110 ja 112 vito kokemuksia

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
jaujaujj
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 115
Liittynyt: Su 14.04.2013 12:03

110 ja 112 vito kokemuksia

Viesti Kirjoittaja jaujaujj »

Olisi mahdollisesti jompikumpi vito hankinnassa ja haluasinkin kysyä teiltä kokemuksista ja yleisimmät tyyppiviat mihin kannattaa varautua ja tietysti muut ongelmat. Diesel vehkeistä ei aijempaa kokemusta ole.
w201 -89 190E
w202 -95 c280
Avatar
Vitollinen
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 195
Liittynyt: La 07.11.2015 18:30
Paikkakunta: Lounais-Häme

Re: 110 ja 112 vito kokemuksia

Viesti Kirjoittaja Vitollinen »

jaujaujj kirjoitti:Olisi mahdollisesti jompikumpi vito hankinnassa ja haluasinkin kysyä teiltä kokemuksista ja yleisimmät tyyppiviat mihin kannattaa varautua ja tietysti muut ongelmat. Diesel vehkeistä ei aijempaa kokemusta ole.
Tuossa olisi yksi lähiaikoina aiheesta ollut keskustelu http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... o&t=193433" onclick="window.open(this.href);return false;

Itsellä 112CDI automaatilla ja ilmastoinnilla, nyt ruosteiden korjausprojektina. Itseasiassa jo toinen Vitoni, edellinenkin on vielä liikenteessä. Malleina ei noilla paljoakaan ole eroa moottorin osalta, 112 (stage 3) 122 hv/300Nm, ja 110 (stage 2) 110 hv/250Nm. Tehoero lähinnä softassa.
Valitsin Viton, koska sopii hyvin minun "hanskaani" ajo-ominaisuuksiltaan.
Vito veturina, kunnes ruoste meidät erottaa.
Avatar
Vitonraato
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 315
Liittynyt: To 08.03.2018 15:03
Paikkakunta: Multian ja Kolhon puolivälissä

Re: 110 ja 112 vito kokemuksia

Viesti Kirjoittaja Vitonraato »

Ruosteettomiahan ei olekaan... Espanjan poika ilmeisesti saanut sen ruosteen siihen jo tehtaalla mukaan? :mrgreen:
Vaikka olisi siisti päällepäin, niin voi olla altapäin aika mätä, tai sitten alta parempi ja muuten huonompi!
No ymmärtäähän sen, kun ei näissä ole juurikaan suojauksia tehty kun ovat olleet työkaluina alunperin (paku, taksi, linja-auto) suurin osa.......
Jos joutuu vaihdattamaan tuulilasin, niin kannattaa varautua ruosteenpoistoon, että saa uuden liimalasin kiinni... se lasiliima kun ei tartu ruosteeseen!
Suuttimien pohjatiivisteitä voi joutua vaihtamaan, mutta jos on ammattitaitoinen asentaja, niin ei paha rasti.
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Vitosta ei tarvi maksaa Trafille mitään - Linja-autona!
Vastaa Viestiin