W638 DEVIL
Re: W638 DEVIL
No niin, pikkasen päivitystä.
PItää välillä nikkaroida, puuun näköstä muovia on saatavilla.
Tossa kuvassa on Bilteman tajuttoman hyvä pikkurasia, mitä ei enää myydä.
Sen voisi päällystää puulla. Jonkunmittarin kehikko on näköjään sillä jo yritetty räpeltää.
Ton mittarin linssin päälle laitoin 2 kertaa tätä ikkunantummennus-kalvoa.
Mittari on punanen väriltään, joten tietty sekin pitää muuttaa.
Ei ole vireetä teippiä joten joku gigantin muovipussi saa tetäväkseen vaihtaa värin kirkaan kynsilakan liimatessa jutut.
Mutta juu, se lukija on täällä, pitää vaan hakea se postista.
Mielenkiintoista nähdä hinta/laatusuhde verrattuna Stariin, ja siihen että vain veholta saa Starin apuja.
Nyt mulle tulee täydet yhteydet mersun aivoihin.
PItää välillä nikkaroida, puuun näköstä muovia on saatavilla.
Tossa kuvassa on Bilteman tajuttoman hyvä pikkurasia, mitä ei enää myydä.
Sen voisi päällystää puulla. Jonkunmittarin kehikko on näköjään sillä jo yritetty räpeltää.
Ton mittarin linssin päälle laitoin 2 kertaa tätä ikkunantummennus-kalvoa.
Mittari on punanen väriltään, joten tietty sekin pitää muuttaa.
Ei ole vireetä teippiä joten joku gigantin muovipussi saa tetäväkseen vaihtaa värin kirkaan kynsilakan liimatessa jutut.
Mutta juu, se lukija on täällä, pitää vaan hakea se postista.
Mielenkiintoista nähdä hinta/laatusuhde verrattuna Stariin, ja siihen että vain veholta saa Starin apuja.
Nyt mulle tulee täydet yhteydet mersun aivoihin.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: W638 DEVIL
No noiinno. Kävin ateljeessa ottamassa kuvan, karmeeta !!.
Bilteman näppärässä boxissa ei nyt enää lue päällä biltema.
Biltema herätys, me kaivataan näitä rasioita lisää !
Tossa on kiva mekanismi ja hyvä säilytys vaikka pikku kolikoille tms.
MUTTA...saan muutaman tunnin päästä MERSun lukijan. ...
Bilteman näppärässä boxissa ei nyt enää lue päällä biltema.
Biltema herätys, me kaivataan näitä rasioita lisää !
Tossa on kiva mekanismi ja hyvä säilytys vaikka pikku kolikoille tms.
MUTTA...saan muutaman tunnin päästä MERSun lukijan. ...
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: W638 DEVIL
Onnistuneelta näyttää muovipuupinnoitus. Mut mikä toi varsinaisesti on, pikkutavaroiden säilytysrasia? Vai onko sillä joku muukin funktio?
W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
Re: W638 DEVIL
Tuli lukija ja on muuten upee laite.
No mutta tässä näin alkuun, toi Bilteman pikku avattava lokero vähän puisevammalla kannella, tollanen siitä nyt tuli.
Pari kierrosta kirkaslakkaa päälle.
No mutta tässä näin alkuun, toi Bilteman pikku avattava lokero vähän puisevammalla kannella, tollanen siitä nyt tuli.
Pari kierrosta kirkaslakkaa päälle.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: W638 DEVIL
Moi Nozki !
toi on ihan tollanen pieni äärettömän näppärä laatikko, siellä on pari kolikkoa, poranteriä, ruuveja, sulakkeen-ulosvetäjä, pesupoletteja ja kirahveja. Siitä knapista kun painaaa niin kansi aukee...ban...doras box
OT: Haitko sä muuten multa joskus sen käsinojan satakakskutoseen ?
toi on ihan tollanen pieni äärettömän näppärä laatikko, siellä on pari kolikkoa, poranteriä, ruuveja, sulakkeen-ulosvetäjä, pesupoletteja ja kirahveja. Siitä knapista kun painaaa niin kansi aukee...ban...doras box
OT: Haitko sä muuten multa joskus sen käsinojan satakakskutoseen ?
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Viimeksi muokannut Mika_Veee, La 29.12.2018 13:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: W638 DEVIL
Joo. Nyt itse asiaan. Kalikka tuli.
