Jusin ässä: W220 320 CDI -03
Re: Jusin ässä: W220 320 CDI -03
2 jää päälle ja vikatila. Vikakoodi P220A: Kierroslukutietojen vertailu tunnistimien Y3/6n2 ja Y3/6n3 välillä ei ole uskottava.
Viime kerralla tapahtumatiedoissa näkyi seuraavia tietoja: turbiinikierrosluku 2010, lähtevän akselin kierrosluku 883, vaihteistoöljyn lämpötila 90, kytkettävä vaihde 2 ja vaihde nyt 2.
Viime kerralla tapahtumatiedoissa näkyi seuraavia tietoja: turbiinikierrosluku 2010, lähtevän akselin kierrosluku 883, vaihteistoöljyn lämpötila 90, kytkettävä vaihde 2 ja vaihde nyt 2.
W221 350 CDI Lang -10, W124 300 D aut. -91, W140 300 SE -92
ex: W220 320 CDI -03, W208 320 Elegance -00, S212 220CDI Avantgarde -12, muut: Triumph Thunderbird Storm 1700 -12
ex: W220 320 CDI -03, W208 320 Elegance -00, S212 220CDI Avantgarde -12, muut: Triumph Thunderbird Storm 1700 -12
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5315
- Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
- Paikkakunta: Mökillä
Re: Jusin ässä: W220 320 CDI -03
Mikäs tuossa sitten on ?jusi kirjoitti:2 jää päälle ja vikatila. Vikakoodi P220A: Kierroslukutietojen vertailu tunnistimien Y3/6n2 ja Y3/6n3 välillä ei ole uskottava.
Viime kerralla tapahtumatiedoissa näkyi seuraavia tietoja: turbiinikierrosluku 2010, lähtevän akselin kierrosluku 883, vaihteistoöljyn lämpötila 90, kytkettävä vaihde 2 ja vaihde nyt 2.
vaikuttaa selkeältä perinteiseltä johdin levyvialta
kun tekee ohjeen mukaiset tarkistukset saa varmistuksen ja jos sen vaihdon jälkeen vaiva jatkuu
niin sitten epäillä muutta kuin testerin ilmoittamaa vikaa
ja johdinlevy vaihdettu niin siinä samalla on tehty laatikon tarkastus että luistaako kun sieltä vasta palasta kääntää,
muutenkin luistamiseen vitttaa kun katsot testerin mahdolist syyt koodille
Mökkillä
'
'
Re: Jusin ässä: W220 320 CDI -03
Anteeksi en ymmärtänyt, meinaatko että uusi johdinlevy voisi olla viallinen vai kyse kuitenkin laatikon luistosta? Muita oireita tai vikakoodeja ei esiinny kuin P220A. Luulin siis että laatikon luisto tekisi muitakin vikakoodeja. Testeri ei näyttäisi muita tarkistuksia kuin että tarkista, kääntyykö johdinlevyn impulssirengas tms ja sitten johdinlevyn uusiminen mikä on siis tehty.
W221 350 CDI Lang -10, W124 300 D aut. -91, W140 300 SE -92
ex: W220 320 CDI -03, W208 320 Elegance -00, S212 220CDI Avantgarde -12, muut: Triumph Thunderbird Storm 1700 -12
ex: W220 320 CDI -03, W208 320 Elegance -00, S212 220CDI Avantgarde -12, muut: Triumph Thunderbird Storm 1700 -12
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5315
- Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
- Paikkakunta: Mökillä
Re: Jusin ässä: W220 320 CDI -03
Hiukan epä järjestyksessä tuli kiirjoiteltua(ajatus kun pätkii...)jusi kirjoitti:Anteeksi en ymmärtänyt, meinaatko että uusi johdinlevy voisi olla viallinen vai kyse kuitenkin laatikon luistosta? Muita oireita tai vikakoodeja ei esiinny kuin P220A. Luulin siis että laatikon luisto tekisi muitakin vikakoodeja. Testeri ei näyttäisi muita tarkistuksia kuin että tarkista, kääntyykö johdinlevyn impulssirengas tms ja sitten johdinlevyn uusiminen mikä on siis tehty.
mutta kyllä uusikin voi olla rikki
varsinkin jos on semmoinen tarvike missä paljon valkoista,
eli se impulssi renkaan testus oli selvästi ok
siteen vikaa voi etsä muualta
Mökkillä
'
'
Re: Jusin ässä: W220 320 CDI -03
Siis enpä tajunnut tarkistaa impulssirenkaan kiertymistä tästä uudesta johdinlevystä. Se myös ihmetyttää, että miksi laatikkoa ei saa alle ~85 c vaihteistoöljyn lämpötilassa vikatilaan? Eikä siis muilla vaihteilla kuin 2:lla ja silloinkin vain suhteellisen matalilla kierroksilla. Täyskaasukiihdytys nollilta onnistuu aina ongelmitta.
