w211 om647 virittelyä
w211 om647 virittelyä
Päätin kirjoittaa uuden aiheen omasta rojektista. Todella vähän olen löytänyt tietoa foorumilta om647 virittämisestä.
Auto toimittanut käyttöauton virkaa ja hyvin pelannut. Perinteisesti auto kävi ohjelmalla ja niinhän siinä kävi, että nälkä kasvoi syödessä.
Ainoa ongelma auton kanssa on ollut, että railpaineet ei tahdo pysyä tarpeeksi korkealla. Taitaa suuttimissa olla sen verta ohivuotoa, pitäisi vielä nuo korjausarvot kattoa staarilla.
Tällä hetkellä setuppina
-om648 ahdin, johon sorvattu 270cdi kompurakotelo, ahtoputken lähdön takia.
-400cdi korkeapainepumppu
-cooleri
-c30 amg suuttimet
- ja muita pieniä ja isompia muutoksia
Vetoa on kyllä paljon enemmä mitä ohjelmoitu 270cdi.
Penkissä joskus tarkotus käyttää ja ahtimeen vaihella billet siivet sekä 4bar map oottelee hyllyssä kunhan saa ahtimen päivitettyä.
Ahdin meni muuten suoraan, mutta pakoputkea joutu muokkaamaan, öljyn paluu ja meno letkut joutu tekemään sekä ohjainservon tankoa lyhetämään mikä liikuttaa johdinsiipiä ahtimessa.
Voimansiirtoon ei ole koskettu muutakuin kytkimeen. Kytkimenä kova vauhtipyörä, jousitettu massalevy ja sre 765 asetelma.
Päätylevyä kannesta joutui leikkelemään. Yhden pultinpaikan joutuu uhraamaan kuten kuvasta näkee, ei saa sopimaan pumpun kanssa tuota pulttia. Hyvällä tiivisteliimalla kiinni ja tuntuisi pitävän. Vakio määränsäätimen jouduin myös laittamaan tuohon pumppuun, ei toiminut 400 määränsäätäjällä. Auto sammui aina kun antoi vähän enempi kaasua. Voi johtua ohjelmasta kun ohjelma tehty vakio määränsäätäjälle.
Pitkä päivitys toivottavasti jaksoit katsoa loppuun. Tein ihan sillä periaatteella tämän topicin, jos muitakin kiinnostaa tehä samanlaisia päivityksiä omaan autoon. Tänne päivittelen lisää sitten kun tulee muutoksia lisää autoon.
Auto toimittanut käyttöauton virkaa ja hyvin pelannut. Perinteisesti auto kävi ohjelmalla ja niinhän siinä kävi, että nälkä kasvoi syödessä.
Ainoa ongelma auton kanssa on ollut, että railpaineet ei tahdo pysyä tarpeeksi korkealla. Taitaa suuttimissa olla sen verta ohivuotoa, pitäisi vielä nuo korjausarvot kattoa staarilla.
Tällä hetkellä setuppina
-om648 ahdin, johon sorvattu 270cdi kompurakotelo, ahtoputken lähdön takia.
-400cdi korkeapainepumppu
-cooleri
-c30 amg suuttimet
- ja muita pieniä ja isompia muutoksia
Vetoa on kyllä paljon enemmä mitä ohjelmoitu 270cdi.
Penkissä joskus tarkotus käyttää ja ahtimeen vaihella billet siivet sekä 4bar map oottelee hyllyssä kunhan saa ahtimen päivitettyä.
Ahdin meni muuten suoraan, mutta pakoputkea joutu muokkaamaan, öljyn paluu ja meno letkut joutu tekemään sekä ohjainservon tankoa lyhetämään mikä liikuttaa johdinsiipiä ahtimessa.
Voimansiirtoon ei ole koskettu muutakuin kytkimeen. Kytkimenä kova vauhtipyörä, jousitettu massalevy ja sre 765 asetelma.