Loistava vehjes. Olen lukemattomia kertoja pyytänyt Star-apuja, mutta nyt ne pyynnöt taitaa olla vähenemään päin.
Toi kalikka on täynnä mersuja, heh, miten ne kaikki mahtuu.. Vapaaehtoiset ilmoittautukaa YV:llä.
haluaisin testata tätä veljestä kaikkiin mersuihin, ilmeisesti käy.
Vapaaehtoiset; älkää tarjotko palkkiota. Ottakaa yhteyttä, tutkitaan tätä vehjestä ! YV
Loistava vehjes. Olen lukemattomia kertoja pyytänyt Star-apuja, mutta nyt ne pyynnöt taitaa olla vähenemään päin.
Toi kalikka on täynnä mersuja, heh, miten ne kaikki mahtuu.. Vapaaehtoiset ilmoittautukaa YV:llä.
haluaisin testata tätä veljestä kaikkiin mersuihin, ilmeisesti käy.
Vapaaehtoiset; älkää tarjotko palkkiota. Ottakaa yhteyttä, tutkitaan tätä vehjestä ! YV
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: W638 DEVIL
Noniin YV:llä saa yteyden meikäläiseen.
Kaikki jotka haluaa tutkia Mersun pakettiautoa ilmaiseksi niin ottakaa yteyttä, haluan tutkia mihin kaikkeen tää mun laite pystyy..
Syöttökarttaa tällä tuskin ei voi ohjelmoida, mutta lähes kaiki muut menee..YV:tä jos kiinnostaa..
Kaikki jotka haluaa tutkia Mersun pakettiautoa ilmaiseksi niin ottakaa yteyttä, haluan tutkia mihin kaikkeen tää mun laite pystyy..
Syöttökarttaa tällä tuskin ei voi ohjelmoida, mutta lähes kaiki muut menee..YV:tä jos kiinnostaa..
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: W638 DEVIL
Tällä siis pystyy lukemaan/resetoimaan/muokkaamaan lähes kaikkia autoja mutta tässä on MERCUN kaikki tiedot, kaikki.
Ei vaan vitoa, vaan E-sarjat, C- sarjat, S-sarjat jne jne.
Ottakaa YV:llä yhteyttä, testaan tätä vehjettä ilmaiseksi. Tästä vehkeestä löytyy kaikki speciaalitkin mersut..
Niin siis YV.
Ei vaan vitoa, vaan E-sarjat, C- sarjat, S-sarjat jne jne.
Ottakaa YV:llä yhteyttä, testaan tätä vehjettä ilmaiseksi. Tästä vehkeestä löytyy kaikki speciaalitkin mersut..
Niin siis YV.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: W638 DEVIL
Noniin.
Olen heittänyt puolisentuhatta euroa pajalle, h..selle, v....lle, jne olen kertonut että mun moottori ei käy
kunnolla kailla sylintereillä.
Star apuja tarvitaan -topicissa vittuilevat kilpaa mulle. Siellä kuulemma parin euron systeemipalikka ei tee mitään. Ei se teekkään.
Mutta idiootteja ovat noi siellä osastolla.
Siellä on vain aivokuollutta toimintaa joten jatketaan projektia täällä.
Olen heittänyt puolisentuhatta euroa pajalle, h..selle, v....lle, jne olen kertonut että mun moottori ei käy
kunnolla kailla sylintereillä.
Star apuja tarvitaan -topicissa vittuilevat kilpaa mulle. Siellä kuulemma parin euron systeemipalikka ei tee mitään. Ei se teekkään.
Mutta idiootteja ovat noi siellä osastolla.
Siellä on vain aivokuollutta toimintaa joten jatketaan projektia täällä.
Re: W638 DEVIL
Seuraavaaa viestiä....
Viimeksi muokannut Mika_Veee, Su 30.12.2018 08:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: W638 DEVIL
pashaa, lisää kaatoa mun niskaan.
Haaaahhh
mun pitää itse alkaa sensuroimaan näitä juttuja.
Agenda on nyt se että kaikki suuttimet menee vaihtoon
Mistä, missä, ja miten, saa ehdottaa !!
Haaaahhh
mun pitää itse alkaa sensuroimaan näitä juttuja.
Agenda on nyt se että kaikki suuttimet menee vaihtoon
Mistä, missä, ja miten, saa ehdottaa !!
