M117 moottoriremppa ja sipistelyä.
Re: M117 moottoriremppa ja sipistelyä.
jees. hyvän näköstä jälkeä kyllä tulee tolla soodapuhalluksella. kuinka arvokasta hommaa se puhaltelu muuten on? vissiin ihan tuntitöinä menee, eikä tollasia kikkareita nyt varmaan kovin kauaa puhaltele?
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
Re: M117 moottoriremppa ja sipistelyä.
Makebo voi kertoa itse oman hinnastonsa.
Eilen vein ohjurit pajalle. Männät on jo vaihtuneet. Kiertokangen silmukat olivat ehjät ja suorat.
Eipä muuta tapahtumaa...
Eilen vein ohjurit pajalle. Männät on jo vaihtuneet. Kiertokangen silmukat olivat ehjät ja suorat.
Eipä muuta tapahtumaa...
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
Re: M117 moottoriremppa ja sipistelyä.
No kyllä ne on ollu pajalla nopeita. Nyt on jo uudet ohjurit nakuteltu paikoilleen.
Vanhoissa ohjureissa pahimmissa oli liki millin soikeus. Yläpuolelta olivat ihan napakat, mutta alapäästään oli menny soikeksi.
Hittolainen, kun tarkoitus oli että tekeevät hissukseen kun joutaavat...tai siis vieläkin hitaammin. Varsinkin, kun kone olisi ajallisesti tarkoitus niputtaa vasta kevään korvilla...tai myöhemmin...
Vanhoissa ohjureissa pahimmissa oli liki millin soikeus. Yläpuolelta olivat ihan napakat, mutta alapäästään oli menny soikeksi.
Hittolainen, kun tarkoitus oli että tekeevät hissukseen kun joutaavat...tai siis vieläkin hitaammin. Varsinkin, kun kone olisi ajallisesti tarkoitus niputtaa vasta kevään korvilla...tai myöhemmin...
Viimeksi muokannut Mesedesi, Pe 21.10.2011 18:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5680
- Liittynyt: To 08.05.2008 21:29
Re: M117 moottoriremppa ja sipistelyä.
anteeksi, että sekotan topikkiasi, mutta mistä hankit ne venttiilin ohjurit tarttis 4.2:seen kans laitella uuvet
mullon pelkkiä romuja vaan
Re: M117 moottoriremppa ja sipistelyä.
Aiemmin jo mainitsin, että imuventtiilin ohjuri on M103:n imuventtiilin ohjain ja pakoventtiilin ohjurit löytyi Ebay:stä. Ne olivat 4 sadasosamilliä isommat. Asennuksessa kansi oli kuumennettu ja ohjaimet pakkasessa, joten niissä on nyt aika topakka lämpösovitekin kaupan päälle.
Epäilisin, että 4,2:sen imuun käy kanssa tuo saman M103:n ohjuri, mutta muistelen pakoventtiilin ohjureissa olevan poikkeuksia niissä uudemmissa konstruktioissa verrattuna näihin antiikkimoottoreihin.
Epäilisin, että 4,2:sen imuun käy kanssa tuo saman M103:n ohjuri, mutta muistelen pakoventtiilin ohjureissa olevan poikkeuksia niissä uudemmissa konstruktioissa verrattuna näihin antiikkimoottoreihin.
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5680
- Liittynyt: To 08.05.2008 21:29
Re: M117 moottoriremppa ja sipistelyä.
Kävin kauhistelemassa kannenpulttien hintoja. Koko setti originaalina maksaisi 257 euroa....jo on muutamalla pultilla järjetön hinta....
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
Re: M117 moottoriremppa ja sipistelyä.
Tänään taas savotta nytkähti kymmenen uuden kannenpultin verran eteenpäin. Ko. pulterit olisi merkkiliikkeessä olleet 168 euroa sarja, niin ebay taas pelasti ja postipoika lähti Amerikan syrjältä kiikuttamaan samoja ruuveja 38 euron kokonaiskustannuksella.
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
Re: M117 moottoriremppa ja sipistelyä.
Miten on tämä projketi edennyt? Joko on moottori ja auto kasassa?
W124 E 200 1994 (käyttis)
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
Re: M117 moottoriremppa ja sipistelyä.
Aloittaja ei kirjoita enää foorumilla. Perttu käski kertoa, että auto on kasassa. Itse näin värkin syksyllä.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: M117 moottoriremppa ja sipistelyä.
Tulijako siitä nyt hyvä?
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224