Mahdollisesti uusi mersukuski. MB E280 CDI kiikarissa
Mahdollisesti uusi mersukuski. MB E280 CDI kiikarissa
Kiikarissa on siis tällä hetkellä otsikossa mainittu kulkine.
E280 CDI. Vuosimallia 08, ja ajettu 220tkm. Automaatti.
Varusteista en aivan kaikkea vielä tiedä, mutta esim kuskin penkki sähköllä, ja hierontatoiminnolla. Ilmajousitus, comand, vai onko se command?
Autoa on huollettu ja pidetty todella hyvin. Siihen on vaihdettu turboa, taakse ilmajouset, kesällä vaihdelaatikon öljyt, peräöljyt, ja tehty huolto.
Ei tiedossa olevia vikoja. Olen ollut myös ollut tuon kyydissä pidemmän rupeaman, enkä havainnut autosta mitään ylimääräisiä ääniä, nykimisiä tjms.
Olen koittanut googletella mahdollisia ja tiedossa olevia yleisiä vikoja sekä heikkouksia.
Tuleeko teillä mieleen vielä jotain erityistä, mihin kannattaisi kiinnittää huomionsa.
Miten kokisitte hintapolitiikan. Nettiautosta löytyy vastaavia hintahaitarilla 9-17t€.
Nettiauton työkalu/autonhinnoittelu kertoili, että keskihinta olisi noin 12800€, nettiauton kautta myydyissä.
Kehuja, haukkuja, ja katsotaan olenko tuleva Mersukuski.
E280 CDI. Vuosimallia 08, ja ajettu 220tkm. Automaatti.
Varusteista en aivan kaikkea vielä tiedä, mutta esim kuskin penkki sähköllä, ja hierontatoiminnolla. Ilmajousitus, comand, vai onko se command?
Autoa on huollettu ja pidetty todella hyvin. Siihen on vaihdettu turboa, taakse ilmajouset, kesällä vaihdelaatikon öljyt, peräöljyt, ja tehty huolto.
Ei tiedossa olevia vikoja. Olen ollut myös ollut tuon kyydissä pidemmän rupeaman, enkä havainnut autosta mitään ylimääräisiä ääniä, nykimisiä tjms.
Olen koittanut googletella mahdollisia ja tiedossa olevia yleisiä vikoja sekä heikkouksia.
Tuleeko teillä mieleen vielä jotain erityistä, mihin kannattaisi kiinnittää huomionsa.
Miten kokisitte hintapolitiikan. Nettiautosta löytyy vastaavia hintahaitarilla 9-17t€.
Nettiauton työkalu/autonhinnoittelu kertoili, että keskihinta olisi noin 12800€, nettiauton kautta myydyissä.
Kehuja, haukkuja, ja katsotaan olenko tuleva Mersukuski.
Re: Mahdollisesti uusi mersukuski. MB E280 CDI kiikarissa
Jakoketju ja kurahaaran öljyvuodot tuossa koneessa ne isoimmat ja yleisimmät rahareiät, jotka on edessä jos ei ole tehty. Mutta kun kerran tekee, niin kestää loppuiän. Airmatic on hieno laite, mutta touhutonni ei saa räjäyttää budjettia jos jotain lojahtaa.
Softaamalla muuttuu mielettömästi käytös, alkuperäisenä vähän nuhainen, kun on väkisin kuristettu malli.
Softaamalla muuttuu mielettömästi käytös, alkuperäisenä vähän nuhainen, kun on väkisin kuristettu malli.
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
C215 CL 500 (JDM)
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L (JDM), W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
C215 CL 500 (JDM)
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L (JDM), W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
Re: Mahdollisesti uusi mersukuski. MB E280 CDI kiikarissa
Omistaja sanoi, että jakoketjun vaihto olisi 500tkm edessä vasta.luokyio kirjoitti:Jakoketju ja kurahaaran öljyvuodot tuossa koneessa ne isoimmat ja yleisimmät rahareiät, jotka on edessä jos ei ole tehty. Mutta kun kerran tekee, niin kestää loppuiän. Airmatic on hieno laite, mutta touhutonni ei saa räjäyttää budjettia jos jotain lojahtaa.