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: W638 DEVIL
Joo, katsokaa seuraava viesti. Suuttimet tukossa.
Tarviiin apuja siihen. YV:llä.
Jos et saanut yteyttä, lue edellinen rivi.
Tarviiin apuja siihen. YV:llä.
Jos et saanut yteyttä, lue edellinen rivi.
Re: W638 DEVIL
jUUUUUUH.
Ahdistava mittari, oon sitä näpelöinyt toista vuorokautta.
Näyttö oli punanen joten Viton vihreäksi mittaristoksise pitäis muuttaa.
Rämpläsin järjettömän paljon sitten vihreetä gigantin muovipussia, mustaa, kynsilakkaa jne jne.
tässä kuva mittarista mutta ei anna mitään oikeutta, tää oli siis punanen mittari.
Nyt tesxtit häviää valaistukseen, valaistus mittaristossa on vihreestä pikkasen kirkkaampaan päin kun ahdot lähestyy yhtä..
joo se ahtomittari on siinä heti vasemmalla alhaalla, testitpenkissäni
en saa otettua kunnon valokuvaa mutta näytön numerot ovat vihreitä, vaaleneavat ykköseen mennessä, kiva valaistus.Ei vaan voi kuvalla näyttää...
Ja se näyttö siinä taustalla..se on Mercedes diagnostiikka palikka, jos jotain kiinnostaa vaikka lukea vikakoodejaan niin tällä mä olen.
Ahdistava mittari, oon sitä näpelöinyt toista vuorokautta.
Näyttö oli punanen joten Viton vihreäksi mittaristoksise pitäis muuttaa.
Rämpläsin järjettömän paljon sitten vihreetä gigantin muovipussia, mustaa, kynsilakkaa jne jne.
tässä kuva mittarista mutta ei anna mitään oikeutta, tää oli siis punanen mittari.
Nyt tesxtit häviää valaistukseen, valaistus mittaristossa on vihreestä pikkasen kirkkaampaan päin kun ahdot lähestyy yhtä..
joo se ahtomittari on siinä heti vasemmalla alhaalla, testitpenkissäni
en saa otettua kunnon valokuvaa mutta näytön numerot ovat vihreitä, vaaleneavat ykköseen mennessä, kiva valaistus.Ei vaan voi kuvalla näyttää...
Ja se näyttö siinä taustalla..se on Mercedes diagnostiikka palikka, jos jotain kiinnostaa vaikka lukea vikakoodejaan niin tällä mä olen.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: W638 DEVIL
Oolrait, hyvin sopivan kokoinen se näyttää olevan tohon Viton kojelaudan paikkaan.Mika_Veee kirjoitti:Moi Nozki !
toi on ihan tollanen pieni äärettömän näppärä laatikko, siellä on pari kolikkoa, poranteriä, ruuveja, sulakkeen-ulosvetäjä, pesupoletteja ja kirahveja. Siitä knapista kun painaaa niin kansi aukee...ban...doras box
OT: Haitko sä muuten multa joskus sen käsinojan satakakskutoseen ?
Ja en oo hakenut käsinojaa. Enkä oo kyllä muutenkaan ollut 126-autojen kanssa tekemisissä. Tai no oon ollut kerran kyydissä yhdessä, joka oli Rauma-Repolan Tauno Matomäen entinen edustusauto (tais olla vaan kolmesatanen, mutta Lang) ja toisen kerran olin lyhyen matkan yhden toisen kyydissä.
W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
Re: W638 DEVIL
Nonniin, katsastus lähestyy ja tööttö ei toimi. Tässä töötin suuntaa-anvavia korjausohjeita kulkuneuvoihin.
Viton tööttö on todella mahtavassa paikassa, vas eturenkaan ja etupuskurin välissä.
Tööttö näkyy suoraan kun katsoo puskurin reiästä sisään ja lisäksi eturengas heittää vesikylpyä töötön päälle, vaikka siellä on se pieni sisälokari. Ohjaus oikealle ja sisälokari irti niin päääsee käsiksi tööttöön.
Töötti vex (liitin irti, 13 mm pultti-mutteri auki), mittaukset ja testaus. Töötti ei pelitä kunnolla. vesiputouksessa asuminen jättää jälkensä. Liittimeen tulee 12V, mutta toinen liittimen navoista on erittäin hapettunut. Sille miniviilaa ja hammaslääkärin kronkkimistyökalua (esim. muuttonetti).
