tuikku kirjoitti:MJPfin kirjoitti:Okei, tuohon vikaan karttaan ajan lisääminen vaihteille 2-5 ei antanut mitään toivottua tulosta, jos jotain niin ehkä ylhäällä jotenkin tuntui vielä venyvämmältä meno.
No koitetaan pienentää aikaa ja katsotaan saako jotain vaikutusta. Tuikku, olenko edes oikealla hehtaarilla binääriä?
No, et
Alussa olit aivan oikeilla jäljillä.
Katso vielä sitä karttaa, joka muuttaa kaasuolkimen pyytämän vääntömomentin syöttömääräksi.
Aivan riittävästi olen kirjoittanut toimintaperiaatteestakin.
Kun et vaan akseleihon koske, niin vaihteistoon ohjaus pysyy "kartalla"
Syättämäärämuutokset houkuttelee vaihteiston oppivan ohjelman toimimaan suhteessa muutoksiin tietyllä tavalla, kokeile, niin hoksaat kyllä.
Kiitän!
Arvostan suuresti työtäsi, ja ymmärrän jostain syystä sen vaikeudenkin.
Eli se on se kartta mitä vaihteisto seuraa, siitä harhaannuin jossain kohtaa kun Damosiin törmäsin ja sitä aloin kääntämään.
Tolla mitä kokeilin on vaikutusta jollain tapaa lukon toimintaan koska lyhentämällä tuota T1 aikaa joka vaihteelle turbiini tuntuu potkaisevan vaihdon jälkeen kiinni aika terävästi. Tai sitten se on syöttön ramppi turbiinin lukittumisen jälkeen mihin tuo vaikuttaa ja vaikutus on placebo.
Testailu jatkuu kyllä ajan salliessa hidastahan se on perheelliselle uudelleen koulutuksessa olevalle selkäpotilaalle.
Tuppaa koulu vievän aikaa kun ei enään opi niin nopeasti kuin muksuna, ja kaiken maailman uusia hienoja sanoja kuulee mitä ei koskaan ole missään opiskellut niinkuin integrointi ja derivointi, dynamiikka ym.
Mutta se rönsyilystä, eiköhän se jossain kohtaa aukene se mitä haluan saavuttaa tällä räpeltämisellä.
Ei tätä kyllä työkseen tekisi, nostan hattua niille jotka jaksaa ja viitsii.