A-malli W177

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.

Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 4
Liittynyt: Ma 22.04.2019 14:21
ViestiLähetetty: Ke 15.05.2019 19:04
juzaari kirjoitti: Kovalevynavigoiinti on 730e, tämä myös MercedesMe kautta. Veikkaan et lataus voi hiukka kestää, kun Tidalkaan mikään nopea ole ja kuitenkin musapalvelu.


Navigoinnin ostin jälkeen päin MercedesMe:stä, näin välttyi autoverolta kun sitä ei ottanut autoa tilatessa. Luulen, että kartta-aineisto on autossa valmiina. Tuolla maksulla se ilmeisesti vain aktivoidaan käyttöön sillä maksun jälkeen navigointi oli käytössä "samantien". Ostin myös sen "auton tilan etäkyselyn", jolla puhelimella näkee rengaspaineet, edellisen matkan, saa ovet auki/lukkoon yms.
Viimeksi muokannut iruaL päivämäärä Ke 15.05.2019 21:42, muokattu yhteensä 1 kerran


Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 4
Liittynyt: Ma 22.04.2019 14:21
ViestiLähetetty: Ke 15.05.2019 19:12
v6omega kirjoitti:A160 on kyllä hyvä ostos ja viripalikalla saa myöhemmin helposti nostettua tehot vaikka vastaamaan 180 mallia.


Reilun 1300km jälkeen olen kyllä autoon erittäin tyytyväinen. Sopivalla tavalla "perusauto", mutta kuitenkin hienompi ja modernimpi kuin jokin lähes samanhintainen (!) Kia tai Ford. Moni kyytiläinen on luullut autoa tuplasti kalliimmaksi mitä se oikeasti on. Tunnen saaneeni paljon vastinetta rahalle. Automaatti olisi tietysti ollut piste iin päälle, mutta dieselautoa en halua ja bensa-automaatti olisi ollut reilusti kalliimpi. Johonkinhan se raharaja on aina vedettävä. :)

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 69
Liittynyt: La 03.11.2018 15:07
ViestiLähetetty: Ke 15.05.2019 20:31
Tuo auton tilan kysely on yllättävän kätevä. Tullut käytettyä monesti kun MercedesMe herjaa, ettei auto ole lukittu. Olisiko siinä joku 10min viive kun auto seis, että tulee ilmo? Vaikka kotiin tullessa kauppakassit käsissä niin tulee yritettyä laittaa taskussa olevasta avaimesta näppituntumalla ovet lukkoon. Ei aina ole onnistunu... Mutta tällä saa ovet lukoon kännykällä, ei tarvinut lähtä talvipakkasilla pihalle tarpomaan ja softa kertoo jos toiminto ei onnistu.

Toinen juttu jos törkkäät vähän huolimattomasti oven kiinni eli jää vähän raolleen. Lukitsee toki ovet, mutta hetken päästä softa herjaa avoimesta ovesta. Osaa määrittää onko kyseessä ovi vai takapaksi. Sama myös jos ikkuna jää raolleen. Tosin nämä huolimattomuudet joutuu sitten käydä auton luona "korjaamassa"

Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 4
Liittynyt: Ma 22.04.2019 14:21
ViestiLähetetty: Ke 15.05.2019 21:41
juzaari kirjoitti:Tuo auton tilan kysely on yllättävän kätevä. "


Se on kätevä. Jos esim. kaupungilla kiertelee perheen kanssa ja sopii, että "nähdään autolla" niin sovelluksella oma väki pääsee autoon sisälle säältä suojaan, vaikka avaimellinen saapuisi autolle viimeisenä.

Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 3
Liittynyt: Ke 13.03.2019 19:32
ViestiLähetetty: Pe 17.05.2019 08:35
v6omega kirjoitti:
Hopeinenmese kirjoitti:Onko kellään laitettu tuo puhelimen langaton lataus(Qi) autoon. Kännykän olisi tietysti kiva ladata langattomasti. Paljonkohan maksaisi jälkiasentaisi sellasen??



Miten olisi jos autoon laittaisi puhelimelle lataavan telineen

esim.

https://www.ebay.co.uk/itm/Automatic-Cl ... 4255928717

Kuva



Jöö. :lol: tommosen kojelautaan kyllä.

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 69
Liittynyt: La 03.11.2018 15:07
ViestiLähetetty: Su 26.05.2019 17:19
Nyt meni hermot tän upean kaksoiskytkin laatikon kanssa. 15v. vanha Volvokin vaihtaa sulavammin kun tämä. Katsotaan mitä tulee vastaukseksi Sunin huollosta. Etenkin ECO-modella risteyksiin hidastessa todella töksähtelevä 3-2. Samoin kun lyö Comfort tai Sport modella kaasun pohjaan, ei hyvää päivää. C-sarjalalaisessa tämä loota toimi paljon paremmin. Muilla kokemuksia?