IKH/ADHD:stä uusi vedenpitävä töötti (alkup. karvan alle satkun, tää oli 10e). Tuossa töötissä on muuten nuoli mikä tulee alaspäin, se asennetaan niin että "roikkuu". Siinä on reunassa aivan pieni ilmareikä ja tämä pitää olla siis alaspäin.
Nuo töötit joissa on 2 liitintä, ja jotka ovat eristetty töötin rungosta, eivät yleensä välitä johtojen napaisuudesta.
Vanha töötti ruuvipenkkiin ja rautasahalla liittimen juuuresta sahaten alkuperänen liitin irti töötistä.
Sitä liitintä voipi kaventaa ja sovittaa uuteen tööttiin, kaivaa noi johdotuspinnat kunnolla esiin ja sitten pikku-toholla (toi punanen pömpeli, antaa sinistä liekkiä; täytetään pohjasta butaanilla) voi antaa keven esilämmitys (1-2 sec), lämpenee nopeasti pieneltä alalta... ja sitten kolvin kanssa "esi"tinaa liittimiin. Sitten pakka yhteen eli vanhan töötin liitin kolvataan suoraan uuden töötin napoihin kiinni. Kun vanha liitin kolvataan suoraan uuteen tööttiin kiinni, väliin ei tule hapettuvia/vikaantuvia liitoksia töötin ja liittimen väliin.
Lopuksi kuumaliimaa koko köntin päälle. Tukee liitintä ja ei tule vesireikiä työstetyn liittimen sisään.
Liittimeen kevyt spruiskaus contact sprayta (saa elektroniikka-liikkeistä, estää hapettumista, voitelee kontaktipinnat), HUOM. tähän käy myös WD40 käy tähän liittimien voiteluun (käyttö omalla vastuulla).
ja töötti takaisin paikalleen. Hyvin pelittää.
-----
Kuva: Lopuksi kuumaliimaa päälle; valmista tuli; ja sitten eikun töötti paikalleen; ehompi kun uus.
Kuva: uusi töötti, ja oikeella puolella "sorvattu" vanhan töötin liitin. Nuo kaksi yhteen. Vanhaa liitintä on siis kavennettu ja työstetty rautasahalla (kuparijohtimen lyhentäminen), mattopuukolla ja kolvilla (kolvin kärki sulattaa muovia näppärästi).
Viton tööttö on todella mahtavassa paikassa, vas eturenkaan ja etupuskurin välissä.
Tööttö näkyy suoraan kun katsoo puskurin reiästä sisään ja lisäksi eturengas heittää vesikylpyä töötön päälle, vaikka siellä on se pieni sisälokari. Ohjaus oikealle ja sisälokari irti niin päääsee käsiksi tööttöön.
Töötti vex (liitin irti, 13 mm pultti-mutteri auki), mittaukset ja testaus. Töötti ei pelitä kunnolla. vesiputouksessa asuminen jättää jälkensä. Liittimeen tulee 12V, mutta toinen liittimen navoista on erittäin hapettunut. Sille miniviilaa ja hammaslääkärin kronkkimistyökalua (esim. muuttonetti).
IKH/ADHD:stä uusi vedenpitävä töötti (alkup. karvan alle satkun, tää oli 10e). Tuossa töötissä on muuten nuoli mikä tulee alaspäin, se asennetaan niin että "roikkuu". Siinä on reunassa aivan pieni ilmareikä ja tämä pitää olla siis alaspäin.
Nuo töötit joissa on 2 liitintä, ja jotka ovat eristetty töötin rungosta, eivät yleensä välitä johtojen napaisuudesta.
Vanha töötti ruuvipenkkiin ja rautasahalla liittimen juuuresta sahaten alkuperänen liitin irti töötistä.
Sitä liitintä voipi kaventaa ja sovittaa uuteen tööttiin, kaivaa noi johdotuspinnat kunnolla esiin ja sitten pikku-toholla (toi punanen pömpeli, antaa sinistä liekkiä; täytetään pohjasta butaanilla) voi antaa keven esilämmitys (1-2 sec), lämpenee nopeasti pieneltä alalta... ja sitten kolvin kanssa "esi"tinaa liittimiin. Sitten pakka yhteen eli vanhan töötin liitin kolvataan suoraan uuden töötin napoihin kiinni. Kun vanha liitin kolvataan suoraan uuteen tööttiin kiinni, väliin ei tule hapettuvia/vikaantuvia liitoksia töötin ja liittimen väliin.
