W251 r320 4-matic jousitus

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Jokuvaan79
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 4
Liittynyt: Ma 08.04.2019 23:53

W251 r320 4-matic jousitus

Viesti Kirjoittaja Jokuvaan79 »

R320 4-matic
Ongelmana vasemman takakulman tippuminen yön aikana mutta korjaa kyllä heti käynnistyksen jälkeen ja kompura käy hetken kunnes taso saavutettu ja sammuu sitten pois.
Ilmapussi vaihdettu ja letkulinjaa tutkittu vuotojen varalta sekä venttiilipöytä ja kompura tarkastettu vuodonilmaisin sprayllä ilman havaintoa vuodosta! Mitäön häiriövaloja ei pala eikä vikakoodeja löydy..
Ja autossa tuo ilmajousitus vain takana ja edessä "rautajouset"
Nyt huomioitu myös että nostaessaan nostaa myös oikeaa takakulmaa ehkä liiankin ylös.. avut tervetulleita kun iteltä alkaa konstit loppua
Juutana
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 48
Liittynyt: Ke 07.11.2018 16:51

Re: W251 r320 4-matic jousitus

Viesti Kirjoittaja Juutana »

Jokuvaan79 kirjoitti:R320 4-matic
Ongelmana vasemman takakulman tippuminen yön aikana mutta korjaa kyllä heti käynnistyksen jälkeen ja kompura käy hetken kunnes taso saavutettu ja sammuu sitten pois.
Ilmapussi vaihdettu ja letkulinjaa tutkittu vuotojen varalta sekä venttiilipöytä ja kompura tarkastettu vuodonilmaisin sprayllä ilman havaintoa vuodosta! Mitäön häiriövaloja ei pala eikä vikakoodeja löydy..
Ja autossa tuo ilmajousitus vain takana ja edessä "rautajouset"
Nyt huomioitu myös että nostaessaan nostaa myös oikeaa takakulmaa ehkä liiankin ylös.. avut tervetulleita kun iteltä alkaa konstit loppua
Heti alkuun tunnustan ettei ole muuta kokemusta kuin tältä foorumilta oon lukenut, mutta itse ehkä vaihtaisin kaikki ilmalekut. Ne ei paljoa Etrasta tms maksa ja kuulemma nirhaumia tai pieniä vuotoja ahtaissa paikoissa on vaikeaa nähdä.

Kerro ihmeessä miten tarina päättyy. Ilajouset kun on omassanikin, niin kylmää aina sydäntä lukea näitä ongelmia. :?
S212 E350 BlueTEC vm 2014
Jokuvaan79
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 4
Liittynyt: Ma 08.04.2019 23:53

Re: W251 r320 4-matic jousitus

Viesti Kirjoittaja Jokuvaan79 »

Juu ja mitä itse ilen selvittänyt noita osia niin juuri tuossa s212 mallissa ainakin sama tuo jakoventtiili..
Vastaa Viestiin