W201 2.0E >>>>2.5TD..
- japi.
- Yhteistyökumppani
- Viestit: 448
- Liittynyt: Ti 24.08.2004 09:17
- Paikkakunta: varsinais-suomi
- Viesti:
painekotelo
Juu sellainen hyvin virtaava se tulis tosiaan olla et joka pytty sais tasaiseti ilmaa eikä vaan jakaantuis tietyille pytyille!
Joo-o
Kytkin tuli vaihettua....
Tänään ei luista läheskään niin paljon kuin eilen!!!
Mutta luistaa kuitenki morkooli päällä . Pitäis varmaan mennä välillä penkkiin, että sais jotain faktaa eikä vaan mutua....
Kytkin on nyt 2.3-16v:n Eli 228mm ja vähän jäykempi asetelma. Pitäis sen nyt noin vakio autossa pitää
Pitääpä ruveta suunnittelemaan uutta painekoteloa raadin kehoituksesta.
Tuo on tehty äkkiä ja vielä vähempi ajateltu... Tilaa kyllä on tehä vaikka minkälainen ämpäri. Vaikka kylläkait se paineella virtaa vaikka vähän ahistaiski
Ei kellään sattus oleen nurkissa valamista, niin ei tarttis itte taas... Ku saa noita autoja rassata muutenki ja tästä ei kukaan mulle maksa.....
Kytkin tuli vaihettua....
Tänään ei luista läheskään niin paljon kuin eilen!!!
Mutta luistaa kuitenki morkooli päällä . Pitäis varmaan mennä välillä penkkiin, että sais jotain faktaa eikä vaan mutua....
Kytkin on nyt 2.3-16v:n Eli 228mm ja vähän jäykempi asetelma. Pitäis sen nyt noin vakio autossa pitää
Pitääpä ruveta suunnittelemaan uutta painekoteloa raadin kehoituksesta.
Tuo on tehty äkkiä ja vielä vähempi ajateltu... Tilaa kyllä on tehä vaikka minkälainen ämpäri. Vaikka kylläkait se paineella virtaa vaikka vähän ahistaiski
Ei kellään sattus oleen nurkissa valamista, niin ei tarttis itte taas... Ku saa noita autoja rassata muutenki ja tästä ei kukaan mulle maksa.....
Joku mersupurkaamo??
Älä välitä, onhan se helppo sanoa täältä koneen äärestä millanen sen pitäisi olla, harvempi sellasen on hitsipillillä tehnyt ja vielä laittanut kuvat malliksi/opetukseksi muille.Aki P kirjoitti:Pitääpä ruveta suunnittelemaan uutta painekoteloa raadin kehoituksesta.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Joo. Tiedossa on ettei ole paras mahdollinen. (vanhoista pakoputkista hitsailtu ) Enempi löytyy niitä turbosuunnittelijoita kuin tekijöitä. Ehkäpä kuvat ovatkin pientä arvostelua varten. Terve kritiikki on tervetullutta. Ei niistä heti olla suuttumassa. Kun ei olla mitään pitkän linjan turboharrastajia.veskola kirjoitti:
Älä välitä, onhan se helppo sanoa täältä koneen äärestä millanen sen pitäisi olla, harvempi sellasen on hitsipillillä tehnyt ja vielä laittanut kuvat malliksi/opetukseksi muille.
Ja kaikki muu on tehty ite, paitsi pakosarjasta alku/ suurin osa on tehty muualla. Itse olen sovittanut siihen vain turbon laipan ja koneistanut suoraksi. Ja kuten huomaa että ite on todellakin tehty ja Iltasin ja viikonloppuna muiden auton laittojen lisäksi....
Joku mersupurkaamo??
Herätelläänpä välillä tätäkin "ikuisuusprojektia"
Ilmat alkaa lämmetä joten:
Kennon mitat n. 550x 300x60.
Samalla vaihdetaan syyläri pienempään että mahtuu kaikki saman katon alle, tehdään runkopalkkien väliin uusi palkki johon kennot kiinnitellään, ahtoputket alakautta kaikki uusiksi, painekotelo kaivellaan ehkä jostain "ylijäämävarastosta" parempi malli.
Eiköhän se sitten ole "valmis" kunnes toisin todetaan!
Ilmat alkaa lämmetä joten:
Kennon mitat n. 550x 300x60.
Samalla vaihdetaan syyläri pienempään että mahtuu kaikki saman katon alle, tehdään runkopalkkien väliin uusi palkki johon kennot kiinnitellään, ahtoputket alakautta kaikki uusiksi, painekotelo kaivellaan ehkä jostain "ylijäämävarastosta" parempi malli.
Eiköhän se sitten ole "valmis" kunnes toisin todetaan!
Joku mersupurkaamo??
- konjamiini
- Turbospesialisti
- Viestit: 346
- Liittynyt: La 19.06.2004 15:11
- Paikkakunta: K-Pohojanmaa
Tuli tuossa "viimeyönä" vähän kelloteltua 90-120km/h aikoja.... tarkalla kännykän sekunti kellolla aika oli 5.4 sekuntia 4-vaihteella. Tiedä sitten mitä se meinaa... Laiska
Perä on 3.23, eli 4-lovisen perä.
Yläsyöttö on 95-kuutiomilliä ja ahtoja vain 0.7bar. Meinaa maalima mustua peräpeilistä tuolla yhdistelmällä
Pitääpi sitten säädellä "savurajalle" kun saan tuon kennoston keulaan.
Perä on 3.23, eli 4-lovisen perä.
Yläsyöttö on 95-kuutiomilliä ja ahtoja vain 0.7bar. Meinaa maalima mustua peräpeilistä tuolla yhdistelmällä
Pitääpi sitten säädellä "savurajalle" kun saan tuon kennoston keulaan.
Joku mersupurkaamo??
Eri moottoriin sitten.....petska kirjoitti:joudut laittaan painetta puolet lisää...
Katellaan jostain toinen auto ajoon ja aletaan harrastaa vähän paremmin....
Puotellaan tuosta vähän yläsyöttöjä vähemmäksi niin näkee takana tulijatkin ajaa eikä pensiini autot tukehu nokeen. Turhaa syöttää kun ei pala ja pikkuturbolla en ala polttelemaan koneita. Muut kokeilleet sen homman valmiiksi.
Ei viiti rikkoa tuota Imutiisseliä (alle 2bar) , koska tuolla teholla pärjää muun liikenteen seassa ihan kohtuullisesti. Turbokonetta kehiin jos tuosta meinaa jatkaa.
Joku mersupurkaamo??