Lopuksi kuumaliimaa koko köntin päälle. Tukee liitintä ja ei tule vesireikiä työstetyn liittimen sisään.
Liittimeen kevyt spruiskaus contact sprayta (saa elektroniikka-liikkeistä, estää hapettumista, voitelee kontaktipinnat), HUOM. tähän käy myös WD40 käy tähän liittimien voiteluun (käyttö omalla vastuulla).
ja töötti takaisin paikalleen. Hyvin pelittää.
-----
Kuva: Lopuksi kuumaliimaa päälle; valmista tuli; ja sitten eikun töötti paikalleen; ehompi kun uus.
Kuva: uusi töötti, ja oikeella puolella "sorvattu" vanhan töötin liitin. Nuo kaksi yhteen. Vanhaa liitintä on siis kavennettu ja työstetty rautasahalla (kuparijohtimen lyhentäminen), mattopuukolla ja kolvilla (kolvin kärki sulattaa muovia näppärästi).
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: W638 DEVIL
https://www.practical-sailor.com/issues ... 502-1.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Se mikä käy purjeveneessä, käy missä vaan.
Se mikä käy purjeveneessä, käy missä vaan.
Re: W638 DEVIL
Viton takaiskarit ovat yllättävän helppo vaihdattaa, laiskan ei tarvi ottaa välttämättä edes rengasta irti (mikäli pultit eivät ole pahasti ruostehitsautuneet kiinni, siellä kun oli liimaa niin ei ne alkuperäset liimatut pultit useinkaan ruostu umpeen/kiinni).
19 mm hylsy ja räikkä tai mom. avain (... jatkovarsi räikälle..). 1 pultti molemmissa päissä. Yläpään pultti näkyy renkaan ja kaaren välistä, alapään pultti "takapuolelta".
Pulttien kierteissä oli sinistä liimaa (kuten mersun kaikissa pulteissa/muttereissa yleensä...laatuauto , joten ne kannattaa liimata, tai tehdä "putkarin lukitus", tai mikä sen virallinen nimi lieneekään.
Cuparin värinen spray-töhnä lienee cuparin väristä spray-töhnää. kestää lämpöä ja estääpi korroosiota ja jumiutumista.
En tiedä näistä.
Vitoista löytyynee positiivisia juttuja. Ehkä.
19 mm hylsy ja räikkä tai mom. avain (... jatkovarsi räikälle..). 1 pultti molemmissa päissä. Yläpään pultti näkyy renkaan ja kaaren välistä, alapään pultti "takapuolelta".
Pulttien kierteissä oli sinistä liimaa (kuten mersun kaikissa pulteissa/muttereissa yleensä...laatuauto , joten ne kannattaa liimata, tai tehdä "putkarin lukitus", tai mikä sen virallinen nimi lieneekään.
Cuparin värinen spray-töhnä lienee cuparin väristä spray-töhnää. kestää lämpöä ja estääpi korroosiota ja jumiutumista.
En tiedä näistä.
Vitoista löytyynee positiivisia juttuja. Ehkä.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
- Vitollinen
- Vakiokalustoa
- Viestit: 195
- Liittynyt: La 07.11.2015 18:30
- Paikkakunta: Lounais-Häme
Re: W638 DEVIL
Hienoa kun joku jaksaa näistä pitää positiivista juttua yllä!Mika_Veee kirjoitti:Viton takaiskarit ovat yllättävän helppo vaihdattaa, laiskan ei tarvi ottaa välttämättä edes rengasta irti (mikäli pultit eivät ole pahasti ruostehitsautuneet kiinni, siellä kun oli liimaa niin ei ne alkuperäset liimatut pultit useinkaan ruostu umpeen/kiinni).
19 mm hylsy ja räikkä tai mom. avain (... jatkovarsi räikälle..). 1 pultti molemmissa päissä. Yläpään pultti näkyy renkaan ja kaaren välistä, alapään pultti "takapuolelta".
Pulttien kierteissä oli sinistä liimaa (kuten mersun kaikissa pulteissa/muttereissa yleensä...laatuauto , joten ne kannattaa liimata, tai tehdä "putkarin lukitus", tai mikä sen virallinen nimi lieneekään.
