Moro,
W639 Vito/Viano 115cdi - 2004 antaa toistuvasti vikakoodia P2359 (boost pressure too high).
Aikaisemmin vaihdettu ahtimen jälkeinen paineanturi, ahtopaineen säädin+pönttö, alipaineletkut tarkastettu, egr uusittu.
Kysyisinkin arvon palstalaisilta lisäapuja. Paljonko turbon vivun pitää päästä vapaasti liikkumaan xx mm?
Nyt kun alipainekellon vivun irroittaa niin turbon vipu liikkuu vain 3-4 mm. Eli onkohan siivet jumissa?
Turbon kunnostus vai uusinta?
-Timo
W639 ahdin vikakoodi P2359
W639 ahdin vikakoodi P2359
MB Viano 2004
MB R 2007
MB Vito 2004
MB R 2007
MB Vito 2004
Re: W639 ahdin vikakoodi P2359
Jaha, alipaine-vnt.
Painin juuri oman ahto-ongelman kanssa, tosin kyseessä ompi sähkösäädin.
Siinä vivun liike on kyllä senttejä eikä millejä.
Asiasta ymmärtämättä veikkaisin nokeentuneita johdinsiipiä?
-T-
Painin juuri oman ahto-ongelman kanssa, tosin kyseessä ompi sähkösäädin.
Siinä vivun liike on kyllä senttejä eikä millejä.
Asiasta ymmärtämättä veikkaisin nokeentuneita johdinsiipiä?
-T-
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5471
- Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
- Paikkakunta: Mökillä
Re: W639 ahdin vikakoodi P2359
Vivun päästä mitattuna? jos niinTide1980 kirjoitti:Moro,
W639 Vito/Viano 115cdi - 2004 antaa toistuvasti vikakoodia P2359 (boost pressure too high).
Aikaisemmin vaihdettu ahtimen jälkeinen paineanturi, ahtopaineen säädin+pönttö, alipaineletkut tarkastettu, egr uusittu.
Kysyisinkin arvon palstalaisilta lisäapuja. Paljonko turbon vivun pitää päästä vapaasti liikkumaan xx mm?
Nyt kun alipainekellon vivun irroittaa niin turbon vipu liikkuu vain 3-4 mm. Eli onkohan siivet jumissa?
Turbon kunnostus vai uusinta?
-Timo
On tai se vipu,
ipako pesä irti ja putsaus auttaa monesti
Mökkillä
'
'