Moro
Eli otsikon mukaisesti, tulee paisariin nyt ohjausta ilmatessani öljyä kun rattia kääntää. Pulteilla olevat jäähdytinlimjat ovat oikeissa paikoissaan mutta epäilen että pienelle lauhduttimelle menevät letkut voivat olla väärinpäin. Tämän tarkastan huomenna. Autoon olen uusinut kevään aikana vaikka ja mitä. Ainoa hihnan operoima lisälaite jota ei ole vaihdettu on ohjaustehostimen pumppu, joka kyllä nyt lähtee myös. Alkuperäisen jäähdyttimen olen korjauttanut jäähdyttimiin erikoistuneella pajalla. Vuotoja ei siis jätjestelmässä ole. Googleen kun laittoi vian niin tarjottiin heti että jäähdytin paskana. Voiko vika kuitenkin olla esim tuossa pumpussa tai niissä 2:ssa letkussa jotka menevät sille pienimmälle ”jäähdyttimelle” edessä?
Kiitoksia jo etukäteen.
W163 ml400cdi, ohjaustehostinöljy paisarissa
W163 ml400cdi, ohjaustehostinöljy paisarissa
Nykyiset:
SLK230 r170 kompressor -98
ML400cdi w163 -02
Alfa 156 V6(rata)
HD -01
Entiset: W201 2.0i- 87 , w211 280cdi -07, w 212r E300 hybrid -15, C220d w205 -16
SLK230 r170 kompressor -98
ML400cdi w163 -02
Alfa 156 V6(rata)
HD -01
Entiset: W201 2.0i- 87 , w211 280cdi -07, w 212r E300 hybrid -15, C220d w205 -16
Re: W163 ml400cdi, ohjaustehostinöljy paisarissa
Pumpussa ei taida jäähdytinneste kiertää.
Se pieni jäähdytin on polttoaineen paluukierron jäähdytin, eli ei liity sekään aiheeseen (siellä tosin kiertää jäähdytinneste, erillinen piiri)
Minä en tiedä kuin ison jäähdyttimen, missä kiertäisi samassa paikassa öljy ja jäähdytinneste.
Irti ja testaukseen samaan paikkaan missä korjasivat?
Se pieni jäähdytin on polttoaineen paluukierron jäähdytin, eli ei liity sekään aiheeseen (siellä tosin kiertää jäähdytinneste, erillinen piiri)
Minä en tiedä kuin ison jäähdyttimen, missä kiertäisi samassa paikassa öljy ja jäähdytinneste.
Irti ja testaukseen samaan paikkaan missä korjasivat?