Päätylevyä kannesta joutui leikkelemään. Yhden pultinpaikan joutuu uhraamaan kuten kuvasta näkee, ei saa sopimaan pumpun kanssa tuota pulttia. Hyvällä tiivisteliimalla kiinni ja tuntuisi pitävän. Vakio määränsäätimen jouduin myös laittamaan tuohon pumppuun, ei toiminut 400 määränsäätäjällä. Auto sammui aina kun antoi vähän enempi kaasua. Voi johtua ohjelmasta kun ohjelma tehty vakio määränsäätäjälle.
Pitkä päivitys toivottavasti jaksoit katsoa loppuun. Tein ihan sillä periaatteella tämän topicin, jos muitakin kiinnostaa tehä samanlaisia päivityksiä omaan autoon. Tänne päivittelen lisää sitten kun tulee muutoksia lisää autoon.
Viimeksi muokannut Talonki, Ma 03.01.2022 14:15. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Dieselillä tehään voimaa, pensalla pestään pensselit
Re: w211 om647 virittelyä
Nelisatkun pumppu ja ei paineet pysy? On suuttimet aika tavallisen valmiit tuossa kohtaa.
Ensiavuksi kannattaa vaihtaa ne teflon tilkkeet suuttimiin, sarja maksaa pari kymppiä, ja tietty tarvii pohjatiivisteet ja pultit.
Hyvältä näyttää setti, onko ohjelma tehty c30 suutinkarttojen pohjalta vai onko vielä vakio suuttimien kartat?
Ensiavuksi kannattaa vaihtaa ne teflon tilkkeet suuttimiin, sarja maksaa pari kymppiä, ja tietty tarvii pohjatiivisteet ja pultit.
Hyvältä näyttää setti, onko ohjelma tehty c30 suutinkarttojen pohjalta vai onko vielä vakio suuttimien kartat?
Re: w211 om647 virittelyä
Joo siis ainakin yleismallin testeri sanoo että railpaine alhainen. Vakiopumpulla meni vikatilaan heti jos kiihytti rajummin, nyt menee vasta kutosella kaasupohjassa eli pystyy nyt ajamaan normaalisti. Suuttimet kun ostin niin niiden piti olla huollettu 35tkm sitten. Myyjällä oli kuitti huollosta, mutta ihmettelin vaan miten noi suuttimet vois olla niin huonossa kunnossa noin lyhyessä ajassa. Testailin kumminkin nuo ohivuodot ja aika paljon oli tavaraa letkuissa. 20cm pitkät letkut ja puolillaan ellei yli 7-10 sekunnin tyhjäkäynnin jälkeen. Onko kuinka vaikea homma vaihtaa nuo teflonkilkkeet? Ja mistä noita varaosia saa noihin suuttimiin? Määränsäätäjän toiminta pitää vielä kattoa staarilla myös.
Ymmärtäääkseni tehty c30 suutinkartan pohjalta.
Ymmärtäääkseni tehty c30 suutinkartan pohjalta.
Dieselillä tehään voimaa, pensalla pestään pensselit
Re: w211 om647 virittelyä
Diesel korjaamot varmaan saa tiivisteet hommattua, ne tosin varoittelee ei voi avata itse, avaruusteknologiaa jne. Et jos sitä propagandaa ei jaksa niin ebay yms.
Tiivistesarjan numero: F00 VC99 02
Ohjeet löytyy härmäksi http://www.skg.fi/tile002/w163/15022016.html
Puhtaus on kaiken a ja o, huolellisuutta ja puhtautta ja helppohko homma.
Tiivistesarjan numero: F00 VC99 02
Ohjeet löytyy härmäksi http://www.skg.fi/tile002/w163/15022016.html
Puhtaus on kaiken a ja o, huolellisuutta ja puhtautta ja helppohko homma.
Re: w211 om647 virittelyä
.
Savuttelusta ei kannata nyt huolestua, ennenkuin suuttimet on kunnossa (-tettu).
Ohjelman tekijästä on minulla oma mielipiteeni, mutta onko tuo lopulta niin tärkeää ...
Savuttelusta ei kannata nyt huolestua, ennenkuin suuttimet on kunnossa (-tettu).
Ohjelman tekijästä on minulla oma mielipiteeni, mutta onko tuo lopulta niin tärkeää ...