Softaamalla muuttuu mielettömästi käytös, alkuperäisenä vähän nuhainen, kun on väkisin kuristettu malli.
Kurahaara?
Taakse on ilmajouset juuri laitettu uusiksi.
Tuosta nuhaisuudesta lueskelinkin. Jos tuo pihalle päätyisi, kyllä siihen täytyy käydä softa hakemassa tottakai.
Re: Mahdollisesti uusi mersukuski. MB E280 CDI kiikarissa
Ei kestä jakoketju puolta milliä tässä koneessa. 250 tkm nurkilla taitaa olla aika yleisesti venynyt liikaa kuten omassanikin.
Kurahaara eli vuotaa siellä V-laaksossa öljynlauhduttimesta, purattaa puoli konetta.
Kurahaara eli vuotaa siellä V-laaksossa öljynlauhduttimesta, purattaa puoli konetta.
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
C215 CL 500 (JDM)
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L (JDM), W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
C215 CL 500 (JDM)
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L (JDM), W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
Re: Mahdollisesti uusi mersukuski. MB E280 CDI kiikarissa
Kuulostaapa mukavalta. Onko jakoketjun kunnontarkkailuun mitään hyvää keinoa, tai tuon kurahaaran kunnon tarkistamiseen.....luokyio kirjoitti:Ei kestä jakoketju puolta milliä tässä koneessa. 250 tkm nurkilla taitaa olla aika yleisesti venynyt liikaa kuten omassanikin.
Kurahaara eli vuotaa siellä V-laaksossa öljynlauhduttimesta, purattaa puoli konetta.
Re: Mahdollisesti uusi mersukuski. MB E280 CDI kiikarissa
Kiristimen näkee öljykorkista, öljyvuodon näkee joko edestä tai takaa altapäin. Pistä hakuun om642 jakoketju ja öljyvuoto / kurahaara niin löytyy loputtomasti juttua.
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
C215 CL 500 (JDM)
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L (JDM), W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
C215 CL 500 (JDM)
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L (JDM), W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
Re: Mahdollisesti uusi mersukuski. MB E280 CDI kiikarissa
listaan vielä päälle pakosarjat (ja ettei vain olis jo menossa kun turbo vaihdettu) . Laatikon tcu, näihinkään ei touhu tonni per vikakohde riitä.
Re: Mahdollisesti uusi mersukuski. MB E280 CDI kiikarissa
Alkaa kuulostamaan sen verta pahalta, että taidan kulkea talven julkisilla, fillarilla, taksilla ym, ja kesällä taas prätkällä.
Re: Mahdollisesti uusi mersukuski. MB E280 CDI kiikarissa
fillarilla voi ketjut katketa ja rattaat kuluu niitä joutuu vaihtelemaan, jarruvaijerit jäätää talvella, kävellen voi liukastua ja murtaa ranteen, prätkällä törmääminen kaikkeen hiirtä suurempaan voi aiheuttaa tieltäsuistumisen, taksilain myötä taksin odotusaika voi olla huomattavan pitkä ja siellä yllättävän monessa pirssissä on sama kone jossa nuo ylläolevat viat... kyllä niitä huonoja puolia löytyy...
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Re: Mahdollisesti uusi mersukuski. MB E280 CDI kiikarissa
Juur näin jos jotain maksaakin korjata niin onpa muuten kyyditkin ja kulkupuoli yhtä messevät ! Rokolla alle ja huoletta harmaan arjen läpi jos hirvittää
Re: Mahdollisesti uusi mersukuski. MB E280 CDI kiikarissa
Niin, se ei ole budjettiauto. Yllämainitut seikat huomioon ottaen kuitenkin luotettavimmasta päästä, kun mietitään tuon tasoisia ja ikäisiä.
