Holset HX35/40 om606

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Avatar
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 12
Liittynyt: Ti 24.06.2014 12:49
ViestiLähetetty: Ma 13.01.2020 15:47
Eli tuli hommattua tohon projektiin (om606) Holset HX35/40: pakopesä 14cm2 (hukkaportillinen) Kompressori: 60mm (Super profile) ja Turbiini: 60mm(Super profile). Ni meniköhän nyt ihan mettään tolla valinnalla? Joku sanoo että ei jaksa välttämättä ahtaa ja toinen taas sanoo, että ei oo paras valinta mutta pitäis toimia ihan ok noilla siivillä että ennemmin olis huolissaan 14 pakopesän tukkosuudesta... 350hp tähtäimessä...

Onko jollain kokemusta tosta ahtimesta diiselissä? Jenkeissä käyttävät juuri tuota ahdinta cumminssissa pienenä viritysahtimena mutta mutta....


Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 221
Liittynyt: La 12.08.2006 17:47
Paikkakunta: Petäjä
ViestiLähetetty: Ti 14.01.2020 10:07
Kyllä se jaksaa ahtaa. 350hv tulee kyllä ja lisäksi vielä laajalla alueella vääntöäkin kun herää melko mukavasti.
Minulla on 320cdissä tuommonen. Oon kyllä tykännyt. 370/730 mitattua tehoa.
Onhan cdi toki paljon parempi moottori, mutta eiköhän myös 606ssa toimi myös.
-89 S124 300TDT 24v 4matic
Avatar
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 12
Liittynyt: Ti 24.06.2014 12:49
ViestiLähetetty: Ti 14.01.2020 11:43
Juuri tälläista vastausta kaipasinkin. Kiitos siitä!

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 359
Liittynyt: Ti 15.04.2008 15:16
ViestiLähetetty: Ti 14.01.2020 17:11
-
Viimeksi muokannut Eetyzk päivämäärä Ke 12.02.2020 12:40, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 12
Liittynyt: Ti 24.06.2014 12:49
ViestiLähetetty: Ti 14.01.2020 17:21
Joo siis otsikon mukainen Holsetti tuli jo hommattua tohon projektiin. Keväällä alkaa tekniikanvaihto ja kun saan vehkeet ajokuntoon niin tuun kertomaan miten toi hybridi toimii tossa kokoonpanossa... Todella vähän/ ollenkaan löyty netistä tietoa tosta ahtimesta kammiokoneessa...
Avatar
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 61
Liittynyt: La 07.01.2012 18:46
ViestiLähetetty: Ma 08.06.2020 09:38
Minulla juuri sama ahdin odotellut puoli vuotta hyllyssä pääsyä 606 kylkeen.
Ehkä minun tehotavoitteella perus hx35w olis aavistuksen vääntävämpi, mutta tämä nyt oli kkd:llä sopivasti tarjouksessa niin kokeillaan. :)
mulla 7mm pumppu ja 110cc syöttöä. ainakin paikat kestää, eikä pakopesäkään pitäisi jäädä pieneksi näin pienellä syötöllä. :)
om601
Avatar
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 12
Liittynyt: Ti 24.06.2014 12:49
ViestiLähetetty: Ke 17.06.2020 16:54
blacklake kirjoitti:Minulla juuri sama ahdin odotellut puoli vuotta hyllyssä pääsyä 606 kylkeen.
Ehkä minun tehotavoitteella perus hx35w olis aavistuksen vääntävämpi, mutta tämä nyt oli kkd:llä sopivasti tarjouksessa niin kokeillaan. :)
mulla 7mm pumppu ja 110cc syöttöä. ainakin paikat kestää, eikä pakopesäkään pitäisi jäädä pieneksi näin pienellä syötöllä. :)



Ootko päässyt jo kokeilemaan miten toimii? Ite sain eilen vasta mekenin 7,5mm pumpun postissa ja auto vielä levällään.
Avatar
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 61
Liittynyt: La 07.01.2012 18:46
ViestiLähetetty: Ke 17.06.2020 23:00
Enpä vielä, ilmoittelen kun saa katiskan läjään :D
om601

Mersumies
Mersumies
Viestit: 568
Liittynyt: Ke 18.01.2012 22:52
ViestiLähetetty: La 11.07.2020 19:16
JuhoL kirjoitti:Kyllä se jaksaa ahtaa. 350hv tulee kyllä ja lisäksi vielä laajalla alueella vääntöäkin kun herää melko mukavasti.
Minulla on 320cdissä tuommonen. Oon kyllä tykännyt. 370/730 mitattua tehoa.
Onhan cdi toki paljon parempi moottori, mutta eiköhän myös 606ssa toimi myös.


Onko sulla OM613, 648 vai 642 tuo turbo kiinni?
W211 320 cdi OM642
W211 320 cdi OM648

Paluu Turbot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot], MJPfin ja 9 vierailijaa







kl-varaosat.fi

PowerOn24.com

nettikasinot


Nettikasinot