karra kirjoitti:No niin, tämäkin puoltaaEfraim kirjoitti:Karran kärryn datakortissa on lisävarustekoodi 260 eli blankko takaluukku. Mä annan ääneni alkuperäiselle huomaamattomalle sleeperille.
+1
karra kirjoitti:No niin, tämäkin puoltaaEfraim kirjoitti:Karran kärryn datakortissa on lisävarustekoodi 260 eli blankko takaluukku. Mä annan ääneni alkuperäiselle huomaamattomalle sleeperille.
Wade kirjoitti:Kantakortin mukaan ilman kylttiä. Tosiaan ne ketkä tietää, ymmärtää ilmankin ja vääräuskoiset luulkoot vanhaksi taksiksi...
124 alkaa olla jo nii...iiin vanha auto, että tuossa luokyion kommentissa lienee vinha perä. Vain todelliset asianharrastajat tai yleensä autoihmiset tuommosesta enää mitään ymmärtää, siis "mikä vanha taksi?"luokyio kirjoitti:Ilman vaan kun on uutenakin ollut. Se, joka näistä mitään ymmärtää, tietää sen kyllä viissatkuksi, muita ei kiinnosta, lukeeko 200 vai 600.
On on, sivu-pari sitten kerrottu eli tulpat oli ikivanhat vissiin...Sharedoc kirjoitti:Onko käyntihäiriöt jo selätetty?
Itsellä se jäänyt pois, on paljon kliinimpi .Messerschmitt kirjoitti:Täältä ääni takaluukun merkille jos sillä nyt on mitään merkitystä.
Ei ole tietääkseni. Missä päin olisi tehty? Tämä auto on ollut liki 10 vuotta täällä kaakon kulmalla.Ernst Schmerzkopf kirjoitti:Onko tähän sinun yksilöösi sattumoisin tehty vaihteistoremonttia?
Muistin unohtaneeni, että tällaiseenkin olen vaihteiston remontoinut yli 5 mutta alle 10 vuotta sitten.
Se yksilö oli ainakin samanvärinen kuin sinun.
Vikana se mersun vakio eli pakki puuttui kuumana.
Joo ei sillä, en ole vaan ihan varma milloin tämä oli tullut pirkanmaalta tännepäin; about 10 v sitten. Pitääpä kysyä edelliseltä omistajalta kun seuraavaksi näen.Ernst Schmerzkopf kirjoitti:Mäntsälässä.
Toki silloiseen työpaikkaan tuli kaukaisimmat vaihteistopotilaat kreikasta ja tunisiasta että ei se auton kotipaikka mitään meinaa.
Itse muistan kun mersuilua aloittelin 20 vuotta sitten, ja heti vuostuhannen vaihteen jälkeen muistelen että nää ois maksanut noin 200t markkaa, ja oisko ollu 150 t silloin kun muutettiin euroiksi valuutta. Koska mieleen jäi muistaakseni hinta 25k euroa jossain autokaupassa.Timo L. kirjoitti:Inflaatio ja E-facelift. Tuolloin 1993-1996 Mersut olivat minusta kalleimmillaan katsottuna ominaisuuksiin ja varusteisiin.eikka86 kirjoitti:mites 500E on -93 kalliimpi..?? 1 138 800mk
Joo, pitää aktivoida ne ulkomaan ilmoituksetkin. En nyt taida laittaa nettiautoon vielä kun muuttui vähän pääsiäissuunnitelmat, en olekaan tulossa pk seudulle niin olkoon vielä seisonnassa auto.RH kirjoitti:Ei se oo Karra ollenkaan pelkästään se hinta, se on se oikea ostaja oikeaan hintaan. Ja niitä kun ei Suomessa 500E ostattajia liiku varmaankaan ihan joka viikko.
Kokeilepa laittaa se myyntiin ulkomaaneläville, jos et erityisesti halua sen jäävän Suomeen...
