CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Ehtiskö Tuikku tai joku muu softaamisesta ymmärtävä tulla vastailemaan tänne miksi 350cdi ei vaihda usein maantiellä 7-vaihteelle.
viewtopic.php?t=217437
viewtopic.php?t=217437
S212 E350CDI 4Matic 2009
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Toi torin kilipää ei myy BS ohjelmia vaan oikeasti on niin typerä että myy SAVUTUS ohjelmaa, että tulee lakua putkesta aivan kuin ei jo tarpeeksi kytättäisi ohjelmointeja.
Ton BS voi sitten jokainen kääntää mielessään miten haluaa...
Itse sen perusteella mitä noita on korjattu se on BullShit ohjelma.
Toivon että ovat siitä parantuneet mitä olen viimeksi nähnyt.
Ton BS voi sitten jokainen kääntää mielessään miten haluaa...
Itse sen perusteella mitä noita on korjattu se on BullShit ohjelma.
Toivon että ovat siitä parantuneet mitä olen viimeksi nähnyt.
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Olis tosi hyvä jos olis joku vielä laajempi jakelu sydeemi että kaikki sais tietoo.
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
No se nyt on jo tullut aika selväksi, että sinulla ei kovin syvällistä ymmärrystä ole... no oikein mistään. Tajuatko nyt edes, että kirjoittelet jostain kilpailevan tekijän softasta tuikun ketjuun? Hän on yksi kaupallisista toimijoista tällä alalla ja MAKSAA siitä että saa kirjoittaa tänne?
Lopeta nyt jo se muiden mainostaminen tässä vitjassa!
Laita ne BS jutut jonnekin muualle, jos ne on pakko jonnekin laittaa.
Lopeta nyt jo se muiden mainostaminen tässä vitjassa!
Laita ne BS jutut jonnekin muualle, jos ne on pakko jonnekin laittaa.
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
No Hello vaan aiempi W211E. Olet jatkanut jo pidempään. Ja kyllä, menee oikeudenmukaisuuteni tunteisiin. Ylläpito saisi pitää vähän parempaa huolta laskuttamiensa asiakkaiden oikeuksista.
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 5
- Liittynyt: Pe 28.04.2023 16:31
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Vaihdoin w210 meseen uudemman korkeapainepumpun om64x eli cp3 kait. Pitääkö viedä ohjelmoitavaks kun jäi vikatila/ epc valo siitä päälle vaikka sen piuhan leivoin kiinni siihen. Lähtee siis käyntiin ja toimii mutta vikatilassa
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5315
- Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
- Paikkakunta: Mökillä
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Minkä johdon ?Olavi Pekkonen kirjoitti: ↑To 11.01.2024 11:23 Vaihdoin w210 meseen uudemman korkeapainepumpun om64x eli cp3 kait. Pitääkö viedä ohjelmoitavaks kun jäi vikatila/ epc valo siitä päälle vaikka sen piuhan leivoin kiinni siihen. Lähtee siis käyntiin ja toimii mutta vikatilassa
Mökkillä
'
'
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 5
- Liittynyt: Pe 28.04.2023 16:31
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Se mikä meni entisen pumpun vieressä olevaan mötikkään niin pistin uuden pumpun vastaavanlaiseen pistokkeeseenFinlandMerceds kirjoitti: ↑To 11.01.2024 11:24Minkä johdon ?Olavi Pekkonen kirjoitti: ↑To 11.01.2024 11:23 Vaihdoin w210 meseen uudemman korkeapainepumpun om64x eli cp3 kait. Pitääkö viedä ohjelmoitavaks kun jäi vikatila/ epc valo siitä päälle vaikka sen piuhan leivoin kiinni siihen. Lähtee siis käyntiin ja toimii mutta vikatilassa
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5315
- Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
- Paikkakunta: Mökillä
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
W210 coi joko cr1 tai cr2 vuosimallista riippuen ja niisä mahdollisesti olevalle johdoilla ohjatavia toimintoja ei kyllä ole cr3 pumppuissa(eikä muistin mukaan liitinkään sovi suoraan syystä,Olavi Pekkonen kirjoitti: ↑To 11.01.2024 12:19Se mikä meni entisen pumpun vieressä olevaan mötikkään niin pistin uuden pumpun vastaavanlaiseen pistokkeeseenFinlandMerceds kirjoitti: ↑To 11.01.2024 11:24Minkä johdon ?Olavi Pekkonen kirjoitti: ↑To 11.01.2024 11:23 Vaihdoin w210 meseen uudemman korkeapainepumpun om64x eli cp3 kait. Pitääkö viedä ohjelmoitavaks kun jäi vikatila/ epc valo siitä päälle vaikka sen piuhan leivoin kiinni siihen. Lähtee siis käyntiin ja toimii mutta vikatilassa
