1992

Viesti Kirjoittaja karra »

Hain tämän talvisäilöstä tänään. Ajelin 15 km ja sammutin hetkeksi kun katsoin rengaspaineet ym ja lähdettyäni ajamaan alkoi prötäämään. Se asettui sitten kun käyttelin vähän aikaan kierroksilla. Ajelin kaupungilla jonkin aikaa ja sitten tulin kotiin, kaikki ok.

Otin moottorin yläpuolisen koteloinnin pois ja pesin moottoritilan Lensitil-liuottimella ja sitten puutarhaletkulla. Kuivattelin hetken aikaa ja käynnistin, kaikki ok. Sitten 5 min odottelun jälkeen uusi startti ja taas alkoi prötäämään, eli puputti ja kuuli että ei käy kaikilla, haju oli erilainen.

Avasin jakajan kannet ja apparin puoli oli täynnä vesihelmiä. Kuivasin kannet, vaihdoin samalla sen kokeilupyörijän takasin orkkis Bremiin. Alkoi heti toimia hyvin.

Tutkailin niitä vj-kansien tiivistys o-renkaita ja ne oli kyllä pehmeät ja ehjän oloiset. Apparin puoli oli kyllä likainen, siis pölyisempi kun kuskin puoli. En ole koskaan perehtynyt noihin o-renkaisiin, ne on siinä pohjalevyssä joka pyörii ja hölskyy. Kansi tiivistyy kait vasta sitten kun se tiukataan siihen paikoilleen, hieman on outo rakenne... voishan nuo kumit uusia kerran sinne sisälle pääsee skeidaa ja kosteutta.
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13267
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Uusi tulokas 500E 1992

Viesti Kirjoittaja karra »

Auto takkuili mitä viikonloppuna kokeilin, ja ei jakajan kansissakaan enää ollut mitään kosteutta taikka likaakaan. Tutkin sitten sytytystulpat ja kärkiväli niissä oli lähempänä 1,5 mm kuin 1 mm :shock: ja parissa tulpassa oli vihreänkeltaista karstaa; kuin pihkaa tai huurretta - sellaista kidemäistä.

Hain tiistaina uudet kynttilät Motonetista, Bosch SuperPlus FR8DC+ ja niillä hävisi kaiki oireet. Käytin tänään katsastuksessa ja toimii nyt loistavasti auto.
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Avatar
MouTine
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1524
Liittynyt: La 15.06.2013 11:08
Paikkakunta: Sirius.

Re: Uusi tulokas 500E 1992

Viesti Kirjoittaja MouTine »

Hieno homma. Mites päädyit tohon tulppaan? Onko tossa vastus tulpassa vai johdoissa?
Nykyiset...
'14 MB E500 Coupe

Ollut joskus...
'07 MB CL63 AMG V8
'04 MB SLK55 AMG V8 Kleemann K2
'05 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K1
'00 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K2
'94 Audi A8 4.2i V8
'92 BMW 850i 5.0i V12
'96 Ford Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 Lincoln TownCar 4.6i SOHC V8
'78 Ford Capri 2.9i BOA Cosworth V6
'77 Ford Capri 2.8i V6

...Ja pienet sille!
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13267
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Uusi tulokas 500E 1992

Viesti Kirjoittaja karra »

MouTine kirjoitti:Hieno homma. Mites päädyit tohon tulppaan? Onko tossa vastus tulpassa vai johdoissa?
Olin joskus 10 vuotta sitten selvittänyt asian kun minulla oli E420. Ja ne vanhat tulpat oli edelleen laatikoissaan josta vakoilin tuon mallin. Ja Motonetin sivusto näytti että ovat viissataseen sopivat nuo FR8DC+.

Tuo R kertoo resistorista eli vastuksesta, autossani oli nyt NGK BP6ERS tulpat, tai R malliset kumminkin.
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13267
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Uusi tulokas 500E 1992

Viesti Kirjoittaja karra »

Kuva

Käytiin emännän kanssa perjantaina aamu-uinnilla ennen kun menin töihin :D
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
SamuliS
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 315
Liittynyt: To 28.10.2004 18:53

Re: Uusi tulokas 500E 1992

Viesti Kirjoittaja SamuliS »

karra kirjoitti:parissa tulpassa oli vihreänkeltaista karstaa; kuin pihkaa tai huurretta - sellaista kidemäistä.
Moderni viinapitoinen polttoaine kiteytyy, mutta voisko kiteytyä tulppan kärkeen?
560 SEC ja 500E on täydellinen pari, omaan makuun parasta Mersua
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13267
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Uusi tulokas 500E 1992