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 281
Liittynyt: Ma 26.03.2018 15:38
ViestiLähetetty: Su 26.05.2019 18:41
juzaari kirjoitti:Nyt meni hermot tän upean kaksoiskytkin laatikon kanssa. 15v. vanha Volvokin vaihtaa sulavammin kun tämä. Katsotaan mitä tulee vastaukseksi Sunin huollosta. Etenkin ECO-modella risteyksiin hidastessa todella töksähtelevä 3-2. Samoin kun lyö Comfort tai Sport modella kaasun pohjaan, ei hyvää päivää. C-sarjalalaisessa tämä loota toimi paljon paremmin. Muilla kokemuksia?


C-sarjalaisessa kun ei ole tuota kaksoiskytkinvaihteistoa. Aina se kaksoiskytkin aski on ollut joka autossa karkea käytökseltään jos vertaa ns. Perinteiseen automaattiin joka esim C-sarjassa on. Ainoastaan pikkumersuissa tuo aski. Esim a ja b sarja, cla jne
Avatar
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 405
Liittynyt: Ke 09.01.2013 15:38
Paikkakunta: Helsinki
ViestiLähetetty: Ma 27.05.2019 00:09
Laatikko oli yksi suurimmista syistä, miksi päädyin C:hen A:n sijasta. Koeajoauton DCT ei aivan järkyttävä ollut, mutta silti valovuosien päässä 9G-Tronicista. Ei tarvinnut kauaa pohtia.
Ajossa: W205 C180 A Edition AMG 2018
Ex:
S204 C180 CDI AMG 2013
W176 A180 BE Urban 2013
Nippu Pösöjä ja vanha Bemari

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 98
Liittynyt: Su 08.02.2015 12:58
Paikkakunta: Vantaa-Ruskeasanta
ViestiLähetetty: Ma 27.05.2019 17:39
Sama juttu. Ei kyllä tule DCT-vaihteista enää tähän talouteen. Järkyttävä käytös normaalissa ajossa. Nopeassa kiihdytyksessä ihan jees mutta muuten kantikas.
W205 200 CDI Bluetec
ex: S212 220, S204 180, X204 220 + 2 x A3, 3 x A4, A6 ja muutama VW

Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 1
Liittynyt: Pe 08.03.2019 08:17
ViestiLähetetty: Ti 28.05.2019 14:49
Onkos kukaan perehtynyt äänentoiston parannukseen tässä mallissa? Jäi ruksimatta parempi audiopaketti ja vakiosetti jättää toivomisen varaa vähän turhan paljon.

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 69
Liittynyt: La 03.11.2018 15:07
ViestiLähetetty: Ti 28.05.2019 18:03
Etsinyt samaa, ei tunnu löytyvän. Myöskin aclassforumissa ihmettelyä aiheesta. Kai malli vielä liian "uusi" et joku olisi alkanut repiä sisustaa osiksi?

Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 32
Liittynyt: Ke 17.10.2018 12:49
ViestiLähetetty: Ke 29.05.2019 13:21
juzaari kirjoitti:Nyt meni hermot tän upean kaksoiskytkin laatikon kanssa. 15v. vanha Volvokin vaihtaa sulavammin kun tämä. Katsotaan mitä tulee vastaukseksi Sunin huollosta. Etenkin ECO-modella risteyksiin hidastessa todella töksähtelevä 3-2. Samoin kun lyö Comfort tai Sport modella kaasun pohjaan, ei hyvää päivää. C-sarjalalaisessa tämä loota toimi paljon paremmin. Muilla kokemuksia?



Tässäpä on testiä kickdownin ja DCT:n toiminnasta ja autona A200

Eli vakkari päällä ja nopea kaasun polkaisu pohjaan, kierrokset koneessa hetkessä nousevat n. 1500 -> 4200 vaan vauhti ei lisääntynyt yhtään ja paluu lähtötilanteeseen kestää n. 21 s..... :-(


https://youtu.be/dpxdHynEsMc
Viimeksi muokannut v6omega päivämäärä La 01.06.2019 13:50, muokattu yhteensä 3 kertaa

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 69
Liittynyt: La 03.11.2018 15:07
ViestiLähetetty: Ke 29.05.2019 16:42
Siis minulla ongelma tuossa kickdownissa on todella terävä vaihto pienelle vaihteelle. Mut lähtee omasta mielestä ihan ilosesti.

Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 10
Liittynyt: Su 06.01.2019 14:45
ViestiLähetetty: Ke 29.05.2019 21:17
Itsellä vaihteisto käynyt pariin kertaan saamassa uutta ohjelmaa sisään. Syynä lähinnä joskus esiintyvä pieni jyrnytys ennen 2-3 vaihtoa. Joskus liikkennevaloihin pysähtyessä nykäisee lievästi. Muuten toimii minusta hyvin, lähtee pehmeästi liikkeelle ja vaihtaa erittäin nätisti vauhdissa. Normikäytössä en huomaa mitään eroa edellisiin mehumaijoihin, 6 ja 8 vaihteisiin Volvoihini.

Siinä tilausvaiheessahan olisi muuten saanut audiota sinne sisälle ;). Itse olen erittäin positiivisesti yllättynyt Burmestereista.
Edellinen

Paluu Muuta Mersuasiaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa







AUTOIHINvaraOSAT.fi

kl-varaosat.fi

https://Www.AutoDoc.fi