W221 350 CDI Lang -10, W124 300 D aut. -91, W140 300 SE -92
ex: W220 320 CDI -03, W208 320 Elegance -00, S212 220CDI Avantgarde -12, muut: Triumph Thunderbird Storm 1700 -12
ex: W220 320 CDI -03, W208 320 Elegance -00, S212 220CDI Avantgarde -12, muut: Triumph Thunderbird Storm 1700 -12
Re: Jusin ässä: W220 320 CDI -03
Päivitelläänpä ässän kuulumisia. Vaihdelaatikon osalta olen nostanut kädet pystyyn ja olen lähettänyt kyselyä tunnettuun vaihteistopajaan korjausajan saamiseksi. Liekö kesäkiireitä, kun vastausta on saanut odotella. Tosin vaihteisto ei ole kertaakaan mennyt kesällä vikatilaankaan, kun osaa varoa painamasta 2. vaihteella liikaa kaasua alhaisilla kierroksilla.
Katsastusta varten oli puuhastelua väljien alustan osien ja jarrujen vuoksi. Uusin joka nurkkaan jarrulevyt ja -palat sekä käsijarrukengät ja vaihdoin samalla jarrunesteet. Motonetin "OE-laatuvaihtoehto" tarkoitti Bremboa taakse, mutta etulevyt olivat yllättäen NK -merkkiset. Kiroiltua aikani varaosatiskillä otin levyt matkaan ja laitoin alle, kun auto oli saatava liikenteeseen. Eivät ne ainakaan täristä ja niissä on paketin mukaan 5 vuoden takuu.
Lisäksi etupään kallistuksenvakaajan pystytangot piti uusia molemmin puolin, sillä yläpään puslat olivat aivan riekaleina. Ne ovatkin narisseet jo vuoden, mitä aiemmin ihmettelin, mutta viime katsastuksessa niissä ei ollut havaittavaa välystä. Oikea etummainen alatukivarsi piti myös vaihtaa väljän pallonivelen vuoksi. Oikean puolen narinahelan vein vaihtoon korjaamolle, kun en viitsinyt ostaa työkalua. Helan vaihto sekä nelipyöräsuuntaus maksoi Fixuksella 168 euroa, joten kalliiksi se ei tullut. Alustan osien ja pyöränsuuntauksen ollessa kunnossa matka-ajo on äärimmäisen miellyttävää.
Savutusarvo katsastuksessa oli taas 0.0, mitä voi pitää ilman hiukkassuodatinta olevalle Euro 3 -autolle hyvänä lukuna. Se taitaa kertoa jotain myös Tuikun hyvästä ohjelmasta. Tankkauksista mitattu keskikulutus on ollut kesällä 8,7 l/100 km, vajaat pari litraa enemmän kuin pihassa olevassa S212 220 CDI:ssa. Kesällä olen joutunut ajamaan paljon iso kuomukärry perässä. Ajotietokone näyttää 0,5-0,7 l/100 km liian pientä kulutusta. En ole saanut vielä aikaisesti muuttaa parametreja Starilla (se ilmeisesti onnistuu).
Rahanmenoa tuli myös siksi, että EPC -ilmoitus ja vikatila palasi kesällä. Tämän johdosta loputkin 4 suutinta kunnostettiin Joutsenon Dieselissä. Siellä hommat tulee kerralla kuntoon, mutta lompakkoa joutuu raottamaan tämän sortin "autoharrastamisessa".
Kun suuttimet ovat kunnossa, on kuskia lapsettanut ja kaasua on poljettu. Sattumalta tänään eräs valkoisella A207 E 350 CDI:llä ajava mersumies haastoi minut liikennevaloissa. Etenimme yhtä matkaa, eikä selvää eroa näyttänyt syntyvän. (lopetimme kiihdyttämisen tietenkin enimmäisrajoituksen kohdalla, eikä lapsia tai eläimiä saatettu vaaraan). Eemelin putkesta työnsi mustaa, joten vakio-ohjelma ei tainnut olla siinäkään. Tunnistaako joku foorumilainen edellä kuvatun tapahtuneeksi?