mihin vitaane tuo leipominen että joku sovitus tehty siihen väliin)
siispä siinä toden näköinen syy vikatilalle
Mökkillä
'
'
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 5
- Liittynyt: Pe 28.04.2023 16:31
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Joo. Epc valohan palaa oli piuha kiinni tai ei tai oli sitten kiinni irtonaisessa alkuperäsessä sammutinventtiilistä. Vaatiiko jotai ohjelmaa kun pistää cp3 pumpun että saa vikatilan pois vai sytyttäisköhän vikatilaa sitten jostai muustaFinlandMerceds kirjoitti: ↑To 11.01.2024 14:42W210 coi joko cr1 tai cr2 vuosimallista riippuen ja niisä mahdollisesti olevalle johdoilla ohjatavia toimintoja ei kyllä ole cr3 pumppuissa(eikä muistin mukaan liitinkään sovi suoraan syystä,Olavi Pekkonen kirjoitti: ↑To 11.01.2024 12:19Se mikä meni entisen pumpun vieressä olevaan mötikkään niin pistin uuden pumpun vastaavanlaiseen pistokkeeseenFinlandMerceds kirjoitti: ↑To 11.01.2024 11:24Minkä johdon ?Olavi Pekkonen kirjoitti: ↑To 11.01.2024 11:23 Vaihdoin w210 meseen uudemman korkeapainepumpun om64x eli cp3 kait. Pitääkö viedä ohjelmoitavaks kun jäi vikatila/ epc valo siitä päälle vaikka sen piuhan leivoin kiinni siihen. Lähtee siis käyntiin ja toimii mutta vikatilassa
mihin vitaane tuo leipominen että joku sovitus tehty siihen väliin)
siispä siinä toden näköinen syy vikatilalle
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
.
Vanhassa pumpussa on ollut venttiili, jota uudemmassa ei ole.
Sen sijaan uudemmassa on ~samoilla kohden polttoaineen määränsäätöventtiili, johon ei tarvi tässä tapauksessa johtoja laittaa.
Moottori lähtee vikatilasta, kun laitat sen liittimen kiinni siihen alkuperäiseen venttiiliin.
Venttiilin voi irroittaa pumpusta, niin tulee vähän pienempi paketti.
Kun viet sitten joskus auton softattavaksi, niin pyydät sitten, että ottaapi sen sammutusventtiilin kokonaaan poikkeen softasta, niin pääset siitä sitten lopullisesti eroon.
Edit
Venttiili on rikki
Ei tarvi pumpun takia ohjelmaan koskea.
Onhan paineensäätöventtiilissä liitin kiinni
Vanhassa pumpussa on ollut venttiili, jota uudemmassa ei ole.
Sen sijaan uudemmassa on ~samoilla kohden polttoaineen määränsäätöventtiili, johon ei tarvi tässä tapauksessa johtoja laittaa.
Moottori lähtee vikatilasta, kun laitat sen liittimen kiinni siihen alkuperäiseen venttiiliin.
Venttiilin voi irroittaa pumpusta, niin tulee vähän pienempi paketti.
Kun viet sitten joskus auton softattavaksi, niin pyydät sitten, että ottaapi sen sammutusventtiilin kokonaaan poikkeen softasta, niin pääset siitä sitten lopullisesti eroon.
Edit
Venttiili on rikki
Ei tarvi pumpun takia ohjelmaan koskea.
Onhan paineensäätöventtiilissä liitin kiinni
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5315
- Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
- Paikkakunta: Mökillä
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Tämä ketju ei oikeen ole mikään korjus ketju mutta miksi sinne pitää saada sada se cr3 pumppu ?Olavi Pekkonen kirjoitti: ↑To 11.01.2024 14:47Joo. Epc valohan palaa oli piuha kiinni tai ei tai oli sitten kiinni irtonaisessa alkuperäsessä sammutinventtiilistä. Vaatiiko jotai ohjelmaa kun pistää cp3 pumpun että saa vikatilan pois vai sytyttäisköhän vikatilaa sitten jostai muustaFinlandMerceds kirjoitti: ↑To 11.01.2024 14:42W210 coi joko cr1 tai cr2 vuosimallista riippuen ja niisä mahdollisesti olevalle johdoilla ohjatavia toimintoja ei kyllä ole cr3 pumppuissa(eikä muistin mukaan liitinkään sovi suoraan syystä,Olavi Pekkonen kirjoitti: ↑To 11.01.2024 12:19Se mikä meni entisen pumpun vieressä olevaan mötikkään niin pistin uuden pumpun vastaavanlaiseen pistokkeeseenFinlandMerceds kirjoitti: ↑To 11.01.2024 11:24Minkä johdon ?Olavi Pekkonen kirjoitti: ↑To 11.01.2024 11:23 Vaihdoin w210 meseen uudemman korkeapainepumpun om64x eli cp3 kait. Pitääkö viedä ohjelmoitavaks kun jäi vikatila/ epc valo siitä päälle vaikka sen piuhan leivoin kiinni siihen. Lähtee siis käyntiin ja toimii mutta vikatilassa
mihin vitaane tuo leipominen että joku sovitus tehty siihen väliin)
siispä siinä toden näköinen syy vikatilalle
oletavasti jonkun moinen tehon nosto mielessä ?
