Täällä tarvitaan STAR apuja topic

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Mika_Veee
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 378
Liittynyt: Pe 27.07.2018 12:48

Re: Täällä tarvitaan STAR apuja topic

Viesti Kirjoittaja Mika_Veee »

Ok hienoa !

Paljonko maksaisi jos yrittäisi ettiä diagndoosia, mulla moottori ei käy kyllä oikeen kaikilla neljällä sylintereillä.

Ooon ite sitä mieltä että ainakin yksi uupuu, mutta kun näistä ei tiedä. Oon maksanut itseni kipeeksi mutta kukaan ei löydä ratkasua...ja mulle huudellaan täällä jotain mystistä jostain viiden euron jutuista...en ymmärrä.


sr1 kirjoitti:
Mika_Veee kirjoitti:
sr1 kirjoitti:
Mika_Veee kirjoitti:Hieno juttu Skapa1 !

Tosiaan, tavataan, osaatko tehdä kartan uudelleen ohjelmointia ?

Terq. MikaVee
Osaan tehdä, mutta nyt puheena olevilla laitteilla ei kummallakaan tee mitään tässä asiassa, siihen tarvitaan aivan omat laitteistot.

Jooo. Siksi kysyinkin että onko sulla Star3 =
On Starit C3, C4 ja C5
sr1
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 23
Liittynyt: To 02.08.2018 12:10

Re: Täällä tarvitaan STAR apuja topic

Viesti Kirjoittaja sr1 »

Mika_Veee kirjoitti:Ok hienoa !

Paljonko maksaisi jos yrittäisi ettiä diagndoosia, mulla moottori ei käy kyllä oikeen kaikilla neljällä sylintereillä.

Ooon ite sitä mieltä että ainakin yksi uupuu, mutta kun näistä ei tiedä. Oon maksanut itseni kipeeksi mutta kukaan ei löydä ratkasua...ja mulle huudellaan täällä jotain mystistä jostain viiden euron jutuista...en ymmärrä.


sr1 kirjoitti:
Mika_Veee kirjoitti:
sr1 kirjoitti:
Mika_Veee kirjoitti:Hieno juttu Skapa1 !

Tosiaan, tavataan, osaatko tehdä kartan uudelleen ohjelmointia ?

Terq. MikaVee
Osaan tehdä, mutta nyt puheena olevilla laitteilla ei kummallakaan tee mitään tässä asiassa, siihen tarvitaan aivan omat laitteistot.

Jooo. Siksi kysyinkin että onko sulla Star3 =
On Starit C3, C4 ja C5

Ei ole kummonenkaan homma selvittä Starilla mikä sinun autosi moottoria vaivaa. Stari näyttää useallakin ohjelmalla mitä siellä moottorissa tapahtuu.
Valitettavasti olen niin ylityöllistetty, että kaksi kuukautta varaukset ovat täynnä. Täytyisi vaan löytää osaava Starin käyttäjä, niin asia ratkeentuu.
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12585
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Re: Täällä tarvitaan STAR apuja topic

Viesti Kirjoittaja epk »

Topikkiin otsikon mukaista tuumailua jatkossa, kiitos.
FinlandMerceds
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5258
Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
Paikkakunta: Mökillä

Re: Täällä tarvitaan STAR apuja topic

Viesti Kirjoittaja FinlandMerceds »

Mihin hävisi pitkät pätkät juttua ja liityen testerin käytöön ja sen antamien tietojen tulkintaan apuja
Mökkillä
'
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12585
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Re: Täällä tarvitaan STAR apuja topic

Viesti Kirjoittaja epk »

siellä ne on harjoittelu palstalla
FinlandMerceds
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5258
Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
Paikkakunta: Mökillä

Re: Täällä tarvitaan STAR apuja topic

Viesti Kirjoittaja FinlandMerceds »

epk kirjoitti:siellä ne on harjoittelu palstalla

täytynee katsoa tarkemmin, siitä mitä sieltä löytyi puttui
juttua ruskutus määristä ja ajoista testerin näytämän tulkinasta mitä monesti testri apuna on
Mökkillä
'
Mika_Veee
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 378
Liittynyt: Pe 27.07.2018 12:48

Re: Täällä tarvitaan STAR apuja topic

Viesti Kirjoittaja Mika_Veee »

Joo eli YV:llä yhteyttä meikkuun kiitos.

