oisko kiinnostusta
Aika vähän näkyi diesel mersuja viime kesänä noissa tapahtumissa, kaikki vaan puhuu...<olettekos yllytyshulluja> Sopikaas jo nyt ensi kesälle yhteinen päivä niin nähdään enemmän samalla kerralla...
Kalajoelle yritän ensi kesänä päästä katseleen, ei ole siellä tullut koskaan käytyä...onkos siellä "iltaohjelmaa" ollut yleensä vai pitääkö jatkaa seuraavaan pitäjään.
Kalajoelle yritän ensi kesänä päästä katseleen, ei ole siellä tullut koskaan käytyä...onkos siellä "iltaohjelmaa" ollut yleensä vai pitääkö jatkaa seuraavaan pitäjään.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Ei taijja tohtia sinne viivalle.
Särkyypi pian tommonen yhdistelmä kun pikku turbo ja vapari kone ja kovasti ruokaa. Paljo mukavampaa katella ku muut käskee koneita. Vetarit ei ole onkelma... aina pitää olla yksi mersu "hyllyssä" pikku vaurioiden varalle. Saattapihan se pikkuvetari napsahtaa ku kovin pemarit kylillä ahistelee ja joutuu niitä savustamaan tukehuksiin asti.
Särkyypi pian tommonen yhdistelmä kun pikku turbo ja vapari kone ja kovasti ruokaa. Paljo mukavampaa katella ku muut käskee koneita. Vetarit ei ole onkelma... aina pitää olla yksi mersu "hyllyssä" pikku vaurioiden varalle. Saattapihan se pikkuvetari napsahtaa ku kovin pemarit kylillä ahistelee ja joutuu niitä savustamaan tukehuksiin asti.
Joku mersupurkaamo??
Laita syötöt pienelle ja tuu ajaan mua vastaan kilpaaAki P kirjoitti:Ei taijja tohtia sinne viivalle.
Särkyypi pian tommonen yhdistelmä kun pikku turbo ja vapari kone ja kovasti ruokaa. Paljo mukavampaa katella ku muut käskee koneita. Vetarit ei ole onkelma... aina pitää olla yksi mersu "hyllyssä" pikku vaurioiden varalle. Saattapihan se pikkuvetari napsahtaa ku kovin pemarit kylillä ahistelee ja joutuu niitä savustamaan tukehuksiin asti.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Milläs paineilla siellä ajellaan nyt ?Aki P kirjoitti:No ei ne nyt niin suurella ole, mutta pikku turbolle ja matalille paineille ehkä hieman liian suurella.
Turhaan sillä savuttaa jos ei pala ja taas turhaan ahtaa jos ei savua
Katselin noita kuvia ja ei varmasti tee mieli heti särkeä, on siinä saanut jonnin verran passailla noita ahtoputkia mutkille. Tekemisen meininki hyvä hyvä hyvä...
Niin ja ilman morkoolin työntöäkö tuntuu tehottomalta ? Semmonen tuo Vitokin on, sille tarvii keksiä jotain, mutta mitä ? Ei viitsisi ruuvailla sitä morkoolin painekelloakaan, joten tarvii varmaankin virittää kellolle ne osapaineet pikkutehoja varten.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Siellä Kalajoellahan on ne "Harjoittelu päivät" jos oikein ymmärsin, kyllähän sinne vapaisiin harjoituksiin voi tulla kuka vaan, jolla on katsastettu peli.
Ei tartte ajaa kuin itseään vastaan.
Sinne vaan ajamaan itelleen aika, voihan sitä sitte toisella kertaa parantaa.
Sen verran urheilu mieltä, eikä mitään turhia selityksiä pikkuturboista yms.
Ei tartte ajaa kuin itseään vastaan.
Sinne vaan ajamaan itelleen aika, voihan sitä sitte toisella kertaa parantaa.
Sen verran urheilu mieltä, eikä mitään turhia selityksiä pikkuturboista yms.