jos niin kantta otta yhteyttä tulevan ohjelman tekijään ja kysyä onko ratkisua
ja se mitä kanttaa tehdä joka tapukessa on pistää auto testerin piuhan päähän että näkee onko mahdolisia muita vikoja
jos ei mitään ohjlmalla viritämistä mielessä niin sitten palutta se alkuperäinen systeemi
pelkkä pumppun vaihtohan ei hyödytä yhtään mitään viritys mielessä
Mökkillä
'
'
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
....
Tämä ketju ei oikeen ole mikään korjus ketju mutta miksi sinne pitää saada sada se cr3 pumppu ?
oletavasti jonkun moinen tehon nosto mielessä ?
jos niin kantta otta yhteyttä tulevan ohjelman tekijään ja kysyä onko ratkisua
....
Kiitos CDI203
Tämä ketju ei oikeen ole mikään korjus ketju mutta miksi sinne pitää saada sada se cr3 pumppu ?
oletavasti jonkun moinen tehon nosto mielessä ?
jos niin kantta otta yhteyttä tulevan ohjelman tekijään ja kysyä onko ratkisua
....
Kiitos CDI203
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 5
- Liittynyt: Pe 28.04.2023 16:31
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Kiitos vastauksista. Viritys mielessä pumppu vaihdettu ja on menossa ohjelmointiin kunhan saan valmiiksi, mutta halusin varmistaa että onko se ohjelmointi pakollista että pääsee vikatilasta eroon. Pitää käydä piuhan päässä kun imusarjan kuitenki käytin irti pumpunvaihdon yhteydessä että oonko jonkun anturin särkeny. Alkuperäinen kysymys oli ohjelmointiin liittyvä ja vastauksen sainkin että pitäisi toimia normaalisti ilman ohjelmaakin ja tuomion saankin sitten vasta vikakoodin luvulla
Edit: valohoito korjas tuon homman että tallilta kun siivoilun jälkee lähin nii hävis koko valo
Edit: valohoito korjas tuon homman että tallilta kun siivoilun jälkee lähin nii hävis koko valo
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
jos ruiskutuksen ajoitus on määritetty 80mm3 asti ja suutinkartta 90mm3 asti niin kuinka ajoituskarttaa kannattaa muokata jos on tarkoitus ruiskuttaa suutinkartan maksimit? Voiko mitata 90mm3:llä parhaan tehon antava ajoitus ja lisätä se 80mm3 karttaan vai pitääkö mitata teho 80mm3:llä?
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Se sun viimeinen arvo siellä ennakkokartassa on se mitä käytetään. Ei ole pakko muuttaa headeriä jos ei halua.
Lasket vaan sen ennakon minkä haluat sillä täydellä ruiskutuksella ja laitat siihen 80mm3 kohdalle, se käyttää sitä sitten 80mm3 alkaen oli sitten lopullinen ruiskutus vaikka 120mm3
Lasket vaan sen ennakon minkä haluat sillä täydellä ruiskutuksella ja laitat siihen 80mm3 kohdalle, se käyttää sitä sitten 80mm3 alkaen oli sitten lopullinen ruiskutus vaikka 120mm3
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Eli se ei haittaa jos ruiskutus on liian aikainen 80-120 välillä?
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Tuikulle ja Turboteholle suositus täältä, vanha viriohjelma oli perseestä, muistaakseni 80 % vikakooditaulukosta vedetty sileäksi ja EGR poistettu väärin. Kaksi vuotta toimi, kun EGR vuoti, mutta uusi tiivis EGR sai auton vikatilaan ilman vikavaloa. Tuikun softalla paljastui heti rikkinäinen MAF, josta ei vanhalla softalla syttynyt vikavaloa vaikka vikatila oli päällä. Auto myös poltti todella usein DPF:ää, tämäkin ongelma korjaantui.