Eilen otin käyttöön Villen entisen 500E ja pääsin ajeleen talven jälkeen ekan kerran ja suupielet ylöspäin koko ajan.RH kirjoitti:Ei se oo Karra ollenkaan pelkästään se hinta, se on se oikea ostaja oikeaan hintaan. Ja niitä kun ei Suomessa 500E ostattajia liiku varmaankaan ihan joka viikko.
Kokeilepa laittaa se myyntiin ulkomaaneläville, jos et erityisesti halua sen jäävän Suomeen...
Onhan tuo 500E todella fantastinen auto ajaa, yksi parhaimpia mitä olen koskaan ajanut. No joo pikkuserkun aito CLS 63 AMG oli aika makea...pema kirjoitti:Eilen otin käyttöön Villen entisen 500E ja pääsin ajeleen talven jälkeen ekan kerran ja suupielet ylöspäin koko ajan.RH kirjoitti:Ei se oo Karra ollenkaan pelkästään se hinta, se on se oikea ostaja oikeaan hintaan. Ja niitä kun ei Suomessa 500E ostattajia liiku varmaankaan ihan joka viikko.
Kokeilepa laittaa se myyntiin ulkomaaneläville, jos et erityisesti halua sen jäävän Suomeen...
Näitä ei tule enään lisää joten älä myy ettei harmita myöhemmin.
Turha tarjota mulle vaihdossa uutta Ceetä.
Kyllä meiltä aina yhelle 500 E:lle pitkäaikaissäilytystilaa vintiltä löytyy, siitä Tuhkasen Stufe 2 AMG:n vierestä . Eikä hinta päätä huimaa!karra kirjoitti:
Kun ois vaan paikka
Ilmeisesti ns. Villen mersu vaihtoi omistajaa hintaan noin 30k€ muutama vuosi sitten. ... maailmalla hinnat ovat olleet ylöspäin.joskami kirjoitti:Mitä tommonen 500E maksaa nykypäivänä? Voi laittaa myös yv:nä hintapyynnön.
Euroopasta hyvästä saa maksaa 25 k€ ylöspäin +verot+haku, Jenkeissä jokunen myynnissä ja maksaa enemmän Japanissakin hinnat noussu.Efraim kirjoitti:Ilmeisesti ns. Villen mersu vaihtoi omistajaa hintaan noin 30k€ muutama vuosi sitten. ... maailmalla hinnat ovat olleet ylöspäin.joskami kirjoitti:Mitä tommonen 500E maksaa nykypäivänä? Voi laittaa myös yv:nä hintapyynnön.
Ei tuollaista voi laittaa pitkäaikaissäilöön, sillä pitää ajaa säännöllisesti että pysyy notkeana.Timo L. kirjoitti:Kyllä meiltä aina yhelle 500 E:lle pitkäaikaissäilytystilaa vintiltä löytyy, siitä Tuhkasen Stufe 2 AMG:n vierestä . Eikä hinta päätä huimaa!karra kirjoitti:
Kun ois vaan paikka
No mut eiköhä tuota voia käyä talkoilla ulkoiluttamassa, kun vaan piät huolen et on tankissa pensaa ja renkaissa pintaakarra kirjoitti:Ei tuollaista voi laittaa pitkäaikaissäilöön, sillä pitää ajaa säännöllisesti että pysyy notkeana.Timo L. kirjoitti:Kyllä meiltä aina yhelle 500 E:lle pitkäaikaissäilytystilaa vintiltä löytyy, siitä Tuhkasen Stufe 2 AMG:n vierestä . Eikä hinta päätä huimaa!karra kirjoitti:
Kun ois vaan paikka
Pitkäaikaissäilö on vähän niinkuin ne legendaariset ikuisuusprojektit eli kyllä mina vielä sen kunnostan... niitä on nähty monia, ja omistaja menee hautaan tms ennen kun auto elpyy...