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: w211 om647 virittelyä
Joo kiitoksia vinkeistä. Löysin osasarjan netistä. Hyllynpohjalla on vanhoja suuttimia, pitää niihin ensiks harjotella.
Kannattaako sinne suuttimeen mitään muuta vaihtaa? Tuleeko yleensä tolla teflontiivisteen vaihdolla kuntoon vai voiko niissä suuttimissa olla muutakin vikaa? Karjalainen on edellisen omistajan mukaan tehnyt suuttimet 35tkm sitten. Ihmetyttää vain miten ne noin huonot jo voi olla.
Kannattaako sinne suuttimeen mitään muuta vaihtaa? Tuleeko yleensä tolla teflontiivisteen vaihdolla kuntoon vai voiko niissä suuttimissa olla muutakin vikaa? Karjalainen on edellisen omistajan mukaan tehnyt suuttimet 35tkm sitten. Ihmetyttää vain miten ne noin huonot jo voi olla.
Dieselillä tehään voimaa, pensalla pestään pensselit
Re: w211 om647 virittelyä
Pitäisi hillitä suurimman vuodon, mut vähän kyllä ihmetyttää jos tuon verran ajettu ja vuotaa. Toisaalta onko muuta vaihdettu kuin kärjet ja shimmattu uusiksi.
Vaikea sanoa kun ei kristallipalloa ole.
Jos muuta vaihtaa haluaa niin pitää vaihtaa solenoidin kuula ja se venttiilin pohja. Mut toi teflon ja sen tukirengas yleensä riittää.
Vaikea sanoa kun ei kristallipalloa ole.
Jos muuta vaihtaa haluaa niin pitää vaihtaa solenoidin kuula ja se venttiilin pohja. Mut toi teflon ja sen tukirengas yleensä riittää.
Re: w211 om647 virittelyä
Tuossa voi olla perää, että vaihdettu vain kärjet ja shimmattu. Pitää noita tiivistesettejä ostaa ja kokeilla miten sujuu.
Dieselillä tehään voimaa, pensalla pestään pensselit
Re: w211 om647 virittelyä
Mitenkäs tämä rojekti etenee joko on tilkkeet vaihdettu?
Suosittelen että teetät tuikulla ohjelman, hänelle tuo kombinaatio pitäisi olla suhteellisen tuttu säädettävä. Saa ainakin kunnollisen ja toimivan ohjelman.
Siihen kannattaa vähän käyttää ajatusta kuka ohjelman tekee, että saa oikeasti hyvän ja oikein toimivan.
Suosittelen että teetät tuikulla ohjelman, hänelle tuo kombinaatio pitäisi olla suhteellisen tuttu säädettävä. Saa ainakin kunnollisen ja toimivan ohjelman.
Siihen kannattaa vähän käyttää ajatusta kuka ohjelman tekee, että saa oikeasti hyvän ja oikein toimivan.
Re: w211 om647 virittelyä
Suuttimiin en ole kerennyt koskemaan vielä. Ainut vaan, että tuikku vaikuttaa siellä pohjosempana ja iten asun etelässä
Kytkin pitäisi ilmata vielä loppuun, ei tahdo irroittaa kunnolla.
Kytkin pitäisi ilmata vielä loppuun, ei tahdo irroittaa kunnolla.
Dieselillä tehään voimaa, pensalla pestään pensselit
Re: w211 om647 virittelyä
No on hänellä niitä yhteistyökumppaneita etelämmässäkin, kannattaa laittaa viestiä ja kysyä.
Sain omaan 647 vaihdettua turbon isompaan, vielä tarttisi cooleri asentaa ja miettiä isompia kärkiä. Kyllähän tuo nytkin jo kivemmin menee kun laatikko vaihtaa nopeammin mitä vakiona.
Sain omaan 647 vaihdettua turbon isompaan, vielä tarttisi cooleri asentaa ja miettiä isompia kärkiä. Kyllähän tuo nytkin jo kivemmin menee kun laatikko vaihtaa nopeammin mitä vakiona.