W221 350 CDI Lang -10, W124 300 D aut. -91, W140 300 SE -92
ex: W220 320 CDI -03, W208 320 Elegance -00, S212 220CDI Avantgarde -12, muut: Triumph Thunderbird Storm 1700 -12
ex: W220 320 CDI -03, W208 320 Elegance -00, S212 220CDI Avantgarde -12, muut: Triumph Thunderbird Storm 1700 -12
Re: Mahdollisesti uusi mersukuski. MB E280 CDI kiikarissa
Heh. Käytetyt autot, tai autot yleensäkkin ovat sellaisia joissa yleensä palaa rahaa. Jos ei ole tavan autodiileri.
Tarkoitus olisi kuitenkin löytää fiksu ja jollain tapaa taloudellisesti kestävä ratkaisu.
Kaikissa autoissahan on se vaara, että jotain losahtaa. Mutta tyhmyyttähän se olisi, jos ei sitä vaaraa koittaisi pienentää mahdollisimman paljon. Vaikka rahaa olisi säkeittäin.
Tänään ehdin ajamaan autolla parikymmentäkilometriä. Onhan se aika mukavuuspainoitteinen peli. Ajometeliä ei pahemmin sisään kuulu. Moottorin äänet jonkin verran. Hieman laiskahkolta se tuntui, mutta kun kytki jousituksen sport 2 asentoon, ja laatikon s asentoon, tuli selkeästi lisää puhtia ja räväkkyyttä. Mutta silti edelleen, aika laimeahko. Tosin lähinnähän tämä olisikin sellaista herrasmiesmäistä lipumista varten.
Harmikseni koeajo vain jäi nyt lyhyeksi, kun toisaalta juuri sopivasti takaa loppui palat. Takana oli kuskin puolella palaa jälkellä pari milliä, ja olisiko jotenkin osittain lohjennut, kun teki levyn ylälaitaan 5mm uraa.
No toisaalta sinne menee nyt täysin uudet levyt ja palat eli yksi huoltokohde vähemmän. Tosin levyt ja palat eivät nyt muutenkaan paljoa kustantaisi.
Koeajo jatkuu muutaman päivän päästä, kun uudet osat on asenneltu.
Jarruongelman lisäksi en ole havainnut muuta epäilyttävää.........
Tarkoitus olisi kuitenkin löytää fiksu ja jollain tapaa taloudellisesti kestävä ratkaisu.
Kaikissa autoissahan on se vaara, että jotain losahtaa. Mutta tyhmyyttähän se olisi, jos ei sitä vaaraa koittaisi pienentää mahdollisimman paljon. Vaikka rahaa olisi säkeittäin.
Tänään ehdin ajamaan autolla parikymmentäkilometriä. Onhan se aika mukavuuspainoitteinen peli. Ajometeliä ei pahemmin sisään kuulu. Moottorin äänet jonkin verran. Hieman laiskahkolta se tuntui, mutta kun kytki jousituksen sport 2 asentoon, ja laatikon s asentoon, tuli selkeästi lisää puhtia ja räväkkyyttä. Mutta silti edelleen, aika laimeahko. Tosin lähinnähän tämä olisikin sellaista herrasmiesmäistä lipumista varten.
Harmikseni koeajo vain jäi nyt lyhyeksi, kun toisaalta juuri sopivasti takaa loppui palat. Takana oli kuskin puolella palaa jälkellä pari milliä, ja olisiko jotenkin osittain lohjennut, kun teki levyn ylälaitaan 5mm uraa.
No toisaalta sinne menee nyt täysin uudet levyt ja palat eli yksi huoltokohde vähemmän. Tosin levyt ja palat eivät nyt muutenkaan paljoa kustantaisi.
Koeajo jatkuu muutaman päivän päästä, kun uudet osat on asenneltu.
Jarruongelman lisäksi en ole havainnut muuta epäilyttävää.........
