EeKin s211/w209 + ex mursut
Re: EeKin s124 ja s203 + ex mursut
Lankku vaan jatkojalostukseen! Sulla olis ne oikeet vanteetki (jotka voisit myydä; )
Re: EeKin s124 ja s203 + ex mursut
Onko tossa 280 farkkulankussa nuo puskurin törmäysmuovit samanväriset kuin muu puskuri, vai näyttääkö ne vain hieman eriväriseltä. Itsellä sama väritys ja etupuskuri lähdössä maalarille, kuvissa näyttää omassakin hieman eriväriselle, mutta liekkö hämää vain..
Merseedespents
Re: EeKin s124 ja s203 + ex mursut
Siis tuo lankku harmillisesti ei oo E-mallia että ne kuuluis olla puskurin väriset.EeKi kirjoitti:ja joskus siitä on joku maalannu puskurien törmäyslistat (huonolla menestyksellä) puskurien väriin
Re: EeKin s124 ja s203 + ex mursut
Tota c-farkkua päivitelty. Vanteet tuli alle, ei tullu mieleenkään että tähän koppaan 9,5 tekee piukkaa edessä.
Etenkin kun joutuu 10mm lättyä käyttämään ettei ota tolppaan kiinni. Kumit on mallia venyt niin ainakin ne nätisti pyörii. Taakse sit menis leveempäänkin ku laittais vaan.
H&R jouset alla myös.
Ovenkahvat ja rekkarimuovi edestä on nykyään korinväriset, ikkunalistat/karmit teippasin kiiltävän mustaksi, takalasin naarmutin poistettu, sekä avarimaski keulaan. Nyt ei pitäis tuo classic pappa malli enää niin paljoo näkyä.
Etenkin kun joutuu 10mm lättyä käyttämään ettei ota tolppaan kiinni. Kumit on mallia venyt niin ainakin ne nätisti pyörii. Taakse sit menis leveempäänkin ku laittais vaan.
H&R jouset alla myös.
Ovenkahvat ja rekkarimuovi edestä on nykyään korinväriset, ikkunalistat/karmit teippasin kiiltävän mustaksi, takalasin naarmutin poistettu, sekä avarimaski keulaan. Nyt ei pitäis tuo classic pappa malli enää niin paljoo näkyä.
Viimeksi muokannut EeKi, Ma 26.03.2018 20:44. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Re: EeKin s124 ja s203 + ex mursut
On kyllä ajaton koppa w203 ja hienosti ehosteltu, ei häpeä uudemmille.
Merseedespents
Re: EeKin s124 ja s203 + ex mursut
Ai juma! Pelkkää voittoo. Meinasitko pitää keulan vanhemmassa vai päivittää "faceliftiin"?
Re: EeKin s124 ja s203 + ex mursut
Kyllä se tollasenaan pysyy. Vakiovaloja taakse saa tarjota, vaihdossa voin antaa myös nuo "porkkana kristalli lookit".
Puskurien mustat törmäyslistat kans löytää jostain. Tarvis 17" amg monot vielä ehostaa ni tarkoitus olis jossai vaiheessa laitella enemmän tehdaskuosiin koko autoa.
Kunhan jonku käyttiksen löytää, toi c-farkku myytiin pois.
Puskurien mustat törmäyslistat kans löytää jostain. Tarvis 17" amg monot vielä ehostaa ni tarkoitus olis jossai vaiheessa laitella enemmän tehdaskuosiin koko autoa.
Kunhan jonku käyttiksen löytää, toi c-farkku myytiin pois.
Re: EeKin s124 ja s203 + ex mursut
Kaivonkannet vaan toimii lankussa + optiikka täys 10
Tässä turussa pyörii toinenkin S203 just samoilla vanteilla, on vaan vissiin 320 CDI.
Tässä turussa pyörii toinenkin S203 just samoilla vanteilla, on vaan vissiin 320 CDI.
Tähdelliset: S211 E270CDI, W124 230E turbo, C123 230CE (kv), W123 240D x2, W123 220D
Star C4 Tampereella, sopii vuosimalleihin '93-'20. Yhteys YV.
Star C4 Tampereella, sopii vuosimalleihin '93-'20. Yhteys YV.