Tarvitsisin uudelleen-kartoitusta tohon alkuperäiseen.

Ja kuten mut jo täällä pistettiin yleiseen hirteen ja paaluun,
olen pistänyt noin tuhat euroa konepajojen kassaan kun olen valittaut että moottorini ei käy kunnolla tyhjäkäyntiä ja tehot puuttuu. Mielestäni 3 sylinteriä on jotenkin mukana, ehkä 2 niistä ovat kunnolla.

Tämän vuoden vittuilu, mulla ei oo staria, mä luen sun vikakoodis, anna rahaa, ei vikaa, bosch, mene veholle, päinajais-helvetti on nyt ohi.



Tarvitsen nyt uudet suuttimet ja uuden ohjelman. AINOASTAAN YV.llä. Ottakaa YV.LLÄ YHTEYTTÄ MAKSAN KOKO PAKETIN.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
sr1
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 23
Liittynyt: To 02.08.2018 12:10

Re: Täällä tarvitaan STAR apuja topic

Viesti Kirjoittaja sr1 »

Mika_Veee kirjoitti:Joo eli YV:llä yhteyttä meikkuun kiitos.

Tarvitsisin uudelleen-kartoitusta tohon alkuperäiseen.

Ja kuten mut jo täällä pistettiin yleiseen hirteen ja paaluun,
olen pistänyt noin tuhat euroa konepajojen kassaan kun olen valittaut että moottorini ei käy kunnolla tyhjäkäyntiä ja tehot puuttuu. Mielestäni 3 sylinteriä on jotenkin mukana, ehkä 2 niistä ovat kunnolla.

Tämän vuoden vittuilu, mulla ei oo staria, mä luen sun vikakoodis, anna rahaa, ei vikaa, bosch, mene veholle, päinajais-helvetti on nyt ohi.



Tarvitsen nyt uudet suuttimet ja uuden ohjelman. AINOASTAAN YV.llä. Ottakaa YV.LLÄ YHTEYTTÄ MAKSAN KOKO PAKETIN.
Ei nyt kannattaisi höttyillä, kyllä Starista on apua vian selvittämisen kannalta. Mitään ei kannata moottoriin vaihtaa, ennekuin vika tarkalleen on selvitetty. Kaikki suuttimet ja uusi ECU tai uusi ohjelma maksaa ja vika voi olla muuallakin.
Pyydä Timppaa katsoman jos hänellä on aikaa.
jonttu_
Mersumies
Mersumies
Viestit: 695
Liittynyt: Ke 27.04.2011 01:32
Paikkakunta: Raahe

Re: Täällä tarvitaan STAR apuja topic

Viesti Kirjoittaja jonttu_ »

Justiin katoin samaa että ihan varmaan on rumilus.
Star
Mika_Veee
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 378
Liittynyt: Pe 27.07.2018 12:48

Re: Täällä tarvitaan STAR apuja topic

Viesti Kirjoittaja Mika_Veee »

Moikka jakiitos asiallisesta vastauksesta.

Kuka on tämä Timppa /Mistä saa hänet kiini ? Tarkoitatko tätä Lounais-suomen parasta mersu-asiantuntijaa ? :D :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
sr1 kirjoitti:
Mika_Veee kirjoitti:Joo eli YV:llä yhteyttä meikkuun kiitos.

Tarvitsisin uudelleen-kartoitusta tohon alkuperäiseen.