Re: w211 om647 virittelyä
No joo jos eivät tuolla saa tehtyä kunnolla ohjelmaa niin sitten täytyy kääntyä tuikun puoleen. Joo onhan tuo huomattava ero tuolla isommalla ahtimella. Eikös sullaki ollu se om648 ahdin 2359? Kattelin tarkemmin noita suuttimien ohivuotoja niin 25-30mm on kaikissa ohivuotoa. Onkohan liikaa sitä en osaa sanoa, täytyy kumminkin vaihella ne tiivisteet kun mulla ne on jo. Paljonko tälläsestä on mahollista saaha billetti ahtimella? Itte aina olettanu että joku 350? Viispyttysellä tuskin 400 menee rikki?
Viimeksi muokannut Talonki, La 07.12.2019 17:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dieselillä tehään voimaa, pensalla pestään pensselit
Re: w211 om647 virittelyä
Juu 2359v on, tällä hetkellä vielä vakio suuttimet, katsoo nyt sitten kun saa penkin valmiiksi mitä kärkiä tuonne sitten koittaa.
Ohjelma on kyllä se yksi tärkeimmistä osista kun se määrittelee sen miten hyvin ahdin vastaa ja ahdin tekee joko paketin.
Ahtopaine ohjattu systeemi, ja miten hyvin saa ahdot tulemaan niin saa myös syötöt toteutumaan. Savua kyllä kaikki osaa tehdä mutta muuttaa se savu voimaksi jolloin ei ole savua, sitä ei kaikki osaa.
Itse teen omat ohjelmani, laatikkoon ja ecuun.
100mm3 palaa ilman savua, lisää tietty tekisi mieli.
Ohjelma on kyllä se yksi tärkeimmistä osista kun se määrittelee sen miten hyvin ahdin vastaa ja ahdin tekee joko paketin.
Ahtopaine ohjattu systeemi, ja miten hyvin saa ahdot tulemaan niin saa myös syötöt toteutumaan. Savua kyllä kaikki osaa tehdä mutta muuttaa se savu voimaksi jolloin ei ole savua, sitä ei kaikki osaa.
Itse teen omat ohjelmani, laatikkoon ja ecuun.
100mm3 palaa ilman savua, lisää tietty tekisi mieli.
Re: w211 om647 virittelyä
Onko tuo vakio 2 massa vauhtiksesta sorvattu pyörä vai minkälainen aihio ollut? Itelläkin samantyyppinen rojekti käynnissä vaan meinaa tuo vauhtis kytkin puoli antautua..
Re: w211 om647 virittelyä
Kytkinsarja tilattu briteistä dpuk nimisestä firmasta. Oli täysin bolt-on, ainut vika vaan että todella suolasen hintanen. Itsellä ei ole mahdollisuuksia lähteä sorvailemaan ja kehittämään ite jostain halvemmalla ni päätin tilata bolt-on setin. Taitaa olla muutenkin melkeimpä ainut bolt-on setti mitä saa kyseiseen vaihelodjuun....
Ei kellään olisi hyvää vinkkiä miten ilmata kytkin, että ilmaus onnistuisi? Nyt kytkin irroittaa aivan polkimen loppupäässä ja silloinki huonosti. Vähäksii aikaa paranee ilmauksen jälkeen. Toissapäivänä yön, kun seisoi niin aamulla ensimmäiset kilometrit meni aivan normaalisti sitten rupes taas takerteleen. Alhaalta yrittänyt työntää tippakannulla, mutta jostain syystä neste ei lähde menemään eli nestepinta ei säiliössä nouse ollenkaan. Poljintuntuma aluksi löysä sitten puolen välin jälkeen jäykistyy.
Ei kellään olisi hyvää vinkkiä miten ilmata kytkin, että ilmaus onnistuisi? Nyt kytkin irroittaa aivan polkimen loppupäässä ja silloinki huonosti. Vähäksii aikaa paranee ilmauksen jälkeen. Toissapäivänä yön, kun seisoi niin aamulla ensimmäiset kilometrit meni aivan normaalisti sitten rupes taas takerteleen. Alhaalta yrittänyt työntää tippakannulla, mutta jostain syystä neste ei lähde menemään eli nestepinta ei säiliössä nouse ollenkaan. Poljintuntuma aluksi löysä sitten puolen välin jälkeen jäykistyy.