Re: EeKin s124 + ex mursut
Käyttiksen haku Suomesta ei tuottanut oikeen tulosta, tosin budjettikin oli rajallinen. Mutta KK Cars otti haasteen vastaan ja löytys tämmönen Saksasta:
Perus avantgarde 320cdi, lisäksi ruksittu ortopedipenkki, comand, joku sporttialusta, kattoluukku ja musta nahkasisusta.
Musta ulkoväri ei ehkä ollut se ykkösvalinta mutta tässä on 185 värikoodi, eli musta mikä taittaa valossa vihreään. Ei oo se perus 197 mitä melkeen kaikki on...
Pikku pesun ja keulatähden laiton jälkeen tää vaikuttaa aika pirun fiksu kuntoiselta vanhaksi autoksi (250tkm menty), ruostettakaan ei voi oikeen sanoa että löytyy.
Katotaa mitä tähän keksii, perus vannetta ym tietty, turhan pappa nyt.
Perus avantgarde 320cdi, lisäksi ruksittu ortopedipenkki, comand, joku sporttialusta, kattoluukku ja musta nahkasisusta.
Musta ulkoväri ei ehkä ollut se ykkösvalinta mutta tässä on 185 värikoodi, eli musta mikä taittaa valossa vihreään. Ei oo se perus 197 mitä melkeen kaikki on...
Pikku pesun ja keulatähden laiton jälkeen tää vaikuttaa aika pirun fiksu kuntoiselta vanhaksi autoksi (250tkm menty), ruostettakaan ei voi oikeen sanoa että löytyy.
Katotaa mitä tähän keksii, perus vannetta ym tietty, turhan pappa nyt.
Re: EeKin s124 ja w211 + ex mursut
Vetäsin nopeet vahat päälle sekä pinnoitin lasit. Kunnon kiillotusta se kaipaa kunhan aikaa löytyy kyseiselle operaatiolle.
Sain vihdoin noi 17" amg monotkin uuteen maaliin. Vahaus tai pinnoitus vielä.
Rengastus vähän auki, taas se ikuinen 17 tuuman ongelma, 225/40 kokoa ei ole.
Eli jotain 215/40 eteen 235/40 taakse. Tai sitte 225/35 - 245/35. Leveydet oli muistaakseni 7,5/8,5, pitää itseasiassa tarkistaa heittääkö muisti puol tuumaa liikaa, C36 amg:stä noi jäi käteen joskus.
Sain vihdoin noi 17" amg monotkin uuteen maaliin. Vahaus tai pinnoitus vielä.
Rengastus vähän auki, taas se ikuinen 17 tuuman ongelma, 225/40 kokoa ei ole.
Eli jotain 215/40 eteen 235/40 taakse. Tai sitte 225/35 - 245/35. Leveydet oli muistaakseni 7,5/8,5, pitää itseasiassa tarkistaa heittääkö muisti puol tuumaa liikaa, C36 amg:stä noi jäi käteen joskus.
Re: EeKin s124 ja w211 + ex mursut
On ne 7.5/8.5, mulla oli noita samoja pari sarjaa, toiset tosin meni punasen coupen mukana. Itte oon suosinu 215/45R17. Se on mun mielestä ihan just eikä melkein noille. Ja molemmilla leveyksillä on ollut sama rengas. Toimii ainakin lankussa, vai mihin noita olit tunkemassa? Onhan se toki korkeempi kun noi 40-sarjalaiset, mutta nelosessa saakin olla vähän lihaa luitten ympärillä.
Siistin näköinen W211, välillä tulee ikävä tuota koppaa kun yrittää ahdata romuja tuonne 204:n kyytiin. Isompi auto pitäs saada jossakin välis kans, mutta hemmetin hankala löytää mitään mersulta, kun 212 ei napostele yhtään ja 211:iakin on ollut jo 2kpl.. Joutuuko sitä perhana kohta vaihtamaan merkkiä
Siistin näköinen W211, välillä tulee ikävä tuota koppaa kun yrittää ahdata romuja tuonne 204:n kyytiin. Isompi auto pitäs saada jossakin välis kans, mutta hemmetin hankala löytää mitään mersulta, kun 212 ei napostele yhtään ja 211:iakin on ollut jo 2kpl.. Joutuuko sitä perhana kohta vaihtamaan merkkiä
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 200D -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 200D -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: EeKin s124 ja w211 + ex mursut
Joo tohon s124 alle tulis, meinasi et max 40mm madallus ja vähän kumia renkaiden ympärille. Sellane sportline look tuotuna tähän päivään.