Viesti Kirjoittaja karra »

Viissatku lähtee maalaamoon maanantaina. Vaakapinnat maalataan kun niitä ei saa enää kuntoon, kokeiltu on tänä kesänä jo...
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13267
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Uusi tulokas 500E 1992

Viesti Kirjoittaja karra »

Vaakapinnat maalattu. Vasen kattoreunus eli samalla A- ja C-pilari maalattiin koska katon kohdalla oli pahaa maalivikaa siinä. Oikealla puolella vastaavassa kohdassa katossa oli joku jälki, hiottu valuma tms mutta sekin oli näköjään hävinnyt, en ehtinyt siitä kysyä maalarilta tuossa tohinassa että mitä teki sille.

Kuva

Taidan jättää tyyppikilven joksikin aikaa pois, on nätimmän näköinen ilman sitä...
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
merzuE
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 29
Liittynyt: Ti 12.09.2017 16:02

Re: Uusi tulokas 500E 1992

Viesti Kirjoittaja merzuE »

Erittäin hieno!
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13267
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Uusi tulokas 500E 1992

Viesti Kirjoittaja karra »

merzuE kirjoitti:Erittäin hieno!
Kylhä tuo nyt on hieno.

Kuva

Laitoin eilen listat paikoilleen, oli nopea homma. Pitää ottaa vielä kuvia kun on maski ja muut kasassa... mutta tyyppikilpi jää toistaiseksi pois :twisted:

Kuva
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Seniorikansalainen
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 73
Liittynyt: To 20.05.2010 11:00

Re: Uusi tulokas 500E 1992

Viesti Kirjoittaja Seniorikansalainen »

Karra!

Laita se tyyppikilpi paikalleen. Kyseessä on sentään ikoninen 500E, eikä mikään teinituning.
moska
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 423
Liittynyt: La 16.02.2008 03:03
Paikkakunta: Oulainen

Re: Uusi tulokas 500E 1992

Viesti Kirjoittaja moska »

Sehän pysyy piironginlaatikossa paremmassa kunnossakin. Ja eikös sen ole optiona saanut ilman tyyppikilpeäkin?
S204 C320cdi - 08
S210 E320T -00
S124 230TE -87
C230K -95
Avatar
cuuno
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2252
Liittynyt: To 11.08.2005 16:55
Paikkakunta: hki

Re: Uusi tulokas 500E 1992

Viesti Kirjoittaja cuuno »

on oikeastaan nousukasta ollut tilata mallisarjan huipulta olevia tyyppikilvin varustettuna :think:
omistajahan itse tietää auton tyypin ja sehän riittää :twisted:
pema
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 202
Liittynyt: To 27.04.2006 09:16

Re: Uusi tulokas 500E 1992

Viesti Kirjoittaja pema »

cuuno kirjoitti:on oikeastaan nousukasta ollut tilata mallisarjan huipulta olevia tyyppikilvin varustettuna :think:
omistajahan itse tietää auton tyypin ja sehän riittää :twisted:
Ja naapurit luulee että se on vanha taksi 200 diisseli
124/500E/-92
124/320T/-95
169/170/-06
Ex:iä 190/-65
115/250/-71
123/300D/83
190D/-91/-92
124/-89/-91/-93/-94/-95
124/TD/300E/-93
C200D/-93/-94-/95/-96/-98/-02
210/200D/-99
207/209/409 pakuja
Chevy van-90
Hiaceja muutama
Bemaristi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 417
Liittynyt: Ma 29.08.2005 08:31

Re: Uusi tulokas 500E 1992

Viesti Kirjoittaja Bemaristi »

Mallimerkintä olis kyllä kirsikka kakun päälle. Miksi ujostella.

Nyt on vähän kuin muskelimasa ilman panssariketjua.
Efraim
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 436
Liittynyt: Pe 17.04.2009 16:27
Paikkakunta: Manse, Riäväkylä

Re: Uusi tulokas 500E 1992

Viesti Kirjoittaja Efraim »

Karran kärryn datakortissa on lisävarustekoodi 260 eli blankko takaluukku. Mä annan ääneni alkuperäiselle huomaamattomalle sleeperille.
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13267
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Uusi tulokas 500E 1992

Viesti Kirjoittaja karra »

Efraim kirjoitti:Karran kärryn datakortissa on lisävarustekoodi 260 eli blankko takaluukku. Mä annan ääneni alkuperäiselle huomaamattomalle sleeperille.
No niin, tämäkin puoltaa :P
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Vastaa Viestiin