Katsastusta varten oli puuhastelua väljien alustan osien ja jarrujen vuoksi. Uusin joka nurkkaan jarrulevyt ja -palat sekä käsijarrukengät ja vaihdoin samalla jarrunesteet. Motonetin "OE-laatuvaihtoehto" tarkoitti Bremboa taakse, mutta etulevyt olivat yllättäen NK -merkkiset. Kiroiltua aikani varaosatiskillä otin levyt matkaan ja laitoin alle, kun auto oli saatava liikenteeseen. Eivät ne ainakaan täristä ja niissä on paketin mukaan 5 vuoden takuu.
Lisäksi etupään kallistuksenvakaajan pystytangot piti uusia molemmin puolin, sillä yläpään puslat olivat aivan riekaleina. Ne ovatkin narisseet jo vuoden, mitä aiemmin ihmettelin, mutta viime katsastuksessa niissä ei ollut havaittavaa välystä. Oikea etummainen alatukivarsi piti myös vaihtaa väljän pallonivelen vuoksi. Oikean puolen narinahelan vein vaihtoon korjaamolle, kun en viitsinyt ostaa työkalua. Helan vaihto sekä nelipyöräsuuntaus maksoi Fixuksella 168 euroa, joten kalliiksi se ei tullut. Alustan osien ja pyöränsuuntauksen ollessa kunnossa matka-ajo on äärimmäisen miellyttävää.
Savutusarvo katsastuksessa oli taas 0.0, mitä voi pitää ilman hiukkassuodatinta olevalle Euro 3 -autolle hyvänä lukuna. Se taitaa kertoa jotain myös Tuikun hyvästä ohjelmasta. Tankkauksista mitattu keskikulutus on ollut kesällä 8,7 l/100 km, vajaat pari litraa enemmän kuin pihassa olevassa S212 220 CDI:ssa. Kesällä olen joutunut ajamaan paljon iso kuomukärry perässä. Ajotietokone näyttää 0,5-0,7 l/100 km liian pientä kulutusta. En ole saanut vielä aikaisesti muuttaa parametreja Starilla (se ilmeisesti onnistuu).
Rahanmenoa tuli myös siksi, että EPC -ilmoitus ja vikatila palasi kesällä. Tämän johdosta loputkin 4 suutinta kunnostettiin Joutsenon Dieselissä. Siellä hommat tulee kerralla kuntoon, mutta lompakkoa joutuu raottamaan tämän sortin "autoharrastamisessa".
Kun suuttimet ovat kunnossa, on kuskia lapsettanut ja kaasua on poljettu. Sattumalta tänään eräs valkoisella A207 E 350 CDI:llä ajava mersumies haastoi minut liikennevaloissa. Etenimme yhtä matkaa, eikä selvää eroa näyttänyt syntyvän. (lopetimme kiihdyttämisen tietenkin enimmäisrajoituksen kohdalla, eikä lapsia tai eläimiä saatettu vaaraan). Eemelin putkesta työnsi mustaa, joten vakio-ohjelma ei tainnut olla siinäkään. Tunnistaako joku foorumilainen edellä kuvatun tapahtuneeksi?
W221 350 CDI Lang -10, W124 300 D aut. -91, W140 300 SE -92
ex: W220 320 CDI -03, W208 320 Elegance -00, S212 220CDI Avantgarde -12, muut: Triumph Thunderbird Storm 1700 -12
ex: W220 320 CDI -03, W208 320 Elegance -00, S212 220CDI Avantgarde -12, muut: Triumph Thunderbird Storm 1700 -12
Re: Jusin ässä: W220 320 CDI -03
Lootaöljy vähän paksumpaa ja paineet korkeammalla = ei luista. Olisikohan venttiilikoneiston jousi kuoleentunut tai poikki mikä on linjapaineesta vastuussa. Vaikuttaa siltä että kakkos vaihteesta vastuussa oleva pakka voisi luistaa jos aina sillä tulee vika. Ihan mutuilua vaan, en ole mikään vaihteisto ekspertti mutta sen ohjelmasta jotain ymmärrän.jusi kirjoitti:Siis enpä tajunnut tarkistaa impulssirenkaan kiertymistä tästä uudesta johdinlevystä. Se myös ihmetyttää, että miksi laatikkoa ei saa alle ~85 c vaihteistoöljyn lämpötilassa vikatilaan? Eikä siis muilla vaihteilla kuin 2:lla ja silloinkin vain suhteellisen matalilla kierroksilla. Täyskaasukiihdytys nollilta onnistuu aina ongelmitta.