225/45-245/40 on noissa ollu mut haluisin napsun pienemmän profiilin mutta kun ei sitä perkelee 225/40 kumia valmisteta. Tai joskus taisin pongata mut makso hunajaa.
Oli mullakin 211 farkku enemmän mielessä mut tulin siihe lopputulokseen että ei sitä farkkua niiiiiin paljo tarvii mitä luulee. Meni toi 17" sarjakin kokonaan sedanin takaluukkuun.
225/45-245/40 on noissa ollu mut haluisin napsun pienemmän profiilin mutta kun ei sitä perkelee 225/40 kumia valmisteta. Tai joskus taisin pongata mut makso hunajaa.
Oli mullakin 211 farkku enemmän mielessä mut tulin siihe lopputulokseen että ei sitä farkkua niiiiiin paljo tarvii mitä luulee. Meni toi 17" sarjakin kokonaan sedanin takaluukkuun.
Re: EeKin s124 ja w211 + ex mursut
Oho! Nimimerkillä just tänäaamuna toin työkaverille maalaamani 17" vanteet ja kaks vannetta S204 takakontiin, yks takapenkille turvaistuimen viereen ja yks etupenkille.. Pikkasen alko taas kyrsiä Isällä oli W211 sedan kääntyvillä takapenkeillä, niin täytyy kyllä myöntää, että sillä sai kyllä kuskattuakin kaikenlaista.EeKi kirjoitti: Meni toi 17" sarjakin kokonaan sedanin takaluukkuun.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 200D -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 200D -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: EeKin s124 ja w211 + ex mursut
Auto saanu kilvet ja luonnollisesti ilman fin tunnuksia.
Kalvoakin sai ikkuniin, perinteiseen tyyliin.
Sain aikaseksi heittää ruostesuojauksen autoon.
Helmat ja sisälokarit veks, pesu autoon ja osiin.
Tässä koteloruosteaineet ym kuivumassa.
Helmat oli jo muutenkin irti niin väriä niille. Tää on kyl aika herkku musta väri.
Ennen niputtamista muovipinnoitteet sisälokareille ja vanteiden putsi.
Kiillotusta se huutaa mut on se kaukaa hienokuntoinen maalipinnaltaan.
Löydettiin muijallekkin mersu. Opel kun myytiin niin eipä siinä muita vaihtoehtoja ollu. Budjetti oli haastava kun hakusessa oli hyvä w211 tai 203 facelift.
Yks sunnuntai lähettiin kattelee yhtä w211 mutta se ei ollu mitä haettiin. Sitte matkan varrella oli hopea farkku, just sitä mitä ei ollu oikeastaan hakusessa.
Ilmotuksen kuvistakin jotenki jäi vähän "nojaa" fiilis et siinä on jätesäkki tummennukset takana ym mutta kun paikalle päästiin niin myyjän puheet auton kunnosta oli kerrankin just sitä mitä luvattiin eikä siinä edes ollut mitään kalvoja ym mitä kuvissa vaikutti olevan.
420tkm menty, 220cdi, perus elegance, webasto ja kunto oikeesti hyvä. Vie kunnoltaan 6-0 saman hintaluokan ja kalliimpienkin mersuja.
18" tarvikevanteet veks, imurointia ja vahausta niin joha näyttää taas mersulta.
Kalvoakin sai ikkuniin, perinteiseen tyyliin.
Sain aikaseksi heittää ruostesuojauksen autoon.
Helmat ja sisälokarit veks, pesu autoon ja osiin.
Tässä koteloruosteaineet ym kuivumassa.
Helmat oli jo muutenkin irti niin väriä niille. Tää on kyl aika herkku musta väri.
Ennen niputtamista muovipinnoitteet sisälokareille ja vanteiden putsi.
Kiillotusta se huutaa mut on se kaukaa hienokuntoinen maalipinnaltaan.