Ja kuten mut jo täällä pistettiin yleiseen hirteen ja paaluun,
olen pistänyt noin tuhat euroa konepajojen kassaan kun olen valittaut että moottorini ei käy kunnolla tyhjäkäyntiä ja tehot puuttuu. Mielestäni 3 sylinteriä on jotenkin mukana, ehkä 2 niistä ovat kunnolla.

Tämän vuoden vittuilu, mulla ei oo staria, mä luen sun vikakoodis, anna rahaa, ei vikaa, bosch, mene veholle, päinajais-helvetti on nyt ohi.



Tarvitsen nyt uudet suuttimet ja uuden ohjelman. AINOASTAAN YV.llä. Ottakaa YV.LLÄ YHTEYTTÄ MAKSAN KOKO PAKETIN.
Ei nyt kannattaisi höttyillä, kyllä Starista on apua vian selvittämisen kannalta. Mitään ei kannata moottoriin vaihtaa, ennekuin vika tarkalleen on selvitetty. Kaikki suuttimet ja uusi ECU tai uusi ohjelma maksaa ja vika voi olla muuallakin.
Pyydä Timppaa katsoman jos hänellä on aikaa.
Viimeksi muokannut Mika_Veee, Su 30.12.2018 10:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
sr1
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 23
Liittynyt: To 02.08.2018 12:10

Re: Täällä tarvitaan STAR apuja topic

Viesti Kirjoittaja sr1 »

Mika_Veee kirjoitti:Moikka jakiitos asiallisesta vastauksesta.

Kuka on tämä Timppa /Mistä saa hänet kiini ?
sr1 kirjoitti:
Mika_Veee kirjoitti:Joo eli YV:llä yhteyttä meikkuun kiitos.

Tarvitsisin uudelleen-kartoitusta tohon alkuperäiseen.

Ja kuten mut jo täällä pistettiin yleiseen hirteen ja paaluun,
olen pistänyt noin tuhat euroa konepajojen kassaan kun olen valittaut että moottorini ei käy kunnolla tyhjäkäyntiä ja tehot puuttuu. Mielestäni 3 sylinteriä on jotenkin mukana, ehkä 2 niistä ovat kunnolla.

Tämän vuoden vittuilu, mulla ei oo staria, mä luen sun vikakoodis, anna rahaa, ei vikaa, bosch, mene veholle, päinajais-helvetti on nyt ohi.



Tarvitsen nyt uudet suuttimet ja uuden ohjelman. AINOASTAAN YV.llä. Ottakaa YV.LLÄ YHTEYTTÄ MAKSAN KOKO PAKETIN.
Ei nyt kannattaisi höttyillä, kyllä Starista on apua vian selvittämisen kannalta. Mitään ei kannata moottoriin vaihtaa, ennekuin vika tarkalleen on selvitetty. Kaikki suuttimet ja uusi ECU tai uusi ohjelma maksaa ja vika voi olla muuallakin.
Pyydä Timppaa katsoman jos hänellä on aikaa.

Laitettu yksityisviestiä.
Mika_Veee
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 378
Liittynyt: Pe 27.07.2018 12:48

Re: Täällä tarvitaan STAR apuja topic

Viesti Kirjoittaja Mika_Veee »

Hienoa !

Ja tässä lisää häristelyn/huutamisen/ärsytyksen aihetta näin kauhan mitalla.

Tämä vehjes kytkeytyy auton tiätokoneeseen ja on valmis parissa sekunnissa.

Tämä on tehty MERSUJA varten, tämä tuntee lähes kaikki mersut, ja tällä mennään syvälle.

Nyyyyt saaa taas vittuilla takasin.