Dieselillä tehään voimaa, pensalla pestään pensselit
Re: w211 om647 virittelyä
Paineilmaa säiliön päädystä varovasti että painaa ilmat työsylinteristä pihalle.
Siihen on olemassa joku sarjakin muistaakseni, ite käytin vanhaa modattua korkkia mikä oli ylimääräinen. Paljoa painetta ei tarvita.
Mersuun en ole kokeillut kun ei ole kytkintä mutta muissa on toiminut.
Siihen on olemassa joku sarjakin muistaakseni, ite käytin vanhaa modattua korkkia mikä oli ylimääräinen. Paljoa painetta ei tarvita.
Mersuun en ole kokeillut kun ei ole kytkintä mutta muissa on toiminut.
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5315
- Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
- Paikkakunta: Mökillä
Re: w211 om647 virittelyä
Kovia pyöriä on alkujaan ainkin sprinterissäCdi härö kirjoitti:Onko tuo vakio 2 massa vauhtiksesta sorvattu pyörä vai minkälainen aihio ollut? Itelläkin samantyyppinen rojekti käynnissä vaan meinaa tuo vauhtis kytkin puoli antautua..
Mökkillä
'
'
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5315
- Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
- Paikkakunta: Mökillä
Re: w211 om647 virittelyä
Ei kellään olisi hyvää vinkkiä miten ilmata kytkin, että ilmaus onnistuisi? Nyt kytkin irroittaa aivan polkimen loppupäässä ja silloinki huonosti. Vähäksii aikaa paranee ilmauksen jälkeen. Toissapäivänä yön, kun seisoi niin aamulla ensimmäiset kilometrit meni aivan normaalisti sitten rupes taas takerteleen. Alhaalta yrittänyt työntää tippakannulla, mutta jostain syystä neste ei lähde menemään eli nestepinta ei säiliössä nouse ollenkaan. Poljintuntuma aluksi löysä sitten puolen välin jälkeen jäykistyy.[/quote]
Tippaknnusta tiedä mutta isolla lääke ruiskulla letkun pätkällä ilmaus ruuvista
ja tietysti poljin ylhäällä kun sitä tekee,
sitten jos tulee hyväksi ja taas hetekn päästä on ilmaa systeemissä on jossain vuoto
Tippaknnusta tiedä mutta isolla lääke ruiskulla letkun pätkällä ilmaus ruuvista
ja tietysti poljin ylhäällä kun sitä tekee,
sitten jos tulee hyväksi ja taas hetekn päästä on ilmaa systeemissä on jossain vuoto
Mökkillä
'
'
Re: w211 om647 virittelyä
Niin joo. Nyt kytkimen kanssa sen verta edetty, että tuntuis olevan ilmattu kun kylmänä irrottaa nätisti, mutta auton lämmettyä rupee takerteleen pitää öljyjen määrä varmistaa ja tarkistaa paljonko varmasti pitäisi olla. Kytkin remontin yhteydessä kun ne öljyt laatikkoon vaihdoin.
Dieselillä tehään voimaa, pensalla pestään pensselit
Re: w211 om647 virittelyä
Terve vaan,
Auton kanssa edetty ja kytkin ongelmat selvitetty. Iltapuhtiaisiksi päätin vetää uuden putkiston autoon ihan sen takia kun vakio alkoi ahdistamaan sen verta. Savutuskin väheni rojektin päätteeksi. Putki alusta loppuun 3 tuumasta yhellä vaimentajalla.
Aika siistin näkönen loppujen lopuksi tuli.
Auton kanssa edetty ja kytkin ongelmat selvitetty. Iltapuhtiaisiksi päätin vetää uuden putkiston autoon ihan sen takia kun vakio alkoi ahdistamaan sen verta. Savutuskin väheni rojektin päätteeksi. Putki alusta loppuun 3 tuumasta yhellä vaimentajalla.
