CLS:n w219 soittimen päivitys

Kaikki autostereoihin ja oheislaitteisiin liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
mrhenkka92
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 21
Liittynyt: Ti 16.12.2014 20:42
Paikkakunta: Loimaa

CLS:n w219 soittimen päivitys

Viesti Kirjoittaja mrhenkka92 »

Hei! Onko täällä kokemuksia tai suosituksia kosketusnäytöllisestä ja kenties android pohjaisista soittimista Comandin tilalle?
fogxanic
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 24
Liittynyt: To 16.06.2016 17:44
Paikkakunta: Vantaa

Re: CLS:n w219 soittimen päivitys

Viesti Kirjoittaja fogxanic »

Tilasin wishistä halvimman 2-din soittimen mitä löysin. Kaveri saa 3D-printata reunukset siihen. Kysymys on vaan että saako autoon jonkun johtosarjan joka muuttaa kytkennät normaalimmiksi? Mistä ja hinta?

Mulla ei oo niin väliä toimiiko rattinapit vai ei ja gps-antennikin taitaa olla pimeänä, ainakaan nykyinen mankka ei löydä sateliittejä. Mukana on myös peruutuskamera joka on hyvä kun mulla on tutkat pimeenä, pitää keksiä johdolle joku reitti taakse.
Avatar
CDI320CLS
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 399
Liittynyt: Ke 11.09.2013 08:24
Paikkakunta: Nummela

Re: CLS:n w219 soittimen päivitys

Viesti Kirjoittaja CDI320CLS »

Joying saksasta ja langaton peruutuskamera kiinasta, toimii mulla toisessa merkissä.
MB w212
LR Range Rover
LR Defender 60 YRS Lim. Ed.
Audi Quattro 20V
Kteus
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 10
Liittynyt: Ti 03.05.2011 15:28

Re: CLS:n w219 soittimen päivitys

Viesti Kirjoittaja Kteus »

Ite hommasin juuri CLS:än. Päätin itsekin vaihtaa heti soittimen uuteen koska autoon oli laitettu kiinasoitin jossa oli Windows CE ohjelmisto. Autossa ei toiminut radio kuin vain yhden kaiuttimen kautta ja muutenkin koko laite oli ihan sekava. En edes osannu yhdistää bluetoothilla puhelimeen vaikka mahdollisuus siihen oli. Laitoin Alpine Halo 9 soittimen ja 1-din asennuskehyksen. Aluksi päätin että haluan rattinapit toimintaan ja hommasin oikean johtosarjan. Omassa mallissa heräte piti tulla väyläohjauksena. Mutta kun laitoin sen kiinni niin auto iski ison kasan vikakoodeja sekosi aivan täysin. Onneksi kaverilla oli Star ja saatiin nollattua koodit. Vikakoodien nollauksen jälkeen päätin laittaa vain perusadapterin ja liitin virran ja maan sekä otin herätteen tupakansytyttimen liittimestä. Tällä tavalla se kiinasoitinkin oli laitettu. Nyt ei toimi rattinapit mutta ei se haittaa.

Näissä autoissa on ilmeisesti erilaisia kytkentämahdollisuuksia riippuen siitä mikä soitin, kaiutinsarja jne on alkuperäisenä. Jos on Harman Kardon niin ainakin siinä tapauksessa soittimelta menee vain pieni sormenpään kokoinen liitin auton takaluukkuun vahvistimelle. Toinen vaihtoehto on Quadlock liitin soittimen takana josta menee virrat, kaiutinpiuhat jne. Itsellä oli tuo Quadlock. Mutta nyt tuon vikakoodihässäkän takia oon alkanu miettiin että edellisen omistajan toimesta se on laitettu autoon jälkeenpäin. Veikkaisin että itsellä on myös vahvistin takaluukussa. Täytyy kesällä vähä purkaa ja etsiä. Molemmille kytkentävaihtoehdoille on omat asennussarjansa. Hinnat noin 100-200e.
Vastaa Viestiin