Re: Mahdollisesti uusi mersukuski. MB E280 CDI kiikarissa
Vaikka tuossa tullut säikyteltyä, mutta hyviä vehkeitä ne on kunnossa ollessaan. Viimeisillä rahoillaan ei vaan kannata ostaa.
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
C215 CL 500 (JDM)
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L (JDM), W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
C215 CL 500 (JDM)
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L (JDM), W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
Re: Mahdollisesti uusi mersukuski. MB E280 CDI kiikarissa
Kova hinta. W211:siä saa muutamalla tonnilla jos ottaa pre faceliftin ja enemmän ajetun. Tavis ei erota faceliftatusta.Petsku73 kirjoitti:Kiikarissa on siis tällä hetkellä otsikossa mainittu kulkine.
Miten kokisitte hintapolitiikan. Nettiautosta löytyy vastaavia hintahaitarilla 9-17t€.
Nettiauton työkalu/autonhinnoittelu kertoili, että keskihinta olisi noin 12800€, nettiauton kautta myydyissä.
Hintahaitari on kyllä melkoinen w211:sissä. Mitenhän ne kalliimmasta päästä menee kaupaksi kun helposti 15ke halvemmalla saa samannäköistä vm03-05
eikä näistä softaamallakaan kuuraketteja tule, vaikka moni niin antaa ymmärtää. Massaa on sen verran paljon ja automaatti vie aina jonkin verran terävyyttä.
-
- Mersumies
- Viestit: 2743
- Liittynyt: Pe 06.12.2013 14:02
Re: Mahdollisesti uusi mersukuski. MB E280 CDI kiikarissa
Eikös tuossa 280 cdi versiossa ole hitupönttökin harmina?
Ja sitten vielä sohaisu ampiaispesään: softaamalla saa pilattua auton kuin auton...
Osta siis hyvin huollettu 200cdi tai 220cdi, varmista, että ei ole softailtu ja anna olla vakiona, niin kestää pitkään ja kulut pysyy kohtuullisina, tai ainakin niin kohtuullisena kuin vanhassa dieselissä nyt voi pysyä. Näissähän se"dieselverokin" on suht iso kustannus.(juu,on suhteellinen käsite)
Yleensä auto joka on kallis ostaa uutena, on myös kallis pitää vanhana.
Ja sitten vielä sohaisu ampiaispesään: softaamalla saa pilattua auton kuin auton...
Osta siis hyvin huollettu 200cdi tai 220cdi, varmista, että ei ole softailtu ja anna olla vakiona, niin kestää pitkään ja kulut pysyy kohtuullisina, tai ainakin niin kohtuullisena kuin vanhassa dieselissä nyt voi pysyä. Näissähän se"dieselverokin" on suht iso kustannus.(juu,on suhteellinen käsite)
Yleensä auto joka on kallis ostaa uutena, on myös kallis pitää vanhana.
Perheessä:
X 243 EQB 250 -23
C 126 500 SEC-89
ex
S 203 C 200 CDI -05
S 205 C 220 CDI -15
S 204 C 350 CDI -09
S 212 200 CDI -11
W 208 CLK 320 -99
W 211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99
X 243 EQB 250 -23
C 126 500 SEC-89
ex
S 203 C 200 CDI -05
S 205 C 220 CDI -15
S 204 C 350 CDI -09
S 212 200 CDI -11
W 208 CLK 320 -99
W 211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99
Re: Mahdollisesti uusi mersukuski. MB E280 CDI kiikarissa
En toki ole tuollaisia hintoja makselemassa. Kartoitan vain hieman että mitä autosta kannattaisi maksaa, niin että minimoi hävikit.BHN kirjoitti:Kova hinta. W211:siä saa muutamalla tonnilla jos ottaa pre faceliftin ja enemmän ajetun. Tavis ei erota faceliftatusta.Petsku73 kirjoitti:Kiikarissa on siis tällä hetkellä otsikossa mainittu kulkine.
