Oletteko joku kokeilleet 115/114/123/107/116/etc-tyyppisen korin takapoikittaispalkin (se joka on taka-akselin takana n. 10 cm korkea) korjausta takaluukun lattian läpi? Itse ajattelin kokeilla tänään tai huomenna.
Yläkautta korjaamisen edut:
- parempi työasento ja enemmän tilaa (takaluukun kansi irti)
- korjauspellin voi asentaa hitsatessa paikalleen painovoimalla (ei tarvitse hirveitä lukkopihtivirityksiä ahteeseen tilaan
- mahdollisesti vähemmän lämpöä bensaletkuihin ja tankkiin
- kotelon koko kunnon näkee samalla
Yläkautta korjaamisen haitat:
- takaluukun lattiaan joutuu tekemään reiän ja paikkaamaan sen
Omassani on noin nyrkin mentävä mätäkohta vasemmalla puolella palkissa. Ajatelin tehdä koko homman ylhäältäpäin, sillä pelkkä vaurioarvio oli eilen hankalaa tankin alla maaten, saati sitten hitsaaminen roiskeet naamassa.
-Daaz
Takapalkin korjaus yläkautta? Kokemuksia?
Takapalkin korjaus yläkautta? Kokemuksia?
Speed kills, but it also makes you very fast.
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)