Lisäämällä vähän painetta tuolle pakalle voisi auttaa ongelmaan mutta kuluneisutta se ei poista.
Re: Jusin ässä: W220 320 CDI -03
jusi kirjoitti:Ajotietokone näyttää 0,5-0,7 l/100 km liian pientä kulutusta. En ole saanut vielä aikaisesti muuttaa parametreja Starilla (se ilmeisesti onnistuu).
Näin minäkin olen luullut mutta tässä koitin simulaattorimoodissa tuota parametria etsiä niin eipä löytynyt... väyrysessä se löytyy helposti.
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Re: Jusin ässä: W220 320 CDI -03
Kiitos kommentista. Ei olisi kova homma ottaa vielä kerran venttiilikoneistoa esille ja tehdä sille huoltoa. Mutta joudun aina vaivaamaan kaveria, jotta pääsen auton alle montulle. Siksi ajattelin ottaa yhteyttä vaihteistospesialistiin, jotta homma tulisi kerralla ja helposti kuntoon, oli ratkaisu sitten 2.vaihteen pakkojen uusiminen tai venttiilikoneiston huolto.MJPfin kirjoitti:Lootaöljy vähän paksumpaa ja paineet korkeammalla = ei luista. Olisikohan venttiilikoneiston jousi kuoleentunut tai poikki mikä on linjapaineesta vastuussa. Vaikuttaa siltä että kakkos vaihteesta vastuussa oleva pakka voisi luistaa jos aina sillä tulee vika. Ihan mutuilua vaan, en ole mikään vaihteisto ekspertti mutta sen ohjelmasta jotain ymmärrän.jusi kirjoitti:Siis enpä tajunnut tarkistaa impulssirenkaan kiertymistä tästä uudesta johdinlevystä. Se myös ihmetyttää, että miksi laatikkoa ei saa alle ~85 c vaihteistoöljyn lämpötilassa vikatilaan? Eikä siis muilla vaihteilla kuin 2:lla ja silloinkin vain suhteellisen matalilla kierroksilla. Täyskaasukiihdytys nollilta onnistuu aina ongelmitta.
Lisäämällä vähän painetta tuolle pakalle voisi auttaa ongelmaan mutta kuluneisutta se ei poista.
Olisi kyllä houkuttelevaa kokeilla, voiko vaiheiston ohjelmaa puukottamalla poistaa tilanteen esiintymisen. Jos käytös muuttuu, voisikohan se antaa suoraan vihjettä siitä, onko kyse venttiilikoneiston vika vai varsinainen mekaaninen vika?
W221 350 CDI Lang -10, W124 300 D aut. -91, W140 300 SE -92
ex: W220 320 CDI -03, W208 320 Elegance -00, S212 220CDI Avantgarde -12, muut: Triumph Thunderbird Storm 1700 -12
ex: W220 320 CDI -03, W208 320 Elegance -00, S212 220CDI Avantgarde -12, muut: Triumph Thunderbird Storm 1700 -12
Re: Jusin ässä: W220 320 CDI -03
On yksi pirulainen tämä vaihdelaatikko. Otin mukaan autoon Star-läppärin, GoPron ja lähdin tekemään autolla vetoja saadakseni videolle kierroslukutunnistimien ym. dataa vian iskiessä päälle. Ajelin monta kymmentä kilometriä vaihteistoöljyt lämpiminä ja otin videolle parikymmentä vetoa kakkosvaihteella olosuhteessa, jotka ovat joskus aiheuttaneet vikatilan. Kiusasin autoa vedättämällä ylämäkeen kakkosella reilulla kaasulla 40 km/h vauhdista ylöspäin. Mutta ongelma ei tietenkään tule silloin päälle kun oikein yrittää. Kun katselen videolta mittausarvoja ajossa, kierroslukutunnistimet Y3/6n2 ja Y3/6n3 näyttävät kakkosvaihteella johdonmukaisesti samoja kierroslukuja.