Aika siistin näkönen loppujen lopuksi tuli.
Viimeksi muokannut Talonki, Ma 03.01.2022 14:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dieselillä tehään voimaa, pensalla pestään pensselit
Re: w211 om647 virittelyä
Ihan hyvän näköinen, mutta ei se vakio kyllä ihmeemmin ahdista ennen kuin jossain päälle 350-400hv käsittääkseni.
Ei muuten mutta jos on oikein niuho katsuri niin tulee kitinää.
Ei muuten mutta jos on oikein niuho katsuri niin tulee kitinää.
Re: w211 om647 virittelyä
Joo ei kai se muuten, mutta mulla oli vähän huonosti alunperin toteutettu tuo dp liian ahtaaksi. Joo katotaan keväällä miten leiman käy
Dieselillä tehään voimaa, pensalla pestään pensselit
Re: w211 om647 virittelyä
Kuvassa vain yksi putki. Etkö tehnyt uutta tuplaputkea?
Re: w211 om647 virittelyä
Joo tein yhdellä putkella, kun tulee vaan kalliimmaksi tehdä tupla putki ja mitään hyötyä tuplaputkesta ei ole.
Dieselillä tehään voimaa, pensalla pestään pensselit
Re: w211 om647 virittelyä
Ja tästäkin 200 cdin särkemisestä on jo pari vuotta aikaa, eli kun sinne yli 440hp/850nm pääsette viisipyttyisestä, niin on asiat kohdillaan. Ei kyllä löydy helposti manuaalin osia , jotka pitäisi edes nuo 200 cdistä haluttaessa / osattaessa saatavat vedot Ehkä bemun M5 240mm kytkin romppeet? Ja nämäkin vedot vakiolla 200cdin pumpulla.mirmir69 kirjoitti:Moi!
On tullut tässä kevään korvilla original Tuikku1:stä naplattua nykypäivään (s203 200cdi man 2003). Autolle tehtiin pari vuotta sitten sukupolven vaihdos ja se siirtyi Kajaanista tänne Savoon.
Talven jäärata leikeissä loukkaantunut w210 320 cdin turbo huollettiin ja samalla Arctic turbon Murola laittoi sinne AMG:n pakosiiven ja 6-lapaisen billetti kompura siiven. Suuttimet kävi Karjalaisen hellässä huomassa Kajaanissa. Penkissä suuttimista lähti lupaavat 180 ml / isku
Suuttimet ja turbo saatiin kiinni muutama viikko sitten ja samointein hyvin palvellut 270 cdistä oleva vauhtipyörä ja kytkin paketti ei yrittänytkään pitää kuin 1 ja 2 vaihteella. Tänään huoltoseppä täältä Savosta sai valmiiksi autoon 320cdi v6 vauhtipyörän ja kytkin paketin.
Sen verran paremmin piti, että autolla mentiin Kajaaniin tuikun hoiviin ja aloitettiin auton uusi säätäminen.
Ja tässä illan naplauksen loppu tulos
[ [url=http://i4.aijaa.com/m/00231/14398881.jpg] ][/url]
On siinä vielä 400tkm vanhus voimissaan, ~352 hp / 700nm. Ja autohan pelaa juuri niin nätisti, kuin käyristä voi päätellä
Hitsi 4 pyttyinenhän rupeaa hyppimään meidän v6 320 cdi:n silmille.
Ja tuo tuli vielä alun pienen 3" pätkän jälkeen vakiona olevalla 2,5" putkella, jossa on avara loppuvaimennin.