Löydettiin muijallekkin mersu. Opel kun myytiin niin eipä siinä muita vaihtoehtoja ollu. Budjetti oli haastava kun hakusessa oli hyvä w211 tai 203 facelift.
Yks sunnuntai lähettiin kattelee yhtä w211 mutta se ei ollu mitä haettiin. Sitte matkan varrella oli hopea farkku, just sitä mitä ei ollu oikeastaan hakusessa.
Ilmotuksen kuvistakin jotenki jäi vähän "nojaa" fiilis et siinä on jätesäkki tummennukset takana ym mutta kun paikalle päästiin niin myyjän puheet auton kunnosta oli kerrankin just sitä mitä luvattiin eikä siinä edes ollut mitään kalvoja ym mitä kuvissa vaikutti olevan.
420tkm menty, 220cdi, perus elegance, webasto ja kunto oikeesti hyvä. Vie kunnoltaan 6-0 saman hintaluokan ja kalliimpienkin mersuja.
18" tarvikevanteet veks, imurointia ja vahausta niin joha näyttää taas mersulta.
Re: EeKin s124 ja w211 + ex mursut
Minkälaisilla aineilla teit ruostesuojauksen? Tässä mallissa kannattaa kiinnittää huomiota edessä sinne ylätukivarren kiinnityspisteen luo, sielä on ne poterot runkopalkin päällä joihin kerääntyy kuraa.
S124 300TE
W124 300D
W124 300D
Re: EeKin s124 ja w211 + ex mursut
Juu ne vedin painepesurilla ja paineilmalla moskasta puhtaaks.
Kentin ja Dinitrolin kamoja, mustaa röpömassaa semmosiin kohtiin missä "fyysistä hinkkaamista", kaaret läpi kahdella eri juoksevuudella olevalla kotelosuoja-aineella.
Nyt on autossa Tuikun softakin, auton käytös muuttus kivasti. Pintakaasusta saakka vääntöä löytyy.
Niijuu ja 124 on talviunilla, kattellaa amg vanteiden hifistelyä ens kesänä...
Kentin ja Dinitrolin kamoja, mustaa röpömassaa semmosiin kohtiin missä "fyysistä hinkkaamista", kaaret läpi kahdella eri juoksevuudella olevalla kotelosuoja-aineella.
Nyt on autossa Tuikun softakin, auton käytös muuttus kivasti. Pintakaasusta saakka vääntöä löytyy.
Niijuu ja 124 on talviunilla, kattellaa amg vanteiden hifistelyä ens kesänä...
Re: EeKin s124 ja w211 + ex mursut
Löysin talvivanteet. Eli 211 sporttipaketin 18" vanteet.
Renkaat pois ja pesu. Jokaisessa vanteessa oli puolien "kohoumassa" naarmut, varmaankin säilytetty naamallaan.
Yhdessä vanteessa pientä kanttariosumaa, yhden isomman silotin hieman mutta yleisilmeltään ihan ok, maalauksen ne tarvis mutta sit menetään tuo diamond cut viimeistely mikä on henk koht hieno pinta.
Lähtökohta.
Hieraistu myllyllä.
Valmiit ja vahattuna.
Ihan hyvät niistä tuli, etenkin harmaus lähti ja tuli tuo sorvinjälki + lakka "sateenkaari kiilto" takaisin ja hävis noi naarmutkin ihan kohtuullisen hyvin.
Renkaiksi tuli 225/235/40-18 kitkat. Nämä siis 8,5/9 leveet.
Madallusta seuraavaks.
Renkaat pois ja pesu. Jokaisessa vanteessa oli puolien "kohoumassa" naarmut, varmaankin säilytetty naamallaan.
Yhdessä vanteessa pientä kanttariosumaa, yhden isomman silotin hieman mutta yleisilmeltään ihan ok, maalauksen ne tarvis mutta sit menetään tuo diamond cut viimeistely mikä on henk koht hieno pinta.
Lähtökohta.
Hieraistu myllyllä.
Valmiit ja vahattuna.
Ihan hyvät niistä tuli, etenkin harmaus lähti ja tuli tuo sorvinjälki + lakka "sateenkaari kiilto" takaisin ja hävis noi naarmutkin ihan kohtuullisen hyvin.
