D-jetronic
D-jetronic
Löytyskö täältä d jet osaajaa joka osais kertoa esim 450 koneen suuttimien tuoton. Auto on californiasta eli saastemalleja. Koneessa on 2 erilaista suutinta ja 6 alkuperäistä joten järkevintä olis vaihtaa kaikki.
Re: D-jetronic
Uudet suuttimet maksaa miljoonia D-jettiin. Parasta huollattaa suuttimet ja samalla mitata tuotot (esim. Finjector Oy). Voivat verrata siellä tuottoja keskenään. Mulla on sama tilanne eli 2 erilaista ja 6 alkuperäistä suutinta. Kaikista mitattiin kuitenkin huollossa sama tuotto.JarnoA kirjoitti:Löytyskö täältä d jet osaajaa joka osais kertoa esim 450 koneen suuttimien tuoton. Auto on californiasta eli saastemalleja. Koneessa on 2 erilaista suutinta ja 6 alkuperäistä joten järkevintä olis vaihtaa kaikki.
Re: D-jetronic
Alkaa näyttämään siltä että viisain olis laittaa säädetävä ruisku ja vaihtaa suuttimet uudempi mallisiin ja muut ruuskun tarvitsemat osat. Samalla pääsis eroon djetin yhdestän osasta eli ruiskun kärjistä jakajassa.
Onko paikalla tyyppiä joka olis vaihtanu ruiskua uuteen, megasguirt tai muu merkki mikä olis hyvä.
Onko paikalla tyyppiä joka olis vaihtanu ruiskua uuteen, megasguirt tai muu merkki mikä olis hyvä.