Liki miljoona kilmetriä
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 191
- Liittynyt: To 02.06.2011 13:42
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Liki miljoona kilmetriä
Eilen näin 124:n Mersun oli -91 malli ja mittarissa oli kilometrejä 960 tuhatta.Isäntä sano katsajstuksetkin on mennyt tosta vaan,kunhan konttorilla poikkee.
Re: Liki miljoona kilmetriä
No se on kakkosneloselle ihan normilukema.
Mulla on 2004 cdi rintterin mittarissa yli 927 000 km ja lisää tulee tuhannen kilometrin viikkovauhtia.
Mulla on 2004 cdi rintterin mittarissa yli 927 000 km ja lisää tulee tuhannen kilometrin viikkovauhtia.
Re: Liki miljoona kilmetriä
harriveikko kirjoitti:Eilen näin 124:n Mersun oli -91 malli ja mittarissa oli kilometrejä 960 tuhatta.Isäntä sano katsajstuksetkin on mennyt tosta vaan,kunhan konttorilla poikkee.
Outoahan se olisi jos katsastusta ei konttorilla tehtäisi.
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.
Re: Liki miljoona kilmetriä
Varmaan ei ole ikinä peräöljyjäkään vaihdettu tms, kun ei muutenkaan korjata ole tarvinnut mutta joo, lujia autoja
oulaistenliikenne.fi
Re: Liki miljoona kilmetriä
Nää aidot mersu-ukot on kyllä legendaarisia
Mitään ei oo koskaan tarvinnu tehä.
Mitään ei oo koskaan tarvinnu tehä.
W210 E320cdi
Re: Liki miljoona kilmetriä
Joo tai sit ollaan mersulippis päässä kaikki kaikesta tietäviä ja ei pystytä 1800€ väyrystä ostamaan.
S124 300TE
S211 E500
S211 E500
Re: Liki miljoona kilmetriä
tai sitte ei oo lippistä mutta miljoona mailia ollaan ajettu
Re: Liki miljoona kilmetriä
Hauskinta tässä on monesti se, että sillä 124:lla on ajettu saksassa 600000km ja laitettu mittariin 135000km. Sitten Suomi mies tuonut vähän ajetun ja nyt sillä on oikeasti ajettu 1,4 miljoonaa
Meillä oli yksi 300d vapari jolla ajettiin vajaa miljoona, kantta ei käytetty koskaan pois. Kaikkea muuta kyllä korjattiin moneenkin kertaan. Se oli edelleen ihan hyvä ajaa ja jos ei kaasu pohjassa ajellut niin ei syönyt öljyäkään kovin paljon
Meillä oli yksi 300d vapari jolla ajettiin vajaa miljoona, kantta ei käytetty koskaan pois. Kaikkea muuta kyllä korjattiin moneenkin kertaan. Se oli edelleen ihan hyvä ajaa ja jos ei kaasu pohjassa ajellut niin ei syönyt öljyäkään kovin paljon
MersuMies kolmannessa polvessa..........
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
Re: Liki miljoona kilmetriä
Tuosta isäukon W124:sta (-88 200D) voi sanoa sen verran: 328tkm ostettu vuonna -98, hintaan 98000mk (olisi saanut tuohon rahaan uuden 1,6 Opelin tms.). Nyt mittarissa on 810tkm ja takana 20 vuotta. Kytkin 550 kohdalla, kansipoka 600tkm kohdalla, ketju vaihdettu pari kertaa, laatikolle ei mitään muuta kuin öljynvaihdot, samoin perälle. Perä on hiljainen, mutta on väljää, lonksahtaa , laatikossa nelosen syncro on kappaleina, -> tuplapoljennalla ylös. Lähtee vielä vitustelematta -20 pakkasella yhdellä hehkutuksella käyntiin, ilman roikkaa (mitään Delvakkeja kone ei oo nähnyt). Tehostimenpumpun korvake hitsattu,koiranluita vaihdettu monta, menee yhä kuin juna rönttäkelissä. Antrasiitinmetallinharmaa, korroosio on purrut ajansaatossa, vaikka on ruostesuojattu ja pesty & puunattu. Helvetin hyvin tehty auto.
W124 200D 1988
ex. W124 230E 1987
ex. W124 230E 1987
Re: Liki miljoona kilmetriä
Leimasta aina läpi ja katsurin kehuma , tälläiset yleensä niitä paskimpia "helmiä" esson baarissa
Re: Liki miljoona kilmetriä
Tuo "katsurin kehuma" on aina paska puhetta,varsinki ku koitetaan myyä autoa niin aina on katsurin kehuma höpöhöpö.
Star