Kiitos tuikulle napluusta auton kanssa. Oli kyllä pieni palo taas tuikun silmissä nähtävissä, kun hän pääsi taas originaali autonsa kimppuun. Tällä autollahan ohjelman ja kaiken muunkin auton särkemisen opit on harjoiteltu
Ja kaupan päälle tuikku lupasi, että jos nyt näiltä vedoilta särkyy, niin särkyy sitten oikein huolella
S213 E400d 11/2018, om656 ainut oikea mb motti!
ex.W203 Coupe 200 COMP man.om111 2002
ex. S213 220d 4matic 11/2017, vaikea tapaus
ex. S212 Facelift 250 CDI 4MATIC Tuikutettu;
ex.W211 320 CDI 4(00hp)MATIC Tuikutettu;
ex. S203 270 CDIA, Tuikutettu
ex. S203 200 CDI man, Orig. Tuikku
W639 2015 116 CDIA 4x4, Tuikun täysteho 258hp/585Nm
ex. W639 115 CDIA 4x4, Tuikutettu
ex. W639 111 CDIA, Tuikutettu, mörkö suuttimet
ex. S202 180 C man, lumikki kesäauto;
ex. W203 200 Komperssori man., kesäauto;
ex. W211 220 CDIA (GT23/ 2 5 5 9, AMG, 3", cool, Tuikutetu)
ex. W210 200 CDIA
ex. 124 300D /E
=>VW 1.9 / 2.0 TDI Touran with 1852vnt
=>VW 2.0 TDI DSG V Golf 200hp/400Nm
=> VW 2.0 CRD Tiguan Tipronic 200hp/416 Nm
=> VW GTE Golf Hybridi, Antti Karpitettu 230hp/400Nm Wau!
ex.W203 Coupe 200 COMP man.om111 2002
ex. S213 220d 4matic 11/2017, vaikea tapaus
ex. S212 Facelift 250 CDI 4MATIC Tuikutettu;
ex.W211 320 CDI 4(00hp)MATIC Tuikutettu;
ex. S203 270 CDIA, Tuikutettu
ex. S203 200 CDI man, Orig. Tuikku
W639 2015 116 CDIA 4x4, Tuikun täysteho 258hp/585Nm
ex. W639 115 CDIA 4x4, Tuikutettu
ex. W639 111 CDIA, Tuikutettu, mörkö suuttimet
ex. S202 180 C man, lumikki kesäauto;
ex. W203 200 Komperssori man., kesäauto;
ex. W211 220 CDIA (GT23/ 2 5 5 9, AMG, 3", cool, Tuikutetu)
ex. W210 200 CDIA
ex. 124 300D /E
=>VW 1.9 / 2.0 TDI Touran with 1852vnt
=>VW 2.0 TDI DSG V Golf 200hp/400Nm
=> VW 2.0 CRD Tiguan Tipronic 200hp/416 Nm
=> VW GTE Golf Hybridi, Antti Karpitettu 230hp/400Nm Wau!
Re: w211 om647 virittelyä
Joo kyllä yritys ois kova saada vetoja lähelle neljään sataan ainakin. Toi kytkin minkä tohon autoon ostin, niin liike lupasi että kestäis jonkuin vajaa 600hp/950nm. En usko, että tällä autolla saan tuota kytkytintä luistamaan.
Dieselillä tehään voimaa, pensalla pestään pensselit
Re: w211 om647 virittelyä
Mitkä suuttimet on tulossa? Karjalaisen möröt? Amg suuttimilla jää haaveeksi 400, ei taida päästä 300 päälle normi vitosessa.
Re: w211 om647 virittelyä
Suuttimet ovat käyneet Karjalaisella edellisen omistajan toimesta. Kuitissa oli veloitettu 250/suutin ja nimeke joku kärkityö tai sinnepäin. Eli uskon että nämä eivät ole vakio c30 suuttimet. Pitää kysellä vielä edelliseltä omistajalta.
Dieselillä tehään voimaa, pensalla pestään pensselit
Re: w211 om647 virittelyä
Jos suuttimet on karjalaisen möröt niin kai sun säätäjä tietää miten niiden kartat tehdään niin että oikesti toimii eikä tule vain savua?
Re: w211 om647 virittelyä
Uskon näin, aika loppu kesken autoa säätäessä ja railpaineen kanssa tapellessa meni tuhottomasti aikaa. Samalla oli tuon määränsäätäjä ongelma. Päätettiin jatkaa auton säätämistä sitten, kun saa suuttimien tiivisteet vaihettua.
Dieselillä tehään voimaa, pensalla pestään pensselit