Carlsson C-tronic CD32 // 642.920 vs 642.921 erot
Carlsson C-tronic CD32 // 642.920 vs 642.921 erot
Olisiko jollain kokemusta näiden Carlssonin c-tronic boksien sielunelämästä? Koitin laittaa omaani w211 -07 OM 642.921 moottorilla olevaan kiinni tätä, mutta ei toiminut. Se oli ollut kiinni vuoden nuoremmassa faceliftiksi määritellyssä 320 kiinni jossa 642.920 moottori.
Onko kellään kokemusta näistä, eli tuliko turha ostos vai mitä eroa näillä kahdella moottorilla on? Nyt jälkeen päin kun uusilla silmillä tätä tongin, niin noita CD32 bokseja on aika montaa erilaista. Osaako joku sanoa mihin tämä minun 12 91 0 320 mallinumerolla varustettu CD32 boksi on tarkoitettu?
Kiitos.
Onko kellään kokemusta näistä, eli tuliko turha ostos vai mitä eroa näillä kahdella moottorilla on? Nyt jälkeen päin kun uusilla silmillä tätä tongin, niin noita CD32 bokseja on aika montaa erilaista. Osaako joku sanoa mihin tämä minun 12 91 0 320 mallinumerolla varustettu CD32 boksi on tarkoitettu?
Kiitos.
Re: Carlsson C-tronic CD32 // 642.920 vs 642.921 erot
Se boxi on tarkoitettu roskikseen. Käy laitattamassa ohjelma niin auto toimiikin.
S124 300TE
S211 E500
S211 E500
Re: Carlsson C-tronic CD32 // 642.920 vs 642.921 erot
S202 kirjoitti:Se boxi on tarkoitettu roskikseen. ..
Paras kommentti aiheesta ikinä.
- Sinne asennettuna se tosiaan pelaakin parhaiten ...
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: Carlsson C-tronic CD32 // 642.920 vs 642.921 erot
Tämähän sitten selvensikin asian. Kiitos rakentavista kommenteista.
- Pikku Mersu
- Mersumies
- Viestit: 551
- Liittynyt: Ti 06.05.2003 09:04
- Paikkakunta: Itä-Uusimaa
Re: Carlsson C-tronic CD32 // 642.920 vs 642.921 erot
https://www.benzworld.org/forums/w164-m ... er-iv.html" onclick="window.open(this.href);return false; (ompa ollut kallis)
GLC 300 de -21 & SLK 230 Kompressor aut -00.
ex. w168 170 cdi aut, w245 200 cdi cvt, s204 220 cdi aut, s205 220 d 4matic aut. -16 ja Smart ForTwo aut +muita romuja...
ex. w168 170 cdi aut, w245 200 cdi cvt, s204 220 cdi aut, s205 220 d 4matic aut. -16 ja Smart ForTwo aut +muita romuja...
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5315
- Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
- Paikkakunta: Mökillä
Re: Carlsson C-tronic CD32 // 642.920 vs 642.921 erot
Toinen missä toimii hyvin on tallin kynnyksen ajoluiskanatuikku kirjoitti:S202 kirjoitti:Se boxi on tarkoitettu roskikseen. ..
Paras kommentti aiheesta ikinä.
- Sinne asennettuna se tosiaan pelaakin parhaiten ...
Mökkillä
'
'
Re: Carlsson C-tronic CD32 // 642.920 vs 642.921 erot
Ei kannata hermostua.oltsaaa kirjoitti:Tämähän sitten selvensikin asian. Kiitos rakentavista kommenteista.
Muutamasta toimimattomasta autosta kun noita on pois repinyt, niin mielipide alkaa tietynlaiseksi muotoutumaan.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: Carlsson C-tronic CD32 // 642.920 vs 642.921 erot
Jätä nyt hyvä mies tuollaiset kusetusboksit omaan arvoonsa kaupan hyllylle. Sitä paitsi ohjelmointi on paljon halvempikin ja silloin ecu on tilanteen tasalla ja toimii oikein.
Pahimmassa tapauksessa rikot ehjän moottorin ja/tai tuhoat kalliin katin ja hiukkassuodattimen (lisätään vielä turbo potentiaalisten särkyvien listalle). Kyllä munkin neuvo on, että roskikseen vaan.
Mitä tulee siihen kulutuslukemaan, niin kun ecua kustaan silmään, miten ihmeessä se voisi laskea kulutuksen oikein? Kun tehoa lisätään ja jos sitä vielä käytetäänkin, ei se taivaalta putoa, se tehdään polttoaineesta. Ihan jo perusvehkeessä se kulutusnäyttö on aika optimistinen, minulla oli muistaakseni S:ssä 18% korjausta ylöspäin, niin alkoi vastata tankkauksista mitattua. Starilla saa sitä muutettua, vanhempiin ainakin. Ei tehoa voi lisätä kulutusta laskemalla. Joissain tapauksissa ja ajo-olosuhteissa se tosin saattaa hieman jopa pudota maantieajossa kun laatikko alkaa toimia lisääntyneen väännön mukaisesti.
Pahimmassa tapauksessa rikot ehjän moottorin ja/tai tuhoat kalliin katin ja hiukkassuodattimen (lisätään vielä turbo potentiaalisten särkyvien listalle). Kyllä munkin neuvo on, että roskikseen vaan.
Mitä tulee siihen kulutuslukemaan, niin kun ecua kustaan silmään, miten ihmeessä se voisi laskea kulutuksen oikein? Kun tehoa lisätään ja jos sitä vielä käytetäänkin, ei se taivaalta putoa, se tehdään polttoaineesta. Ihan jo perusvehkeessä se kulutusnäyttö on aika optimistinen, minulla oli muistaakseni S:ssä 18% korjausta ylöspäin, niin alkoi vastata tankkauksista mitattua. Starilla saa sitä muutettua, vanhempiin ainakin. Ei tehoa voi lisätä kulutusta laskemalla. Joissain tapauksissa ja ajo-olosuhteissa se tosin saattaa hieman jopa pudota maantieajossa kun laatikko alkaa toimia lisääntyneen väännön mukaisesti.
Re: Carlsson C-tronic CD32 // 642.920 vs 642.921 erot
Tämä nyt oli tälläinen reilun satasen kokeilu joka päätyi ovistoppariksi.
Asia tältä osin kunnossa ja kovin selväksi tuli että tuote on paskaa.
Asia tältä osin kunnossa ja kovin selväksi tuli että tuote on paskaa.
Re: Carlsson C-tronic CD32 // 642.920 vs 642.921 erot
No älä ota itseesi...tämä on vain selvä mielipide täällä.Voithan myydä sen jollekin kellä se toimisi..takavalo takuulla.
Jos haluat ohjelmoida niin topikissa olevalla Tuikku....hän on tehnyt hyvän ohjelman jota on myyty paljon..kysy häneltä lähin sinua oleva ohjelma myyjä/asentaja
Jos haluat ohjelmoida niin topikissa olevalla Tuikku....hän on tehnyt hyvän ohjelman jota on myyty paljon..kysy häneltä lähin sinua oleva ohjelma myyjä/asentaja
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: Carlsson C-tronic CD32 // 642.920 vs 642.921 erot
Ja yksi tärkeä asia on ymmärtää, että jos vääntöä/tehoa lisätään, ei se voimansiirron ja moottorin kestävyyttä suinkaan paranna. Tämä menee ihan artisti maksaa-periaatteella.