mikäköhän mahtaa olla kun m103 rupes kansirempan jälkeen karstottamaan tulppia?
ovat aivan ryönäset 1000km ajon jälkeen
m103 sytytystulpat
-
- Mersumies
- Viestit: 2325
- Liittynyt: Ti 14.09.2010 22:22
Re: m103 sytytystulpat
Ei aavistustakaan mutta jos ajallisesti alkoi heti rempan jälkeen niin voisi ajatella pääsevän öljyä palotilaan. Öljy voi kulkeutua esim. ohjurinkumien kautta ja monessa autossa imu- ja pakoventtiilin ohjurinkumit ovat eri materiaalia/erilaisia.
M103:ssa taitaa olla reiältään erikokoiset ohjurinkumit imu- ja pakoventtiilille.
M103:ssa taitaa olla reiältään erikokoiset ohjurinkumit imu- ja pakoventtiilille.
https://www.peachparts.com/shopforum/te ... ement.htmlThe difference is in the hole. In the set I used, they all, at first glance appeared the same, all brown.
But half have bigger diameter holes for the bigger dia EX valve stems and half have the smaller diameter for the IN valve stems. You might have put some or quite possibly all the bigger dia. ones on the intake valves. They will leak, not being tight enough to seal......
Reply With Quote