Tampereen seudulla jos haluatte lisää tehoa, en suosittele muita softaajia kuin tuikkua yhteistyökumppaneineen.
Kiitos vielä Tuikulle ja Turboteholle.
Tampereen seudulla jos haluatte lisää tehoa, en suosittele muita softaajia kuin tuikkua yhteistyökumppaneineen.
Kiitos vielä Tuikulle ja Turboteholle.
S212 E350CDI 4Matic 2009
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Hyvä juttu, että sait kuntoon. Toi on ihan älytöntä, että ohjelmia tehdään niin että väkisinkin tulee vikatila ja sitten niitä estetään ettei näytä niin pahalta. Se ei sitten hyödytä yhtään ketään.
Se paskan softan tekijäkin sitten lopulta saa juuri sen maineen mikä sille kuuluukin.
Se paskan softan tekijäkin sitten lopulta saa juuri sen maineen mikä sille kuuluukin.
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Ei pitäisi tietotaidottomien ihmisten työkseen tehdä softausta, ei voi muuta näin jälkikäteen sanoa. Joskus jopa kuulee näiden sankarien moittivien lujaan ääneen tunnettuja osaajia, ja itse tekevät surkeita ohjelmia menemällä sieltä mistä aita on matalin. Noh, se siitä.
Olkaa tuikkuun tai tuikun yhteistyökumppaneihin yhteydessä, saatte ainakin laatua ja hyvää palvelua.
Olkaa tuikkuun tai tuikun yhteistyökumppaneihin yhteydessä, saatte ainakin laatua ja hyvää palvelua.
S212 E350CDI 4Matic 2009
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Olen monta kertaa foorumeilla maininnut että kannattaa miettiä kenen ohjelmaa sinne ecuun työntää.
Osa jopa ostaa netistä suoraan ohjelman joltain "gurulta" kun halvalla sai.
Miksi tuikun ohjelma on kalliimpi?
Onko se oikeasti kallis jos se halpa ohjelma hajottaa esim dpf:än tai vaihteiston tai suuttimet tai turbon?
Itse nähnyt monta ohjelmaa ihan "nimi miehiltä" ja tullut siihen lopputulokseen että teen itse niin ainakin tiedän varmasti mitä on muutettu.
Tuikun ohjelmia pari nähnyt ja kyllä uskaltaisin tuikulta ohjelman ostaa.
Siitä kokemuksesta maksetaan, ja se on halpa hinta verrattuna mitä sillä saa.
Osa jopa ostaa netistä suoraan ohjelman joltain "gurulta" kun halvalla sai.
Miksi tuikun ohjelma on kalliimpi?
Onko se oikeasti kallis jos se halpa ohjelma hajottaa esim dpf:än tai vaihteiston tai suuttimet tai turbon?
Itse nähnyt monta ohjelmaa ihan "nimi miehiltä" ja tullut siihen lopputulokseen että teen itse niin ainakin tiedän varmasti mitä on muutettu.
Tuikun ohjelmia pari nähnyt ja kyllä uskaltaisin tuikulta ohjelman ostaa.
Siitä kokemuksesta maksetaan, ja se on halpa hinta verrattuna mitä sillä saa.
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Tämä missä eka paskasofta laitettiin, oli joskus ollut tuikun sekä ajtechin yhteistyökumppani. Korostan sanaa oli ollut. Selvennyksenä ei ollut tuikun tai ajtechin softa mikä ecuun silloin meni vaan tekijän oma räpellys.
Mutta kyllä tollainen yhteistyö ainakin itselleni toi (virheellisesti) luottoa tekijän osaamiseen.
Mutta kyllä tollainen yhteistyö ainakin itselleni toi (virheellisesti) luottoa tekijän osaamiseen.
S212 E350CDI 4Matic 2009
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5315
- Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
- Paikkakunta: Mökillä
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
AaPoo kirjoitti: ↑To 25.01.2024 12:46 Tämä missä eka paskasofta laitettiin, oli joskus ollut tuikun sekä ajtechin yhteistyökumppani. Korostan sanaa oli ollut. Selvennyksenä ei ollut tuikun tai ajtechin softa mikä ecuun silloin meni vaan tekijän oma räpellys.
Mutta kyllä tollainen yhteistyö ainakin itselleni toi (virheellisesti) luottoa tekijän osaamiseen.
