Tässä on kauppaa hierottu turbosarjasta ja 5v manuaalilaatikosta ja isosta perästä tuohon 250D:hen.
Mitähän tuollainen 2,5 turbon vakiokytkin mahtaa noin suunnilleen pitää?
Tuo turbosarja nyt ei mikään hirmuinen ole, että tehot jäänee 130-150hv:n tuntumaan vakipumpulla. Vääntöä en osaa oikein arvioida.
Kytkin kestänee huoletta tuon?
Allahan on nyt pikkuautomaatti, mutta jotenki kaipaan manuaalia
Tiedän, ettei olisi ehkä järkevää laittaa manuaalia jos nälkä kasvaa noiden turbohommien kanssa...
Kesä toi taas tuon turbokuumeen, muttaa saa nähdä meneekö ohi
2.5 turbon vakiokytkin
2.5 turbon vakiokytkin
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: 2.5 turbon vakiokytkin
kun oravan nahoist sovitaan voin tehdä kytkimen joka pitää..........Jube kirjoitti:Tässä on kauppaa hierottu turbosarjasta ja 5v manuaalilaatikosta ja isosta perästä tuohon 250D:hen.
Mitähän tuollainen 2,5 turbon vakiokytkin mahtaa noin suunnilleen pitää?
Tuo turbosarja nyt ei mikään hirmuinen ole, että tehot jäänee 130-150hv:n tuntumaan vakipumpulla. Vääntöä en osaa oikein arvioida.
Kytkin kestänee huoletta tuon?
Allahan on nyt pikkuautomaatti, mutta jotenki kaipaan manuaalia
Tiedän, ettei olisi ehkä järkevää laittaa manuaalia jos nälkä kasvaa noiden turbohommien kanssa...
Kesä toi taas tuon turbokuumeen, muttaa saa nähdä meneekö ohi
www.thaiklupi.fi