Nollasin pari viikkoa sitten adaptiot ja tein kaverin kanssa ajamalla kaikki mahdolliset adaptiot, mutta eihän sillä voi olla mitään tekemistä asian kanssa. Ei kai testerin kytkeminen voi vaikuttaa vaihteiston toimintaan? Vaikeuttaa kyllä vian selvittämistä, kun ei saa dataa filmille.
Nollasin pari viikkoa sitten adaptiot ja tein kaverin kanssa ajamalla kaikki mahdolliset adaptiot, mutta eihän sillä voi olla mitään tekemistä asian kanssa. Ei kai testerin kytkeminen voi vaikuttaa vaihteiston toimintaan? Vaikeuttaa kyllä vian selvittämistä, kun ei saa dataa filmille.
W221 350 CDI Lang -10, W124 300 D aut. -91, W140 300 SE -92
ex: W220 320 CDI -03, W208 320 Elegance -00, S212 220CDI Avantgarde -12, muut: Triumph Thunderbird Storm 1700 -12
ex: W220 320 CDI -03, W208 320 Elegance -00, S212 220CDI Avantgarde -12, muut: Triumph Thunderbird Storm 1700 -12
Re: Jusin ässä: W220 320 CDI -03
Ässä tuli myllytettyä koneella. Myllytin high cut -laikalla myös ajovalojen laseja, mikä kirkasti niitä hieman, mutta varmaan pitää jossain vaiheessa ostaa sellainen hiontasarja.
Kuvassa on vielä 18 " Almaaz -kesävanteet. Hankin viime vuonna toiselta foorumilaiselta alkuperäiset 17" Yad -vanteet talvivanteiksi ja ne pitäisi nyt laittaa alle. Putsasin vanteet vannepesuaineella ja oksaalihapolla, mitä saa halvalla IKH:sta. Yadeissa on reilusti pintaa, joten naamapuolen myllytyksellä vanteet heräävät eloon.
Nyt auton ulkopinnan heikoin lenkki ovat kulahtaneet rekisterikilvet, joten pitää käydä tilaamassa uudet konttorilta.
Kuvassa on vielä 18 " Almaaz -kesävanteet. Hankin viime vuonna toiselta foorumilaiselta alkuperäiset 17" Yad -vanteet talvivanteiksi ja ne pitäisi nyt laittaa alle. Putsasin vanteet vannepesuaineella ja oksaalihapolla, mitä saa halvalla IKH:sta. Yadeissa on reilusti pintaa, joten naamapuolen myllytyksellä vanteet heräävät eloon.
Nyt auton ulkopinnan heikoin lenkki ovat kulahtaneet rekisterikilvet, joten pitää käydä tilaamassa uudet konttorilta.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
W221 350 CDI Lang -10, W124 300 D aut. -91, W140 300 SE -92
ex: W220 320 CDI -03, W208 320 Elegance -00, S212 220CDI Avantgarde -12, muut: Triumph Thunderbird Storm 1700 -12
ex: W220 320 CDI -03, W208 320 Elegance -00, S212 220CDI Avantgarde -12, muut: Triumph Thunderbird Storm 1700 -12
Re: Jusin ässä: W220 320 CDI -03
Tämän talven ikävä yllätys oli sähköisen virtalukon hajoaminen eikä yli tonnin hintaa voi luonnehtia halvaksi. Tehdasuusi virtalukko on uudella varaosanumerolla ja tuntuvana erona on ainakin se, että mittaristo sammuu huomattavasti nopeammin kuin vanhalla virtalukolla.
Eilen auto kuitenkin aiheutti ylimääräisiä sydämenlyöntejä. Kävin autopesulassa, josta lähdettyäni laatikko meni heti vikatilaan heti P:lle kytkettäessä. Starilla löytyi vikakoodi P2108 "Rakenneosan Y3/6y2 (kytkentäpaineen säätömagneettiventtiili) sisäinen sähköinen tarkastus epäonnistui". Mikä lie häiriön aiheutti, mutta nollauksen jälkeen vika ei palannut ja mittausarvot venttiililtä ovat OK. Vaihteiston ohjausboksissa ei ole öljyä, eikä tietysti pitäisikään kun pistoke on uusittu toissa vuonna.