Miten kokisitte hintapolitiikan. Nettiautosta löytyy vastaavia hintahaitarilla 9-17t€.
Nettiauton työkalu/autonhinnoittelu kertoili, että keskihinta olisi noin 12800€, nettiauton kautta myydyissä.
Hintahaitari on kyllä melkoinen w211:sissä. Mitenhän ne kalliimmasta päästä menee kaupaksi kun helposti 15ke halvemmalla saa samannäköistä vm03-05
eikä näistä softaamallakaan kuuraketteja tule, vaikka moni niin antaa ymmärtää. Massaa on sen verran paljon ja automaatti vie aina jonkin verran terävyyttä.
Ei sitä ehkä rakettia enää niin kaipailekkaan. Leppoisa meno on ihan pop. Toki on mukavaa kun jerkkua on piilossa jos tarve tulee.....
Re: Mahdollisesti uusi mersukuski. MB E280 CDI kiikarissa
Taitaa siinä hitupönttökin olla. Jos softaukseen innostun sen viemään, niin toki dpf ja egr samalla olisi hyvä hoidella.tahtoomersun kirjoitti:Eikös tuossa 280 cdi versiossa ole hitupönttökin harmina?
Ja sitten vielä sohaisu ampiaispesään: softaamalla saa pilattua auton kuin auton...
Osta siis hyvin huollettu 200cdi tai 220cdi, varmista, että ei ole softailtu ja anna olla vakiona, niin kestää pitkään ja kulut pysyy kohtuullisina, tai ainakin niin kohtuullisena kuin vanhassa dieselissä nyt voi pysyä. Näissähän se"dieselverokin" on suht iso kustannus.(juu,on suhteellinen käsite)
Yleensä auto joka on kallis ostaa uutena, on myös kallis pitää vanhana.
Turbotec lienee onnistunut tekemään näihin hyvän softan. Ja toisaalta onhan se turhaa softaa syytää, jos kaasujalka on raskas, ja päässä reikä, niin saahan sitä auton kuin auton rikki.....
Ei tällä hetkellä oikein hotsita tuollaiset vaihtoehdot. Kiitos ehdotuksista.
Saa sitä lisääkin haukkua tai kertoa vikoja, ja toki myös sitä positiivista palautetta.
Ja lisäkysymyksenä että mistä löytäisin kattavan varustelistan. Koitin vin numerolla hakea, mutta eihän se anna sellaista täydellistä......
Re: Mahdollisesti uusi mersukuski. MB E280 CDI kiikarissa
hyvä kombo löytyy facelifti 220cdistä, joko lastulla tai ilman. Suht tehokas peli ja käyttökustannukset pienet.
Re: Mahdollisesti uusi mersukuski. MB E280 CDI kiikarissa
w212 vaan, w211 on sellainen camrymersu.
S124 300TE
S211 E500
S211 E500
Re: Mahdollisesti uusi mersukuski. MB E280 CDI kiikarissa
Jaa camrymersu
Asiaan, miksi aina pitää se dpf suolistaa tai sitä pelätä? Egr pois käytöstä ja pientä säätöä niin se dpf menestyy ihan hyvin.
Ei tosiaan kannata vanhaa mersua vikoilla rahoilla ostaa, aina kuitenkin siinä on ne mersun kulut.
Vaikka osa niistä on kohtuu edullisia niin star tarttee olla jos jotain meinaa tehdä.
Halvalla joku kertakäyttö romu, pösö, nissan, kia yms. Ne kun voi vuoden välein paalata kun ei sellaista kukaan kuitenkaan halua.
Ja kyyti on sen mukaista.
Asiaan, miksi aina pitää se dpf suolistaa tai sitä pelätä? Egr pois käytöstä ja pientä säätöä niin se dpf menestyy ihan hyvin.
Ei tosiaan kannata vanhaa mersua vikoilla rahoilla ostaa, aina kuitenkin siinä on ne mersun kulut.