Tähtiä tavoittelin, koskaan niitä nähnyt en
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Avatar
MiHe
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 6256
Liittynyt: La 23.02.2008 12:47
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Täällä tarvitaan STAR apuja topic

Viesti Kirjoittaja MiHe »

tämä threadi kun on tarkoitettu starin omistajien etsintään niin ylläpito vois nyt siirtää tän carsoftiosion omaan threadiinsa, siellä voi jatkaa juupastelua, mittailua ym. isien paremmuuden selvittelyjä...
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07

Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Mika_Veee
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 378
Liittynyt: Pe 27.07.2018 12:48

Re: Täällä tarvitaan STAR apuja topic

Viesti Kirjoittaja Mika_Veee »

MiHe kirjoitti:tämä threadi kun on tarkoitettu starin omistajien etsintään niin ylläpito vois nyt siirtää tän carsoftiosion omaan threadiinsa, siellä voi jatkaa juupastelua, mittailua ym. isien paremmuuden selvittelyjä...
''Ku


Aivan kuningas idea ! katsotaan jos itse saan threadin auki...
Avatar
cd211wc
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 89
Liittynyt: Ti 08.01.2019 08:16
Paikkakunta: pirkkala

Re: Täällä tarvitaan STAR apuja topic

Viesti Kirjoittaja cd211wc »

Hei löytyykkö tampereen seudulta star osaavaa mb w211 220cd1 automaatti laatikko ei lukita turbiinia ilmeisesti muuten vaihtaa hyvin...
Avatar
MiHe
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 6256
Liittynyt: La 23.02.2008 12:47
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Täällä tarvitaan STAR apuja topic

Viesti Kirjoittaja MiHe »

Mistä päätelty ettei lukitse? (Vaikka ei se taida lukita vaikka toimiikin normaalisti...)
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07

Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Avatar
cd211wc
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 89
Liittynyt: Ti 08.01.2019 08:16
Paikkakunta: pirkkala

Re: Täällä tarvitaan STAR apuja topic

Viesti Kirjoittaja cd211wc »

[youtube][/youtube]
MiHe kirjoitti:Mistä päätelty ettei lukitse? (Vaikka ei se taida lukita vaikka toimiikin normaalisti...)

kun painaa kaasua vaikka satasen vauhdista nii kierrokset nousee yli 3000 (puolikaasua) nopeus ei samassa suhteessa kasva ,eka automaatti mese eli voi olla myös ominaisuus en tiedä...
,

alla ajovideosta linkki

https://youtu.be/j-uYhmadqWw" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimeksi muokannut cd211wc, Ma 21.01.2019 15:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
FinlandMerceds
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5258
Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
Paikkakunta: Mökillä

Re: Täällä tarvitaan STAR apuja topic

Viesti Kirjoittaja FinlandMerceds »

cd211wc kirjoitti:
MiHe kirjoitti:Mistä päätelty ettei lukitse? (Vaikka ei se taida lukita vaikka toimiikin normaalisti...)

kun painaa kaasua vaikka satasen vauhdista nii kierrokset nousee yli 3000 (puolikaasua) nopeus ei samassa suhteessa kasva ,eka automaatti mese eli voi olla myös ominaisuus en tiedä...
,
Eli toimii kuten kuullu, sen kullu vapautua heti kun kosket kaasuun tai pienikin nous tasa kaasulla ajelessa niin kierokset nouse vähän= turbini vaputuu luistavampaan tillaan hyvin harvoin on kokonaan lukossa
Mökkillä
'
Avatar
cd211wc
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 89
Liittynyt: Ti 08.01.2019 08:16
Paikkakunta: pirkkala

Re: Täällä tarvitaan STAR apuja topic

Viesti Kirjoittaja cd211wc »

FinlandMerceds kirjoitti:
cd211wc kirjoitti:
MiHe kirjoitti:Mistä päätelty ettei lukitse? (Vaikka ei se taida lukita vaikka toimiikin normaalisti...)