Eilen auto kuitenkin aiheutti ylimääräisiä sydämenlyöntejä. Kävin autopesulassa, josta lähdettyäni laatikko meni heti vikatilaan heti P:lle kytkettäessä. Starilla löytyi vikakoodi P2108 "Rakenneosan Y3/6y2 (kytkentäpaineen säätömagneettiventtiili) sisäinen sähköinen tarkastus epäonnistui". Mikä lie häiriön aiheutti, mutta nollauksen jälkeen vika ei palannut ja mittausarvot venttiililtä ovat OK. Vaihteiston ohjausboksissa ei ole öljyä, eikä tietysti pitäisikään kun pistoke on uusittu toissa vuonna.
W221 350 CDI Lang -10, W124 300 D aut. -91, W140 300 SE -92
ex: W220 320 CDI -03, W208 320 Elegance -00, S212 220CDI Avantgarde -12, muut: Triumph Thunderbird Storm 1700 -12
ex: W220 320 CDI -03, W208 320 Elegance -00, S212 220CDI Avantgarde -12, muut: Triumph Thunderbird Storm 1700 -12
Re: Jusin ässä: W220 320 CDI -03
Yhteiselämä tämän auton kanssa päättyy jossain vaiheessa, kun meille tuli W221 -mallin ässä. Tilanteet ja auton tarve on muuttunut sen verran, ettei kannata pitää kahta isoa diesel-autoa. Tämä pitäisi laittaa myyntiin, kunhan saan auton katsastettua. Satunnainen 2. vaihteen laatikkovaivahan tässä on ollut, joten pitää vielä tuumata, pitäisikö auto käyttää vaihteistopajalla ennen myyntiä. Venttiiilikoneiston huolto ja/tai 2. vaihteen kitkapakat vaihtoon niin varmaan jäisi vaivat pois, kun laatikko muuten pelaa nätisti.
W221 350 CDI Lang -10, W124 300 D aut. -91, W140 300 SE -92
ex: W220 320 CDI -03, W208 320 Elegance -00, S212 220CDI Avantgarde -12, muut: Triumph Thunderbird Storm 1700 -12
ex: W220 320 CDI -03, W208 320 Elegance -00, S212 220CDI Avantgarde -12, muut: Triumph Thunderbird Storm 1700 -12
Re: Jusin ässä: W220 320 CDI -03
Auto kävi tänään Siekkisellä, jossa huolsivat laatikon venttiilikoneiston. Laatikko pelaa nyt kuin unelma, eikä vikatilaa enää tule. Täytyy kehua, että palvelu ja osaaminen Siekkisellä on ihan huippuluokkaa.
Mutta mutta, kai tästä täytyy luopua. Hinnaksi olen kaavaillut 7 tonnia, mikä on toki enemmän kuin halvoista. Mutta auto on aika kivassa kunnossa ja nopeampi kuin S500.
Mutta mutta, kai tästä täytyy luopua. Hinnaksi olen kaavaillut 7 tonnia, mikä on toki enemmän kuin halvoista. Mutta auto on aika kivassa kunnossa ja nopeampi kuin S500.
W221 350 CDI Lang -10, W124 300 D aut. -91, W140 300 SE -92
ex: W220 320 CDI -03, W208 320 Elegance -00, S212 220CDI Avantgarde -12, muut: Triumph Thunderbird Storm 1700 -12
ex: W220 320 CDI -03, W208 320 Elegance -00, S212 220CDI Avantgarde -12, muut: Triumph Thunderbird Storm 1700 -12
Re: Jusin ässä: W220 320 CDI -03
Niinpä tuli auto katsastettua huomautuksetta ja myytyä parissa päivässä. En ehtinyt edes linkata Nettiauton ilmoitusta tänne. Ilmeisesti 7000 € hinta oli hyväkuntoiselle autolle passeli, sillä kysyntää oli paljon eikä tarvinnut tinkiä euroakaan hinnasta.
W221 350 CDI Lang -10, W124 300 D aut. -91, W140 300 SE -92
ex: W220 320 CDI -03, W208 320 Elegance -00, S212 220CDI Avantgarde -12, muut: Triumph Thunderbird Storm 1700 -12
ex: W220 320 CDI -03, W208 320 Elegance -00, S212 220CDI Avantgarde -12, muut: Triumph Thunderbird Storm 1700 -12