Cuparin värinen spray-töhnä lienee cuparin väristä spray-töhnää. kestää lämpöä ja estääpi korroosiota ja jumiutumista.
En tiedä näistä.
Vitoista löytyynee positiivisia juttuja. Ehkä.
Oman pirssini iskarinvaihdoissa laiskana miehenä päräytin ne auki pulttipyssyllä, niissä muuten kannattaa käyttää vain oikeita kuusikulmahylsyjä. Jos takapyörien laakerien vaihto tulee eteen, niin mutterit ovat tiukassa. Kiristysmomentti 400Nm + tähän päälle vielä ruostuminen. Ja ruostunut on se iso lukkorengaskin, ja laakerin ulkokooli...
Vito veturina, kunnes ruoste meidät erottaa.
Re: W638 DEVIL
Juu. Edelleen tyhjäkäynnillä täristää. Kuseeko suutin vai voiko egr tehdä tällaista ?
Haluaisin EGR:n ..no tiedätte mitä. YV:tä saa ottaa. Mutta pitänee ajaa toistasataa kilsaa että saa pikkuhomman hoidettua rahaa vastaan. Staaria. Outoa.
Uudet suutinkärjet. ? Saako 112CDI:stä mitattua suoraan kuseeko suutin tyhjäkäynnillä. Perstuntumalta yx suutin kusisisisisis.
Tyhjäkäynnillä kabiini on hieromalaitos. Ei niin mukava sellainen.
Tuli muuten vekkuli vika. Unohtui takaluukku pariksi päiväksi auki, akku veti itsensä täysin tyhjäksi, kuulin releiden pärinää.
Nyt, hetken ajon jälkeen, hehkuvalo usein syttyy palamaan ja jatkaa palamista. Onkohan hehkurele ottanut siipiinsä...?
(on se jo pari vuotta vanha)
Eikö vitossa ole mitään alijännite-suojaa, joka estäisi elektroniikan toiminnan, esim. jännitteen tippuessa vaikka alle 9 voltin ? Outoa.
Jännite taisi olla jotain 4-5V.
Kävin lukemassa nyt koodeja, tuli tollaseet hot film mass air flow sensor b39 Glow output stage A15 .
Tosin massamittarin oon vaihtanut joskus, hehkujakin on vaihdettu joskus. Resetoin noi.
No mutta pitää kokeilla huomenna lisää.
Kun akku veti parin päivän aikana itsensä täysin oikosulkuun, kuulin releiden pärinää ja pärinää.
Liekö hehkurele jostainsyystä vioittanut itsensä ?
Voiko massamittari vetää hehkureleen päälle ajon alettua ?
Haluaisin EGR:n ..no tiedätte mitä. YV:tä saa ottaa. Mutta pitänee ajaa toistasataa kilsaa että saa pikkuhomman hoidettua rahaa vastaan. Staaria. Outoa.
Uudet suutinkärjet. ? Saako 112CDI:stä mitattua suoraan kuseeko suutin tyhjäkäynnillä. Perstuntumalta yx suutin kusisisisisis.
Tyhjäkäynnillä kabiini on hieromalaitos. Ei niin mukava sellainen.
Tuli muuten vekkuli vika. Unohtui takaluukku pariksi päiväksi auki, akku veti itsensä täysin tyhjäksi, kuulin releiden pärinää.
Nyt, hetken ajon jälkeen, hehkuvalo usein syttyy palamaan ja jatkaa palamista. Onkohan hehkurele ottanut siipiinsä...?
(on se jo pari vuotta vanha)
Eikö vitossa ole mitään alijännite-suojaa, joka estäisi elektroniikan toiminnan, esim. jännitteen tippuessa vaikka alle 9 voltin ? Outoa.
Jännite taisi olla jotain 4-5V.
Kävin lukemassa nyt koodeja, tuli tollaseet hot film mass air flow sensor b39 Glow output stage A15 .
Tosin massamittarin oon vaihtanut joskus, hehkujakin on vaihdettu joskus. Resetoin noi.
No mutta pitää kokeilla huomenna lisää.
Kun akku veti parin päivän aikana itsensä täysin oikosulkuun, kuulin releiden pärinää ja pärinää.
Liekö hehkurele jostainsyystä vioittanut itsensä ?
Voiko massamittari vetää hehkureleen päälle ajon alettua ?