kun painaa kaasua vaikka satasen vauhdista nii kierrokset nousee yli 3000 (puolikaasua) nopeus ei samassa suhteessa kasva ,eka automaatti mese eli voi olla myös ominaisuus en tiedä...
,
Eli toimii kuten kuullu, sen kullu vapautua heti kun kosket kaasuun tai pienikin nous tasa kaasulla ajelessa niin kierokset nouse vähän= turbini vaputuu luistavampaan tillaan hyvin harvoin on kokonaan lukossa
Ok kiitoksia infosta eli loora kunnossa :) öljyt ja kyb vaihdettu 30 tkm sitten....
Avatar
Finnjet
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 85
Liittynyt: La 25.09.2010 01:10

Re: Täällä tarvitaan STAR apuja topic

Viesti Kirjoittaja Finnjet »

Huomenta, C200 kompressor 2001.
Huutaa että takasivuvalot vialla, eikä tässä ole näitä ollenkaan, takasam vaihdettu marmoriliikkeessä 300e, koodausta toiset 300e :cry:
Saako millään laitteella Lahden seudulla noita disabloitua, sitten olisi sähköisen huurteenpoiston säädin nippeli ei toimi, se puhaltaa minne vaan, kuulemma sekin pitäisi koodata.
PV mitä kustantaa ja onnistuuko yleensä?
Avatar
naftale_n
Mersumies
Mersumies
Viestit: 870
Liittynyt: Ke 14.05.2003 23:33
Paikkakunta: Kuldoonia

Re: Täällä tarvitaan STAR apuja topic

Viesti Kirjoittaja naftale_n »

Hyvää päivää.

Potilas olisi S203.
Mahdollinen SAM-vika, tietäisi vaan kummassa päässä? Vika päällä ajoittain ja milloin mikäkin. Auto kuitenkin ajokuntoinen.
Kahdesti käyty jo *-johdossa mutta tämä vaatii vissiin taitajan että selviää. Kumpaankin purkkiin kuulemma saa yhteyden mutta viime kerralla väylä alhaalla 46kertaa noin 5min aikana.

Perus taka-sam oireet että kaikki mukavuudet pätkii, mittaristossa kaikki mahdolliset herjat, vilkut dingdong, moottorituuletin välillä huutaa täysillä, sisäpuhallin-yksikkö menee mykäksi. Erikoisuutena on että ajovalot voivat myös pätkiä. Viittaisi silloin etupäähän?

Kaksi avainta, uudet patterit. Molemmilla samat oireet. Keskuslukitus toimii moitteettomasti, onneksi.

Auto Porvoossa, töissä itä-helsingissä. Tuon auton mielelläni Uudenmaan alueella paikalle jos koet että tämä on sinulle pala kakkua!!
*5*326372*/Juha (tähti=nolla).
W906 319cdi Aut. -11 *Tuiq
W203 200cdi Aut. -04
Mitsubishi Pajero 3.0 V6 Aut. -93
Avatar
Ämmällä350
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 1
Liittynyt: To 17.01.2019 23:17

Re: Täällä tarvitaan STAR apuja topic

Viesti Kirjoittaja Ämmällä350 »

Star-apuja tarttisin pikaisesti Keski-Pohjanmaan alueella. ML 350 moottorihäiriövalo palaa. Rahallinen korvaus tutkimisesta. ormis43@gmail.com
rintteri2009
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 13
Liittynyt: Ti 23.01.2018 12:28

Re: Täällä tarvitaan STAR apuja topic

Viesti Kirjoittaja rintteri2009 »

Terve
Auto Sprinter W906 318 -09
Moottorin häiriövalo palaa, vikakoodia ja kuittausta vailla.

Matkalla pohjoiseen eli akuutti hätä :)
Seuraavaksi Oulu, Tornio, Kemi jne.

