.
Tietäisikkö joku, miten asia oikeasti on.
Sprintterin jarrullisen vetopainon muuttaminen 2000 -> 2800 olisi lähinnä ilmoitusasia konttorilla ?
Miten asia on ja miten tulee toimia ?
Missä tilanteessa on mahdollista saada 3500 vetopaino ?
Periaatteessa 2800kg riittää minulle, sillä kulkee trailerilla mustikki CLK, vene tai kilpuri - tarpeen mukaan.
Sprintterin perävaunupainot
Sprintterin perävaunupainot
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: Sprintterin perävaunupainot
Tarvii pyytää Veholta lausunto katsastusta varten.tuikku kirjoitti: ↑Su 03.12.2023 09:39 .
Tietäisikkö joku, miten asia oikeasti on.
Sprintterin jarrullisen vetopainon muuttaminen 2000 -> 2800 olisi lähinnä ilmoitusasia konttorilla ?
Miten asia on ja miten tulee toimia ?
Missä tilanteessa on mahdollista saada 3500 vetopaino ?
Periaatteessa 2800kg riittää minulle, sillä kulkee trailerilla mustikki CLK, vene tai kilpuri - tarpeen mukaan.
https://www.vehotrucks.fi/huolto/lausun ... ettiautot/
Muutenhan siinä WIS:n retrofit ohjeessa ei tainnu muuta olla kun piti joku lisätiiviste laittaa konepellin alle tms.
W295 EQE 350+ -22, C207 E250 cdi -14, W906 310 cdi -10, S204 C200 cdi -08, ex S205 C200 cdi -16, ex S205 C350e -16, ex S204 C200 cdi -09, ex S203 C200 cdi, -03, ex R107 SL350 -71
Sähköjuttui, koodauksia, online softa/scn.
Sähköjuttui, koodauksia, online softa/scn.
Re: Sprintterin perävaunupainot
Muistaakseni tuo 3500 kg perävaunupaino vaati jo tiheämmän perävälityksen.
Re: Sprintterin perävaunupainot
[quote
Muistaakseni tuo 3500 kg perävaunupaino vaati jo tiheämmän perävälityksen.
[/quote]
Kyllä uuteen 2800 kg perävaunupainoonkin tehdas tihensi perävälitystä ainakin manuaalivaihteiseen.
Tuota 3500 kg:n painoa ei saa "ylipitkään" ollenkaan.
Muistaakseni tuo 3500 kg perävaunupaino vaati jo tiheämmän perävälityksen.
[/quote]
Kyllä uuteen 2800 kg perävaunupainoonkin tehdas tihensi perävälitystä ainakin manuaalivaihteiseen.
Tuota 3500 kg:n painoa ei saa "ylipitkään" ollenkaan.