STT vs. KKK
- dieselflosse
- Valvoja
- Viestit: 1617
- Liittynyt: Ti 18.03.2003 08:43
- Paikkakunta: Nurmijärvi
STT vs. KKK
Terve!
Jos muuan hömppä saisi päähänsä w201-190D:n turbottelun, ihan vain uutta oppiakseen vailla sen kummempia superurpoiluja, ja tyrkyllä olisi STT:n satsi sekä KKK-vaihtoehto, niin kumpaan suuntaan kannattaisi kääntyä?
Jos muuan hömppä saisi päähänsä w201-190D:n turbottelun, ihan vain uutta oppiakseen vailla sen kummempia superurpoiluja, ja tyrkyllä olisi STT:n satsi sekä KKK-vaihtoehto, niin kumpaan suuntaan kannattaisi kääntyä?
Terveisin
Tero
Tero
- dieselflosse
- Valvoja
- Viestit: 1617
- Liittynyt: Ti 18.03.2003 08:43
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Jep, stt on satsi. Tässä tapauksessa tarjolla oleva kkk:kin on 'satsi'. Lähinnä ajan takaa mielipiteitä stt:n 190/200D:lle tehdystä satstista (mikä lie turbon merkki/koko) versus vastaava setuppi toteutettuna 300TurboD:stä pöllityllä kkk:lla...
Ja tavoite on tuollaiset 120hp/250Nm. Vääntöä ehkä hieman vähemmänkin, ettei automaagi laukea ensimmäisessä kiihdytyksessä.
Nimim. vaimo vei 300TDT:n ja jätti 190D:n tilalle
Ja tavoite on tuollaiset 120hp/250Nm. Vääntöä ehkä hieman vähemmänkin, ettei automaagi laukea ensimmäisessä kiihdytyksessä.
Nimim. vaimo vei 300TDT:n ja jätti 190D:n tilalle
Kyllä se automaatti tuon kestää. Kestää jopa juuri ja juuri 300D:n turbotuksenkin. Ainakin jonkin aikaa. Vaikka vaihteiston on alkujaan ilmeisesti mitoitettu 200Nm:n mukaan, niin kyllä se toimii ihan hyvin vielä melkein 300Nm väännöilläkin.
300D:stä pöllitty satsi on ainankin edulinen ja helppo. Pakosarjasta pari mutkaa pois ja reikä tukkoon. Se on siinä. Day Downhill taisi sellaisen tempun tehdäkin. Tehot oli luokkaa 120hv.
300D:stä pöllitty satsi on ainankin edulinen ja helppo. Pakosarjasta pari mutkaa pois ja reikä tukkoon. Se on siinä. Day Downhill taisi sellaisen tempun tehdäkin. Tehot oli luokkaa 120hv.
- dieselflosse
- Valvoja
- Viestit: 1617
- Liittynyt: Ti 18.03.2003 08:43
- Paikkakunta: Nurmijärvi
STT:n satsi riittää niukin naukin tuohon? Pumpusta loppuu vakioelementeillä vara noille tienoille.dieselflosse kirjoitti:Ja tavoite on tuollaiset 120hp/250Nm. Vääntöä ehkä hieman vähemmänkin, ettei automaagi laukea ensimmäisessä kiihdytyksessä.:
Kerro Wil_ma penkitetyt tulokset mitä sai irti STT:n sarjalla...
Ei tainnut olla Vil-malla aivan vakio Stt:n sarja ainakaan 207 heppaisessa koneessa? Siinähän ei ole cooleria, ja painekotelo on muutettu alkuperäisestä ilmansuodatinkotelosta. Stt sarjan alkuperäinen turbo on myös nyrkin kokoinen Garretti, tosin aivan riittävä vakioelementeille.jpk kirjoitti:STT:n satsi riittää niukin naukin tuohon? Pumpusta loppuu vakioelementeillä vara noille tienoille.dieselflosse kirjoitti:Ja tavoite on tuollaiset 120hp/250Nm. Vääntöä ehkä hieman vähemmänkin, ettei automaagi laukea ensimmäisessä kiihdytyksessä.:
Kerro Wil_ma penkitetyt tulokset mitä sai irti STT:n sarjalla...
- dieselflosse
- Valvoja
- Viestit: 1617
- Liittynyt: Ti 18.03.2003 08:43
- Paikkakunta: Nurmijärvi
kuten jo aikasemmin jossain topicissa mainittin että sellainen on suunnitteilla. mutta saattaa työmäärän takia vaihtua yhteen isompaa. aluksi oli tarkotus rakentaa kahdesta 312D spritterin turbosta. eli garretin gt20sistädieselflosse kirjoitti:Kun noita pikku-urpoja hyllyt notkuu, niin koska nähdään ensimmäinen MB-tuplaturbo?stonehead kirjoitti:mulla olis noita kinneri-ahtimia vino pino jos joku välttämättä haluaa semmosen ja hyviäkin vielä
Voi jumankekka, ette kai meinaa että vähäpäästöisiin on jätetty porsaanreikä. "Ahtimen tyyppiä ei saa muuttaa mutta lukumäärää saa lisätä" [Ake Anteroinen]nokileka kirjoitti:oishan se mukavaa kun sais katsastuksessa sanoa että turbo on vakio.
Lisää tietoa: www.skg.fi