Soita jos ehdit auttaa jollain näistä paikkakunnista. Matka jatkuu kohti yllästä. Puhnro o4o2555243 / Ville
Adenanssi
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 4
Liittynyt: Ke 23.01.2019 11:24

Re: Täällä tarvitaan STAR apuja topic

Viesti Kirjoittaja Adenanssi »

Star apuja kaivattaisi Lappeenrannan lähiuseudulla Taipalsaarella. Auto ei lähde käyntiin. joten jotain pitäis saada asiasta selville. Puh. 0viisi0- 3858896/ Anssi

Auto e240 2.6bensa farkku
Avatar
markoala
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2715
Liittynyt: Ma 11.04.2005 12:21
Paikkakunta: Mäntsälä Anttila

Re: Täällä tarvitaan STAR apuja topic

Viesti Kirjoittaja markoala »

Jos pyörittää mutta ei käynnisty etkä saa starin perään vaihda kampiakselin asentoanturi.
W213 220d +W203 320 4matic, W201 1.8e
Minnas
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 30
Liittynyt: La 06.01.2018 12:05

Re: Täällä tarvitaan STAR apuja topic

Viesti Kirjoittaja Minnas »

Noni elikkä Lumijoella auto sijaitsee, kulkeutuu Ouluun. Pitäs kattoa miksi pyyhkijät ei toimi eli antaako jonku tietyn vikakoodin. W203 c-mersu.
Mauni
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 64
Liittynyt: Ti 01.09.2015 18:09
Paikkakunta: Uusimaa

Re: Täällä tarvitaan STAR apuja topic

Viesti Kirjoittaja Mauni »

Vaihdoin W211 -07 xenon ballastin, jonka jälkeen ylös/alas niiaus ei enää toimi startissa. Voisiko joku pääkaupunkiseudulla koodata tuon pientä korvausta vastaan?
Viimeksi muokannut Mauni, Pe 22.02.2019 11:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Diesel on voimaa ja turbodiesel ylivoimaa.
Ipizaaa
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 1
Liittynyt: Ma 04.02.2019 12:42

Re: Täällä tarvitaan STAR apuja topic

Viesti Kirjoittaja Ipizaaa »

W203 270 cdi. Akku kävi tyhjänä, jonka jälkeen Näytti ESP:n valoa. Valo nollaantui käyttämällä virtoja pois, mutta tuntuu kuin vaihdelaatikko olisi mennyt jonkinlaiseen vikatilaan ja auton tehot hävisivät?

Auto sijaitsee Oulussa.
Avatar
jupasierra
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1064
Liittynyt: Ke 01.04.2009 18:02
Paikkakunta: Kotka

Re: Täällä tarvitaan STAR apuja topic

Viesti Kirjoittaja jupasierra »

-04 w211 200Cdi, poljimuisti täynnä, herjailee visit workshop. Auto Kotkassa ja jelppiä vailla...
Ei päivää ilman ongelmia :)
Tyramies
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 140
Liittynyt: Pe 16.05.2014 17:04

Re: Täällä tarvitaan STAR apuja topic

Viesti Kirjoittaja Tyramies »

Asentelin jälkiasennus keskuslukitusta w163 270 mllään, ja tietenkin käytin AAM moduulia irti. Nyt ei enää lähde käymään ja ketuttaa kiin rankasti!! Ei tule start erroria, ajonesto vilkkuu 0 ja 1 asennossa mutta sammuu 2 asennossa. Kokeiltu ressuttaa nollaamalla akku ja avain koodattu. Ei auttanut. Ei syty kuin airbag ja SRS ja nekin sammuu muttei starttaa.

Sille joka saa taas toimii ja vielä parempi koodaa ton ainoan vara avaimen pääavaimeksi luvassa palkkio rahallinen tai kaljaa.
Asialla kova kiire auto pitäs saaha asap ajoon!
O5o5425060 whatsapissa 24/7 tai soittoa 6-24

Edit. Anteeksi sijainti unohtui, Helsinki, auto tallissa!
When you die, GOD will not ask how nice S you had... It doesnt matter i will tell him anyway Kuva
Vastaa Viestiin