Kyllä Mersu on aina Mersu
W212 220CDI (FL)
Exät:
S212 300CDI
C219 320CDI
S211 270CDI
S203 200CDI
S210 300TDT (Mynä-D)
W124 300D -24V (PP-D)
S124 250D (PP-D)
W210 E220D
W124 200D (HP-D)
W212 220CDI (FL)
Exät:
S212 300CDI
C219 320CDI
S211 270CDI
S203 200CDI
S210 300TDT (Mynä-D)
W124 300D -24V (PP-D)
S124 250D (PP-D)
W210 E220D
W124 200D (HP-D)
Äläs ny Esko yllytä
Veskola: paineita on vaan 0.7-0.9 bar. Kyllä se kytkin luistaa ilman morkooliakin. Tosin taitaa olla vanha ja poltettu. Ja pikku turbo on herkkä heräämään, että ei ole ongelmia vedossa. Kyllä siihen sai vähän istuttaa noita putkia, mutta nen menee täysin uusiksi sen ison kuulerin myötä. Pitää vaihtaa syyläri ja vetää putket alakautta ja rakennella runkopalkkia vähän eri mallille.
Veskola: paineita on vaan 0.7-0.9 bar. Kyllä se kytkin luistaa ilman morkooliakin. Tosin taitaa olla vanha ja poltettu. Ja pikku turbo on herkkä heräämään, että ei ole ongelmia vedossa. Kyllä siihen sai vähän istuttaa noita putkia, mutta nen menee täysin uusiksi sen ison kuulerin myötä. Pitää vaihtaa syyläri ja vetää putket alakautta ja rakennella runkopalkkia vähän eri mallille.
Viimeksi muokannut Aki P, La 29.01.2005 01:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Joku mersupurkaamo??
En en en....!! Mee vaan wil_ma sinä niin minä pysyn siellä varikolla/ katsomossa ja makkarakojulla . Sitäpaitsi ei tuolla voi liirata.. Paitsi jäätiköllä.Vil_Ma kirjoitti:
Yllytä vaan! Kyllä se sinne lähtee ku pannaan lähtemään.
Ajat vaikka puolikaasulla ja lähet sievästi liiraamalla...
Joku mersupurkaamo??
Outoo jos luistaa, mulla tehot ainaskin kolminkertaistuu (mitattu persdynöllä ) kun antaa morkoolille ilmaa. Toisaalta hyvä noin, niin jää ne savutusongelmat pois katsastuksista...mutta kyllä siihen emännälle jokin välitehot kytkin pitäisi laittaa. Vai mistä ruuvista sai morkoolitonta syöttöä lisää ?Aki P kirjoitti:Äläs ny Esko yllytä
Veskola: paineita on vaan 0.7-0.9 bar. Kyllä se kytkin luistaa ilman morkooliakin. Tosin taitaa olla vanha ja poltettu. Ja pikku turbo on herkkä heräämään, että ei ole ongelmia vedossa. Kyllä siihen sai vähän istuttaa noita putkia, mutta nen menee täysin uusiksi sen ison kuulerin myötä. Pitää vaihtaa syyläri ja vetää putket alakautta ja rakennella runkopalkkia vähän eri mallille.
Tarvii sitten hommata semmonen kypärä kesäksi, onko kallis ?
Lisää tietoa: www.skg.fi
PP-dieselin syöttöruuvista sitä saa lisättyä Nojoo. eipä taas aloteta....veskola kirjoitti:
Vai mistä ruuvista sai morkoolitonta syöttöä lisää ?
Tarvii sitten hommata semmonen kypärä kesäksi, onko kallis ?
Eli mulla on vaparin pumppu ilman alb- venttiilin reikää. Ja morkooli on täysin pumpun ulkopuolella ja tankoa jatkamalla saapi syöttöä lisää.
Taidan ostaa ennemmin sen hamekankaan kuin kypärän ja huonolla tuurilla uuden moottorin. Hamekangas paljon halvempaa On talonrakennus puuhat ens kesänä, niin ei jouda mersua rassaamaan....
Joku mersupurkaamo??