Vaikka osa niistä on kohtuu edullisia niin star tarttee olla jos jotain meinaa tehdä.
Halvalla joku kertakäyttö romu, pösö, nissan, kia yms. Ne kun voi vuoden välein paalata kun ei sellaista kukaan kuitenkaan halua.
Ja kyyti on sen mukaista.
Re: Mahdollisesti uusi mersukuski. MB E280 CDI kiikarissa
Tonnin pösössä on yllättävän hyvä kyyti.
Jos pelkkää kulkuneuvoa etsii vuosituhannen alun bensa auto pienellä koneella. Kulutus maltillinen ja helppoja huoltaa.
Useita muutaman satasen autoja ollut ostamassa tai välittämässä. Jostain kumman syystä ne on pelannut moitteetta kakkosautokäytössä useita vuosia.
Toki mersun kyyti on omaa luokkaansa em. autoihin verrattuna.
Jos pelkkää kulkuneuvoa etsii vuosituhannen alun bensa auto pienellä koneella. Kulutus maltillinen ja helppoja huoltaa.
Useita muutaman satasen autoja ollut ostamassa tai välittämässä. Jostain kumman syystä ne on pelannut moitteetta kakkosautokäytössä useita vuosia.
Toki mersun kyyti on omaa luokkaansa em. autoihin verrattuna.
Re: Mahdollisesti uusi mersukuski. MB E280 CDI kiikarissa
http://datamb.com" onclick="window.open(this.href);return false; antaa kyllä täydellisen varustalistan vin-numerolla.Petsku73 kirjoitti: Ja lisäkysymyksenä että mistä löytäisin kattavan varustelistan. Koitin vin numerolla hakea, mutta eihän se anna sellaista täydellistä......
-
- Mersumies
- Viestit: 2743
- Liittynyt: Pe 06.12.2013 14:02
Re: Mahdollisesti uusi mersukuski. MB E280 CDI kiikarissa
Ei ehkä kannata, vaikka pöntön suolistaminen houkuttelisikin. Trafilla ovat tästä touhusta jo hyvin tietoisia ja kun keksivät näppärän keinon tuon toimenpiteen havaita leimalla, niin kalliiksi tulee ja kilvet lähtee todennäköisesti heti.Petsku73 kirjoitti:Jos softaukseen innostun sen viemään, niin toki dpf ja egr samalla olisi hyvä hoidella.tahtoomersun kirjoitti:Eikös tuossa 280 cdi versiossa ole hitupönttökin harmina?
Ja sitten vielä sohaisu ampiaispesään: softaamalla saa pilattua auton kuin auton...
Osta siis hyvin huollettu 200cdi tai 220cdi, varmista, että ei ole softailtu ja anna olla vakiona, niin kestää pitkään ja kulut pysyy kohtuullisina, tai ainakin niin kohtuullisena kuin vanhassa dieselissä nyt voi pysyä. Näissähän se"dieselverokin" on suht iso kustannus.(juu,on suhteellinen käsite)
Yleensä auto joka on kallis ostaa uutena, on myös kallis pitää vanhana.
Perheessä:
X 243 EQB 250 -23
C 126 500 SEC-89
ex
S 203 C 200 CDI -05
S 205 C 220 CDI -15
S 204 C 350 CDI -09
S 212 200 CDI -11
W 208 CLK 320 -99
W 211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99
X 243 EQB 250 -23
C 126 500 SEC-89
ex
S 203 C 200 CDI -05
S 205 C 220 CDI -15
S 204 C 350 CDI -09
S 212 200 CDI -11
W 208 CLK 320 -99
W 211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99
Re: Mahdollisesti uusi mersukuski. MB E280 CDI kiikarissa
Eipä siihen ihmeitä tarvita että homman havaitsee, varsinkin noiden bulkki softaus puljujen jäljiltä. Nypitään anturit irti ja poistetaan vikakoodit softasta.
