110 ja 112 vito kokemuksia
110 ja 112 vito kokemuksia
Olisi mahdollisesti jompikumpi vito hankinnassa ja haluasinkin kysyä teiltä kokemuksista ja yleisimmät tyyppiviat mihin kannattaa varautua ja tietysti muut ongelmat. Diesel vehkeistä ei aijempaa kokemusta ole.
w201 -89 190E
w202 -95 c280
w202 -95 c280
- Vitollinen
- Vakiokalustoa
- Viestit: 195
- Liittynyt: La 07.11.2015 18:30
- Paikkakunta: Lounais-Häme
Re: 110 ja 112 vito kokemuksia
Tuossa olisi yksi lähiaikoina aiheesta ollut keskustelu http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... o&t=193433" onclick="window.open(this.href);return false;jaujaujj kirjoitti:Olisi mahdollisesti jompikumpi vito hankinnassa ja haluasinkin kysyä teiltä kokemuksista ja yleisimmät tyyppiviat mihin kannattaa varautua ja tietysti muut ongelmat. Diesel vehkeistä ei aijempaa kokemusta ole.
Itsellä 112CDI automaatilla ja ilmastoinnilla, nyt ruosteiden korjausprojektina. Itseasiassa jo toinen Vitoni, edellinenkin on vielä liikenteessä. Malleina ei noilla paljoakaan ole eroa moottorin osalta, 112 (stage 3) 122 hv/300Nm, ja 110 (stage 2) 110 hv/250Nm. Tehoero lähinnä softassa.
Valitsin Viton, koska sopii hyvin minun "hanskaani" ajo-ominaisuuksiltaan.
Vito veturina, kunnes ruoste meidät erottaa.
- Vitonraato
- Vakiokalustoa
- Viestit: 315
- Liittynyt: To 08.03.2018 15:03
- Paikkakunta: Multian ja Kolhon puolivälissä
Re: 110 ja 112 vito kokemuksia
Ruosteettomiahan ei olekaan... Espanjan poika ilmeisesti saanut sen ruosteen siihen jo tehtaalla mukaan?
Vaikka olisi siisti päällepäin, niin voi olla altapäin aika mätä, tai sitten alta parempi ja muuten huonompi!
No ymmärtäähän sen, kun ei näissä ole juurikaan suojauksia tehty kun ovat olleet työkaluina alunperin (paku, taksi, linja-auto) suurin osa.......
Jos joutuu vaihdattamaan tuulilasin, niin kannattaa varautua ruosteenpoistoon, että saa uuden liimalasin kiinni... se lasiliima kun ei tartu ruosteeseen!
Suuttimien pohjatiivisteitä voi joutua vaihtamaan, mutta jos on ammattitaitoinen asentaja, niin ei paha rasti.
Vaikka olisi siisti päällepäin, niin voi olla altapäin aika mätä, tai sitten alta parempi ja muuten huonompi!
No ymmärtäähän sen, kun ei näissä ole juurikaan suojauksia tehty kun ovat olleet työkaluina alunperin (paku, taksi, linja-auto) suurin osa.......
Jos joutuu vaihdattamaan tuulilasin, niin kannattaa varautua ruosteenpoistoon, että saa uuden liimalasin kiinni... se lasiliima kun ei tartu ruosteeseen!
Suuttimien pohjatiivisteitä voi joutua vaihtamaan, mutta jos on ammattitaitoinen asentaja, niin ei paha rasti.
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Vitosta ei tarvi maksaa Trafille mitään - Linja-autona!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Vitosta ei tarvi maksaa Trafille mitään - Linja-autona!