Renkaiksi tuli 225/235/40-18 kitkat. Nämä siis 8,5/9 leveet.
Madallusta seuraavaks.
Re: EeKin s124 ja w211 + ex mursut
Hienot
Talvivanteet Moni 211-ihminen kyllä varmaan haaveilee tuommoisista ihan kesäpyöriksi...
Talvivanteet Moni 211-ihminen kyllä varmaan haaveilee tuommoisista ihan kesäpyöriksi...
Re: EeKin s124 ja w211 + ex mursut
Nuo vanteet toimii hyvin mustassa 211 korissa. Josku miettinyt, että miltä näyttäisivät tuossa omassa s124 bornitissa... taidan silti pitää tämän 17" monoblock linjan
MersuMies kolmannessa polvessa..........
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
Re: EeKin s124 ja w211 + ex mursut
Ei noi kyl sovi mihinkään muuhun kuin 211 ja 203 koriin sopii vielä paremmin.
Re: EeKin s124 ja w211 + ex mursut
Vanteet alla ja madallusta saanu, tarvii vielä edestä pikkasen tiputtaa. Kuvissa tankkikin lähes tyhjä niin edestä puoli senttiä - sentti alemmas ni on hyvä.
Re: EeKin s124 ja w211 + ex mursut
OEM se vaan toimii aina ihan kympillä
(vai onks tää nyt OEM+ ku eiks noi oo faceliftin vanteet, no ihan se ja sama)
(vai onks tää nyt OEM+ ku eiks noi oo faceliftin vanteet, no ihan se ja sama)
Tähdelliset: S211 E270CDI, W124 230E turbo, C123 230CE (kv), W123 240D x2, W123 220D
Star C4 Tampereella, sopii vuosimalleihin '93-'20. Yhteys YV.
Star C4 Tampereella, sopii vuosimalleihin '93-'20. Yhteys YV.
Re: EeKin s124 ja w211 + ex mursut
Nyt on keula alempana, jossain kuvissa kyl näyttää ettei se tarpeeksi oo tippunut.
Ehkä se kaipais leveempää rengastusta että kaaret täyttyis paremmin, 235/245-40.
Ehkä se kaipais leveempää rengastusta että kaaret täyttyis paremmin, 235/245-40.
Re: EeKin s124 ja w211 + ex mursut
Kato, äijä tullu vanhaks. näppärä käyttis kyl.
Re: EeKin s124 ja w211 + ex mursut
Täällä on kyllä nykyään vähän hillitymmät rojektit ..mutta kyllä tuokin merceedes näyttää just hyvälle noinmasaat kirjoitti:Kato, äijä tullu vanhaks. näppärä käyttis kyl.
Merseedespents
Re: EeKin s124 ja w211 + ex mursut
Eikö ollut sisälokarien alta ruskeana? Mulla S211 -04 oli nuo poterot aivan ruskena edestä ja takaa ruskeaa kauttaaltaan sisälokarien alta. Tuli viime talvena hiottua ruosteet pois, hapot, maalit, kotelosuojat päälle. Kesällä sitten kaikki pohjamuovit irti ja helmamuovit. Tunkinnostokumit uusiksi ja hilseet pois ja sama homma. Etelä-Ruotsissa mätänee auto kuin auto jopa vielä pahemmin kuin Suomessa.
Re: EeKin s124 ja w211 + ex mursut
250tkm saksan tuonti, eipä tommoset ruosteessa ole ellei oo joku pommi tai erityisen paskalla pidolla ollu.
Re: EeKin s124 ja w211 + ex mursut
Olikin farkun talvirengastus sen verta huono plus että 16" kopio avari viispuolaiset vanteet olikin eriparia, puolien muodossa pieni ero. Ehkä jollekki olis kelvannut mutta renkaatkin piti uusia niin myyntiin meni. Löysin hyvään hintaan 17x8 211 mersun omat vanteet, pesu, vahaus ja Sailunin 225/50-17 nastat niille. Mitä tossa kerkes taajamassa ajamaan niin yllätti todella paljon kuinka hiljaiset on.
Kyllähä tota farkkua vois tuoda edes avantgarden korkeudelle vielä.
Kyllähä tota farkkua vois tuoda edes avantgarden korkeudelle vielä.