Entäs Aki ne vapaat harjotukset
Meikäki vois lähtä kellottaan tuon oman tötterön, saa ainaki sitte emännälle leveillä jos ei muuta
Meikäki vois lähtä kellottaan tuon oman tötterön, saa ainaki sitte emännälle leveillä jos ei muuta
Kyllä Mersu on aina Mersu
W212 220CDI (FL)
Exät:
S212 300CDI
C219 320CDI
S211 270CDI
S203 200CDI
S210 300TDT (Mynä-D)
W124 300D -24V (PP-D)
S124 250D (PP-D)
W210 E220D
W124 200D (HP-D)
W212 220CDI (FL)
Exät:
S212 300CDI
C219 320CDI
S211 270CDI
S203 200CDI
S210 300TDT (Mynä-D)
W124 300D -24V (PP-D)
S124 250D (PP-D)
W210 E220D
W124 200D (HP-D)
Juu vakio löytyy näin ainakin tämän foorumin mittapuun mukaan ainakin toistaiseksi...mutta jos ette kehtaa lähteä kiihdytteleen niin voin lähteä tuolla meidän 6.5l diiseli vanilla joka on ahtamaton niin on ainakin joku viimeinen tai täytyy katella 200d ruuvatulla pumpulla,,,,,,
Toisekseen pakko sitä oli viimekesänä mennä kokeileen kalajoelle jos ei vaikka muita olis tullut niin olis päässyt arkajaloille kuittaileen mutta onneksi Jorma ja Konjamiini tuli kisoihin etten ollut ainut mersun mies mut volsun, volvon ja nissanin miehet minut houkutteli sinne kokeileen edellisenä iltana kun kalajoella pojat sääteli kisa vehkeitä...ei kun kalajoelle kaikki vaan ensi kesänä kokeileen....tuntuu vaan olevan kova kynnys mennä seliinbaarista kisoihin...mutta yleensä kisoissa on niin saman henkistä porukkaa ja hauskaa et väliäkö tuolla millä siellä ajaa eli tubotanarilla, turbosusukilla, turbodatsunilla...unohtamatta V8 vehkeitä ...mutiskoot amispojat mitä lystää kaljapussin kans katsomossa....
Sekin oli ihan hyvä homma kun Mauri H uskaltautui kokeileen kisoissa miten auto kulkee... ei kuiteskaan aivan turha jätkä.... helppo se on aika kortti esiltellä todisteeksi ajetusta ajasta eikä tarvi turhaa jossitella...ja samat pito-ongelmat ne kaikilla on paitsi ei mulla kun ei toi vakio rönttä jaksanut pahemmin sutailla....
Toisekseen pakko sitä oli viimekesänä mennä kokeileen kalajoelle jos ei vaikka muita olis tullut niin olis päässyt arkajaloille kuittaileen mutta onneksi Jorma ja Konjamiini tuli kisoihin etten ollut ainut mersun mies mut volsun, volvon ja nissanin miehet minut houkutteli sinne kokeileen edellisenä iltana kun kalajoella pojat sääteli kisa vehkeitä...ei kun kalajoelle kaikki vaan ensi kesänä kokeileen....tuntuu vaan olevan kova kynnys mennä seliinbaarista kisoihin...mutta yleensä kisoissa on niin saman henkistä porukkaa ja hauskaa et väliäkö tuolla millä siellä ajaa eli tubotanarilla, turbosusukilla, turbodatsunilla...unohtamatta V8 vehkeitä ...mutiskoot amispojat mitä lystää kaljapussin kans katsomossa....
Sekin oli ihan hyvä homma kun Mauri H uskaltautui kokeileen kisoissa miten auto kulkee... ei kuiteskaan aivan turha jätkä.... helppo se on aika kortti esiltellä todisteeksi ajetusta ajasta eikä tarvi turhaa jossitella...ja samat pito-ongelmat ne kaikilla on paitsi ei mulla kun ei toi vakio rönttä jaksanut pahemmin sutailla....
Itse tein ja säästin
Kaikki vaasaan
Nonnii, herätetääs tätäki...
Elikkä lauantaina 7.5 on Vaasan lentokentällä ne harjootuspaäivät mistä tuos ylempänä on ollu puheeta. Kattastukset alakaa varmaan siinä yhyreksän pinnas ja ajelut 11 mais jos vanhat merkit paikkansa pitää. Paikalla pitääs olla virallinen ajanottolaitteesto ja 1/4 mailia suoraa... Että sinne vaan kokeelemahan jokaanen, ei tartte peliätä nauruja! Oliskohan jorma-motorsport saapumas paikalle
Ps: Ei ne pellot vielä kestä...
Elikkä lauantaina 7.5 on Vaasan lentokentällä ne harjootuspaäivät mistä tuos ylempänä on ollu puheeta. Kattastukset alakaa varmaan siinä yhyreksän pinnas ja ajelut 11 mais jos vanhat merkit paikkansa pitää. Paikalla pitääs olla virallinen ajanottolaitteesto ja 1/4 mailia suoraa... Että sinne vaan kokeelemahan jokaanen, ei tartte peliätä nauruja! Oliskohan jorma-motorsport saapumas paikalle
Ps: Ei ne pellot vielä kestä...
2.3-16