Ei tarvii olla mikään suuri etsivä että näkee paine ero tietojen puutteen.
Ei tarvii olla mikään suuri etsivä että näkee paine ero tietojen puutteen.
Re: Mahdollisesti uusi mersukuski. MB E280 CDI kiikarissa
Ette valitettavasti onnistuneet tarpeeksi pelottelemaan. Kaikesta huolimatta otin riskin, ja nyt parkkipaikalla seisoo Märssy.
Re: Mahdollisesti uusi mersukuski. MB E280 CDI kiikarissa
onnee uudelle AUTOLLE ja kovaa ajoo!Petsku73 kirjoitti:Ette valitettavasti onnistuneet tarpeeksi pelottelemaan. Kaikesta huolimatta otin riskin, ja nyt parkkipaikalla seisoo Märssy.
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Re: Mahdollisesti uusi mersukuski. MB E280 CDI kiikarissa
Onnittelut hankinnasta.Petsku73 kirjoitti:Ette valitettavasti onnistuneet tarpeeksi pelottelemaan. Kaikesta huolimatta otin riskin, ja nyt parkkipaikalla seisoo Märssy.
Re: Mahdollisesti uusi mersukuski. MB E280 CDI kiikarissa
Näin se menee kun mersukuume iskee. Onnea valitsemallasi polulla ja mukavia kilometrejä!
Re: Mahdollisesti uusi mersukuski. MB E280 CDI kiikarissa
Softaus kyllä oikeasti muuttaa tuon auton ihan eri autoksi. Oma ML 280CDi oli kyllä laiska ja purkkamainen. Lähti ohjelmoinnin jälkeen ihan eri sunntaan ja se ärsyttävä kaasupolkimen viive katoaa siinä samalla.
Kysy esim. nimimerkiltä Tuikku sitä hommaa. Vastaa kysymyksiin ja jos tulee vikoja niin korjaa oikeasti. Näitä softaus kavereita on moneen lähtöön...
Kysy esim. nimimerkiltä Tuikku sitä hommaa. Vastaa kysymyksiin ja jos tulee vikoja niin korjaa oikeasti. Näitä softaus kavereita on moneen lähtöön...
MersuMies kolmannessa polvessa..........
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
Re: Mahdollisesti uusi mersukuski. MB E280 CDI kiikarissa
Kiitokset onnitteluista. Onhan tuo älyttömän mukava, hiljainen yms yms auto ajella. Välillä vähän jopa liiankin "tylsä".
Kesä tuli ajettua pääosin nakupyörällä, Yamaha FZ1-N, niin onhan tässä hieman totuttelemista kiihtyvyyden ja kulun suhteen.
Ohjelmointia täytynee katsoa varmaan tuossa kevään korvilla. Onhan se aika kuminauhamainen näin normaalisti. Hieman tuli lisää sähäkkyyttä, kun pisti jousituksen sport2 asentoon, sekä laatikon S asentoon.
Pientä hifistystä mahdollisesti jossain vaiheessa edessä. Lähinnä subbaria kaipaa järjestelmä. Ja ehkäpä jonkinlainen BT kalikka kiinni, että saisi puhelut tulemaan kaiuttimien ja mikrofonin kautta.
Kesä tuli ajettua pääosin nakupyörällä, Yamaha FZ1-N, niin onhan tässä hieman totuttelemista kiihtyvyyden ja kulun suhteen.
Ohjelmointia täytynee katsoa varmaan tuossa kevään korvilla. Onhan se aika kuminauhamainen näin normaalisti. Hieman tuli lisää sähäkkyyttä, kun pisti jousituksen sport2 asentoon, sekä laatikon S asentoon.
Pientä hifistystä mahdollisesti jossain vaiheessa edessä. Lähinnä subbaria kaipaa järjestelmä. Ja ehkäpä jonkinlainen BT kalikka kiinni, että saisi puhelut tulemaan kaiuttimien ja mikrofonin kautta.