Tuo onkin mielenkiinotoista
vastaavan tapaisia juttuja tiedossa että ohjelma on mukamasa hyvän tekijän"nimi miehen"
ja kun niitä tarkisteltu niin näkee hetti että ei varmastikaan ole lähtöisin siltä mistä väitetty,
semoistaki että autossa on puheen mukaan jonkun "nimi miehen" ohjelma ja vaivat vitta ohjlmaan
no ohjelma sen tekijälle tarkistukseen muuten kaikki ok mutta kun sitä ohjelmaa ei ole koskaan siihen
tekijän toimesta tehty vaan tehty johonkin toiseen lähes samnlaiseen autoon
Mökkillä
'
'
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Jotain tällaista olen minäkin kuullut tapahtuvan.
S212 E350CDI 4Matic 2009
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Olikos Tuikulla tarjota ohjelmaa OM 654 hybridiin -2020?
* star * Jyväskylä
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
.
Eipä ole
Vanhemmassa (W212,ssa) on siinä hybridissä käytännössä sama ohjelma, kun "tavan" 250d,ssä.
Mutta w213,sta en osaa sanoa mitään, kun en ole edes nähnyt sellaista.
Näissä hybrideissä ohjelman teko on ollut aika turhauttavaa, kyllä niihin vetoja tulee hyvin, mutta mutta se akustojen kunto ja tilanne on ollut loppuviimein se ratkaiseva asia. Akkujen pitäisi olla hyvässä kunnossa. Tehonlisäys polttomoottorissa antaa varmaan järjestelmälle virheellistä vihjettä auton rasitustilanteesta ja houkuttelee aloittamaan akuston lataamista vähän väärissäkin tilanteissa, joka sitten käytännössä syö sen ohjelmoinnin tehonlisän tai "-hyödyn" poikkeen. Ei voi tietää, miten käy.
Hybridissä on ikäänkuin kaksi järjestelmää voiman tuottoon, jotta vikaherkkyys säilyisi jollain entisellä tasolla, pitäisi sen näissä autoissa, sekä sähköisellä, että mekaanisella puolella puolittua, kun verrataan tavan dieseliin, tai kokosähkö autoon. Näinhän ei tietenkään käy.
Eipä ole
Vanhemmassa (W212,ssa) on siinä hybridissä käytännössä sama ohjelma, kun "tavan" 250d,ssä.
Mutta w213,sta en osaa sanoa mitään, kun en ole edes nähnyt sellaista.
Näissä hybrideissä ohjelman teko on ollut aika turhauttavaa, kyllä niihin vetoja tulee hyvin, mutta mutta se akustojen kunto ja tilanne on ollut loppuviimein se ratkaiseva asia. Akkujen pitäisi olla hyvässä kunnossa. Tehonlisäys polttomoottorissa antaa varmaan järjestelmälle virheellistä vihjettä auton rasitustilanteesta ja houkuttelee aloittamaan akuston lataamista vähän väärissäkin tilanteissa, joka sitten käytännössä syö sen ohjelmoinnin tehonlisän tai "-hyödyn" poikkeen. Ei voi tietää, miten käy.
Hybridissä on ikäänkuin kaksi järjestelmää voiman tuottoon, jotta vikaherkkyys säilyisi jollain entisellä tasolla, pitäisi sen näissä autoissa, sekä sähköisellä, että mekaanisella puolella puolittua, kun verrataan tavan dieseliin, tai kokosähkö autoon. Näinhän ei tietenkään käy.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Osaako Herra Tuikku tai joku muu kertoa tuleeko "tuikutettuna" muutoksia vaihdelaatikon toimintaan? Paikallinen firma myy Tuikun ohjelmaa mutta en saanut tietoa onko vain joku bulkki ohjelma pelkkään tehojen lisäykseen? Minusta tuo 7G+ toimii välillä vähän oudosti ja välillä töksäyttää vaihteita (öljyt vaihdettu säännöllisesti).
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5315
- Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
- Paikkakunta: Mökillä
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
jkinnun kirjoitti: ↑Ke 14.02.2024 22:33 Osaako Herra Tuikku tai joku muu kertoa tuleeko "tuikutettuna" muutoksia vaihdelaatikon toimintaan? Paikallinen firma myy Tuikun ohjelmaa mutta en saanut tietoa onko vain joku bulkki ohjelma pelkkään tehojen lisäykseen? Minusta tuo 7G+ toimii välillä vähän oudosti ja välillä töksäyttää vaihteita (öljyt vaihdettu säännöllisesti).
Tuossa viestisi ylläpuolla olevan viestin ala laidassa on numero mihin soittamalla
asia on helppo tarkistaa ja melkeenpä kanttaakin kuvaillus tilanetessa että ko ohjelma myyvältä firmalta et saa tietoa
Mökkillä
'
'